Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 Виконання робіт за об'єктом: "Коригування проекту за титулом "ПС 330 кВ "Козятин". Проект реконструкції ВРУ 330 та 110 кВ, вул. Березова, 36, с. Махаринці, Козятинський район, Вінницька область Інв. № 000629,Інв. № 200631,Інв. № 230060 45454000-4 Реконструкція
Очікувана вартість
23 721 181,00 UAH
UA-2019-03-19-001617-c ac793e56051d4442ab4b6f3e2a3097f4
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Мєлкумова Ольга Павлівна

(044) 238-38-02 MIELKUMOVA.OP@UA.ENERGY

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державне підприємство "Національна енергетична компанія "Укренерго"
Код ЄДРПОУ: 00100227
Місцезнаходження: 01032, Україна , Київська обл., Київ, вул. С.Петлюри, 25, м. Київ
Контактна особа: Мєлкумова Ольга Павлівна
(044) 238-38-02
MIELKUMOVA.OP@UA.ENERGY
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 березня 2019 15:47
Звернення за роз’ясненнями: до 02 квітня 2019 12:00
Оскарження умов закупівлі: до 08 квітня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 квітня 2019 12:00
Початок аукціону: 15 квітня 2019 13:29
Очікувана вартість: 23 721 181,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 237 211,81 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 118606 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 Роботи
ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 Виконання робіт за об'єктом: "Коригування проекту за титулом "ПС 330 кВ "Козятин". Проект реконструкції ВРУ 330 та 110 кВ, вул. Березова, 36, с. Махаринці, Козятинський район, Вінницька область Інв. № 000629,Інв. № 200631,Інв. № 230060 45454000-4 Реконструкція
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
04 квітня 2019 10:46
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 березня 2019 08:07
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 березня 2019 15:44
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 квітня 2019 10:46
ТД__01_057150_Реконструкція_ПС330_Козятин_зі_змінами_2.docx
29 березня 2019 08:06
ТД__01_057150_Реконструкція_ПС330_Козятин зі змінами 1.docx
19 березня 2019 15:44
ТД__01_057150_Реконструкція_ПС330_Козятин.docx
04 квітня 2019 10:46
Зміни 2 до ТД 01 057150 Роботи коригування проекту Козятин (перелік).pdf
29 березня 2019 08:06
Зміни до ТД 1 (перелік).pdf
19 березня 2019 15:44
Титульний аркуш ТД.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Загальне запитання по закупівлі
Дата подання: 25 березня 2019 09:24
Дата відповіді: 29 березня 2019 08:09
В додатку 3 до тендерної документації «ОПИС ТА ОСНОВНІ ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТУ ЗАКУПІВЛІ» надано Робочий проект 70/3/3441-17/1, в той же час у цьому ж додатку в таблиці 1 перелічено «Обладнання та матеріали для проведення БМР по реконструкцію ВРУ-330 та 110 кВ ПС 330 кВ «Козятин».». При аналізі вказаних документів нами виявлені невідповідності, наприклад: п.1 розділу ВРП-330 кВ. Конструктивно-будівельні рішення. Опора ОП1 під трансформатор струму TAG 362 ( 4шт) Таблиці 1 Додатку №3 до ДКТ вказано кількість свай стойок СН80-39 – 12 шт., а згідно аркушів 2, 3 проекту 70-3/3441-17/1-КБ1 - необхідно 16 шт свай стійок СН80-39. Просимо підтвердити, що у випадку, якщо обсяги та склад робіт, які наведені у Додатку №3 до ДКТ «ОПИС ТА ОСНОВНІ ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТУ ЗАКУПІВЛІ» не відповідають обсягам та складу робіт в наданому робочому проекті, учасник, при підготовці тендерної пропозиції, має право змінювати обсяги робіт та застосовані розцінки, у відповідності до наданого, у складі ДКТ, робочого проекту?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: За результатом розгляду Вашого звернення, Замовником внесені відповідні зміни до тендерної документації.
Загальне запитання по закупівлі
Дата подання: 25 березня 2019 09:24
Дата відповіді: 29 березня 2019 08:09
Просимо підтвердити, що обладнання, яке постачається Замовником за умовами ДКТ - буде поставлено ним на умовах DDP, з розвантаженням устаткування силами Замовника, з урахуванням місця виконання робіт, і відповідно підряднику не потрібно передбачати у складі пропозиції конкурсних торгів витрати на доставку вказаного обладнання . У іншому випадку просимо зазначити місце передачі підряднику вищезазначеного обладнання.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Підряднику не потрібно передбачати у складі тендерної пропозиції витрати на доставку обладнання, яке постачається Замовником.
Загальне запитання по закупівлі
Дата подання: 25 березня 2019 09:25
Дата відповіді: 29 березня 2019 08:10
Просимо вказати, чи повинен учасник, у складі своєї пропозиції, враховувати вартість електроенергії?
Відповідь: У разі врахування електричної енергії у своїй пропозиції, учасник (Підрядник) повинен надати підтверджуючі документи при виконанні робіт (Кб-2в, Кб-3).
Загальне запитання по закупівлі
Дата подання: 25 березня 2019 09:25
Дата відповіді: 29 березня 2019 08:11
Просимо підтвердити, що учасник не повинен, у складі своєї тендерної пропозиції, передбачати витрати на утилізацію демонтованих конструкцій (метал, залізобетон, кабель та ін..), та устаткування. Тобто, що всі демонтовані ресурси, повинні бути передані Замовнику в межах території підстанції (перевезення не більше ніж на 1 км).
Відповідь: Витрати на утилізацію демонтованих конструкцій (метал, залізобетон, кабель та ін..) та устаткування залишаються за Замовником. Демонтовані ресурси, повинні бути передані Замовнику згідно з проектом.
Термін постачання обладнання
Дата подання: 25 березня 2019 09:53
Дата відповіді: 29 березня 2019 08:11
Зважаючи на тривалі терміни постачання обладнання, а саме вимірювальних трансформаторів виробництва Trench (Siemens): 330 кВ – 8 місяців, а 110 кВ – 6 місяців, просимо подовжити терміни постачання обладнання до 31.12.2019, та внести відповідні зміни в тендерну документацію.
Відповідь: За результатом розгляду Вашого звернення, Замовником внесені відповідні зміни до тендерної документації.
Додаток №3
Дата подання: 25 березня 2019 10:39
Дата відповіді: 29 березня 2019 08:12
У Додатку №3 Тендерної документації "Опис та основні вимоги до предмету закупівлі" на сторінці 30 фразу : "Також в предмет закупівлі входить виконання будь якої іншої роботи, якщо це необхідно згідно проектних рішень, та/або це необхідно для нормального функціонування обладнання, та/або це необхідно на виконання вимог нормативних документів." - вилучити, оскільки вимоги до будівельно-монтажних робіт визначені проектом, посилання на який є на попередній сторінці (стор.29)
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Замовник вважає недоцільним вилучення даної фрази з тендерної документації.
Проект договору
Дата подання: 25 березня 2019 10:44
Дата відповіді: 29 березня 2019 08:12
Підпункти 3.2.1.2 та 3.2.2.2. Проекту договору (Додаток №4 до Тендерної документації) викласти у наступній редакції: "3.2.1.2. Подальшої оплати за Обладнання протягом 25 (двадцяти п’яти) банківських днів з дати підписання Сторонами Акту приймання-передачі Обладнання, з пропорційним вирахуванням раніше сплаченого авансу по такому Обладнанню." "3.2.2.2. Проміжних платежів (щомісячних) за виконані будівельні роботи, протягом 25 (двадцяти п’яти) банківських днів з дати підписання Сторонами Актів приймання виконаних будівельних робіт за звітний місяць за формою № КБ-2в (далі - Акт КБ-2в) та Довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за формою № КБ-3 (далі - Довідка КБ-3), за пропорційним вирахуванням раніше сплаченого авансу"
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Замовник вважає недоцільним внесення змін до вказаного пункту тендерної документації. Порядок та розмір оплати повинні відповідати вимогам тендерної документації.
Проект договору
Дата подання: 29 березня 2019 08:28
Дата відповіді: 04 квітня 2019 10:47
З метою дотримання чинного законодавства України у сфері публічних закупівель, а також керуючись Цивільним та Господарським Кодексами України, постановою Кабінету Міністрів України № 668 від 01.08.2005р. «Про затвердження Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві» наполягаємо на необхідності внесення наступних змін і доповнень до проекту Договору (Додаток №4 до Тендерної документації), а саме: 1. Доповнити Розділ 2 Ціна Договору (сума, визначена у Договорі) проекту Договору (Додаток №4 до Тендерної документації) пунктом 2.4 наступного змісту: «2.4.Вартість робіт та обладнання за Договором, в межах загальної її вартості, може бути уточнена, шляхом оформлення Сторонами додаткових угод, у випадках: - зміни проектно-кошторисної документації; - зміни обсягів робіт за кількості обладнання, їх вартості; - зміни рівня заробітної плати в будівництві, яка впливає на вартість робіт, та знаходиться в межах «Договірної ціни»; - зміни чинного законодавства України з питань оподаткування, якщо це впливає на вартість робіт.»
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Замовник вважає недоцільним доповнення проекту Договору (додаток 4 до тендерної документації) пунктом 2.4., так як виключний перелік випадків внесення змін до договору укладеного за результатом відкритих торгів визначено частиною 4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі.
Проект договору
Дата подання: 29 березня 2019 08:30
Дата відповіді: 04 квітня 2019 10:48
2. Пункт 3.2.4. Розділу 3 «Оплата за Договором» проекту Договору (Додаток №4 до Тендерної документації) викласти у наступній редакції: «3.2.4. Інші витрати, передбачені Договором, відшкодовуються за фактом, але не вище, ніж передбачено Договором. Підрядник зобов’язується по факту виконання зобов’язань надати оформлені належним чином підтверджуючі документи у вигляді довідок щодо факту таких витрат; витрати, пов’язані з відрядженням працівників Підрядника, оформлюється з зазначенням кількості відряджених працівників, ПІБ, їх посад та складових витрат (проїзд, проживання, добові тощо) у відповідності до даних бухгалтерського обліку, при цьому Підрядник несе повну відповідальність за достовірність наданої інформації у Довідках.»
Розгорнути Згорнути
Відповідь: За результатом розгляду Вашого звернення, Замовником внесені відповідні зміни до тендерної документації.
Проект договору
Дата подання: 29 березня 2019 08:31
Дата відповіді: 04 квітня 2019 10:48
3. Пункти 3.4. та 3.5 Розділу 3 «Оплата за Договором» проекту Договору (Додаток №4 до Тендерної документації) викласти у наступній редакції: «3.4. Підрядник зобов’язується використати одержаний авансовий платіж на придбання (виробництво) обладнання (устаткування) інших матеріальних ресурсів необхідних для виконання робіт, протягом 90 днів після його одержання. Підрядник протягом 95 днів з дня надходження авансового платежу повинен надати звіт про використання авансових коштів (за визначеною Замовником формою, що є Додатком – до Договору) разом з підтверджуючими документами (копії накладних / актів, платіжних доручень з відміткою банку, тощо). В разі ненадання у встановлений строк такого звіту або виявлення факту нецільового використання та/або невикористання авансового платежу Замовник вправі достроково розірвати Договір, повідомивши Підрядника та /або вимагати повернення невикористаної суми авансового платежу, з урахуванням індексу інфляції та процентів річних, в розмірі облікової ставки НБУ. 3.5. У разі порушення договірних зобов‘язань з вини Підрядника невикористані авансові платежі, які не підтверджені відповідними актами, підлягають поверненню Замовнику (протягом трьох банківських дати отримання відповідної вимоги Замовника),з урахуванням індексу інфляції та процентів річних в розмірі облікової ставки НБУ, за користування чужими коштами, передбачених статтею 536 Цивільного кодексу України, від суми авансового платежу за кожен день користування авансом, починаючи з дня його зарахування на рахунок Підрядника незалежно від того, припинені зобов’язання за Договором на дату отримання вимоги Замовника чи ні.»
Розгорнути Згорнути
Відповідь: За результатом розгляду Вашого звернення, Замовником внесені відповідні зміни до тендерної документації.
Проект договору
Дата подання: 29 березня 2019 08:33
Дата відповіді: 04 квітня 2019 10:49
4. Абзац 5 Пункту 9.4. Розділу 9 «Приймання-передача робіт» проекту Договору (Додаток №4 до Тендерної документації) викласти у наступній редакції: «- підтверджуючі документи на інші витрати, зокрема на відрядження, транспортні, інші витрати (проживання працівників Підрядника, проїзд, добові по фактичним витратам: довідка-розрахунок про фактичні витрати на відрядження за підписом керівника та головного бухгалтера Підрядника, в якій зазначаються фактичні дані про кількість відряджених працівників та виплати за елементами витрат на відрядження. За достовірність наданої інформації у Довідках несе Підрядник); (якщо такі витрати матимуть місце в звітному періоді);»
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Замовник вважає недоцільним внесення запропонованих Вами змін, оскільки в п.3.2.6 проекту Договору (додаток 4 до тендерної документації) внесені зміни про те, що Підрядник несе повну відповідальність за достовірність наданої інформації у Довідках.
Проект договору
Дата подання: 29 березня 2019 08:34
Дата відповіді: 04 квітня 2019 10:50
5. Доповнити п. 8.2 Розділу 8 «Права та обов’язки Сторін» проекту Договору (Додаток № 4 до Тендерної документації) наступними абзацами: «- у разі не забезпечення надання фронту робіт, відключень та своєчасної оплати за Договором внести зміни до Договору про завершення термінів виконання робіт та постачання обладнання; - у встановлені Договором строки та порядку підписувати акти та довідки про виконані роботи та поставлене обладнання»
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Замовник вважає недоцільним внесення запропонованих Вами доповнень. Випадки внесення змін до договору укладеного за результатом відкритих торгів визначено частиною 4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі».
Проект договору
Дата подання: 29 березня 2019 08:35
Дата відповіді: 04 квітня 2019 10:50
6. Доповнити п. 8.3 Розділу 8 «Права та обов’язки Сторін» проекту Договору (Додаток № 4 до Тендерної документації) наступним абзацем: «- Підрядник має інші права передбачені нормами цивільного і господарського законодавства України.»
Відповідь: За результатом розгляду Вашого звернення, Замовником внесені відповідні зміни до тендерної документації.
Проект договору
Дата подання: 29 березня 2019 08:36
Дата відповіді: 04 квітня 2019 10:51
7. Доповнити Розділ 11 «Відповідальність Сторін» проекту Договору (Додаток № 4 до Тендерної документації) наступними пунктами: «11.11. Підрядник не несе відповідальності за затримку строків виконання зобов’язань за цим Договором у випадку порушення зобов’язань зі сторони Замовника за цим Договором та обставин що не залежать від Підрядника. 11.12. У разі не виконання Замовником своїх обов’язків передбачених Договором, Підрядник звільняється від відповідальності у тому числі від застосування Оперативно-господарських санкцій, а Замовник зобов’язується відшкодувати збитки та втрати Підряднику, що пов’язані з такими діями.»
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Замовник вважає недоцільним внесення запропонованих Вами доповнень.
Проект договору
Дата подання: 29 березня 2019 08:37
Дата відповіді: 04 квітня 2019 10:52
8. Викласти п. 18.1 Розділу 18 «Інші умови Договору» проекту Договору (Додаток № 4 до Тендерної документації) у наступній редакції: «19.1. Сторони не вправі передавати свої права та зобов'язання за Договором третій особі без письмової згоди на те іншої Сторони.»
Відповідь: Замовник вважає недоцільним внесення запропонованих Вами доповнень.
Проект договору
Дата подання: 29 березня 2019 08:38
Дата відповіді: 04 квітня 2019 10:53
9. Викласти п. 18.6 Розділу 18 «Інші умови Договору» проекту Договору (Додаток № 4 до Тендерної документації) у наступній редакції: «19.6. Сторони зобов'язуються докладати зусиль для вирішення спорів у досудовому порядку, в тому числі шляхом проведення переговорів, пошуку взаємоприйнятних рішень, продовження строків врегулювання розбіжностей, внесення змін в умови Договору тощо. Досудовий порядок вирішення спорів є обов’язковим»
Розгорнути Згорнути
Відповідь: За результатом розгляду Вашого звернення, Замовником внесені відповідні зміни до тендерної документації.
Квалыфыкаційні вимоги
Дата подання: 29 березня 2019 08:39
Дата відповіді: 04 квітня 2019 10:54
10. Чи буде Учасник відповідати кваліфікаційним вимогам Замовника щодо досвіду виконання договору аналогічного предмету закупівлі, якщо він у довідці (форма №4) покаже виконаний договір про виконання робіт на об’єкті класом напруги 330 кВ із заміною обладнання класом напруги 110 кВ?
Відповідь: Згідно з умовами тендерної документації Учасник повинен підтвердити досвід виконання договору аналогічного предмету закупівлі (постачання обладнання/ТМЦ (при необхідності), виконання робіт з монтажу АТ, та/або ТС, та/або ТН, та/або вимикачів, та/або роз’єднувачів) на ПС ≥ 220 кВ, виконаний за останні 3 роки. Отже, учасник буде відповідати кваліфікаційним критеріям, якщо він підтвердить досвід виконання договору аналогічного предмету закупівлі на об’єкті класом напруги 330 кВ із заміною обладнання класом напруги 110 кВ.
Проект договору
Дата подання: 29 березня 2019 08:47
Дата відповіді: 04 квітня 2019 10:55
Просимо доповнити п. 3.2.2 абзацем 5 наступного змісту: "Якщо Замовник протягом дії Договору не забезпечить своєчасну оплату робіт та надання фронту робіт (відключення і т.і.), Сторони укладають додаткову угоду, щодо уточнення проведення оплати за виконані роботи в подальшому з пропорційним щомісячним врахуванням їх оплати."
Відповідь: Замовник вважає недоцільним внесення запропонованих Вами змін.
загальне запитання по закупівлі
Дата подання: 29 березня 2019 09:41
Дата відповіді: 04 квітня 2019 10:56
В додатку 3 до тендерної документації «ОПИС ТА ОСНОВНІ ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТУ ЗАКУПІВЛІ» надано Робочий проект 70/3/3441-17/1, в той же час у цьому ж додатку в таблиці 1 перелічено «Обладнання та матеріали для проведення БМР по реконструкцію ВРУ-330 та 110 кВ ПС 330 кВ «Козятин».». При аналізі вказаних документів нами виявлені невідповідності: • п.10 розділу ВРП-110 кВ. Конструктивно-будівельні рішення Опора Оп1 під трансформатор струму TAG 123 (8 шт) Таблиці 1 Додатку №3 до ДКТ вказано кількість бетону кл. С17/20W4 F75 Оп1, 5,36м3., а згідно аркушів 2, 3 проекту 70-3/3441-17/1-КБ2 - необхідно 4,608 м3. • в Таблиці 1 Додатку №3 до ДКТ відсутні матеріали для улаштування екрану захисту Ез1 – 6шт. на ВРП-330 кВ • в Таблиці 1 Додатку №3 до ДКТ відсутні матеріали для улаштування кабельних лотків на ВРП-330 кВ та ВРП-110 кВ • в Таблиці 1 Додатку №3 до ДКТ вага металу для опор під обладнання не враховує 1% на масу зварних швів , 3% до підсумку на уточнення маси при розробленні креслень КМД та 5% на цинкове покриття Просимо підтвердити, що у випадку, якщо обсяги та склад робіт, які наведені у Додатку №3 до ДКТ «ОПИС ТА ОСНОВНІ ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТУ ЗАКУПІВЛІ» не відповідають обсягам та складу робіт в наданому робочому проекті, учасник, при підготовці тендерної пропозиції, має право змінювати обсяги робіт та застосовані розцінки, у відповідності до наданого, у складі ДКТ, робочого проекту?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: За результатом розгляду Вашого звернення, Замовником внесені відповідні зміни до тендерної документації. Додатково інформуємо, що при розрахунках комерційної пропозиції учаснику слід керуватись виключно робочим проектом за наступним посиланням: http://files.ukrenergo.energy.gov.ua/tenders/tz/2019_01057150.zip
загальне запитання по закупівлі
Дата подання: 29 березня 2019 09:42
Дата відповіді: 04 квітня 2019 10:57
Просимо вилучити з Додатку 3 до тендерної документації «Основні вимоги до предмету закупівлі» - таблицю 1 «Обладнання та матеріали для проведення БМР по реконструкції ВРУ-330 кВ та 110 кВ ПС 330 кВ Козятин», оскільки, надана у складі робочого проекту інформаційна модель, на підставі якої сформована вказана таблиця, містить численні помилки та невідповідності обсягам робіт, що передбачені кресленнями у складі робочого проекту, що в свою чергу унеможливлює складання учасником такої тендерної пропозиції, яка б одночасно відповідала б вимозі ДКТ про те, що «Будівельно-монтажні роботи виконуються у відповідності до вимог проекту, з матеріалами якого можна ознайомитися за наступним посиланням: http://files.ukrenergo.energy.gov.ua/tenders/tz/2019_01057150.zip» та вказаній таблиці. У іншому випадку просимо підтвердити, що вказана таблиця надана в ДКТ довідково, і учаснику слід керуватись виключно кресленнями робочого проекту, при підготовці тендерної пропозиції
Розгорнути Згорнути
Відповідь: При розрахунках комерційної пропозиції учаснику слід керуватись виключно робочим проектом за наступним посиланням: http://files.ukrenergo.energy.gov.ua/tenders/tz/2019_01057150.zip
загальне запитання по закупівлі
Дата подання: 29 березня 2019 09:43
Дата відповіді: 04 квітня 2019 10:57
В додатку 3 до тендерної документації «Основні вимоги до предмету закупівлі», серед іншого, в переліку робіт вказано, що підряднику необхідно виконати наступні види робіт: «Демонтаж кабельно-провідникової продукції трансформаторів струму 330 кВ» «Демонтаж кабельно-провідникової продукції трансформаторів напруги 330 кВ» «Демонтаж кабельно-провідникової продукції трансформаторів струму 330 кВ» В наданому проекті відсутня інформація, щодо довжин та марок існуючих кабелів, що підлягають демонтажу. Просимо додати до ДКТ вказану інформацію.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: За результатом розгляду Вашого звернення, Замовником внесені відповідні зміни до тендерної документації.
поставка обладнання
Дата подання: 29 березня 2019 10:42
Дата відповіді: 04 квітня 2019 10:58
Зважаючи на те, що термін поставки основоного обладнання, а саме вимірювальних трансформаторів струму і напруги 330 кВ становить 8 місяців, що, з урахуванням термінів на заключення Договору і отримання авнсу на закупівлю обладнання, унеможливлює його поставку до кінця листопада 2019 р., повторно просимо подовжити термін поставки обладнання до 30.12.2019 р.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Термін поставки основного обладнання повинен відповідати умовам тендерної документації.
Розгорнути всі запитання: 22 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 15 квітня 2019 13:56

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Частное Предприятие "Энерго-Аккумулятор" 23 000 000,00
UAH
22 762 788,00
UAH
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «Київська енергетична будівельна компанія» 23 447 484,02
UAH
22 999 900,00
UAH
Документи
Товариство з обмежкною відповідальністю "Південна енергетична компанія" 23 660 712,73
UAH
23 660 712,73
UAH
Документи

Публічні документи

26 квітня 2019 18:05
обл.xlsx
26 квітня 2019 18:05
перемож.pdf
23 квітня 2019 11:00
переможець Козятин.pdf
11 квітня 2019 17:29
технічначастина.zip
11 квітня 2019 17:29
забезпечення.zip

Публічні документи

12 квітня 2019 09:28
Банківська гарантія.7z

Публічні документи

12 квітня 2019 09:16
Технічна частина.rar
12 квітня 2019 09:16
Тендерна пропозиція.rar
12 квітня 2019 09:16
Банківська гарантія.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Частное Предприятие "Энерго-Аккумулятор"

Товариство з обмеженою відповідальністю «Київська енергетична будівельна компанія»

Товариство з обмежкною відповідальністю "Південна енергетична компанія"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Частное Предприятие "Энерго-Аккумулятор"
#33138153
Переможець 22 762 788,00
UAH
22 квітня 2019 21:11

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 квітня 2019 21:11

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Частное Предприятие "Энерго-Аккумулятор"
#33138153
22 762 788,00
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 червня 2021 08:33
Електронний підпис зміни до договору
27 травня 2021 20:15
ДУ 9 04-41028-19 від 10.05.2019 Енерго акумулятор (1).pdf зміни до договору
27 травня 2021 20:12
Електронний підпис зміни до договору
11 січня 2021 11:49
ДУ № 8 від 06.01.21 до дог 04-4.1028-19 (1).pdf зміни до договору
11 січня 2021 11:47
Електронний підпис зміни до договору
15 грудня 2020 20:01
ДУ7 04-41028-19 від 10.05.2019 Енерго-акумулятор (1).pdf зміни до договору
15 грудня 2020 20:01
Електронний підпис зміни до договору
25 серпня 2020 15:16
ДУ № 6 від 25.08.20 до дог 04-4.1028-19 (1).pdf зміни до договору
25 серпня 2020 15:16
Електронний підпис зміни до договору
13 березня 2020 14:04
ДУ № 5 від 13.03.20 до дог 04-4,1028-19 (1).pdf зміни до договору
13 березня 2020 14:04
Електронний підпис зміни до договору
13 березня 2020 13:53
Електронний підпис зміни до договору
25 листопада 2019 11:23
додаткова угода № 4 від 25.11.19 до дог 04-4.1028-19 (1).pdf зміни до договору
25 листопада 2019 11:21
Електронний підпис зміни до договору
19 жовтня 2019 11:54
ДУ3 04-4-1028-19 (2).pdf зміни до договору
18 жовтня 2019 19:05
Електронний підпис зміни до договору
30 серпня 2019 09:00
ДУ № 2 до договору № 04-4_1028-19 (1).pdf зміни до договору
30 серпня 2019 08:59
Електронний підпис зміни до договору
25 червня 2019 11:05
ДУ №1 Козятин (1).pdf зміни до договору
25 червня 2019 11:05
Електронний підпис укладений
11 травня 2019 12:51
Додаток 5 до договору 04-4_1028-19 від 10.05.2019.pdf укладений
11 травня 2019 12:50
Договір 04-4_1028-19 від 10.05.2019 з додатками 1-4, 6, 7.pdf укладений
11 травня 2019 12:50

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
25 червня 2019
Дата публікації змін до договору:
25 червня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): З метою усунення технічних помилок, допущених в найменуванні типу основного обладнання та враховуючи лист підрядника №260 від 11.06.19р.
Номер договору про закупівлю: 04-4/1028-19
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 серпня 2019
Дата публікації змін до договору:
30 серпня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку з перетворенням ДП "НЕК "Укренерго" на ПрАТ "НЕК "Укренерго"
Номер договору про закупівлю: 04-4/1028-19
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
19 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Додаткову угоду укладено у зв’язку зі зміною реквізитів Підрядника.
Номер договору про закупівлю: 04-4/1028-19
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
13 березня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до 4 частини 4 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» та внесення змін до проектно-кошторисної документації в рамках авторського нагляду.
Номер договору про закупівлю: 04-4/1028-19
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
13 березня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до 4 та 5 частини 4 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі».
Номер договору про закупівлю: 04-4/1028-19
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
25 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку з неможливістю виводу в ремонт ПЛ 330 кВ «Козятин- Білоцерківська» та ПЛ 330 кВ «Козятин-Вінницька» для виконання робіт в терміни передбачені договором, враховуючи лист Підрядника від 04.08.2020 № 02-367, керуючись п. 16.1. договору №04-4/1028-19 від 10.05.2019 (надалі – Договір), підпунктом 4 пункту 4 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» (у редакції Закону, що діяв до 19.04.2020 р.), уклали цю Додаткову угоду.
Номер договору про закупівлю: 04-4/1028-19
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
15 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): керуючись п. 16.1. договору № 04-4/1028-19 від 10.05.2019 (надалі – Договір), підпунктом 5 пункту 4 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» (у редакції, чинній на момент укладання Договору), уклали цю Додаткову угоду
Номер договору про закупівлю: 04-4/1028-19
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
06 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
11 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку з погіршенням погодних умов, настанням зимового періоду, що не дає можливості Підряднику завершити роботи з благоустрою території, враховуючи лист Підрядника від 21.12.2020 № 02-652, керуючись п. 16.1. договору №04-4/1028-19 від 10.05.2019 (надалі – Договір), підпунктом 4 пункту 4 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» (у редакції Закону, що діяв до 19.04.2020 р.), уклали цю Додаткову угоду
Номер договору про закупівлю: 04-4/1028-19
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 травня 2021
Дата публікації змін до договору:
27 травня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку із приведенням договірної ціни у відповідність до фактично виконаних робіт, керуючись п. 16.1. договору № 04-4/1028-19 від 10.05.2019 (надалі – Договір), підпунктом 5 пункту 4 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі»
Номер договору про закупівлю: 04-4/1028-19
Договір:
Номер додаткової угоди: 9
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 25 травня 2021
Сума оплати за договором: 22 700 722,83
UAH