Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Телевізійне й аудіовізуальне обладнання (інтерактивні панелі)
Очікувана вартість
398 400,00 UAH
UA-2019-03-19-001859-a ● 598789a2a74b44a8b853ccdde3f25450
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Київський Палац дітей та юнацтва |
Код ЄДРПОУ: | 02141207 |
Місцезнаходження: | 01010, Україна , м. Київ обл., Київ, вул. Івана Мазепи, 13 |
Контактна особа: |
Ландіна Ірина Миколаївна +380442808492 kpdu_eks@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 19 березня 2019 14:51 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 24 березня 2019 17:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 30 березня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 03 квітня 2019 17:00 |
Початок аукціону: | 04 квітня 2019 12:35 |
Очікувана вартість: | 398 400,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 992,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32320000-2: Телевізійне й аудіовізуальне обладнання
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3 шт
телевізійне й аудіовізуальне обладнання (інтерактивні панелі)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01010, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Івана Мазепи,13
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
25 квітня 2019
ДК 021:2015: 32320000-2 — Телевізійне й аудіовізуальне обладнання
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
19 березня 2019 15:04 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
19 березня 2019 14:52 |
Додаток_2_до_тендерноi_документацii_(технiчне_завдання) (11).docx | |
19 березня 2019 14:52 |
Додаток 1 до тендерної документації (5).docx | |
19 березня 2019 14:52 |
ТЕНДЕРНА_ДОКУМЕНТАЦIЯ (11) (1) (2).doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 19 березня 2019 21:58
Дата відповіді: 22 березня 2019 09:39
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі предмета закупівлі, вказанго в тендерній документації?
2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: 1. Згідно примітки додатку 2 до тендерної документації зазначено, що усі посилання у вказаному додатку на виробника матеріалу, механізму, чи виробу, торговельну марку, тощо, вживаються у значенні «___________ (найменування матеріалу/виробу чи механізму/інше із зазначенням виробника, марки, тощо) або еквівалент». Отже, учасник може запропонувати відповідне найменування товару, що є еквівалентним тому, що визначене змістом тендерної документації. В той же час, згідно п. 1.7. розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ціною тендерної пропозиції вважається сума, зазначена Учасником у його тендерній пропозиції як загальна сума, за яку він погоджується виконати поставки товарів відповідно до технічного завдання щодо предмету закупівлі (Додаток 2 тендерної документації), з урахуванням всіх найменувань, кількості та інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі, що визначені у відповідності до цієї тендерної документації. Згідно абз. 2 додатку 2 тендерної документації запропоновані учасником найменування товарів за своїми технічними та якісними параметрами повинну бути не гіршими ніж це визначеного згідно цього додатку. Отже, у випадку якщо учасником запропоновано еквівалент визначеного тендерною документацією товару, таке найменування за всіма своїми технічними та якісними характеристиками повинно бути не гіршим ніж це визначено згідно додатку 2 до тендерної документації.
2. Згідно п. 1.2. розділу «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації до оцінки тендерних пропозицій приймається сума, що становить загальну вартість тендерної пропозиції кожного окремого учасника, в тому числі з урахуванням включення до ціни податку на додану вартість (ПДВ), інших податків та зборів, що передбачені чинним законодавством, та мають бути включені таким учасником до вартості товару. Таким чином, вартість тендерної пропозиції учасника приймається як загальна сума, зазначена таким учасником через електронну систему закупівель, та з урахуванням результатів електронного аукціону, при цьому замовник не має права виконувати будь-які перерахунки вартості тендерної пропозиції, що за результатами електронного аукціону визначена найбільш економічно вигідною. Так само замовник не може обмежувати участь суб’єктів господарювання в процедурі закупівлі згідно особливостей оподаткування діяльності учасника, відповідно як платники ПДВ так і учасники, що не сплачують ПДВ приймають участь у закупівлі на рівних умовах, визначаючи вартість своєї пропозиції з урахуванням всіх необхідних податків і зборів, що мають бути ними сплачені згідно законодавства.
2. Згідно п. 1.2. розділу «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації до оцінки тендерних пропозицій приймається сума, що становить загальну вартість тендерної пропозиції кожного окремого учасника, в тому числі з урахуванням включення до ціни податку на додану вартість (ПДВ), інших податків та зборів, що передбачені чинним законодавством, та мають бути включені таким учасником до вартості товару. Таким чином, вартість тендерної пропозиції учасника приймається як загальна сума, зазначена таким учасником через електронну систему закупівель, та з урахуванням результатів електронного аукціону, при цьому замовник не має права виконувати будь-які перерахунки вартості тендерної пропозиції, що за результатами електронного аукціону визначена найбільш економічно вигідною. Так само замовник не може обмежувати участь суб’єктів господарювання в процедурі закупівлі згідно особливостей оподаткування діяльності учасника, відповідно як платники ПДВ так і учасники, що не сплачують ПДВ приймають участь у закупівлі на рівних умовах, визначаючи вартість своєї пропозиції з урахуванням всіх необхідних податків і зборів, що мають бути ними сплачені згідно законодавства.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-03-19-001859-a.b1
Статус:
Відхилено
Учасник: ФОП Луценко Анна Володимирівна, Код ЄДРПОУ:3194706704
Дата подання: 23 березня 2019 14:02
Технічні вимоги
Під загальний опис технічних вимог підпадають лише інтерактивні панелі від компанії EdPro. EdPro є також єдиним офіційним дистриб'ютором програмного забезпеченя mozaBook в Україні ,яке Ви також намагаєтесь придбати у рамках даннної закупівлі. Це перешкоджає добросовісної конкуренції серед Учасників, та не дає можливості здійснити закупівлю з максимальною ефективністю. Вимагаємо прибрати дискримінаційни вимоги щоб прийняти участь у закупівлі змогли якомога більше Учасників.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
26 березня 2019 15:23
У Вашій вимозі міститься твердження: "Під загальний опис технічних вимог підпадають лише інтерактивні панелі від компанії EdPro." Загальний опис включає в себе декілька блоків, а саме:
- вимоги щодо апаратного забезпечення (АЗ)
- вимоги щодо програмного забезпечення (ПЗ)
- та додаткові вимоги
Як, ми могли зрозуміти, Ви маєте зауваження щодо блоку ПЗ, ґрунтуючись на Ваше твердження "EdPro є також єдиним офіційним дистриб'ютором програмного забезпеченя mozaBook в Україні , яке Ви також намагаєтесь придбати у рамках даннної закупівлі" Так, як Ви не зазначили конкретні пункти вимог щодо ПЗ, готові надати пояснення по основним пунктам:
1. У вимогах щодо ПЗ не зазначений конкретний виробник, ми орієнтувались на сучасні можливості систем електронних підручників та інтерактивних додатків (див. п. 2 ).
2. Можливості створення, перегляду контенту, запису робочого столу тощо не є унікальними на ринку ПО.
3. Кількість 3D моделей обумовлена універсальною освітньою діяльністю Палацу. Як Ви знаєте, КПДЮ є найбільшим позашкільним закладом освіти, який забезпечує навчальний
процес для дітей від 5 до 21 року за різними напрямками від біології, IT, технічної художньої творчості, проводить заходи для школярів та молоді. Тому основна мета закупівлі є забезпечення навчальної діяльності. Отже, досягаючи максимальну ефективність витрати фінансових ресурсів громади міста Києва, ми уклали технічні вимоги щодо інтерактивних панелей в інтересах здобувачів освіти у КПДЮ. Тому ми не вважаємо, що якийсь пункт технічних вимог є дискримінаційним та передбачає конкретного виробника ПЗ або АЗ.
В той же час, згідно змісту Вашого звернення не обгрунтовано та документально не підтверджено неможливість поставки передбаченого тендерною документацією обладнання, а так само не підтверджено інформацію про відсутність на ринку еквівалентного обладнання та програмного забезпечення. Будемо раді відповісти на Ваші додаткові запитання.
- вимоги щодо апаратного забезпечення (АЗ)
- вимоги щодо програмного забезпечення (ПЗ)
- та додаткові вимоги
Як, ми могли зрозуміти, Ви маєте зауваження щодо блоку ПЗ, ґрунтуючись на Ваше твердження "EdPro є також єдиним офіційним дистриб'ютором програмного забезпеченя mozaBook в Україні , яке Ви також намагаєтесь придбати у рамках даннної закупівлі" Так, як Ви не зазначили конкретні пункти вимог щодо ПЗ, готові надати пояснення по основним пунктам:
1. У вимогах щодо ПЗ не зазначений конкретний виробник, ми орієнтувались на сучасні можливості систем електронних підручників та інтерактивних додатків (див. п. 2 ).
2. Можливості створення, перегляду контенту, запису робочого столу тощо не є унікальними на ринку ПО.
3. Кількість 3D моделей обумовлена універсальною освітньою діяльністю Палацу. Як Ви знаєте, КПДЮ є найбільшим позашкільним закладом освіти, який забезпечує навчальний
процес для дітей від 5 до 21 року за різними напрямками від біології, IT, технічної художньої творчості, проводить заходи для школярів та молоді. Тому основна мета закупівлі є забезпечення навчальної діяльності. Отже, досягаючи максимальну ефективність витрати фінансових ресурсів громади міста Києва, ми уклали технічні вимоги щодо інтерактивних панелей в інтересах здобувачів освіти у КПДЮ. Тому ми не вважаємо, що якийсь пункт технічних вимог є дискримінаційним та передбачає конкретного виробника ПЗ або АЗ.
В той же час, згідно змісту Вашого звернення не обгрунтовано та документально не підтверджено неможливість поставки передбаченого тендерною документацією обладнання, а так само не підтверджено інформацію про відсутність на ринку еквівалентного обладнання та програмного забезпечення. Будемо раді відповісти на Ваші додаткові запитання.
Номер вимоги: UA-2019-03-19-001859-a.a2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ІНТЕВРО", Код ЄДРПОУ:35093282
Дата подання: 11 квітня 2019 13:42
несоответствие технических характеристик
Добрый день, уважаемые коллеги!
Прошу обратить Ваше внимание на несоответствие технических характеристик заявленных в тендерной документации интерактивной панели TS-65 LED Interactive Flat Panel Intech компании «Интер Системс»:
1) технической спецификации. Интер системс в Технічний опис (3).pdf дает ссылку на проверку характеристик (http://inter-systems.com.ua/catalog/1969/17111), где явно сказано, что Тип Матрицi (AUO) LED, когда нужно PC LCD, Пам'ять 8G DDRIII вместо 8Gb DDR4, также несоответствие по портам USB (по ссылке заявлено USB 2.0 x 3, USB 3.0 x 1, USB (A) - 6 (4for USB2.0 2for USB3.0), а в требования прописано USB 2.0 – 4 шт., USB 3.0 – 4 шт., Ethernet – 2 шт., Bluetooth, HDMI, VGA, DisplayPort
2) в описании программного обеспечения ни где явно не указано, что программное обеспечение содержит не менее 1100 3D моделей.
3) кроме описания на сайте Интер системс ни где нельзя проверить характеристики интерактивной панели. А именно какая операционная система и какой версии стоит на данном оборудовании.
Спасибо
Розгорнути
Згорнути
Прошу обратить Ваше внимание на несоответствие технических характеристик заявленных в тендерной документации интерактивной панели TS-65 LED Interactive Flat Panel Intech компании «Интер Системс»:
1) технической спецификации. Интер системс в Технічний опис (3).pdf дает ссылку на проверку характеристик (http://inter-systems.com.ua/catalog/1969/17111), где явно сказано, что Тип Матрицi (AUO) LED, когда нужно PC LCD, Пам'ять 8G DDRIII вместо 8Gb DDR4, также несоответствие по портам USB (по ссылке заявлено USB 2.0 x 3, USB 3.0 x 1, USB (A) - 6 (4for USB2.0 2for USB3.0), а в требования прописано USB 2.0 – 4 шт., USB 3.0 – 4 шт., Ethernet – 2 шт., Bluetooth, HDMI, VGA, DisplayPort
2) в описании программного обеспечения ни где явно не указано, что программное обеспечение содержит не менее 1100 3D моделей.
3) кроме описания на сайте Интер системс ни где нельзя проверить характеристики интерактивной панели. А именно какая операционная система и какой версии стоит на данном оборудовании.
Спасибо
Рішення замовника: Вимога задоволена
12 квітня 2019 09:40
Доброго дня.
Ваше звернення буде опрацьовано.
Ваше звернення буде опрацьовано.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 04 квітня 2019 13:08
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "Інтер Системс" |
295 262,00
UAH з ПДВ
|
291 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ІНТЕВРО" |
344 967,00
UAH з ПДВ
|
292 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕДПРО ДИСТРИБЮШН" |
369 960,00
UAH з ПДВ
|
369 960,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП Кирильченко Олеся Анатолїївна |
396 100,00
UAH з ПДВ
|
396 100,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "Інтер Системс" #37653216 |
Відхилено |
291 000,00
UAH з ПДВ
|
12 квітня 2019 09:44
|
ТОВ "ІНТЕВРО" #35093282 |
Відхилено |
292 000,00
UAH з ПДВ
|
12 квітня 2019 09:53
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕДПРО ДИСТРИБЮШН" #41253974 |
Переможець |
369 960,00
UAH з ПДВ
|
12 квітня 2019 10:00
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 січня 2020 15:48
|
Електронний підпис | укладений |
23 квітня 2019 11:44
|
підписаний договір | укладений |
23 квітня 2019 11:41
|