Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Машини для обробки даних (апаратна частина) (персональні комп’ютери)
Очікувана вартість
373 495,00 UAH
UA-2019-03-19-001088-c d20f9f391f644ece990d6f09649f5b01
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Мухіна Ольга Миколаївна

0997457100 fursinaolya@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Луганська обласна державна адміністрація
Код ЄДРПОУ: 00022450
Місцезнаходження: 93405, Україна , Луганська обл., СЄВЄРОДОНЕЦЬК, Проспект Центральний, буд. 59
Контактна особа: Мухіна Ольга Миколаївна
0997457100
fursinaolya@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 березня 2019 14:08
Звернення за роз’ясненнями: до 25 березня 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 31 березня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 квітня 2019 18:00
Початок аукціону: 05 квітня 2019 12:05
Початок аукціону: 05 квітня 2019 12:05
Очікувана вартість: 373 495,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 734,95 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 11205 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
18 шт.
Персональні комп’ютери
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 93405, Україна, Луганська область, СЄВЄРОДОНЕЦЬК, пр. Центральний, 59
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 червня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
19 березня 2019 14:07
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 березня 2019 14:06
Технічні хар-ки.docx
19 березня 2019 14:06
ПРОЕКТ договору (7).docx
19 березня 2019 14:06
кваліфікаційні критерії.docx
19 березня 2019 14:06
ТЕНДЕР_comp 2.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Технічне завдання.
Дата подання: 25 березня 2019 14:07
Дата відповіді: 25 березня 2019 14:59
Ув. Заказчик в тех характеристиках к персональному компьютеру Вы не указали емкость к диску – 3.5" SATA HDD, 2.5" SATA HDD, 2.5" SATA SSD?? Также интересует сетевой модуль RJ-45 1GbE LAN, кількість – 1. должнен быть дополнительно установлен в корпус системного блока, или достаточно того который встроен в материнскую плату?
Відповідь: Шановний учасник! Дякуємо за Ваше запитання.
Щодо ємності накопичувача, в технічних, якісних, кількісних та інших вимогах щодо закупівлі в розділі "Накопичувачі ЖМД" вказано: "Попередньо встановлені диски – 1 шт : 3.5" SATA 3.0 1TB 7200rpm" та "Тип сумісного диску – 3.5" SATA HDD, 2.5" SATA HDD, 2.5" SATA SSD". Тобто мається на увазі, що в системному блоці повинно бути передвстановлено ОДИН жорсткий диск форм-фактору 3,5 дюйми, ємністю 1ТБ з внутрішнім інтерфейсом SATA ревізія 3.0, з частотою обертів 7200 об\хв. Щодо типу сумісного диску мається на увазі можливість додаткового встановлення в корпус системного блоку накопичувачів вказаних форм-факторів.
Щодо інформації в розділі "Мережевий модуль": "RJ-45 1GbE LAN, кількість – 1". Тобто мається на увазі наявність на материнській платі одного вбудованого мережевого модулю зі швидкістю передачі даних до 1Гб\сек.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-03-19-001088-c.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА», Код ЄДРПОУ:41860186
Дата подання: 18 квітня 2019 15:49
До уваги замовника
Ознайомившись з пропозицією Учасника ТОВ "ТОРГОВО-КОНСАЛТИНГОВА КОМПАНІЯ "ФРАЙ", хочемо звернути увагу Замовника на наступні невідповідності та погіршення.

В тендерній документації серед технічних характеристик до предмету закупівлі «Монітор» Замовником зазначено «інтерфейси відеосигналу HDMI, VGA (D-sub)» і «Значення (діапазон) технічних параметрів не повинні бути гірші за зазначені у таблиці»

Учасником ТОВ "ТОРГОВО-КОНСАЛТИНГОВА КОМПАНІЯ "ФРАЙ"надано монітор Philips V-line 223V5LSB, який не має інтерфейсу відеосигналу HDMI.
Додаємо посилання на офіційний сайт виробника: https://www.philips.ua/ru/c-p/223V5LSB_00/lcd-monitor-with-smartcontrol-lite/specifications

Просимо дискваліфікувати ТОВ "ТОРГОВО-КОНСАЛТИНГОВА КОМПАНІЯ "ФРАЙ" як Учасника, пропозиція якого не відповідає вимогам Замовника згідно ч.1 ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
23 квітня 2019 16:07
Доброго дня, шановний Учасник!
На Вашу вимогу про усунення порушення від 18.04.2019 надаємо такі роз’яснення.
Відповідно до частини першої статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) право звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі має бути реалізовано юридичними особами не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції.
Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 Закону.
За даними системи ProZorro (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-19-001088-c) кінцевим строком подання тендерних пропозицій за предметом закупівлі – «Машини для обробки даних (апаратна частина) (персональні комп’ютери)» (UA-2019-03-19-001088-c) визначено 04.04.2019, тому звернення з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі мало бути подано не пізніше ніж за 10 днів до 04.04.2019.
Фактично звернення з вимогою про усунення порушень надійшло 18.04.2019 о 15.49, тобто з порушенням визначеного частиною першою статті 23 Закону строку.
Юридична особа з метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що, на її думку, суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи, має право подати скаргу до органу оскарження (пункт 27 частини першої статті 1 Закону).
Відповідно до абзацу третього частини другої статті 18 Закону скарги, що стосуються прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника, які відбулися після розгляду тендерних пропозицій на відповідність технічним вимогам, визначеним у тендерній документації, та визначення відповідності учасників кваліфікаційним критеріям, подаються протягом п'яти днів з дня оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу протоколу розгляду тендерних пропозицій.
У разі порушення цього строку скарги автоматично не приймаються системою електронних закупівель (абзац сьомий частини другої статті 18 Закону).
Таким чином, право на звернення до замовника з вимогою про усунення порушення під час проведення процедури закупівлі та право на оскарження мають реалізуватися у визначений Законом строк.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 квітня 2019 12:26

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ТОРГОВО-КОНСАЛТИНГОВА КОМПАНІЯ "ФРАЙ" 254 943,00
UAH з ПДВ
251 208,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА» 282 783,96
UAH з ПДВ
254 942,64
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

15 квітня 2019 16:45
Електронний підпис
12 квітня 2019 17:26
Електронний підпис
12 квітня 2019 16:55
04_Стаття 17_юр.особа кор.pdf
12 квітня 2019 16:55
Довідка з ДПІ.pdf
09 квітня 2019 12:50
Електронний підпис
09 квітня 2019 12:39
05_лист-пояснення.pdf
09 квітня 2019 11:01
04_Оновлена Таблиця цін.pdf
09 квітня 2019 10:59
04_Оновлена Таблиця цін.pdf
04 квітня 2019 14:50
Електронний підпис
04 квітня 2019 14:28
Протокол РБ. Хейло Г. М..pdf
04 квітня 2019 14:28
Наказ. Хейло Г. М..pdf
04 квітня 2019 14:28
Наказ. Хейло Г. М..pdf.p7s
04 квітня 2019 14:28
Наказ. Хейло Г. М..pdf (1).p7s
04 квітня 2019 14:28
ТКК Фрай 1708-0419.pdf
04 квітня 2019 14:28
ТКК Фрай 1708-0419.pdf (1).p7s
04 квітня 2019 14:28
ТКК Фрай 1708-0419.pdf.p7s
04 квітня 2019 14:28
Гарантія Фрай 1708.zip
04 квітня 2019 14:28
9_Підтв.вим.ст17.pdf
04 квітня 2019 14:28
6_Тендерна пропозиція.pdf
04 квітня 2019 14:28
4_1 Інші документи 1.pdf
04 квітня 2019 14:28
4-2_Інші документи 2.pdf
04 квітня 2019 14:28
5_Довідка з ЄДРПОУ.pdf

Публічні документи

04 квітня 2019 07:52
Електронний підпис
04 квітня 2019 07:39
Довідка щодо санкцій.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ТОРГОВО-КОНСАЛТИНГОВА КОМПАНІЯ "ФРАЙ"

Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА»

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ТОРГОВО-КОНСАЛТИНГОВА КОМПАНІЯ "ФРАЙ"
#41554748
Переможець 251 208,00
UAH з ПДВ
10 квітня 2019 18:07

Документи

10 квітня 2019 18:06
Електронний підпис
10 квітня 2019 18:01
Форма повідомлення.pdf
10 квітня 2019 18:01
Протокол 7.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 квітня 2019 18:07

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ТОРГОВО-КОНСАЛТИНГОВА КОМПАНІЯ "ФРАЙ"
#41554748
251 208,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

10 квітня 2019 18:06
Електронний підпис
10 квітня 2019 18:01
Форма повідомлення.pdf
10 квітня 2019 18:01
Протокол 7.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
14 травня 2019 14:17
Електронний підпис укладений
25 квітня 2019 15:57
Договір 19-2019 від 25.04.2019.pdf укладений
25 квітня 2019 15:31

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 25 квітня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 251 208,00
UAH з ПДВ