Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Електрична енергія
Очікувана вартість
1 935 615,00 UAH
UA-2019-03-19-000974-c f6e2a45371494db6a1d5ba294144f6bb
Відкриті торги    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Берник Галина Миколаївна

380961540582 postgal@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне унітарне підприємство "Комунальник" Вижницької міської ради
Код ЄДРПОУ: 34275470
Місцезнаходження: 59200, Україна , Чернівецька обл., Вижниця, вул.В.Івасюка,5.
Контактна особа: Берник Галина Миколаївна
380961540582
postgal@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 березня 2019 13:29
Звернення за роз’ясненнями: до 24 березня 2019 16:00
Оскарження умов закупівлі: до 30 березня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 квітня 2019 16:00
Початок аукціону: 04 квітня 2019 13:21
Очікувана вартість: 1 935 615,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,05%

Інформація про предмет закупівлі

Електрична енергія
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
661500 Кіловат
Електрична енергія
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 59200, Україна, Чернівецька область, Вижниця, вул.В.Івасюка, 5.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 04 квітня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 09310000-5 — Електрична енергія

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
19 березня 2019 16:48
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 березня 2019 13:31
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ.doc
19 березня 2019 13:31
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-03-19-000974-c.c1
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ТОВ АС, Код ЄДРПОУ:31915956
Дата подання: 09 квітня 2019 17:13
Вимога про вчинення дій з метою добровільного усунення порушення порядку проведення процедури публічної закупівлі – відкриті торги: щодо незаконності визначення переможцем закупівлі ТОВ «МАРТІН ТРЕЙД» та необхідності скасування рішення
Вимога
про вчинення дій з метою добровільного усунення порушення порядку проведення процедури публічної закупівлі – відкриті торги: щодо незаконності визначення переможцем
закупівлі ТОВ «МАРТІН ТРЕЙД» та необхідності скасування рішення. Детальна інформацію додається у файлі
)
Рішення замовника: Очікується

Документи подані скаржником

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-05-03-000006 ● 5ad1057786714e3d927865e823c758cb
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 03 травня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 03 травня 2019 09:53
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРНІВЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З
03.05.2019 № 23

Чернівці

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 190, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.

Начальник П. ПЕРЕПІЧКА

Витяг з Додатку
до наказу Управління Західного
офісу Держаудитслужби в
Чернівецькій області
від 03.05.2019 року № 23
№ з/п, унікальний номер, дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
4. UA-2019-03-19-000974-c від 19.03.2019 - Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Начальник відділу контролю у сфері закупівель К. СКУТАР

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-05-03 16:35:45

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі електричної енергії за кодом ДК 021:2015: 09310000-5 — Електрична енергія (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-03-19-000974-с) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23 із змінами, постала потреба в отриманні пояснень із таких питань.
1. Чи укладено договір за результатами даної закупівлі (у разі його укладення зазначити дату та суму договору та надати його копію)?

Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту, із долученням, за наявності, їх документального підтвердження.

Відповіді ще немає

Надання інформації про усунення порушення замовником

КУП "Комунальник" надає відповідь.

2019-05-21 16:38:23


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 13 травня 2019
Кінцевий строк оскарження: 30 травня 2019

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  2. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  3. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  4. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Не надано відповідь на звернення у терміни, встановлені абз.2 частини першої статті 32 Закону.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Частково усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу • усунуто

Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (Не надано відповідь на звернення у терміни, встановлені абз.2 частини першої статті 32 Закону.) • не усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • не усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • не усунуто

.

2019-05-23 10:35:55

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 квітня 2019 13:54

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "МАРТІН ТРЕЙД" 1 389 150,00
UAH з ПДВ
1 385 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ АС 1 422 225,00
UAH з ПДВ
1 386 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЕК "ЕНОЛЛ" 1 452 654,00
UAH з ПДВ
1 387 959,30
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "СВС АГРОХІМСТАНДАРТ" 1 918 350,00
UAH з ПДВ
1 918 350,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

12 квітня 2019 17:59
15-2-довідка податкова.jpg
12 квітня 2019 17:59
13-14-2мвд.jpg
12 квітня 2019 17:59
13-2злочин у сфері коруп.zip
12 квітня 2019 17:59
12-2-Довідка.zip
12 квітня 2019 17:59
11довідка банкрутство.pdf
03 квітня 2019 15:10
тендерна пропозиція.pdf
03 квітня 2019 15:10
Статут.pdf
03 квітня 2019 15:10
санкції.pdf
03 квітня 2019 15:10
Проект договору.pdf
03 квітня 2019 15:10
персон данні.pdf
03 квітня 2019 15:10
Ліцензія електр.pdf
03 квітня 2019 15:10
лист.pdf
03 квітня 2019 15:10
захист екон конкур.pdf
03 квітня 2019 15:10
еколог з-во.pdf
03 квітня 2019 15:10
довідка ст 17.pdf
03 квітня 2019 15:10
гарант лист х-ка.pdf
03 квітня 2019 15:10
гаран лист ціна.pdf
03 квітня 2019 15:10
Вытяг ПДВ_2018.tif
03 квітня 2019 15:10
анкета.pdf

Публічні документи

03 квітня 2019 13:46
Електронний підпис
03 квітня 2019 13:46
36. Довідка.pdf
03 квітня 2019 13:46
33. Технічне завдання.pdf
03 квітня 2019 13:46
32. ЗАЯВА-ЗГОДА.pdf
03 квітня 2019 13:46
31. Проект Договору.pdf
03 квітня 2019 13:46
2. ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
03 квітня 2019 13:46
17. Сертифікат ISO 9001 2015.pdf
03 квітня 2019 13:45
14. Довідка по санкціям.pdf
03 квітня 2019 13:45
12. Ліцензія (постанова).pdf
03 квітня 2019 13:45
10. ДП Енергоринок.pdf
03 квітня 2019 13:45
1. Протокол.pdf

Публічні документи

01 квітня 2019 16:10
Електронний підпис
01 квітня 2019 16:08
Проект договору.pdf
01 квітня 2019 16:08
Протокол ЗЗУ.pdf
01 квітня 2019 16:08
Статут.pdf
01 квітня 2019 16:08
Постанова НКРЕКП.pdf

Публічні документи

03 квітня 2019 13:15
проект догов СВС.pdf
03 квітня 2019 13:15
тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "МАРТІН ТРЕЙД"

ТОВ АС

ТОВ "ЕК "ЕНОЛЛ"

ТОВ "СВС АГРОХІМСТАНДАРТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "МАРТІН ТРЕЙД"
#40042088
Переможець 1 385 000,00
UAH з ПДВ
08 квітня 2019 18:32

Документи

08 квітня 2019 18:31
Електронний підпис
08 квітня 2019 18:24
протокол.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 08 квітня 2019 18:32

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "МАРТІН ТРЕЙД"
#40042088
1 385 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

08 квітня 2019 18:31
Електронний підпис
08 квітня 2019 18:24
протокол.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2019 14:37
сканирование1683.pdf зміни до договору
28 грудня 2019 14:17
Електронний підпис зміни до договору
18 липня 2019 18:45
д.угода 2.pdf зміни до договору
18 липня 2019 18:36
д.угода 1.pdf зміни до договору
18 липня 2019 18:36
Електронний підпис зміни до договору
27 червня 2019 18:46
дод.угода.pdf зміни до договору
27 червня 2019 18:28
Електронний підпис укладений
17 травня 2019 17:36
Договір.rar укладений
17 травня 2019 17:24
Договір.pdf укладений
17 травня 2019 17:21

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
26 червня 2019
Дата публікації змін до договору:
27 червня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1) ціна (тариф) електричної енергії, у тому числі диференційовані ціни (тарифи): 2,22грн. з ПДВ за кВт/год. 2) обсяг постачання електричної енергії: 623 874 кВт/год., згідно плану-графіку, визначеному в Додатку №3 Договору.
Номер договору про закупівлю: 22/04-1-МТ
Договір:
Номер додаткової угоди: 22/04-1-МТ
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 липня 2019
Дата публікації змін до договору:
18 липня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1) ціна (тариф) електричної енергії, у тому числі диференційовані ціни (тарифи): 2,44грн. з ПДВ за кВт/год. + компенсація витрат на послуги з передачі електричної енергії; 2) обсяг постачання електричної енергії: 567 622 кВт/год, згідно плану-графіку, визначеному в Додатку №3 Договору.
Номер договору про закупівлю: 22/04-1-МТ
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовжити дію Договору на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку 2020 року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в Договорі.
Номер договору про закупівлю: 22/04-1-МТ
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML