Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Плівка для ламінування_7465804
Очікувана вартість
43 230,00 UAH
UA-2019-03-19-000832-a ● 20d74f6f2a4940c0b3dc643cd04377f9
Відкриті торги
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | АТ "Укрпошта" в особі дирекції оброблення та перевезення пошти |
Код ЄДРПОУ: | 01181736 |
Місцезнаходження: | 03999, Україна , Київська обл., Київ, вул. Георгія Кірпи, 2 |
Контактна особа: |
Михайло Беркун +380674005557,+380442478743 berkun-mi@ukrposhta.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 19 березня 2019 11:22 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 24 березня 2019 17:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 30 березня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 03 квітня 2019 17:00 |
Очікувана вартість: | 43 230,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 432,30 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
33 упаковка
Плівка для ламінування
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03999, Україна, Київ, м. Київ, вул. Георгія Кірпи, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
15 квітня 2019
—
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
19 березня 2019 11:31 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
19 березня 2019 11:22 |
2. ТД. плівка. 2019 (2).docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 19 березня 2019 22:24
Дата відповіді: 20 березня 2019 11:38
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі предмета закупівлі, вказанго в тендерній документації?
2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! 1. В тендерній документації відсутні будь які посилань на конкретну торговельну марку чи фірму, або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. Отже, до розгляду Замовником будуть прийматися товари будь-якої торгової марки або моделі, виробника, технічні характеристики яких не гірше зазначених та відповідають вимогам зазначеним у документації. 2. Вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурі закупівлі на рівних умовах. Оцінка тендерних пропозицій проводиться електронною системою закупівель автоматично на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації та шляхом застосування електронного аукціону. Критерієм оцінки тендерних пропозицій є ціна. Ціна, запропонована учасником в тендерній пропозиції, повинна враховувати всі витрати, пов’язані із сплатою податків (в тому числі ПДВ), зборів, обов’язкових платежів, страхування, витрати, що пов’язані з отриманням необхідних дозволів та ліцензій тощо, згідно з запропонованими умовами поставки, відповідно до положень Цивільного та Господарського кодексів України, з урахуванням особливостей, визначених Законом України «Про публічні закупівлі». Електронна система визначає найкращою тендерну пропозицію з найнижчою ціною.
Інформація про відміну
Дата відміни
03 квітня 2019 17:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій