Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
код ДК 021:2015 - 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне (папір та канцелярські товари)
Очікувана вартість
95 922,00 UAH
UA-2019-03-19-000952-b ● c46e668ae7da48ab8c652feccd3e481b
Спрощена закупівля
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти Богодухівської районної державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 22719536 |
Місцезнаходження: | 62103, Україна , Харківська обл., м.Богодухів, вул.Троїцька,15 |
Контактна особа: |
Марина Сластін 0575832004 bogod.rvo@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 19 березня 2019 19:04 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 22 березня 2019 20:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 26 березня 2019 20:00 |
Початок аукціону: | 27 березня 2019 13:01 |
Очікувана вартість: | 95 922,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 479,61 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне
Детальний перелік у Додатку 1 до документації
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1652 штуки
Папір та канцелярські товари
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
62103, Україна, Харківська обл., м.Богодухів, вул. Троїцька, 15
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
22 березня 2019 19:21 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
22 березня 2019 19:02 |
ДПЗ _офісне приладдя_ нова редакція.doc |
22 березня 2019 19:21 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
22 березня 2019 19:02 |
ДПЗ _офісне приладдя_ нова редакція.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Питання по товару
Дата подання: 21 березня 2019 14:33
Дата відповіді: 22 березня 2019 15:26
Прошу дати уточнення по позиції: 12 Маркери різнокольорові - Ви бажаєте 2 набори по 10 шт чи 2 шт? також просимо вказати тип маркеру, або для чого він потрібен (текстовий, пермаментний тощо), чи можливо пропонувати різнокольорові набор по 5-7 шт?19 Скотч 66 мм - це 48 мм х 66? чи можливо пропонувати 72 мм на 66?
Відповідь: В тендерну документацію будуть внесені деякі зміни,в тому числі по скотчам.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-03-19-000952-b.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КУЛЬТТОВАРИ+", Код ЄДРПОУ:32011280
Дата подання: 28 березня 2019 09:40
Скарга
Доброго дня, шановний Замовник, просимо звернути Вашу увагу при оцінці пропозиції ФОП Терентьєв Сергій Дмитрович, що Згідно п. 3 та п. 8. ДОКУМЕНТАЦІї Учасником не надано наступні документи:
1.Технічна пропозиція
2. Документ з описом алгоритму можливості перевірки електронного підпису згідноп.3Документації
3. Довідка щодо терміну дії повноважень посадової особи на укладення договору про закупівлю згідно п.п.1 пункту 8 Документації
4. Згоду суб’єкта персональних даних згідно вимог чинного законодавства України згідно п.п.2 пункту 8 Документації
5. Відомості з ЄДРПОУ про Учасника - юридичну особу або Учасника - фізичну особу – суб’єкта підприємницької діяльності у формі відповідно до Положення про Єдиний держаний реєстр підприємств та організацій України, затвердженому постановою Кабінету Міністрів України від 22.01.1996 № 118, що видані не раніше 25.03.2019 року згідно п.п.5 пункту 8 Документації
6. Гарантійний лист про погодження з основними умовами договору згідно п.п.6 пункту 8 Документації
7. Гарантійний лист з ОПИСОМ щодо виконання вимог екологічної безпеки згідно п.п.11 пункту 8 Документації
8. Письмове підтвердження з офіційного сайту nazk.gov.ua/ згідно п.п.10 пункту 8 Документації
В Комерційній пропозиції, завантаженій 26.03 було допущено помилку в позиції 1 (кількість паперу було вказано 780, замість 750), а потім в Пропозиції, завантаженій після аукціону, це виправлено;
в позиції 6 запропоновано 2 шт «Маркер 6 шт набор текстовий», що суперечить Вимогам Замовника в Додатку 1 - вимагалось 2 набора по 10 шт
Також, Учасником дозавантажені документи якості ПІСЛЯ аукціону, що є порушенням.
Розгорнути
Згорнути
1.Технічна пропозиція
2. Документ з описом алгоритму можливості перевірки електронного підпису згідноп.3Документації
3. Довідка щодо терміну дії повноважень посадової особи на укладення договору про закупівлю згідно п.п.1 пункту 8 Документації
4. Згоду суб’єкта персональних даних згідно вимог чинного законодавства України згідно п.п.2 пункту 8 Документації
5. Відомості з ЄДРПОУ про Учасника - юридичну особу або Учасника - фізичну особу – суб’єкта підприємницької діяльності у формі відповідно до Положення про Єдиний держаний реєстр підприємств та організацій України, затвердженому постановою Кабінету Міністрів України від 22.01.1996 № 118, що видані не раніше 25.03.2019 року згідно п.п.5 пункту 8 Документації
6. Гарантійний лист про погодження з основними умовами договору згідно п.п.6 пункту 8 Документації
7. Гарантійний лист з ОПИСОМ щодо виконання вимог екологічної безпеки згідно п.п.11 пункту 8 Документації
8. Письмове підтвердження з офіційного сайту nazk.gov.ua/ згідно п.п.10 пункту 8 Документації
В Комерційній пропозиції, завантаженій 26.03 було допущено помилку в позиції 1 (кількість паперу було вказано 780, замість 750), а потім в Пропозиції, завантаженій після аукціону, це виправлено;
в позиції 6 запропоновано 2 шт «Маркер 6 шт набор текстовий», що суперечить Вимогам Замовника в Додатку 1 - вимагалось 2 набора по 10 шт
Також, Учасником дозавантажені документи якості ПІСЛЯ аукціону, що є порушенням.
Рішення замовника: Вимога задоволена
29 березня 2019 08:40
Після розгляду найбільш економічно вигідної пропозиції, обраної електронної системи ФОП Терентьев С.Д.виявлено порушення,які висвітлені в протоколі №1 від 29.03.2019 року.Пропозицію ФОП Терентьев С.Д.відхилено рішенням тендерного комітету.
Номер вимоги: UA-2019-03-19-000952-b.a2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КУЛЬТТОВАРИ+", Код ЄДРПОУ:32011280
Дата подання: 29 березня 2019 09:54
Cкарга
Доброго дня, шановний Замовник, просимо звернути Вашу увагу при оцінці пропозиції ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДМД-СЕРВІС", що Згідно п. 3 та п. 8. ДОКУМЕНТАЦІї Учасником не надано наступні документи: Документ з описом алгоритму можливості перевірки електронного підпису; Довідка щодо терміну дії повноважень посадової особи на укладення договору про закупівлю згідно п.п.1 пункту 8 Документації; Гарантійний лист про погодження з основними умовами договору згідно п.п.6 пункту 8 Документації; Гарантійний лист з ОПИСОМ щодо виконання вимог екологічної безпеки згідно п.п.11 пункту 8 Документації; Письмове підтвердження з офіційного сайту nazk.gov.ua/ згідно п.п.10 пункту 8 Документації
А також Відомості з ЄДРПОУ про Учасника - юридичну особу або Учасника - фізичну особу – суб’єкта підприємницької діяльності у формі відповідно до Положення про Єдиний держаний реєстр підприємств та організацій України, затвердженому постановою Кабінету Міністрів України від 22.01.1996 № 118, видані 26/05/17, що суперечить вимозі Документації, а саме «дата видачі не раніше 25.03.2019 року» згідно п.п.5 пункту 8 Документації
Розгорнути
Згорнути
А також Відомості з ЄДРПОУ про Учасника - юридичну особу або Учасника - фізичну особу – суб’єкта підприємницької діяльності у формі відповідно до Положення про Єдиний держаний реєстр підприємств та організацій України, затвердженому постановою Кабінету Міністрів України від 22.01.1996 № 118, видані 26/05/17, що суперечить вимозі Документації, а саме «дата видачі не раніше 25.03.2019 року» згідно п.п.5 пункту 8 Документації
Рішення замовника: Вимога не задоволена
01 квітня 2019 13:07
Всих учасників дискваліфіковано
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 27 березня 2019 13:34
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФОП Терентьєв Сергій Дмитрович |
76 056,33
UAH з ПДВ
|
72 995,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДМД-СЕРВІС" |
78 907,32
UAH з ПДВ
|
72 996,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КУЛЬТТОВАРИ+" |
84 217,38
UAH з ПДВ
|
83 736,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "ШЕВЧЕНКО ЕММА СЕРГІЇВНА" |
95 920,00
UAH з ПДВ
|
84 120,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП Терентьєв Сергій Дмитрович #2931512331 |
Відхилено |
72 995,00
UAH з ПДВ
|
29 березня 2019 08:32
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДМД-СЕРВІС" #31939411 |
Відхилено |
72 996,00
UAH з ПДВ
|
01 квітня 2019 12:57
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КУЛЬТТОВАРИ+" #32011280 |
Відхилено |
83 736,00
UAH з ПДВ
|
01 квітня 2019 13:01
|
ФОП "ШЕВЧЕНКО ЕММА СЕРГІЇВНА" #3452903004 |
Відхилено |
84 120,00
UAH з ПДВ
|
01 квітня 2019 13:05
|
Інформація про відміну
Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій