Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Стільці
Очікувана вартість
199 990,00 UAH
UA-2019-03-19-000867-b ● 1d97fbcbe9204574aa3fe745a31d6f9b
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Святошинський психоневрологічний інтернат |
Код ЄДРПОУ: | 03188777 |
Місцезнаходження: | 03115, Україна , Київська обл., Київ, вул. Івана Крамського, 16, м. Київ |
Контактна особа: |
Тригубенко Олена +380444503875 spbi1@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 19 березня 2019 16:53 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 22 березня 2019 17:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 27 березня 2019 17:00 |
Початок аукціону: | 28 березня 2019 14:22 |
Очікувана вартість: | 199 990,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39110000-6: Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них
Стільці
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
396 шт
Стільці
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03115, Україна, Київська обл., Київ, І. Крамського, 16.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
04 квітня 2019
—
30 квітня 2019
ДК 021:2015: 39110000-6 — Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Стільці | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
19 березня 2019 16:52 |
Оголошення - Стільці_2019.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 19 березня 2019 21:45
Дата відповіді: 21 березня 2019 10:05
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі, вказаної в тендерній документації?
2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
Шановний Учасник! В даній закупівлі аналоги і еквіваленти товару не передбачаються згідно з п. 6.4 «Порядку здійснення допорогових закупівель» ми можемо (але не зобов’язані) приймати від учасників до розгляду пропозиції з аналогами або еквівалентами товару, що становить предмет закупівлі. Згідно з п. 6.6 «Порядку здійснення допорогових закупівель» допускаються до участі будь-які Учасники, зареєстровані у Системі (електронні системі закупівель) в тому числі фізичні особи-підприємці неплатники ПДВ. Остаточна найнижча ціна пропозиції визначається за результатами аукціону, до остаточної ціни ще додатково сума ПДВ додаватись не буде.
Шановний Учасник! В даній закупівлі аналоги і еквіваленти товару не передбачаються згідно з п. 6.4 «Порядку здійснення допорогових закупівель» ми можемо (але не зобов’язані) приймати від учасників до розгляду пропозиції з аналогами або еквівалентами товару, що становить предмет закупівлі. Згідно з п. 6.6 «Порядку здійснення допорогових закупівель» допускаються до участі будь-які Учасники, зареєстровані у Системі (електронні системі закупівель) в тому числі фізичні особи-підприємці неплатники ПДВ. Остаточна найнижча ціна пропозиції визначається за результатами аукціону, до остаточної ціни ще додатково сума ПДВ додаватись не буде.
Уточнення
Дата подання: 20 березня 2019 15:21
Дата відповіді: 21 березня 2019 10:11
Прошу надати пояснення щодо термінів постачання продукції та довідки про те, що ціни на товари, які зазначені у специфікації, у 2019 бюджетному році збільшуватись не будуть.
Відповідь: Доброго дня!
Шановний Учасник! В оголошенні про проведення закупівлі товарів через систему електронних (допорогових) закупівель зазначено: «4.Строк надання товару: квітень 2019». В Додатку 1 Технічне завдання зазначено: «8.Учасник повинен надати довідку про те, що ціни на товари, які зазначені у специфікації, у 2019 бюджетному році збільшуватись не будуть.»
Шановний Учасник! В оголошенні про проведення закупівлі товарів через систему електронних (допорогових) закупівель зазначено: «4.Строк надання товару: квітень 2019». В Додатку 1 Технічне завдання зазначено: «8.Учасник повинен надати довідку про те, що ціни на товари, які зазначені у специфікації, у 2019 бюджетному році збільшуватись не будуть.»
Уточнення
Дата подання: 21 березня 2019 10:56
Дата відповіді: 22 березня 2019 15:54
Шановний замовник!
Дякуємо за відповідь, у такому разі слід зазначити у документації наступне:
що ціна має бути не змінною протягом терміну постачання квітень 2019.
Відповідь: Доброго дня!
Шановний Учасник! В наступній закупівлі ми врахуємо ваші побажання, щодо надання довідки про те, що ціни на товари, які зазначені у специфікації, у 2019 бюджетному році збільшуватись не будуть.
Шановний Учасник! В наступній закупівлі ми врахуємо ваші побажання, щодо надання довідки про те, що ціни на товари, які зазначені у специфікації, у 2019 бюджетному році збільшуватись не будуть.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ОВС плюс" #30988274 |
Відхилено |
180 576,00
UAH з ПДВ
|
29 березня 2019 16:36
|
ТОВ "АРТОРГІНВЕСТ" #39115346 |
Переможець |
199 980,00
UAH з ПДВ
|
01 квітня 2019 12:54
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
17 грудня 2020 09:09
|
43-19 Арторгінвест (Стільці).pdf | укладений |
05 квітня 2019 09:39
|