Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Опис предмета закупівлі закупівлі 1. Замовник: КНП «ЦПМСД Зачепилівського району». 1.1. Найменування: Комунальне некомерційне підприємство «Центр первинної медико-санітарної допомоги Зачепилівського району» Зачепилівської районної ради Харківської області. 1.2. Код ЄДРПОУ: 38579825 1.3. Місцезнаходження: 64401 Україна, Харківська область, Зачепилівський район, сел. Зачепилівка, вул. 14 Гвардійської стрілецької дивізії, 6. 1.4. Посадові особи замовника, уповноважені здійснювати зв'язок з учасниками: Бережна Ірина Сергіївна (095)158-70-12 2. Вартість закупівлі та крок аукціону 2.1. Очікувана вартість предмета закупівлі: 72 471,00 грн. (сімдесят дві тисячі чотириста сімдесят один грн. 00 коп.), в т.ч. ПДВ. 2.2. Крок аукціону 724,71 грн. 3. Інформація про предмет закупівлі. 3.1. Найменування предмету закупівлі: Туберкулін ППД-Л ДК 021:2015 фармацевтична продукція – 33600000-6 4. Кількість товарів: № з/п Найменування Одиниця виміру Кількість 1. Туберкулін ППД-Л комплект 459 5. Місце поставки товару: КНП «Центр первинної медико-санітарної допомоги Зачепилівського району» Зачепилівської районної ради Харківської області, сел. Зачепилівка, вул. 14 Гвардійської стрілецької дивізії, буд. 6. 6. Строк поставки : до 15 квітня 2019 р. 7. Технічні вимоги до товару: Найменування Критерій Туберкулін ППД-Л 1. Алерген-туберкулопротеїн;(В 1 ампулі по 0,6 мл.( 6 доз) з активністю 2ТО/доза ,3 шприци з голками для витягання ,3 голки для введення) . 2. Одна доза препарату 0,1 мл містить алерген-туберкулопротеїн-2 ТО (туберкулінові одиниці). Допоміжні речовини: динатрію фосфат додекагідрат-0,783 мг;калію дигідрофосфат-0,063 мг;натрію хлорид-0,457 мг; полісорбат 80-0,005 мг;фенол-0,25 мг;вода для ін’єкцій-до 0,1 мл. 3.Препарат є фільтратом убитої нагріванням культури мікобактерій туберкульозу людини та бичачого виду, очищений ультрафільтрацією чи іншим способом,осаджений три хлороцтовою кислотою,оброблений етиловим спиртом і наркозним ефіром та розчинений у стабілізуючому розчиннику (фосфатно-буферно-сольовому розчині з полісорбатом 80) 4.Препарат являє собою безбарвну прозору рідину,яка не містить осаду або сторонніх домішок. 5.Препаратповинен бути показаний для здійснення внутрішньо шкірної туберкулінової проби Манту з 2 ТО в 1 мл для діагностики інфікування туберкульозною мікобактерією,а також для вирішення питання проведення щеплення БЦЖ. 8. Якісні вимоги до предмету закупівлі: - Товар, що постачається повинен мати необхідні копії сертифікатів якості виробника, реєстраційне посвідчення та висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи, або іншій подібний документ, що підтверджує відповідність товару вимогам, встановленим до нього загальнообов’язковими на території України нормами і правилами, повинен бути оформлений відповідно до вимог законодавства України. - Препарат має бути зареєстрований в Україні. - При поставці повинна дотримуватись цілісність стандартної упаковки з необхідними реквізитами виробника та дотриманням холодового ланцюга +2 - +8 С - При поставці туберкуліну ППД-Л повинен надаватися Сертифікат якості. - Товар повинен мати залишковий термін зберігання не менше 75% . - Доставка товарів транспортом постачальника, завантажувально-розвантажувальні роботи за рахунок постачальника. - Строк поставки: 5 (п’ять) робочих днів з дати підписання договору. - Для надання високоякісної медичної допомоги та збереження здоров'я медичного персоналу наша установа закуповує саме те найменування товару, які визначені в медико-технічних вимогах, в зв'язку з цим АНАЛОГИ НЕ ПРОПОНУВАТИ. 9. Вимоги до кваліфікації учасників: Учасник повинен надати в електронному вигляді (сканованому у форматі PDF) в складі своєї пропозиції наступні документи: 1)Цінову пропозицію. - Довідка, складена у довільній формі, яка містить відомості про підприємство: - реквізити (адреса – юридична та фактична, телефон, факс, телефон для контактів), повне та скорочене найменування учасника; - керівництво (посада, ім'я, по батькові, телефон для контактів) – для юридичних осіб; - форма власності та юридичний статус, організаційно – правова форма (для юридичних осіб); - основні види діяльності. - копія свідоцтва про державну реєстрацію або копію виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців (для юридичних осіб та суб’єктів підприємницької діяльності); 2) Постачальник (учасник-переможець) надає сканкопію гарантійного листа виробника або його офіційного представника про передечу повноважень на продаж та гарантування поставки предмета закупівлі в необхідні строки і в необхідній кількості, що є предметом закупівлі цих торгів у кількості, зі строками придатності та в терміни, визначені цією документацією конкурсних торгів та пропозицією конкурсних торгів Постачальника торгів. - Копію завірену підписом та печаткою учасника документу про якість (сертифікат відповідності, або сертифікат / паспорт якості, або декларація про відповідність, або висновок державної санітарно – епідеміологічної служби на товар, тощо), встановлений діючим законодавством на запропоновану продукцію або обґрунтування його відсутності (не підлягає обов’язковій сертифікації тощо). 3) Учасник – переможець надає Замовнику документи у паперовому вигляді (завірені печаткою) протягом 5 (двох) робочих днів з дати визнання його переможцем закупівлі товарів (послуг, робіт), а саме: - Цінову пропозицію (оригінал, з цінами після аукціону). - Копія довідки про присвоєння ідентифікаційного коду (для фізичних осіб). - Копія паспорту (для фізичних осіб). - Копія довідки про взяття на облік платника податку (форма № 4 – ОПП) (у разі наявності). - Копія свідоцтва про реєстрацію платника податку на додану вартість або копія свідоцтва про право сплати єдиного податку в розмірі 10 % (у разі наявності). - Копію завірену підписом та печаткою учасника документу про якість (сертифікат відповідності, або сертифікат / паспорт якості, або декларація про відповідність, або висновок державної санітарно – епідеміологічної служби на товар, тощо), встановлений діючим законодавством на запропоновану продукцію або обґрунтування його відсутності (не підлягає обов’язковій сертифікації тощо). - Постачальник (учасник-переможець) надає оригінал гарантійного листа виробника або його офіційного представника про передечу повноважень на продаж та гарантування поставки предмета закупівлі в необхідні строки і в необхідній кількості, що є предметом закупівлі цих торгів у кількості, зі строками придатності та в терміни, визначені цією документацією конкурсних торгів та пропозицією конкурсних торгів Постачальника торгів. 4) Довідка, складена у довільній формі, яка містить відомості про підприємство: - реквізити (адреса – юридична та фактична, телефон, факс, телефон для контактів), повне та скорочене найменування учасника; - керівництво (посада, ім'я, по батькові, телефон для контактів) – для юридичних осіб; - форма власності та юридичний статус, організаційно – правова форма (для юридичних осіб); - основні види діяльності. - для підтвердження учасник надає гарантійний лист про строк поставки товару. 5.1. Замовник має право відхилити пропозицію Учасника, якщо ним не надано в складі його пропозиції будь – якого із документів вищезазначених Вимог в електронному та паперовому вигляді. 5.2. У разі відсутності документів учасник повинен надати замість нього лист пояснення з зазначенням підстави не надання документа з посиланням на законодавчі акти. 5.3. У випадку, якщо вищезазначені документи не будуть додані до пропозиції Учасником, або пояснення в довільній формі про відсутність одного з документів, Замовник має підстави і не буде її приймати до розгляду незалежно від ціни, яку запропонує Учасник. 6. Дата та час проведення електронного реверсивного аукціону: буде відомо в момент початку прийому пропозицій (визначається електронним майданчиком автоматично). 7. Учасник надає Замовнику документи у паперовому вигляді (завірені печаткою) протягом 3 (трьох) робочих днів з дати визнання його переможцем закупівлі товарів (послуг, робіт).  Цінову пропозицію (оригінал, з цінами після аукціону), відповідно до додатку 1.  Копія Статуту або іншого установчого документу (у випадку відсутності Статуту).  Копія довідки про присвоєння ідентифікаційного коду (для фізичних осіб).  Копія паспорту (для фізичних осіб).  Копія довідки про взяття на облік платника податку (форма № 4 – ОПП) (у разі наявності).  Копія свідоцтва (витягу) про реєстрацію платника податку на додану вартість або копія свідоцтва (витягу) про право сплати єдиного податку.  Копію завірену підписом та печаткою учасника документу про якість (сертифікат відповідності, або сертифікат / паспорт якості, або декларація про відповідність, або висновок державної санітарно – епідеміологічної служби на товар, тощо), встановлений діючим законодавством на запропоновану продукцію або обґрунтування його відсутності (не підлягає обов’язковій сертифікації тощо).  Довідка, складена у довільній формі, яка містить відомості про підприємство:  реквізити (адреса – юридична та фактична, телефон, факс, телефон для контактів), повне та скорочене найменування учасника;  керівництво (посада, ім'я, по батькові, телефон для контактів) – для юридичних осіб;  форма власності та юридичний статус, організаційно – правова форма (для юридичних осіб);  основні види діяльності. Інша інформація: Документи, що підтверджують відповідність вимогам до кваліфікації учасників та копія статуту (іншого установчого документу, а також іншого документу (за наявності), що підтверджують правомочність на укладення договору про закупівлю), в паперовому вигляді, завірені підписом та печаткою учасника, надаються замовнику переможцем під час укладання договору про закупівлю.
Очікувана вартість
72 471,00 UAH
UA-2019-03-19-001744-c 886b89f31e6a45f8ac7f1976496fc256
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Воробйова Світлана Іванівна

+380990711895 zach.cpmsd@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Центр первинної медико-санітарної допомоги Зачепилівського району" Зачепилівської районної ради Харківської області
Код ЄДРПОУ: 38579825
Місцезнаходження: 64401, Україна , Харківська обл., Зачепилівка, Україна, Харівська обл.,сел.Зачепилівка,вул.14 Гвардійської стрілецької дивізії,6
Контактна особа: Воробйова Світлана Іванівна
+380990711895
zach.cpmsd@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 березня 2019 16:10
Звернення за роз’ясненнями: до 25 березня 2019 10:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 березня 2019 12:00
Очікувана вартість: 72 471,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 724,71 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33600000-6: Фармацевтична продукція


Виробник Україна
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
459 комплекти
Туберкулін ППД-Л
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 64401, Україна, Харківська область, сел.Зачепилівка, Харківська обл.,сел.Зачепилівка ,вул.14 Гвардійської стрілецької дивізії,6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 квітня 2019
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Tuberculin

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 29 березня 2019 12:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Валанж-Фарм" 72 196,11
UAH з ПДВ
72 196,11
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

28 березня 2019 15:03
Електронний підпис
28 березня 2019 15:02
Протокол.pdf
28 березня 2019 15:02
Дов про підпр.pdf
28 березня 2019 15:02
серт висн туб до 07.20.pdf
28 березня 2019 15:02
ЭДРПОУ.pdf
28 березня 2019 15:02
РУ туб.pdf
28 березня 2019 15:02
Ліцензія.pdf
28 березня 2019 15:02
інструкція туб.pdf
28 березня 2019 15:02
Від ЄДРПОУ.pdf
28 березня 2019 15:02
Витяг ПДВ.pdf
28 березня 2019 15:02
Виписка .pdf
28 березня 2019 15:02
4ОПП.pdf
28 березня 2019 15:02
3771509 валанж.pdf
28 березня 2019 15:02
Документація.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Валанж-Фарм"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "Валанж-Фарм"
#37090770
Переможець 72 196,11
UAH з ПДВ
03 квітня 2019 08:37
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "Валанж-Фарм" #37090770

№ рішення у справі

60/51-р/к

Дата рішення у справі

24.06.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Північного міжобласного ТВ

Документи

03 квітня 2019 08:37
Електронний підпис
03 квітня 2019 08:35
Протокол.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 квітня 2019 08:37

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Валанж-Фарм"
#37090770
72 196,11
UAH з ПДВ
Документи

Документи

03 квітня 2019 08:37
Електронний підпис
03 квітня 2019 08:35
Протокол.PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
договір укладений
09 квітня 2019 08:18