Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Модем
Очікувана вартість
4 500,00 UAH
UA-2019-03-19-001918-a a127c714bf75418eaaa647bd3e09336d
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Вікторія Ільїна

+380982437070 ilinaviktoria008@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ" ДНІПРОВСЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСТІ"
Код ЄДРПОУ: 37865549
Місцезнаходження: 52001, Україна , Дніпропетровська обл., м. Підгородне, вул. Шосейна, 90
Контактна особа: Вікторія Ільїна
+380982437070
ilinaviktoria008@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 березня 2019 14:59
Звернення за роз’ясненнями: до 22 березня 2019 15:53
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 березня 2019 15:53
Очікувана вартість: 4 500,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 67,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32550000-3: Телефонне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3 штука
Модеми
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 52001, Україна, Дніпропетровська область, м.Підгородне, вул. Шосейна 90
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 03 квітня 2019  —  12 квітня 2019
ДК 021:2015: 32552410-4 — Модеми

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
19 березня 2019 15:12
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 березня 2019 15:11
Додаток 3.docx
19 березня 2019 15:11
додаток 2.docx
19 березня 2019 15:11
тех.док.docx
19 березня 2019 15:10
додаток 4.docx
19 березня 2019 15:10
оголошення.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 19 березня 2019 21:57
Дата відповіді: 20 березня 2019 09:42
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі предмета закупівлі, вказанго в тендерній документації? 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: В технічній документації вказано пунктом 1.5. В разі наявності в даному документі посилань на конкретну торгівельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, після такого посилання слід вважати в наявності вираз «або еквівалент» (технічні характеристики еквіваленту не повинні бути гіршими). У разі надання еквіваленту, Учасник в пропозиції повинен зазначити найменування та технічні характеристики запропонованого еквіваленту.
У випадку, коли учасник не є платником ПДВ, зазначається вартість без ПДВ. Відповідно до частини першої статті 28 Закону критерієм оцінки тендерних пропозицій є ціна, яка визначається за результатами торгів з урахуванням податку на додану вартість, зборів, інших обов’язкових платежів та всіх витрат, пов’язаних з виконанням зобов’язань учасника по виконанню договору, в тому числі й витрат на доставку, гарантійне обслуговування тощо. Оцінка тендерних пропозицій проводиться електронною системою закупівель автоматично. Пропозиція, яка матиме найнижчу ціну за підсумками електронного аукціону (оцінки), вважатиметься найбільш економічно вигідною.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 березня 2019 15:53

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Андросович Сергій Адамович 3 768,00
UAH з ПДВ
3 768,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

27 березня 2019 14:54
Ненад Статуту.pdf
27 березня 2019 14:54
Паспорт код1.pdf
27 березня 2019 14:54
Інформація про учасника.PDF
27 березня 2019 14:54
Док Андросович1.pdf
27 березня 2019 14:54
Пропозиція.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Андросович Сергій Адамович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Андросович Сергій Адамович
#2371213034
Переможець 3 768,00
UAH з ПДВ
28 березня 2019 09:18

Документи

28 березня 2019 09:18
Електронний підпис
28 березня 2019 09:05
Сканировать10001.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 березня 2019 09:18

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Андросович Сергій Адамович
#2371213034
3 768,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

28 березня 2019 09:18
Електронний підпис
28 березня 2019 09:05
Сканировать10001.PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
16 грудня 2019 10:33
Електронний підпис укладений
12 квітня 2019 08:13
Сканировать1.PDF укладений
11 квітня 2019 10:36
Сканировать10001.PDF укладений
11 квітня 2019 10:36
Сканировать10002.PDF укладений
11 квітня 2019 10:36
Сканировать10003.PDF укладений
11 квітня 2019 10:35

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 11 квітня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 3 768,00
UAH з ПДВ