Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з відлову, транспортування, щеплення, стерилізації/кастрації, кліпсування, післяопераційного утримання з харчуванням та повернення в місця звичного існування безпритульних тварин
Очікувана вартість
40 000,00 UAH
UA-2019-03-19-000814-b ● dcfff19fd26e41639032052374441163
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Турківська міська рада |
Код ЄДРПОУ: | 04056026 |
Вебсайт: | http://turka-mrada.gov.ua/ |
Місцезнаходження: | 82500, Україна , Львівська обл., місто Турка, м.Турка пл.Ринок 26 |
Контактна особа: |
Стефаник Іван Васильович +380326931190 turkamrada@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 19 березня 2019 16:22 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 22 березня 2019 17:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 27 березня 2019 20:00 |
Очікувана вартість: | 40 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 200,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:77610000-9: Послуги з відлову тварин
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
13 осіб
Послуги з відлову, транспортування, щеплення, стерилізації/кастрації, кліпсування, післяопераційного утримання з харчуванням та повернення в місця звичного існування безпритульних тварин
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
82500, Україна, Львівська область, місто Турка, територія міста Турка
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 жовтня 2019
ДК 021:2015: 77610000-9 — Послуги з відлову тварин
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
19 березня 2019 16:34 |
Оголошення собаки 2019.docx |
19 березня 2019 16:34 |
Оголошення собаки 2019.docx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-03-19-000814-b.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ МАНУЙЛЕНКО ІГОР АНАТОЛІЙОВИЧ, Код ЄДРПОУ:2502519418
Дата подання: 21 березня 2019 08:43
щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі
ВИМОГА
щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі в порядку ч. 1 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі».
Додатком тендерної документації є оголошення про проведення процедури закупівлі, пунктом 3 якого передбачено ОБОВ'ЯЗОК учасника за наслідком виконання договору «…повернення (безпритульних тварин) в місця звичайного існування безпритульних тварин.».
Разом з тим згідно з ст. 24 Закону України «Про захист тварин від жорстокого поводження» - норми що регулює порядок вилову та тимчасової ізоляції домашніх тварин, не передбачено повернення до місць звичайного існування та/місця відлову.
В свою чергу, повернення тварин, після їх знаходження у спеціалізованих установах, підприємствах, де останні отримують протягом певного часу системне харчування, медичну допомогу тощо, ДО ЧОГО ВОНИ ЗВИКАЮТЬ ТА АДАПТУЮТЬСЯ, а після чого знову залишаються на вулиці без догляду є нічим іншим ніж жорстоким поводженням, що утворює склад адміністративного правопорушення, передбаченого ч. 2 ст. 89 КУпАП, а саме: знущання над тваринами, завдання побоїв або вчинення інших насильницьких дій, що завдали тварині фізичного болю, страждань і не спричинили тілесних ушкоджень, каліцтва чи загибелі, залишення тварин напризволяще, у тому числі порушення правил утримання тварин, вчинені стосовно двох і більше тварин, групою осіб, за що передбачено накладення штрафу від трьохсот до п’ятисот неоподатковуваних мінімумів доходів громадян (5100 – 8500) або адміністративний арешт на строк до п’ятнадцяти діб.
Таким чином, виконання умов тендерної документації, а також умов договору у викладеній редакції (який є складовою частиною тендерної документації) прямо порушують вимоги закону, за що передбачена адміністративна відповідальність учасника та замовника (їх посадових осіб).
Враховуючи положення ст. 19 Конституції України, якою передбачено, що правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством, а органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
В свою чергу, відповідно до ст. 215 ЦК України підставою недійсності правочину є недодержання в момент вчинення правочину стороною (сторонами) вимог, які встановлені частинами першою - третьою, п'ятою та шостою статті 203 цього Кодексу.
Частиною 1 ст. 203 ЦК України передбачено, що зміст правочину не може суперечити цьому Кодексу, іншим актам цивільного законодавства, а також інтересам держави і суспільства, його моральним засадам.
Частиною 1 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом.
Отже, вимоги тендерної документації та проект Договору, що буде складено за наслідком проведення процедури закупівлі, містять умови, які не відповідають законодавству, є підставами недійсності відповідного Договору, в разі його укладання, в цілому чи в певній частині, а дії з його виконання призведуть до адміністративної відповідальності осіб, які будуть його виконувати.
У зв’язку з викладеним, керуючись ч. 1 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» вимагаю усунити порушення законодавства під час проведення закупівлі, а саме виключити умови з оголошення про проведення процедури закупівлі щодо обов’язку учасника забезпечити повернення тварин до місця звичайного існування та/або відлову.
Розгорнути
Згорнути
щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі в порядку ч. 1 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі».
Додатком тендерної документації є оголошення про проведення процедури закупівлі, пунктом 3 якого передбачено ОБОВ'ЯЗОК учасника за наслідком виконання договору «…повернення (безпритульних тварин) в місця звичайного існування безпритульних тварин.».
Разом з тим згідно з ст. 24 Закону України «Про захист тварин від жорстокого поводження» - норми що регулює порядок вилову та тимчасової ізоляції домашніх тварин, не передбачено повернення до місць звичайного існування та/місця відлову.
В свою чергу, повернення тварин, після їх знаходження у спеціалізованих установах, підприємствах, де останні отримують протягом певного часу системне харчування, медичну допомогу тощо, ДО ЧОГО ВОНИ ЗВИКАЮТЬ ТА АДАПТУЮТЬСЯ, а після чого знову залишаються на вулиці без догляду є нічим іншим ніж жорстоким поводженням, що утворює склад адміністративного правопорушення, передбаченого ч. 2 ст. 89 КУпАП, а саме: знущання над тваринами, завдання побоїв або вчинення інших насильницьких дій, що завдали тварині фізичного болю, страждань і не спричинили тілесних ушкоджень, каліцтва чи загибелі, залишення тварин напризволяще, у тому числі порушення правил утримання тварин, вчинені стосовно двох і більше тварин, групою осіб, за що передбачено накладення штрафу від трьохсот до п’ятисот неоподатковуваних мінімумів доходів громадян (5100 – 8500) або адміністративний арешт на строк до п’ятнадцяти діб.
Таким чином, виконання умов тендерної документації, а також умов договору у викладеній редакції (який є складовою частиною тендерної документації) прямо порушують вимоги закону, за що передбачена адміністративна відповідальність учасника та замовника (їх посадових осіб).
Враховуючи положення ст. 19 Конституції України, якою передбачено, що правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством, а органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
В свою чергу, відповідно до ст. 215 ЦК України підставою недійсності правочину є недодержання в момент вчинення правочину стороною (сторонами) вимог, які встановлені частинами першою - третьою, п'ятою та шостою статті 203 цього Кодексу.
Частиною 1 ст. 203 ЦК України передбачено, що зміст правочину не може суперечити цьому Кодексу, іншим актам цивільного законодавства, а також інтересам держави і суспільства, його моральним засадам.
Частиною 1 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом.
Отже, вимоги тендерної документації та проект Договору, що буде складено за наслідком проведення процедури закупівлі, містять умови, які не відповідають законодавству, є підставами недійсності відповідного Договору, в разі його укладання, в цілому чи в певній частині, а дії з його виконання призведуть до адміністративної відповідальності осіб, які будуть його виконувати.
У зв’язку з викладеним, керуючись ч. 1 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» вимагаю усунити порушення законодавства під час проведення закупівлі, а саме виключити умови з оголошення про проведення процедури закупівлі щодо обов’язку учасника забезпечити повернення тварин до місця звичайного існування та/або відлову.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
22 березня 2019 11:29
Шановний скаржник,
на Вашу Вимогу ( 21.03.2019, 08:43. ID: UA-2019-03-19-000814-b.b1) щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі (Ідентифікатор закупівлі UA-2019-03-19-000814-b), повідомляємо наступне:
Тендерний комітет Турківської міської ради проводить закупівлю послуги за предметом закупівлі ДК 021:2015 код класифікатора CPV 77610000-9 - Послуги з відлову тварин (Послуги з відлову, транспортування, щеплення, стерилізації/кастрації, кліпсування, післяопераційного утримання з харчуванням та повернення в місця звичного існування безпритульних тварин), тобто саме БЕЗПРИТУЛЬНИХ ТВАРИН.
Згідно з ст. 24 Закону України «Про захист тварин від жорстокого поводження», на яку Ви посилаєтеся, в ч.1 дано чітке роз’яснення про те, які-саме тварини вважаються безпритульними.
Ч.ч.7 та 8 цієї статті передбачено можливість повернення таких тварин їх власникам або до спеціалізованих організацій за їх бажанням для передачі їх у спеціалізовані притулки.
Водночас ч.10 ст.24 згаданого Закону передбачено, що «У разі відмови особи, у якої безпритульна тварина була на утриманні та в користуванні, від набуття права власності на неї ця тварина переходить у власність територіальної громади, на території якої її було виявлено»
Разом з тим у нашій Тендерній документації, в Додатку 1 Якісні та кількісні вимоги, передбачається широкий комплекс заходів, покликаний не допустити порушення прав тварин, передбачено дотримання Виконавцем чинного законодавства України, є можливість віддати тварину на утримання, особі, яка зголоситься на це.
Отже, у разі, якщо жодна особа не виявить бажання взяти собі на утримання безпритульну (бродячу) тварину, виловлену на території міста Турка, то право власності на неї, в кінцевому результаті, переходить до територіальної громади на території якої її було виявлено, отже – до територіальної громади міста Турка.
Крім того, Учасник має право надати свої пропозиції/заперечення до умов договору.
Шановний скаржник, якщо у Вас є конструктивні пропозиції, як вирішити проблему безпритульних (бродячих) тварин, в тому числі їх безконтрольного розмноження, зменшення рівня агресивності та поліпшення безпекової ситуації, що спричинена безпритульними тваринами, то Турківська міська рада готова спільно з Вами працювати над її вирішенням. Якщо у Вас є бажання взяти у свою власність чи під свою опіку безпритульні тварини з території нашого міста, або посприяти передачі їх у спеціалізовані притулки, то ми готові відмінити дану закупівлю та вирішити це наболіле питання якнайкраще для тварин.
Щиро дякуємо, що Ви піклуєтеся про знедолених тварин.
на Вашу Вимогу ( 21.03.2019, 08:43. ID: UA-2019-03-19-000814-b.b1) щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі (Ідентифікатор закупівлі UA-2019-03-19-000814-b), повідомляємо наступне:
Тендерний комітет Турківської міської ради проводить закупівлю послуги за предметом закупівлі ДК 021:2015 код класифікатора CPV 77610000-9 - Послуги з відлову тварин (Послуги з відлову, транспортування, щеплення, стерилізації/кастрації, кліпсування, післяопераційного утримання з харчуванням та повернення в місця звичного існування безпритульних тварин), тобто саме БЕЗПРИТУЛЬНИХ ТВАРИН.
Згідно з ст. 24 Закону України «Про захист тварин від жорстокого поводження», на яку Ви посилаєтеся, в ч.1 дано чітке роз’яснення про те, які-саме тварини вважаються безпритульними.
Ч.ч.7 та 8 цієї статті передбачено можливість повернення таких тварин їх власникам або до спеціалізованих організацій за їх бажанням для передачі їх у спеціалізовані притулки.
Водночас ч.10 ст.24 згаданого Закону передбачено, що «У разі відмови особи, у якої безпритульна тварина була на утриманні та в користуванні, від набуття права власності на неї ця тварина переходить у власність територіальної громади, на території якої її було виявлено»
Разом з тим у нашій Тендерній документації, в Додатку 1 Якісні та кількісні вимоги, передбачається широкий комплекс заходів, покликаний не допустити порушення прав тварин, передбачено дотримання Виконавцем чинного законодавства України, є можливість віддати тварину на утримання, особі, яка зголоситься на це.
Отже, у разі, якщо жодна особа не виявить бажання взяти собі на утримання безпритульну (бродячу) тварину, виловлену на території міста Турка, то право власності на неї, в кінцевому результаті, переходить до територіальної громади на території якої її було виявлено, отже – до територіальної громади міста Турка.
Крім того, Учасник має право надати свої пропозиції/заперечення до умов договору.
Шановний скаржник, якщо у Вас є конструктивні пропозиції, як вирішити проблему безпритульних (бродячих) тварин, в тому числі їх безконтрольного розмноження, зменшення рівня агресивності та поліпшення безпекової ситуації, що спричинена безпритульними тваринами, то Турківська міська рада готова спільно з Вами працювати над її вирішенням. Якщо у Вас є бажання взяти у свою власність чи під свою опіку безпритульні тварини з території нашого міста, або посприяти передачі їх у спеціалізовані притулки, то ми готові відмінити дану закупівлю та вирішити це наболіле питання якнайкраще для тварин.
Щиро дякуємо, що Ви піклуєтеся про знедолених тварин.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Громадська організація #41176770 |
Переможець |
39 799,00
UAH з ПДВ
|
28 березня 2019 14:32
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Підписаний договір | укладений |
17 квітня 2019 16:49
|