Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
«ДСТУ Б Д.1.1-1-2013 – Будівельно-монтажні роботи по обʼєкту: Реконструкція системи теплозабезпечення будівель по вул. Гонти, 39, 41, 43 з будівництвом блочно-модульної котельні на газовому паливі по вул.Гонти, 39 у м. Вінниця.»
Очікувана вартість
9 355 850,00 UAH
UA-2019-03-19-001279-a ● 1c1f08b6106d4037a3e8546ab7574ab9
Відкриті торги
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство Вінницької Міської Ради "Вінницяміськтеплоенерго" |
Код ЄДРПОУ: | 33126849 |
Вебсайт: | http://vmte.vn.ua |
Місцезнаходження: | 21021, Україна , Вінницька обл., м.Вінниця, вул. 600-річчя,13 |
Контактна особа: |
Людмила Кришталь +380963692131 krushtal123@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 19 березня 2019 13:00 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 15 квітня 2019 17:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 21 квітня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 25 квітня 2019 17:00 |
Початок аукціону: | 26 квітня 2019 13:27 |
Очікувана вартість: | 9 355 850,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 93 558,50 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 37423.4 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
«ДСТУ Б Д.1.1-1-2013 – Будівельно-монтажні роботи по обʼєкту: Реконструкція системи теплозабезпечення будівель по вул. Гонти, 39, 41, 43 з будівництвом блочно-модульної котельні на газовому паливі по вул.Гонти, 39 у м. Вінниця.»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
21100, Україна, Вінницька область, м. Вінниця, вул. Гонти, 39
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
03 квітня 2019 16:47 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
03 квітня 2019 16:45 |
ПРОТОКОЛ_про внес_ змін_03.04.19.docx | |
03 квітня 2019 16:45 |
Додаток 1 (тенд.пропозиція).docx | |
03 квітня 2019 16:45 |
Додаток 3 (перелік документів).docx | |
03 квітня 2019 16:45 |
Додаток 2 (Специфікація устаткування).docx | |
03 квітня 2019 16:45 |
Додаток 2 (відомість ресурсів, матеріали і устаткування та ін.).rar | |
03 квітня 2019 16:45 |
Додаток 2 (тех.специф. Гонти)..docx | |
03 квітня 2019 16:45 |
Додаток 4 (Проект _Договір по Гонти, 39).doc | |
03 квітня 2019 16:45 |
ТД по Реконструкція Гонти.doc | |
03 квітня 2019 16:44 |
ЗМІНИ_03.04.2019.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про надання проектної документації
Дата подання: 20 березня 2019 17:19
Дата відповіді: 25 березня 2019 16:57
Голові тендерного комітету Комунального підприємства Вінницької міської ради «Вінницяміськтеплоенерго» Довгалюку М. В.
Шановний, Миколо Васильовичу!
З метою формування найбільш достовірної цінової пропозиції за предметом закупівлі №UA-2019-03-19-001279-a «ДСТУ Б Д.1.1-1-2013 – Будівельно-монтажні роботи по обʼєкту: Реконструкція системи теплозабезпечення будівель по вул. Гонти, 39, 41, 43 з будівництвом блочно-модульної котельні на газовому паливі по вул. Гонти, 39 у м. Вінниця.» ( ДК 021:2015 - 45000000-7 - Будівельні роботи та поточний ремонт) просимо надати наявну проектну документацію згідно ДБН А.2.2-3:2014 «Склад та зміст проектної документації на будівництво».
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: «Доброго дня! Надаємо відповідь на Ваше запитання. Учасник має право за попереднім письмовим зверненням на адресу Замовника (КП ВМР «Вінницямісьтеплоенерго»), ознайомитись з проектною документацією у заступника генерального директора з КБ та МТЗ Довгалюка Миколи Васильовича, роб. тел. (0432) 55-16-56.»
Щодо досвіду виконання аналогічних договорів
Дата подання: 26 березня 2019 10:35
Дата відповіді: 03 квітня 2019 16:51
Доброго дня! Ми є виробником блочно-модульних котелень в Україні та виробили блочно-модульну котельню.
Щодо пітвердження досвіду виконання аналогічних договорів, а саме будівництва блочно-модульних котелень, чи є підтвердженням надання накладної на поставку блочно модульної котельні
Також, просимо врахувати, що подібні дії порушують одні з основних принципів здійснення закупівель, викладених в статті3 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме недискримінація учасників та запобігання корупційним діям і зловживанням, тому просимо внести відповідні зміни до тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: «Доброго дня! Надаємо відповідь на Ваше запитання. Крім постачання блочно-модульної котельні дана закупівля передбачає реконструкцію системи теплозабезпечення та будівництво блочно-модульної котельні, відповідно Учасник повинен мати досвід у виконанні вищезазначених робіт. Учасники надають у своїх пропозиціях Довідку у довільній формі із зазначенням найменування контрагентів згідно таких договорів, його адресою, найменування робіт, ціни договору, адреси підприємств та контактні телефони ) згідно такого договору, строків (або терміну) виконання. Копія аналогічного договору з наданням копій документів, які підтверджують досвід виконання а саме: будівництва, реконструкції, монтажу теплових мереж та будівництва блочно-модульних котелень на газовому паливі (на підтвердження належного виконання договорів Учасник надає довідки про вартість виконаних робіт, КБ2, КБ3, лист-відгук)».
досвід аналогічних договорів
Дата подання: 26 березня 2019 10:42
Дата відповіді: 03 квітня 2019 16:53
Доброго дня! Ми є виробником блочно модульних котелень в Україні.
Щодо пітвердження досвіду виконання аналогічних договорів, а саме будівництва, реконструкції, монтажу теплових мереж та будівництва блочно-модульних котелень, чи є підтвердженням надання аналогічного договору на виконання робіт по Реконструкціі теплопункту з улаштуванням модульної котельні на твердому паливі ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: «Доброго дня! Надаємо відповідь на Ваше запитання. В зв’язку з тим що, закупівля передбачає будівництво блочно-модульної котельні на газовому паливі Учасник повинен мати досвід виконання аналогічних договорів з улаштуванням модульної котельні на газовому паливі.».
технічне завдання
Дата подання: 26 березня 2019 10:53
Дата відповіді: 03 квітня 2019 16:53
Просимо вказати товщину і наповнювачс сандвіч -панелі стінової та покрівельної Алю-Терм П
Відповідь: «Доброго дня! Надаємо відповідь на Ваше запитання. 1.Стінові сандвіч-панелі Алю Терм (або аналог) t = 100мм з шаром паробар’єру щільність 110-115кг/м³. 2. Підлога – плита теплоізоляційна з пінопласту полістирольного ПСБС-40 t = 120мм щільність 30-60кг/м³.
технічний опис предмету
Дата подання: 26 березня 2019 14:49
Дата відповіді: 03 квітня 2019 16:54
Доброго дня, скажіть будь ласка чому у 2-ох файлах "предмет закупівлі" вказані різні котли? У першому варіанті це пароводогрійний котел, у другому варіанті це водогрійний котел
Відповідь: «Доброго дня! Надаємо відповідь на Ваше запитання. В звʼязку з тим, що питання задано не зовсім коректно, так як Замовником не завантажено файлів "предмет закупівлі", та неможливо встановити що мається на увазі, уточнюємо, що в даній закупівлі відповідно до проекту котли повинні бути водогрійними жаротрубними».
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-03-19-001279-a.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "КУЛЕВ-ІНВЕСТ", Код ЄДРПОУ:37409577
Дата подання: 22 березня 2019 17:01
обмеження конкуренції та дискримінація учасників
19.03.2019р. Комунальним підприємством Вінницької Міської Ради "Вінницяміськтеплоенерго" було оголошено закупівлю за процедурою відкритих торгів «ДСТУ Б Д.1.1-1-2013 – Будівельно-монтажні роботи по обʼєкту: Реконструкція системи теплозабезпечення будівель по вул. Гонти, 39, 41, 43 з будівництвом блочно-модульної котельні на газовому паливі по вул.Гонти, 39 у м. Вінниця.».
(ID:1c1f08b6106d4037a3e8546ab7574ab9; UA-2019-03-19-001279-a)
21.03.2019р. цим же замовником оголошено нову закупівлю за таким самим предметом закупівлі, з ідентичними очікуваною ціною та технічним завданням (ID:50c23f32ff73478a9bac8ff70e9f250b; UA-2019-03-21-001058-b).
Вимагаємо:
1. надати пояснення з детальним обґрунтуванням щодо прийняття рішень тендерним комітетом 19 березня ц.р. і 21 березня ц.р., якими затверджено однакові тендерні документації за одним і тим самим предметом закупівлі;
2. скасувати одну із закупівель, оскільки, в разі подання тендерної пропозиції на закупівлю, яка була оголошена першою, технічна функціональність електронної системи закупівель розкриє всі данні і документи учасників, внаслідок чого вони стануть доступними для перегляду. Відміна замовником торгів чи визнання їх такими, що не відбулися, унемовжливить конкурентоздатність учасників для участі у «повторній» процедурі закупівлі з Реконструкції системи теплозабезпечення будівель по вул. Гонти, 39, 41, 43 з будівництвом блочно-модульної котельні на газовому паливі по вул.Гонти, 39 у м. Вінниця.
Також, просимо врахувати, що подібні дії порушують одні з основних принципів здійснення закупівель, викладених в ст.3 Закону, а саме добросовісна конкуренція серед учасників, недискримінація учасників та запобігання корупційним діям і зловживанням. Відповідальність за порушення вимог, установлених Законом в частині прийнятих рішень, вибору і застосування процедур закупівлі згідно із ч.2 ст.38 несуть члени тендерного комітету або уповноважена особа (особи) персонально.
Розгорнути
Згорнути
(ID:1c1f08b6106d4037a3e8546ab7574ab9; UA-2019-03-19-001279-a)
21.03.2019р. цим же замовником оголошено нову закупівлю за таким самим предметом закупівлі, з ідентичними очікуваною ціною та технічним завданням (ID:50c23f32ff73478a9bac8ff70e9f250b; UA-2019-03-21-001058-b).
Вимагаємо:
1. надати пояснення з детальним обґрунтуванням щодо прийняття рішень тендерним комітетом 19 березня ц.р. і 21 березня ц.р., якими затверджено однакові тендерні документації за одним і тим самим предметом закупівлі;
2. скасувати одну із закупівель, оскільки, в разі подання тендерної пропозиції на закупівлю, яка була оголошена першою, технічна функціональність електронної системи закупівель розкриє всі данні і документи учасників, внаслідок чого вони стануть доступними для перегляду. Відміна замовником торгів чи визнання їх такими, що не відбулися, унемовжливить конкурентоздатність учасників для участі у «повторній» процедурі закупівлі з Реконструкції системи теплозабезпечення будівель по вул. Гонти, 39, 41, 43 з будівництвом блочно-модульної котельні на газовому паливі по вул.Гонти, 39 у м. Вінниця.
Також, просимо врахувати, що подібні дії порушують одні з основних принципів здійснення закупівель, викладених в ст.3 Закону, а саме добросовісна конкуренція серед учасників, недискримінація учасників та запобігання корупційним діям і зловживанням. Відповідальність за порушення вимог, установлених Законом в частині прийнятих рішень, вибору і застосування процедур закупівлі згідно із ч.2 ст.38 несуть члени тендерного комітету або уповноважена особа (особи) персонально.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
27 березня 2019 17:19
«Доброго дня! Надаємо відповідь на Вашу Вимогу.
В звʼязку з необхідністю вчасного проведення ремонтних робіт, згідно комплексного плану підприємства, інвестиційної програми підприємства та плану благоустрою міста на 2019 рік, зважаючи на нагальну потребу в вищезазначеній закупівлі, враховуючи можливість того, що закупівля може не відбутися та довготривалість строку проведення закупівлі, 21.03.2019 р. повторно оголошено аналогічний тендер, ідентифікатор закупівлі : UA-2019-03-21-001058-b.
Відносно порушення конкурентоздатності Учасників, то всі закупівлі відбуваються прозоро і відкрито в електронній системі закупівель. Вся інформація про Учасників та їх пропозиції після аукціону стають загальнодоступними. У разі відміни Замовником торгів чи визнання їх такими, що не відбулися Законом України «Про публічні закупівлі» не заборонено оголошувати повторну закупівлю і при цьому принцип добросовісної конкуренції серед Учасників не порушується.
Процедури закупівлі вищезазначених робіт здійнюються КП ВМР «ВМТЕ» у відповідності до вимог Закону України «Про публічні закупівлі», дотримуються принципи закупівель передбачені ст. 3 даного Закону України.
Відповідно до вищевикладеного, Ваші вимоги не можуть бути виконані.»
В звʼязку з необхідністю вчасного проведення ремонтних робіт, згідно комплексного плану підприємства, інвестиційної програми підприємства та плану благоустрою міста на 2019 рік, зважаючи на нагальну потребу в вищезазначеній закупівлі, враховуючи можливість того, що закупівля може не відбутися та довготривалість строку проведення закупівлі, 21.03.2019 р. повторно оголошено аналогічний тендер, ідентифікатор закупівлі : UA-2019-03-21-001058-b.
Відносно порушення конкурентоздатності Учасників, то всі закупівлі відбуваються прозоро і відкрито в електронній системі закупівель. Вся інформація про Учасників та їх пропозиції після аукціону стають загальнодоступними. У разі відміни Замовником торгів чи визнання їх такими, що не відбулися Законом України «Про публічні закупівлі» не заборонено оголошувати повторну закупівлю і при цьому принцип добросовісної конкуренції серед Учасників не порушується.
Процедури закупівлі вищезазначених робіт здійнюються КП ВМР «ВМТЕ» у відповідності до вимог Закону України «Про публічні закупівлі», дотримуються принципи закупівель передбачені ст. 3 даного Закону України.
Відповідно до вищевикладеного, Ваші вимоги не можуть бути виконані.»
Інформація про відміну
Виконано
Дата відміни: | 25 квітня 2019 10:30 |
Коментар щодо відміни: | Неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель |
Документи:
25 квітня 2019 10:30
|
Електронний підпис |
25 квітня 2019 10:28
|
П-л ТК про відміну торгів- ua-2019-03-19-001279-a.docx |