Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Пшеничне борошно вищого гатунку
Очікувана вартість
290 000,00 UAH
UA-2019-03-19-001134-c ● 4217eabcc3a3493ca50eaf0baeea30f9
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство "Рівненська обласна дитяча лікарня" Рівненської обласної ради |
Код ЄДРПОУ: | 03067009 |
Місцезнаходження: | 33027, Україна , Рівненська обл., Рівне, Київська, 60 |
Контактна особа: |
Кирилюк Анатолій Іванович 380974058155 1989.rodl@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 19 березня 2019 14:16 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 25 березня 2019 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 31 березня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 04 квітня 2019 00:00 |
Початок аукціону: | 04 квітня 2019 11:07 |
Очікувана вартість: | 290 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 900,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
22000 кілограми
Борошно вищого гатунку
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
33027, Україна, Рівненська область, Рівне, Київська, 60
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 15610000-7 — Продукція борошномельно-круп'яної промисловості
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
19 березня 2019 14:21 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
19 березня 2019 14:18 |
РОДЛ борошно березень 2019.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
уточнення щодо поставки товару
Дата подання: 19 березня 2019 15:02
Дата відповіді: 19 березня 2019 15:54
Доброго дня! Уточніть, будь ласка, п 4,2 проекту договору "поставка партіями згідно замовлень", а саме-скільки поставок планується/ з якою періодичністю (наприклад, раз на тиждень, на місяць, на квартал), адже транспортні витрати є складовою для визначення ціни пропозиції. Дякуємо за відповідь.
Відповідь: Доброго дня! орієнтовно 2000 кг раз на місяць
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-03-19-001134-c.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ НВФ "ВІКОНТ", Код ЄДРПОУ:20423276
Дата подання: 17 квітня 2019 15:36
Фальсифікація пропозиції.
Згідно Протоколу № 66 від 11.04 2019 р. переможцем закупівлі визнано Середа Л.В. Уважно вивчивши пропозицію переможця,ставлю до відома тендерний комітет,що на мій погляд,в оприлюднених документах є ознаки підробки ,а деякі містять неправдиву інформацію. Так в Дод.№1 Тендерної документації вказана вимога ,що учасник повинен подати документи на транспорт ,які засвідчують дозвіл/можливість проводити постачання продуктів харчування. В документах є довідка № 5 від 15 .0219р . видана на транспорт Коновалова С.В. що 15.02.19 р. авто піддана механічній очисці.ВСЕ. Нагадую,що згідно вимог чинного Законодавства ,транспортні засоби ,які задіяні в постачанні продукції,повинні мати санітарний паспорт,а мийка та дезинфекція проводитися кожні 10 днів,з видачею відповідного документу. Транспотрт,який не проходить мийку та дезинфекцію кожні 10 днів,не має право бути задіяним в доставці продуктів харчування. Таким чином авто ,яким хочуть постачати продукти в ДИТЯЧУ ЛІКАРНЮ мили ще 15 лютого. Що возили на цій машині,(гній,чи крупи) не відомо.А ЦЕ ДИТЯЧА ЛІКАРНЯ. Також хочу звернути увагу на медичну книжку "ВОДІЯ" Вона не відповідає вимогам МОЗ для осіб,які працюють з продуктами харчування.
Також в Дод №1 вказано,що учасник зобов"язаний надати сертифікати якості на товар ,який наявний у нього в складі,або на товар,який він планує постачати. Переможцем надано посвідчення якості №316 (без дати?) в ньому вказано ,що борошно вироблялося 10 жовтня 1018 р. (пів-року тому !).Також оприлюднено протокол випробуваннь,на борошно ,де вказано,що для проведення аналізу відібрані зразки згідно акту 29 травня 2018 р. А самі випробування проводили з 29 травня по 4 червня.Питання,як можна відібрати зразки в травні ,з борошна яке вироблялося в жовтні? Посвідчення якості ,на мій погляд,МАЄ ЯВНО ВИРАЖЕНІ ОЗНАКИ ПІДРОБКИ,ТА НЕ ВІДПОВІДАЄ ВИМОГАМ ( не має дати,без підпису начальника лабораторії,без зазначеного одержувача)
Так,на виконання ст.16 Закону про Публічні закупівлі,переможцем надана довідка про наявність працівників ,в якій зазначено,що поставку буде виконувати "ВОДІЙ" Коновалов С.В. Дана довідка не відповідає дійсності,і зроблена з метою ввести в оману тендерний комітет ,та скрити порушення Закону.
Коновалов,ніякий не водій,який працює в Середи Л.В. ,А САМОСТІЙНА ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ,який зареестрований в Системі PROZORRO ,та бере участь в тендерних закупівлях (Див. тендер на Волинську лікарню Код 01983163) Як що пан Коновалов надає транспортні послуги ,то ДЕ ДОГОВІР? Більш того,на запит до Пенсійного фонду,та Податкової служби,одержана відповідь,що у переможця найманих працівників не числиться. А це є пряме невиконання ст. 16 Закону .
З метою запобігання порушення Законодавства в сфері Публічних закупівель прошу звернути увагу на дані порушення. В разі неприйняття мір,вимушений буду звернутися до Служби Аудиту з проханням провести аудит данної процедури,а також подати скаргу в Антимонопольний комітет.
ПОПЕРЕДЖЕННЯ Середі Л.В. Згідно регламенту Системи PROZORRO у разі виявлення фальсифікованих документів,участь в подальших закупівлях данного учасника буде заблокована на всіх майданчиках.
Розгорнути
Згорнути
Також в Дод №1 вказано,що учасник зобов"язаний надати сертифікати якості на товар ,який наявний у нього в складі,або на товар,який він планує постачати. Переможцем надано посвідчення якості №316 (без дати?) в ньому вказано ,що борошно вироблялося 10 жовтня 1018 р. (пів-року тому !).Також оприлюднено протокол випробуваннь,на борошно ,де вказано,що для проведення аналізу відібрані зразки згідно акту 29 травня 2018 р. А самі випробування проводили з 29 травня по 4 червня.Питання,як можна відібрати зразки в травні ,з борошна яке вироблялося в жовтні? Посвідчення якості ,на мій погляд,МАЄ ЯВНО ВИРАЖЕНІ ОЗНАКИ ПІДРОБКИ,ТА НЕ ВІДПОВІДАЄ ВИМОГАМ ( не має дати,без підпису начальника лабораторії,без зазначеного одержувача)
Так,на виконання ст.16 Закону про Публічні закупівлі,переможцем надана довідка про наявність працівників ,в якій зазначено,що поставку буде виконувати "ВОДІЙ" Коновалов С.В. Дана довідка не відповідає дійсності,і зроблена з метою ввести в оману тендерний комітет ,та скрити порушення Закону.
Коновалов,ніякий не водій,який працює в Середи Л.В. ,А САМОСТІЙНА ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ,який зареестрований в Системі PROZORRO ,та бере участь в тендерних закупівлях (Див. тендер на Волинську лікарню Код 01983163) Як що пан Коновалов надає транспортні послуги ,то ДЕ ДОГОВІР? Більш того,на запит до Пенсійного фонду,та Податкової служби,одержана відповідь,що у переможця найманих працівників не числиться. А це є пряме невиконання ст. 16 Закону .
З метою запобігання порушення Законодавства в сфері Публічних закупівель прошу звернути увагу на дані порушення. В разі неприйняття мір,вимушений буду звернутися до Служби Аудиту з проханням провести аудит данної процедури,а також подати скаргу в Антимонопольний комітет.
ПОПЕРЕДЖЕННЯ Середі Л.В. Згідно регламенту Системи PROZORRO у разі виявлення фальсифікованих документів,участь в подальших закупівлях данного учасника буде заблокована на всіх майданчиках.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
19 квітня 2019 15:31
Щодо скарги з визначення переможця по процедурі відкритих торгів ( оголошення UA-2019-03-19-001134-c )
Документи на транспортні засоби, які
засвідчують дозвіл / можливість проводити постачання продуктів харчування.
Довідка видана Млинівською районною державною лікарнею від 15.02.2019 №5 свідчить про проведення механічної очистки так і дезінфекції дезінфекційним засобом «Максікан».
В тендерній документації відсутня вимога щодо періодичності чи останньої події. Документи надані Учасником свідчать про те що такі заходи проводяться в т.ч. дезінфекція.
Копії документи на водіїв (посвідчення, медична книжка).
Медична книжка Коновалова С.В відповідає формі №1-ОМК затвердженої наказом МОЗ від 21.02.2013
Учасник зобов»язаний надати сертифікати якості на товар, який наявний у нього на складі або на товар, який він планує поставляти лікарні.
Тендерна документація містить вимогу СЕРТИФІКАТ. Учасником надано посвідчення якості борошна №316, чим дотримав пряму вимогу тендерної документації. Протокол випробувань є додатковим документом наданим на розсуд Учасника і не є обов’язковим для розгляду тендерним комітетом.
«Поставку буде виконувати водій Коновалов» Учасник прямо не зазначає що Коновалов є його найманим працівником, а долучає документи, які свідчать про договірні відносини між двома фізичними особами , а саме договір оренди нерухомого майна Б/н від 10.09.2017 з терміном дії до 01.09.2022, предмет договору оренда торгово-складських приміщень та автомобіля FIAT Scudo 1999, фургон ізотермічний.
• Слід зазначити що скарга не містить прямих посилань на норму Закону, а лише фразу «згідно вимог чинного законодавства», що не дає змогу тендерному комітету більш конкретизувати відповідь на скаргу.
• Учасник зобов’язаний надади лише ті документи щодо змісту та додатків, які передбачені тендерною документацією.
Документи на транспортні засоби, які
засвідчують дозвіл / можливість проводити постачання продуктів харчування.
Довідка видана Млинівською районною державною лікарнею від 15.02.2019 №5 свідчить про проведення механічної очистки так і дезінфекції дезінфекційним засобом «Максікан».
В тендерній документації відсутня вимога щодо періодичності чи останньої події. Документи надані Учасником свідчать про те що такі заходи проводяться в т.ч. дезінфекція.
Копії документи на водіїв (посвідчення, медична книжка).
Медична книжка Коновалова С.В відповідає формі №1-ОМК затвердженої наказом МОЗ від 21.02.2013
Учасник зобов»язаний надати сертифікати якості на товар, який наявний у нього на складі або на товар, який він планує поставляти лікарні.
Тендерна документація містить вимогу СЕРТИФІКАТ. Учасником надано посвідчення якості борошна №316, чим дотримав пряму вимогу тендерної документації. Протокол випробувань є додатковим документом наданим на розсуд Учасника і не є обов’язковим для розгляду тендерним комітетом.
«Поставку буде виконувати водій Коновалов» Учасник прямо не зазначає що Коновалов є його найманим працівником, а долучає документи, які свідчать про договірні відносини між двома фізичними особами , а саме договір оренди нерухомого майна Б/н від 10.09.2017 з терміном дії до 01.09.2022, предмет договору оренда торгово-складських приміщень та автомобіля FIAT Scudo 1999, фургон ізотермічний.
• Слід зазначити що скарга не містить прямих посилань на норму Закону, а лише фразу «згідно вимог чинного законодавства», що не дає змогу тендерному комітету більш конкретизувати відповідь на скаргу.
• Учасник зобов’язаний надади лише ті документи щодо змісту та додатків, які передбачені тендерною документацією.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 04 квітня 2019 11:34
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
СЕРЕДА ЛЮБОВ ВОЛОДИМИРІВНА |
283 800,00
UAH з ПДВ
|
220 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ НВФ "ВІКОНТ" |
274 560,00
UAH з ПДВ
|
271 660,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП БОТВИНЧУК ЯРОСЛАВ ВОЛОДИМИРОВИЧ |
288 200,00
UAH з ПДВ
|
273 800,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
СЕРЕДА ЛЮБОВ ВОЛОДИМИРІВНА #2637912863 |
Переможець |
220 000,00
UAH з ПДВ
|
11 квітня 2019 12:15
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
24 січня 2020 10:16
|
20% середа 11-55.pdf | зміни до договору |
24 січня 2020 10:16
|
Електронний підпис | зміни до договору |
26 грудня 2019 16:06
|
середа.pdf | зміни до договору |
26 грудня 2019 16:06
|
Електронний підпис | зміни до договору |
18 грудня 2019 16:05
|
дод уг до д Середа 01-55.pdf | зміни до договору |
18 грудня 2019 15:30
|
Електронний підпис | укладений |
25 квітня 2019 14:22
|
борошно 01-55.pdf | укладений |
25 квітня 2019 11:01
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 12 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 18 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 01-55 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 26 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 26 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору на наступний рік |
Номер договору про закупівлю: | 01-55 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 22 січня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 24 січня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | сума 20% угоди |
Номер договору про закупівлю: | 01-55 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |