Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Дизельне паливо
Очікувана вартість
280 000,00 UAH
UA-2019-03-19-001454-c 78be1f94181e47a29cc1d461cc549405
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Нечипуренко Людмила

+380575832316 kudbi@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНА УСТАНОВА БОГОДУХІВСЬКИЙ ДИТЯЧИЙ БУДИНОК-ІНТЕРНАТ
Код ЄДРПОУ: 03189558
Місцезнаходження: 62103, Україна , Харківська обл., Богодухів, ВУЛИЦЯ КОСМІЧНА, будинок 3
Контактна особа: Нечипуренко Людмила
+380575832316
kudbi@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 березня 2019 15:20
Звернення за роз’ясненнями: до 24 березня 2019 21:00
Оскарження умов закупівлі: до 30 березня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 квітня 2019 21:00
Початок аукціону: 04 квітня 2019 11:56
Очікувана вартість: 280 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 8 400,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 3,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти


Дизельне паливо
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
7690 л
Дизельне паливо
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 62103, Україна, Харківська обл., Богодухів, вул. Космічна, 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
19 березня 2019 15:19
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 березня 2019 15:17
ТД 19.03.19 диз.паливо.doc
19 березня 2019 15:17
Додаток 5 проект Договору.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-03-19-001454-c.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛІВАЙН ТОРГ", Код ЄДРПОУ:41449359
Дата подання: 11 квітня 2019 18:21
вимога Замовнику
З протоколу № 09-04 від 09.04.04.2019 розгляду тендерної пропозиції вбачається, що причиною дискваліфікації ТОВ «ЛІВАЙН ТОРГ» є висновки членів тендерного комітету (не спеціалістів в області ІТ-технологій і комп’ютерних програм) щодо нібито порушення цим учасником порядку оформлення документів тендерної пропозиції.
Слід відмітити такі висновки зроблені членами тендерного комітету за відсутності відповідних висновків з боку дійсних спеціалістів у цій сфері.
При цьому членами тендерного комітету залишено поза увагою, що саме документи тендерної пропозиції остаточного переможця («Ілант») містять ознаки порушень, зазначених в вищенаведеному протоколі. Проте ці порушення чомусь не стали підставою для дискваліфікації фірми «Ілант».
З урахуванням викладеного прошу повідомити:
1) на підставі висновків якої саме особи (ПІБ, посада та досвід в сфері ІТ-технологій) зроблені висновки щодо порушення порядку оформлення документів ТОВ «ЛІВАЙН ТОРГ»
2) Чому не дискваліфіковано фірму «Ілант», документи якої на наше переконання містять ознаки порушень, зазначених в вищенаведеному протоколі.
Враховуючи вищезазначене вважаємо,що питання щодо дискваліфікації ТОВ «ЛІВАЙН ТОРГ» ,згідно протоколу № 09-04 від 09.04.04.2019 ,мають бути відмінені та протокол визначення переможця ТОВ «Ілант» скасований

Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
15 квітня 2019 19:30
У відповідь на Вашу вимогу КУ БОГОДУХІВСЬКИЙ ДИТЯЧИЙ БУДИНОК-ІНТЕРНАТ повідомляє:
По першому питанню зазначимо що, для розв'язання конкретних питань, якщо виникає така потреба, зокрема в разі проведення закупівлі товарів, робіт чи послуг, що мають складний або спеціалізований характер, до роботи тендерного комітету можуть залучатися відповідно до законодавства незалежні кваліфіковані (технічні) експерти та консультанти. Тому тендерний комітет має змогу отримувати висновки з боку спеціалістів у сфері ІТ-технологій. Також тендерний комітет не повинен, крім випадків, коли цього вимагає рішення уповноваженого органу чи суду, розкривати інформацію про осіб, які не давали згоду на обробку персональних даних при проведенні даної закупівлі.
По другому питанню зазначимо що тендерний комітет на сам перед діє відповідно до ЗУ «Про публічні закупівлі» та додержується принципів колегіальності та неупередженості. Та не має право брати до уваги не мотивовані припущення, а тим паче переконання будь яких учасників. Це можна кваліфікувати як мету вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі з боку учасника.
Номер вимоги: UA-2019-03-19-001454-c.b2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛІВАЙН ТОРГ", Код ЄДРПОУ:41449359
Дата подання: 16 квітня 2019 10:30
вимога щодо дискваліфікації тов "ЛІВАЙН ТОРГ" та не зрозуміла відповідь замовника на попереднє звернення
ТОВ «ЛІВАЙН ТОРГ» отримало відповідь на наше звернення щодо дискваліфікації Товариства та визнання переможцем фірми «Ілант» в публічних торгах тендера № 3757032.
Звертаємо увагу, що наше звернення стосовно явних порушень фірмою «Ілант» порядку оформлення документів тендерної пропозиції грунтується на висновках залучених нами висококласних спеціалістів в ІТ-сфері з великим досвідом.
У зв’язку з цим прошу повідомити:
- чи досліджувалися Вашими, так званими спеціалістами в ІТ-сфері, документи тендерної пропозиції фірми «Ілант»?
- якщо не досліджувалися, то чому не досліджувалися? Прошу дослідити документи фірми «Ілант» на предмет їх відповідності вимогам щодо порядку оформлення.
- якщо документи досліджувалися, то чому фірма «Ілант» не дискваліфікована з підстав порушення вимог замовника стосовно порядку оформлення їх документів тендерної пропозиції?
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
19 квітня 2019 08:54
Повторно надаємо відповідь що, для розв'язання конкретних питань, якщо виникає така потреба, зокрема в разі проведення закупівлі товарів, робіт чи послуг, що мають складний або спеціалізований характер, до роботи тендерного комітету можуть залучатися відповідно до законодавства незалежні кваліфіковані (технічні) експерти та консультанти, які дають оцінку тендерних пропозицій усіх учасників закупівлі без виключень і переваг, а саме учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛІВАЙН ТОРГ" та учасника ПП "ІЛАНТ". Тендерна пропозиція учасника ПП "ІЛАНТ" відповідає усім вимогам Замовника зазначених у тендерної документації так само і порядок оформлення, що оформлено відповідним рішенням тендерного комітету у Протоколі №11-04/1, з яким ви маєте технічну можливість для ознайомлення.
Номер вимоги: UA-2019-03-19-001454-c.c3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛІВАЙН ТОРГ", Код ЄДРПОУ:41449359
Дата подання: 19 квітня 2019 16:22
вимога щодо отриманої відповіді замовника
ТОВ «ЛІВАЙН ТОРГ» отримало повторну відповідь на наше звернення щодо дискваліфікації нашого Товариства та визнання переможцем фірми «Ілант» в публічних торгах тендера № 3757032.
Звертаємо увагу, що з вашої повторної відповіді не зрозуміло, чи досліджувалися Вашими, так званими спеціалістами в ІТ-сфері, документи тендерної пропозиції фірми «Ілант»?
Згідно з висновками залучених нами висококласних спеціалістів в ІТ-сфері документи тендерної пропозиції фірми «Ілант» містять накладення сканованих печаток, підписів, втому числі документи в файлі з назвами «Відповідність ст. 17 Закону», «Документи додаток2» (довідки №№ 50, 51, 53, 54), «повноваження представника» (копія наказу № 1 від 04.07.20015)
- якщо не досліджувалися, то чому не досліджувалися? Прошу дослідити документи фірми «Ілант» на предмет їх відповідності вимогам щодо порядку оформлення.
- якщо документи досліджувалися, то чому фірма «Ілант» не дискваліфікована з підстав порушення вимог замовника стосовно порядку оформлення їх документів тендерної пропозиції, яке виявилося у накладенні сканованих печаток і підписів на документи?
Крім того, прошу повідомити, чи мають Ваші, так звані спеціалісти, знання в ІТ-сфері та чи наділені вони правом надавати експертні висновки, що стали підставою для дискваліфікації ТОВ «ЛІВАЙН ТОРГ»?
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
22 квітня 2019 17:33
Шановні представники Учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛІВАЙН ТОРГ" по трете надаємо відповідь, на одні теж самі запитання з Вашого боку.
Згідно висновків залучених нами відповідно до законодавства незалежних кваліфікованих (технічних) експертів та консультантів, усі документи надані ПП "ІЛАНТ" у своїй тендерний пропозиції так само як і «Документи додаток2» (довідки №№ 50, 51, 53, 54), «повноваження представника» (копія наказу № 1 від 04.07.20015) перевірялися на відповідність вимогам тендерної документації, а також на вимогу до оформлення тендерної пропозиції на предмет аплікативних накладень печатки та підпису тому що сканований варіант пропозиції не повинен містити різних накладень, малюнків тощо.
Тендерна пропозиція ПП "ІЛАНТ" відповідає усім вимогам тендерної документації, тому у замовника не має підстав для відхилення їх пропозиції.
Крім того, повідомляємо, що підстави для відхилення пропозиції ТОВ «ЛІВАЙН ТОРГ» наведені у протоколі №09-04 від 09.04.2019 року на підставі висновків незалежних кваліфікованих (технічних) експертів та консультантів залучених до роботи тендерного комітету.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 квітня 2019 12:17

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛІВАЙН ТОРГ" 207 630,00
UAH з ПДВ
192 240,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "ІЛАНТ" 192 250,00
UAH з ПДВ
192 250,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

30 березня 2019 10:12
Електронний підпис
29 березня 2019 07:55
уповноважений_Паспорт.pdf
29 березня 2019 07:55
уповноважений_Наказ.pdf
29 березня 2019 07:55
тендерна_пропозиція.pdf
29 березня 2019 07:55
Статут.pdf
29 березня 2019 07:55
ст17_9_бенефіціари.pdf
29 березня 2019 07:54
сертифікат_паспорт_ДП_Л.pdf
29 березня 2019 07:54
сертифікат_паспорт_ДП_З.pdf
29 березня 2019 07:54
проект_договору.pdf
29 березня 2019 07:54
працівники_учасника.pdf
29 березня 2019 07:54
МТБ_РЕФІЛЛ_лист_по_АЗС.pdf
29 березня 2019 07:54
матер_техн_база_табл.pdf
29 березня 2019 07:54
матер_техн_база_табл (1).pdf
29 березня 2019 07:54
ліцензія_ненужність.pdf
29 березня 2019 07:54
захист_довкілля.pdf
29 березня 2019 07:54
дотримання_законів.pdf
29 березня 2019 07:54
досвід_ФАРСІ_відгук.pdf
29 березня 2019 07:54
досвід_довідка.pdf
29 березня 2019 07:54
директор_Протокол.pdf
29 березня 2019 07:54
директор_Паспорт.pdf
29 березня 2019 07:54
директор_Наказ.pdf
29 березня 2019 07:54
відомості_про_учасника 8.pdf
29 березня 2019 07:54
витяг_ПДВ.pdf
29 березня 2019 07:54
АЗС_Учасника_найближчі.pdf

Публічні документи

29 березня 2019 13:29
Електронний підпис
29 березня 2019 13:24
Тендерна пропозиція.pdf
29 березня 2019 13:24
Проект договору.pdf
29 березня 2019 13:24
Документи додаток 2.pdf
29 березня 2019 13:24
Технічні вимоги.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛІВАЙН ТОРГ"

ПП "ІЛАНТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛІВАЙН ТОРГ"
#41449359
Відхилено 192 240,00
UAH з ПДВ
09 квітня 2019 16:17
ПП "ІЛАНТ"
#22644502
Переможець 192 250,00
UAH з ПДВ
11 квітня 2019 14:13

Документи

09 квітня 2019 16:17
Електронний підпис
09 квітня 2019 16:16
протокол 09.04.19.pdf

Документи

11 квітня 2019 14:12
Електронний підпис
11 квітня 2019 14:12
протокол 11.04.19.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 квітня 2019 14:13

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "ІЛАНТ"
#22644502
192 250,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

11 квітня 2019 14:12
Електронний підпис
11 квітня 2019 14:12
протокол 11.04.19.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2020 11:28
Електронний підпис зміни до договору
24 грудня 2019 16:51
ду.3 24.12.19 (1).pdf зміни до договору
24 грудня 2019 16:50
Електронний підпис зміни до договору
06 листопада 2019 17:03
Дод.уг№2 до дог.№94 (1).pdf зміни до договору
06 листопада 2019 17:03
Електронний підпис зміни до договору
07 травня 2019 17:36
Електронний підпис укладений
22 квітня 2019 17:37
Договір №94 від 22.04.19 р..pdf укладений
22 квітня 2019 17:36

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
07 травня 2019
Дата публікації змін до договору:
07 травня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): ду.1 від 07.05.19р. Сума договору після внесення змін - 192 250,00 грн. з ПДВ Кількість товарів після внесення змін - 7 000 л.
Номер договору про закупівлю: 94
Договір:
Номер додаткової угоди: 94
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
04 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
06 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): д.у. № 2 від 04.11.2019 року Сума договору після внесення змін - залишилася незмінною. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін - залишилася незмінною.
Номер договору про закупівлю: 94
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): ду.3 від 24.12.2019р. Сума договору після внесення змін - 121170,00 грн. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін - 4415 л.
Номер договору про закупівлю: 94
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 22 квітня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 121 170,00
UAH (в тому числі ПДВ 20 195,00 UAH)