Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Лампи,розетки,вмикачи та стартер
Очікувана вартість
7 200,00 UAH
UA-2019-03-19-000798-a 67bfcd2538f5497dbb8556ffb4ee22ca
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Київський міський пологовий будинок

polbyd6@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КИЇВСЬКИЙ МІСЬКИЙ ПОЛОГОВИЙ БУДИНОК №6
Код ЄДРПОУ: 23494298
Місцезнаходження: 02125, Україна , Київська обл., м.Київ, Дніпровський район, ВУЛИЦЯ ПЕТРА ЗАПОРОЖЦЯ, будинок 26-А
Контактна особа: Київський міський пологовий будинок
polbyd6@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 березня 2019 11:17
Звернення за роз’ясненнями: до 20 березня 2019 11:30
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 березня 2019 11:30
Очікувана вартість: 7 200,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 36,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:31680000-6: Електричне приладдя та супутні товари до електричного обладнання


Закупівля у зв'язку з нагальною потребою. Вимоги до Учасника: 1. Умови розрахунку: 90 (дев'яносто) банківських днів; 2.Доставка товару здійснюється Постачальником за власні кошти у середину установи в холл (У ЗВ'ЯЗКУ З ВУЗЬКИМ ПІД'ЇЗДОМ ДО ПОЛОГОВОГО БУДИНКУ, ПОВІДОМЛЯЙТЕ ПЕРЕВІЗНИКІВ ЗАЗДАЛЕГІДЬ НЕ ОБИРАТИ ВЕЛИКОГАБАРИТНИЙ ТРАНСПОРТ ДЛЯ ДОСТАВКИ ТОВАРУ, ДЛЯ УНИКНЕННЯ КОНФЛІКТНИХ СИТУАЦІЙ ПРИ ВИВАНТАЖЕННІ); 3.Якість товару, що постачається, відповідає діючому законодавству, стандартам, технічним умовам данного виду товару, підтверджується сертифікатом якості виробника, має реєстраційні посвідчення; 4. Якщо поставлений товар виявиться неякісним, або таким, що не відповідає умовам, Постачальник зобов’язаний замінити цей товар. Всі витрати, пов’язані із заміною товару неналежної якості несе Постачальник; 5. Товар повинен передаватися Покупцю в упаковці, яка відповідає характеру товару, забезпечує цілісність товару та збереження його якості під час перевезення; 6. Залишаємо за собою право вибору кращого з запропонованих товарів. 7. Прохання надати товар належної якості для безперебійного функціонування пологового будинку та надання якісного медичного обслуговування! 8. Накладні та договір з відкритою датою. 9. В комерційній пропозиції вказати виробника. 11. Зразки на запит обов’язкові.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
335 штуки
Лампи,розетки,вмикачи та стартер
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02125, Україна, Київська, м.Київ, Дніпровський район, ВУЛИЦЯ ПЕТРА ЗАПОРОЖЦЯ, будинок 26-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 березня 2019  —  27 березня 2019
ДК 021:2015: 31680000-6 — Електричне приладдя та супутні товари до електричного обладнання

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
19 березня 2019 11:17
ДОГОВІР шаблон.docx
19 березня 2019 11:17
Електротовари на березень.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 19 березня 2019 22:24
Дата відповіді: 20 березня 2019 11:15
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі предмета закупівлі, вказанго в тендерній документації? 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякую за запитання . 1.Якщо у тендерної документації прописани ТМ , то аналогів не пропонувати . 2. Сума закупівлі вказана- в т.ч.ПДВ.(з ПДВ)

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 березня 2019 11:30

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СВІТЛОКОМПЛЕКС" 5 484,00
UAH з ПДВ
5 484,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

21 березня 2019 10:45
Реквизити.pdf
21 березня 2019 10:45
Cв-во ПДВ.pdf
21 березня 2019 10:45
Св-во реєстрац.pdf
21 березня 2019 10:45
Довідка 4 ООП.pdf
21 березня 2019 10:45
Довідка ЕДРПОУ.pdf
21 березня 2019 10:45
Витяг.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СВІТЛОКОМПЛЕКС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СВІТЛОКОМПЛЕКС"
#35709261
Переможець 5 484,00
UAH з ПДВ
21 березня 2019 16:25

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 21 березня 2019 16:25

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СВІТЛОКОМПЛЕКС"
#35709261
5 484,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
дог 3 Світлокомплекс.pdf укладений
27 березня 2019 11:26