Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Витратний матеріал одноразового використання (31 найменування)
Очікувана вартість
770 000,00 UAH
UA-2019-03-19-001085-a 2d2cc4788216432bb48dc17cc865b84b
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Рудик Вікторія Альбертівна

+380444890186 vikka_pag@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державна установа "Інститут педіатрії, акушерства і гінекології імені академіка О.М.Лук’янової Національної академії медичних наук України"
Код ЄДРПОУ: 02012022
Місцезнаходження: 04050, Україна , Київська обл., м. Київ, вул. П. Майбороди, б. 8
Контактна особа: Рудик Вікторія Альбертівна
+380444890186
vikka_pag@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 березня 2019 12:07
Звернення за роз’ясненнями: до 25 березня 2019 09:00
Оскарження умов закупівлі: до 31 березня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 квітня 2019 09:00
Початок аукціону: 05 квітня 2019 12:03
Очікувана вартість: 770 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 850,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33140000-3: Медичні матеріали


Більш детально викладено у Додатку 3 тендерної документації
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
144390 одиниця
Витратний матеріал одноразового використання (31 найменування)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04050, Україна, Київська область, м. Київ, вул. П. Майбороди, б. 8
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
19 березня 2019 12:10
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 березня 2019 12:07
ТД витратний матеріал.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 квітня 2019 12:24

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ТРАСТ МЕДІКАЛ ГРУП" 768 771,90
UAH з ПДВ
768 771,90
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ФУРМАНОВА ВІКТОРІЯ БОРИСІВНА " 769 740,50
UAH з ПДВ
769 740,50
UAH з ПДВ
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ТРАСТ МЕДІКАЛ ГРУП"

ФОП "ФУРМАНОВА ВІКТОРІЯ БОРИСІВНА "

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ТРАСТ МЕДІКАЛ ГРУП"
#42060051
Переможець 768 771,90
UAH з ПДВ
08 квітня 2019 14:30

Документи

08 квітня 2019 14:30
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 08 квітня 2019 14:30

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ТРАСТ МЕДІКАЛ ГРУП"
#42060051
768 771,90
UAH з ПДВ
Документи

Документи

08 квітня 2019 14:30
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
09 квітня 2020 16:09
Електронний підпис зміни до договору
17 січня 2020 17:47
Дод.уг. №3 від 17.01.2020.pdf зміни до договору
17 січня 2020 17:47
ПЗД - 3 - 20%.doc зміни до договору
17 січня 2020 17:44
Електронний підпис зміни до договору
27 грудня 2019 10:54
Дод.уг. №2 від 27.12.2019.pdf зміни до договору
27 грудня 2019 10:53
ПЗД - 2 - до 31.03.2020.doc зміни до договору
27 грудня 2019 10:53
Електронний підпис зміни до договору
05 вересня 2019 13:15
Дод.уг. №1.pdf зміни до договору
05 вересня 2019 13:13
ПЗД - 1.doc зміни до договору
05 вересня 2019 13:13
Електронний підпис укладений
22 квітня 2019 15:14
Дог. 48 від 22.04.2019.pdf укладений
22 квітня 2019 15:12

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
04 вересня 2019
Дата публікації змін до договору:
05 вересня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Згідно п. 3.4 Розділу III Договору – Ціна Договору може бути зменшена за взаємною згодою Сторін та в залежності від бюджетного призначення згідно кошторису на 2019р. та реального фінансування видатків, про що в письмовій формі в тижневий термін Замовник повідомляє Постачальника 1. За взаємною згодою сторін, на підставі ЗУ «Про публічні закупівлі» та згідно п. 3.4 Розділу 3 та п. 12.4 Розділу 12 Договору № 48 від «22» квітня 2019р., сторони домовились зменшити суму Договору на 1,80 грн. (Одна гривня 80 коп.), без ПДВ. 2. Пункт 3.3. Розділу 3 Договору № 48 від «22» квітня 2019р. викласти в наступній редакції: «Ціна цього Договору становить: 768 770,10 (Сімсот шістдесят вісім тис. сімсот сімдесят грн. 10 коп.), без ПДВ.» 3. Дана Додаткова угода є невід’ємною частиною Договору № 48 від «22» квітня 2019р. 4. Всі інші умови Договору, залишаються незмінними. 5. Ця Додаткова угода вступає в дію з дня підписання, укладена у двох оригінальних примірниках, що мають однакову юридичну силу, по одному для кожної із Сторін.
Номер договору про закупівлю: 48
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
27 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Відповідно до ч.5 ст.36 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року № 922-VII (зі змінами), п. 11.4 Договору та для безперебійного забезпечення Інституту Витратними матеріалами одноразового використання (ДК 021:2015 – 33140000- 3 – «Медичні матеріали»), Сторони погодились продовжити дію Договору на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку 2020 року, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної у Договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку. 2. Враховуючи вищевикладене, Сторони домовились продовжити термін дії договору до 31 березня 2020р., п.11.1 Договору викласти в наступній редакції: «11.1. Договір вступає в силу з дати його підписання кожною Стороною та скріплення печаткою Сторін і діє до 31 березня 2020р., а в частині зобов’язань – до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань». 3. Конкретний обсяг товару, що буде закуплено в період з 1 січня по 31 березня 2020р., визначається Додатковою угодою між Сторонами після затвердження кошторису (тимчасового кошторису) Замовника. 4. Усі інші умови Договору залишаються без змін.
Номер договору про закупівлю: 48
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
17 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Відповідно до ч.5 ст.36 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року № 922-VII (зі змінами), п. 11.4 Договору та для безперебійного забезпечення Інституту Витратними матеріалами одноразового використання (ДК 021:2015 – 33140000- 3 – «Медичні матеріали»), Сторони погодились продовжити дію Договору на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку 2020 року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної у Договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку. 2. Враховуючи вищевикладене, Сторони домовились збільшити суму Договору на 153 746,77 грн. (Сто п’ятдесят три тис. сімсот сорок шість грн. 77 коп.). 3. Викласти п. 3.3 Договору в наступній редакції: «3.3. Ціна цього Договору становить: 922 516,87 грн. (Дев’ятсот двадцять дві тис. п’ятсот шістнадцять грн. 87 коп.), без ПДВ.». 4. Специфікацію викласти в новій редакції Додатком №1 до цієї додаткової угоди. 5. У зв’язку із зміною банківських реквізитів Замовника, Сторони дійшли згоди внести зміни до Договору, виклавши банківські реквізити Замовника у наступній редакції: «ДУ «ІПАГ ім. акад. О.М. Лук’янової НАМНУ» 04050, м. Київ, вул. П. Майбороди, б. 8, ЄДРПОУ: 02012022, Код банка: 820172, IBAN: UA968201720343180001000007562 в ДКСУ, Витяг з реєстру платників ПДВ від 18.05.2018р. за № 1826594501422, ІПН 020120226140, Тел.: (044) 4838048.» 6. Усі інші умови Договору, залишаються без змін.
Номер договору про закупівлю: 48
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 22 квітня 2019 — 31 березня 2020
Сума оплати за договором: 922 516,87
UAH з ПДВ