Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент праці та соціальної політики Одеської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 36290160 |
Місцезнаходження: | 65023, Україна , Одеська обл., Одеса, вулиця Льва Толстого, 7 |
Контактна особа: |
Рубаневич Олександр Сергійович 380965393151 rubanevich-aleks@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 19 березня 2019 16:03 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 01 квітня 2019 23:59 |
Оскарження умов закупівлі: | до 07 квітня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 11 квітня 2019 23:59 |
Початок аукціону: | 12 квітня 2019 12:36 |
Очікувана вартість: | 1 500 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 7 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
04 квітня 2019 17:59 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
04 квітня 2019 17:58 |
Перелік змін-ТД моноблоки нові.pdf | |
04 квітня 2019 17:58 |
ТД на моноблоки Нова редакція.docx | |
04 квітня 2019 17:58 |
Перелік змін-ТД моноблоки нові.pdf |
04 квітня 2019 17:59 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||
04 квітня 2019 17:58 |
Перелік змін-ТД моноблоки нові.pdf
|
|||||||||
04 квітня 2019 17:58 |
ТД на моноблоки Нова редакція.docx
|
|||||||||
04 квітня 2019 17:58 |
Перелік змін-ТД моноблоки нові.pdf
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-03-28-000101 ● 23b212be57aa4594b319af76cee54c46
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 28 березня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 28 березня 2019 17:30 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
28.03.2019 Одеса № 99
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника начальника Південного офісу Держаудитслужби Король В.В.
Підстава: службова записка завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Кутафіна Р. від 28.03.2019.
Начальник О. МУРАТОВ
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 28.03.2019 № 99
Перелік
процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури
закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель
унікальний номер дата оприлюднення
1 2 3 4 5
1. UA-2019-03-27-000834-c 27.03.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Шарапанівська А.В.
2. UA-2019-03-27-000401-b 27.03.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Шарапанівська А.В.
3. UA-2019-03-19-001972-c 19.03.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Кутафін Р.О.
4. UA-2019-03-27-001148-a 27.03.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Залізко І.О.
5. UA-2019-03-28-000163-c 28.03.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Недвига Т.І.
6. UA-2019-03-19-001713-c 19.03.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Федоряка В.В.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель О. ВАСИЛЬЄВ
Надання інформації про усунення порушення замовником
Закон України «Про публічні закупівлі» установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечння потреб держави та територіальної громади. Частиною другою статті 22 Закону передбачено, що тендерна докуметація повинна містити, зокрема вимоги, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим, зокрема вимогам згідно із законодавством. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відповідність вимогам статті 17 у разі, якщо така інформація міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Разом з тим, згідно з частиною третьою статті 22 Закону тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. При цьому ч.3 ст.17 Закону визначено, шо замовник у тендерній документації зазначає, що інформація про відсутність підстав, визначених у ч.1 та ч.2 цієї статті, надається у довільній формі. Спосіб документального підтвердження згідно із законодавством відсутності підстав, передбачених пунктами 2,3,5,6 і 8 ч.1 та ч.2 цієї статті, визначається замовником для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Таким чином, тендерна документація містить вимогу про надання учасниками виключно у довільній формі інформації про відсутність підстав визначених у частинах першій і другій статті 17 Закону, за винятком пунктів 1 і 7 частини першої статті 17 Закону. В частині застосування заходів із захисту довкілля внесенні зміни в Тендерну документацію.
2019-04-03 17:30:30
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 29 березня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 17 квітня 2019 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто
-
2019-04-05 09:31:33
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 12 квітня 2019 13:09
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ ФІРМА ВАЛТЕК |
1 345 800,00
UAH з ПДВ
|
1 338 300,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ТИМОФЕЄВ ДМИТРО ОЛЕКСАНДРОВИЧ |
1 422 641,00
UAH з ПДВ
|
1 339 500,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "РЕСТАРТ СП" |
1 446 300,00
UAH з ПДВ
|
1 340 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВСЕСВІТ" |
1 500 000,00
UAH з ПДВ
|
1 500 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ ФІРМА ВАЛТЕК #20009888 |
Відхилено |
1 338 300,00
UAH з ПДВ
|
17 квітня 2019 15:39
|
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ТИМОФЕЄВ ДМИТРО ОЛЕКСАНДРОВИЧ #3089724432 |
Відхилено |
1 339 500,00
UAH з ПДВ
|
19 квітня 2019 14:33
|
ТОВ "РЕСТАРТ СП" #41412245 |
Переможець |
1 340 000,00
UAH з ПДВ
|
22 квітня 2019 11:45
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
05 серпня 2019 15:24
|
Електронний підпис | укладений |
06 травня 2019 10:07
|
ДОГОВІР ПРО ЗАКУПІВЛЮ.pdf | укладений |
06 травня 2019 10:04
|