Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Плівка для ламінування_7465804
Очікувана вартість
43 230,00 UAH
UA-2019-03-19-000832-a 20d74f6f2a4940c0b3dc643cd04377f9
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Михайло Беркун

+380674005557
+380442478743
berkun-mi@ukrposhta.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: АТ "Укрпошта" в особі дирекції оброблення та перевезення пошти
Код ЄДРПОУ: 01181736
Місцезнаходження: 03999, Україна , Київська обл., Київ, вул. Георгія Кірпи, 2
Контактна особа: Михайло Беркун
+380674005557,+380442478743
berkun-mi@ukrposhta.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 березня 2019 11:22
Звернення за роз’ясненнями: до 24 березня 2019 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 30 березня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 квітня 2019 17:00
Очікувана вартість: 43 230,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 432,30 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
33 упаковка
Плівка для ламінування
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03999, Україна, Київ, м. Київ, вул. Георгія Кірпи, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 квітня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
19 березня 2019 11:31
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 березня 2019 11:22
2. ТД. плівка. 2019 (2).docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 19 березня 2019 22:24
Дата відповіді: 20 березня 2019 11:38
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі предмета закупівлі, вказанго в тендерній документації? 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! 1. В тендерній документації відсутні будь які посилань на конкретну торговельну марку чи фірму, або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. Отже, до розгляду Замовником будуть прийматися товари будь-якої торгової марки або моделі, виробника, технічні характеристики яких не гірше зазначених та відповідають вимогам зазначеним у документації. 2. Вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурі закупівлі на рівних умовах. Оцінка тендерних пропозицій проводиться електронною системою закупівель автоматично на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації та шляхом застосування електронного аукціону. Критерієм оцінки тендерних пропозицій є ціна. Ціна, запропонована учасником в тендерній пропозиції, повинна враховувати всі витрати, пов’язані із сплатою податків (в тому числі ПДВ), зборів, обов’язкових платежів, страхування, витрати, що пов’язані з отриманням необхідних дозволів та ліцензій тощо, згідно з запропонованими умовами поставки, відповідно до положень Цивільного та Господарського кодексів України, з урахуванням особливостей, визначених Законом України «Про публічні закупівлі». Електронна система визначає найкращою тендерну пропозицію з найнижчою ціною.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 квітня 2019 17:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ОФІСТАЙМ УА" 25 264,80
UAH з ПДВ
25 264,80
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

03 квітня 2019 15:43
Виписка.pdf
03 квітня 2019 15:43
статут.pdf
03 квітня 2019 15:43
Аналогічний договір.pdf
03 квітня 2019 15:43
ДОВІДКА.pdf
03 квітня 2019 15:43
Лист гарантія.pdf
03 квітня 2019 15:43
Лист про санкції.pdf
03 квітня 2019 15:43
Наказ.pdf
03 квітня 2019 15:43
Порівняльна таблиця.pdf
03 квітня 2019 15:43
Протокол.pdf
03 квітня 2019 15:43
СЕС плівка.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ОФІСТАЙМ УА"

Інформація про відміну

Дата відміни
03 квітня 2019 17:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій