Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Комп’ютерна техніка: сканери Canon imageFORMULA DR-C225 та Ноутбук ASUS VivoBook E203MA-FD004T
Очікувана вартість
36 900,00 UAH
UA-2019-03-19-001482-c ● bc9533215efe40a88bedc4b008e84ff9
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство «Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Дарницького району м. Києва» |
Код ЄДРПОУ: | 39604270 |
Вебсайт: | http://www.e-tender.biz |
Місцезнаходження: | 02091, Україна , Київська обл., Київ, Харківське шосе 148-А |
Контактна особа: |
Волкотруб Павло Віталійович 380445632767 tenderkk@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 19 березня 2019 15:21 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 20 березня 2019 15:30 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 21 березня 2019 15:30 |
Очікувана вартість: | 36 900,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 369,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)
Більш детальна інформація про кількість, обсяг та вимоги до предмету закупівлі визначені у п. 3.5. Документації для проведення закупівлі через систему електронних закупівель
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3 штуки
Комп’ютерна техніка: сканери Canon imageFORMULA DR-C225 та Ноутбук ASUS VivoBook E203MA-FD004T
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
02091, Україна, місто Київ, Київ, Дарницький район, м. Києва
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
19 березня 2019 15:23 |
ДЕЗ_Компютерна техніка.pdf |
19 березня 2019 15:23 |
ДЕЗ_Компютерна техніка_ноутбук_сканер.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 19 березня 2019 21:53
Дата відповіді: 20 березня 2019 10:02
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі предмета закупівлі, вказанго в тендерній документації?
2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник! 1) Нами будуть розглядатись товари, які відповідають технічним вимогам вказаним в п. 3.5. Документації.
2) Комунальне підприємство є платником податку на додану вартість, а тому під час проведення допорогових закупівель на товари/роботи/послуги бюджет закупівель включає ПДВ. Відповідно до Порядку здійснення допорогових закупівель, відповідно до п. 6.3. "Порядку здійснення допорогових закупівель", затвердженого наказом ДП «Зовнішторгвидав України» від 13.04.2016 № 35 «Під час оголошення Закупівлі Замовник розміщує в системі інформацію про предмет, очікувану вартість закупівлі, умови договору, порядок і умови проведення закупівлі, строк подання пропозицій, а також вимоги до Учасника та іншу інформацію, яка, на його думку, є необхідною для проведення закупівлі». Комунальне підприємство розглядає та бере до уваги не лише пропозиції Учасників що є платниками ПДВ, але й цінові пропозиції не платників ПДВ. Разом з тим Учасник, який не є платником ПДВ, при обчисленні своєї цінової пропозиції, має врахувати, що пропозиція не повинна бути не більше ніж бюджет закупівлі Замовника, з урахуванням ПДВ.
2) Комунальне підприємство є платником податку на додану вартість, а тому під час проведення допорогових закупівель на товари/роботи/послуги бюджет закупівель включає ПДВ. Відповідно до Порядку здійснення допорогових закупівель, відповідно до п. 6.3. "Порядку здійснення допорогових закупівель", затвердженого наказом ДП «Зовнішторгвидав України» від 13.04.2016 № 35 «Під час оголошення Закупівлі Замовник розміщує в системі інформацію про предмет, очікувану вартість закупівлі, умови договору, порядок і умови проведення закупівлі, строк подання пропозицій, а також вимоги до Учасника та іншу інформацію, яка, на його думку, є необхідною для проведення закупівлі». Комунальне підприємство розглядає та бере до уваги не лише пропозиції Учасників що є платниками ПДВ, але й цінові пропозиції не платників ПДВ. Разом з тим Учасник, який не є платником ПДВ, при обчисленні своєї цінової пропозиції, має врахувати, що пропозиція не повинна бути не більше ніж бюджет закупівлі Замовника, з урахуванням ПДВ.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Спільна фірма "Ортекс" #13581333 |
Переможець |
34 887,00
UAH з ПДВ
|
22 березня 2019 16:52
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Договір_04_02-ЕТ_210_Ортекс.pdf | укладений |
02 квітня 2019 14:24
|