Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Постачання електричної енергії (активна електроенергія)
Очікувана вартість
375 000,00 UAH
UA-2019-03-19-001518-a d22c9bc8559e49e79362ad420fd86f87
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Доцяк Любов Михайлівна

+380342753003 kruxivrada@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Крихівецька сільська рада Івано-Франківської мііської ради
Код ЄДРПОУ: 04356248
Місцезнаходження: 76493, Україна , Івано-Франківська обл., село, вул.Крихівецька,79. с.Крихівці, м.Івано-Франківськ
Контактна особа: Доцяк Любов Михайлівна
+380342753003
kruxivrada@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 березня 2019 13:59
Звернення за роз’ясненнями: до 24 березня 2019 16:00
Оскарження умов закупівлі: до 30 березня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 квітня 2019 16:00
Очікувана вартість: 375 000,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09310000-5: Електрична енергія


Тендерна документація

19 березня 2019 14:19
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 березня 2019 14:00
Тендерна документаці Ел.ен 2019.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-03-22-000030 ● 15e05c4bf4de46cbb672ac94bda21a60
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 22 березня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 25 березня 2019 09:50
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

22.03.2019 № 18

Івано-Франківськ

Про початок
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 186, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу покласти на заступника начальника управління-начальника відділу Б. Грицака.

Начальник Г.БУКОВСЬКИЙ

ДОДАТОК
до наказу Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Івано-Франківській
області від 22.03.2019 №18

Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 UA-2019-03-19-001518-a 19.03.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель


В.о. начальника відділу контролю у сфері закупівель
Управління Західного офісу Держаудитслужби
в Івано-Франківській області І. ГАМУЛЯК

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 28 березня 2019
Кінцевий строк оскарження: 16 квітня 2019

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Лот №1 – Постачання електричної енергії (активна електроенергія, ДК 021:2015 «09310000-5 Електрична енергія») споживач за адресою пішохідні переходи без засобів обліку, с.Крихівці, 76493
Статус: Скасований
Очікувана вартість: 5 000,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 25,00 UAH з ПДВ

Аукціон

Початок: 04 квітня 2019 11:58
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

2000 кВт⋅год
Лот №1 – Постачання електричної енергії (активна електроенергія, ДК 021:2015 «09310000-5 Електрична енергія») споживач за адресою пішохідні переходи без засобів обліку, с.Крихівці, 76493
ДК 021:2015: 09310000-5 — Електрична енергія
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 76493, Україна, Івано-Франківська область, с.Крихівці, площа Двір,1
Дата доставки: 01 квітня 2019  —  31 грудня 2019

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 01 квітня 2019 10:51
Коментар щодо відміни: неможливість усунення порушень