Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДСТУ Б Д.1.1-1:2013. Технічне переоснащення Робота за темою: «Заміна горючого утеплювача покрівлі машзалу. Енергоблок №1. Хмельницька АЕС. БМР»
Очікувана вартість
26 999 950,00 UAH
UA-2019-03-19-000782-b 5c9e10bbace649088b3d3436adfc00e3
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Гузовська Світлана Володимирівна

(03842) 6-38-43 guzovskaya.svetlana@khnpp.atom.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВП ХАЕС ДП "НАЕК "Енергоатом"
Код ЄДРПОУ: 21313677
Вебсайт: http://www.xaec.org.ua/
Місцезнаходження: 30100, Україна , Хмельницька обл., Нетішин, 30100, Хмельницька обл., м. Нетішин, вул. енергетиків, 20
Контактна особа: Гузовська Світлана Володимирівна
(03842) 6-38-43
guzovskaya.svetlana@khnpp.atom.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 березня 2019 16:07
Звернення за роз’ясненнями: до 31 березня 2019 16:00
Оскарження умов закупівлі: до 06 квітня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 квітня 2019 16:00
Початок аукціону: 11 квітня 2019 12:42
Очікувана вартість: 26 999 950,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 135 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


ДСТУ Б Д.1.1-1:2013. Технічне переоснащення Робота за темою: «Заміна горючого утеплювача покрівлі машзалу. Енергоблок №1. Хмельницька АЕС. БМР» (детально викладено в Додатку №3 Технічні вимоги)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 Роботи
ДСТУ Б Д.1.1-1:2013. Технічне переоснащення Робота за темою: «Заміна горючого утеплювача покрівлі машзалу. Енергоблок №1. Хмельницька АЕС. БМР»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 жовтня 2019
ДК 021:2015: 45261000-4 — Зведення крокв’яних ферм і покривання дахів та пов’язані роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Виплата авансу в розмірі до 30 % від ціни договору здійснюється Замовником після укладення сторонами договору протягом 30 календарних днів з дати отримання Замовником від Підрядника банківської гарантії, за винятком гарантій банків, до яких застосовано персональні спеціальні економічні та інші обмежувальні заходи (санкції) згідно з відповідним рішенням Ради національної безпеки і оборони України, введеним у дію Указом Президента України, або страхову гарантію, видану страховою компанією, яка пройшла відбір у ДП "НАЕК "Енергоатом" у встановленому порядку, або фінансову поруку, або заставу. Кінцевий розрахунок за виконані роботи здійснюється протягом 30 календарних днів з дати підписання сторонами Актів приймання виконаних робіт (форма КБ-2в) та Довідки про вартість виконаних робіт та витрат (форма КБ-3). Аванс 30 Календарні 30
Виконання робіт Протягом 30 кал. днів з дати підписання сторонами актів виконаних робіт (форма КБ-2в) та Довідки (форма КБ-3). Пiсляоплата 30 Календарні 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
29 березня 2019 13:39
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 березня 2019 16:08
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 березня 2019 13:39
Перелік змін - витяг з протоколу №285.pdf
29 березня 2019 13:39
Змінений Додаток №1 Документи для учасників.pdf
19 березня 2019 16:04
Додаток №1 Документи для учасників.pdf
29 березня 2019 13:39
Змінена тендерна документація.pdf
19 березня 2019 16:04
Тендерна документація.pdf
19 березня 2019 16:04
Додаток №5 Проект договору.pdf
19 березня 2019 16:04
Доаток №4 Форма цінової пропозиції.doc
19 березня 2019 16:04
Додаток №3 Технічні вимоги.pdf
19 березня 2019 16:04
Додаток №2 Документи для переможця.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо умов тендерної документації
Дата подання: 22 березня 2019 13:46
Дата відповіді: 26 березня 2019 13:07
Додатком 1 до тендерної документації на закупівлю робіт, встановлена вимога до учасників про надання в складі тендерної пропозиції довідки про наявність персоналу який має допуск до особливих робіт та усіх необхідних документів, оформлений в установленому на ВП ХАЕС порядку згідно зі статтями 64,65,66 Закону України «Про використання ядерної енергії та радіаційну безпеку» від 08.02.1995 та «Порядку проведення спеціальної перевірки для надання фізичних особам допуску до виконання особливих робіт на ядерних установках з ядерними матеріалами, радіоактивними відходами, іншими джерелами іонізуючого випромінювання», затвердженого ПКМУ від 25.12.1997 № 1471. Відповідно до постанови КМУ від 25.12.1997 № 1471, керівникам підприємств приватної форми власності, що провадять свою діяльність на умовах найму згідно з договорами про виконання особливих робіт, допуск може надаватися відповідно до наказів керівників підприємств, з якими укладаються такі договори. Враховуючи зазначене вище, просимо уточнити замовника, чи можливо на етапі подання тендерної пропозиції Учаснику надати гарантійний лист про оформлення дозволу про виконання особливих робіт в найкоротший термін відразу після укладення договору про закупівлю?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1) Надання гарантійного листа про оформлення дозволу про виконання особливих робіт в найкоротший термін відразу після укладення договору про закупівлю не дає гарантії отримання дозволів персоналом підрядника після проведення спеціальної перевірки.
2) Враховуючи час необхідний на отримання дозволів на виконання особливих робіт, великі об’єми робіт (22,4 тис.люд.-год згідно з кошторисом), обмеженість в часі для виконання робіт відсутність допусків у персоналу підрядника не дасть змоги вчасно розпочати роботи, що ставить під загрозу зриву термінів виконання робіт та реалізації заходу №17110 «Заміна горючого утеплювача покрівлі машинного залу» Комплексної (зведеної) програми підвищення рівня безпеки енергоблоків атомних електростанцій, затвердженої постановою КМУ від 07.11.2011 №1270 в цілому.
Враховуючи вищезазначене повідомляємо, що надання гарантійного листа про оформлення дозволу про виконання особливих робіт Замовником буде розглядатись як не невідповідність учасника кваліфікації вимогам, які викладені в Додатку 1 до тендерної документації в частині подання довідки про наявність персоналу, який має допуск до особливих робіт.
Щодо підтвердження кваліфікаційного критерію
Дата подання: 22 березня 2019 15:06
Дата відповіді: 26 березня 2019 13:08
На підтвердження кваліфікаційного критерію, тендерною документацією зазначено вимогу про підтвердження позитивного досвіду виконання аналогічного договору на промислових майданчиках АЕС України. Дана вимога значно обмежує коло потенційних учасників процедури закупівлі, які мають досвід виконання договорів аналогічного характеру, але не на промислових майданчиках АЕС України та містить ознаки дискримінації. Адже, прийняти участь в даній закупівлі зможуть лише ті учасники, з якими АЕС України вже укладалися договори аналогічного характеру. Враховуючи зазначене вище, просимо внести зміни в тендерну документації та вимагати досвід виконання аналогічних договорів без конкретизації замовника договору.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Повідомляємо, що в Додаток 1 до тендерної документації будуть внесені зміни і вимогу про Досвід у виконанні аналогічного договору в наступній редакції:
Довідку в довільній формі, що підтверджує позитивний досвід виконання аналогічного договору мастикою ЖКМк (або аналогічним матеріалом) та копій офіційних листів відгуків, які підтверджують дотримання умов договору щодо строків та якості виконання БМР, за підписом уповноваженої особи та скріпленої печаткою учасника, згідно п. 7.1 додатку 3 до ТД. У разі виконання аналогічного договору на ВП ХАЕС листи відгуки не надаються.
Товщина утеплювачу
Дата подання: 25 березня 2019 16:23
Дата відповіді: 28 березня 2019 08:51
В вашому технічному завданні закладена товщина утеплювачу Monrock MaxE 60 мм, а також 20-60мм. В даних товщинах не виробляється Monrock MaxE. Всі доступні товщини наступні MONROCK MAX E 050 MONROCK MAX E 080 MONROCK MAX E 100 MONROCK MAX E 120 MONROCK MAX E 150 MONROCK MAX E 180 MONROCK MAX E 200 MONROCK MAX E 250
Відповідь: В технічних вимогах закладені товщини утеплювача Monrock MaxE такі, які мають використовуватися при реалізації проекту по заміні горючого утеплювача. При великих об’ємах закупівлі утеплювача, виробник Rockwool працює під індивідуальні замовлення та нарізає матеріали під необхідні товщини. Крім того виконавець сам може нарізати необхідні товщини утеплювача.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 квітня 2019 13:03

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Промислові захисні покриття 23 526 106,87
UAH
23 526 106,87
UAH
Документи
ТОВ Дайвер лтд 26 999 950,00
UAH
26 999 950,00
UAH
Документи

Публічні документи

23 квітня 2019 21:32
Коррупция__23.04.19.pdf
23 квітня 2019 21:32
Банкротство__23.04.19.pdf
23 квітня 2019 21:32
наказ__7.pdf
09 квітня 2019 15:26
Відгуки.pdf
09 квітня 2019 15:26
Декларация на вис. 1_3м..pdf
09 квітня 2019 15:26
Дозвіл (1).pdf
09 квітня 2019 15:26
ЦІНОВА.pdf
09 квітня 2019 15:26
Дозвіл підіймачі.pdf
09 квітня 2019 15:26
Ліцензія буд. роботи.pdf
09 квітня 2019 15:26
Тех. пропозиція.pdf
09 квітня 2019 15:26
ЛИСТИ.pdf

Публічні документи

10 квітня 2019 10:01
Технічні вимоги.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Промислові захисні покриття

ТОВ Дайвер лтд

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Промислові захисні покриття
#34198606
Переможець 23 526 106,87
UAH
19 квітня 2019 13:42

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 квітня 2019 13:42

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Промислові захисні покриття
#34198606
23 526 106,87
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 серпня 2021 11:31
Електронний підпис зміни до договору
31 грудня 2020 10:52
ДУ №2 (1).pdf зміни до договору
31 грудня 2020 10:52
Електронний підпис зміни до договору
11 листопада 2019 11:55
Ду №1 №...10062 ПЗП (1).pdf зміни до договору
11 листопада 2019 11:45
Електронний підпис укладений
08 травня 2019 13:24
Дог №20-124-01-19-10062 Промислові покриття.pdf укладений
08 травня 2019 13:23

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
11 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
11 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п.4 ч.4 ст.36 ЗУ "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: 20/04/20-124-01-19-10062
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п.5 ч.4 ст.36 ЗУ "Про публічні закупівлі" (узгоджена зміна ціни в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг).
Номер договору про закупівлю: 20/04/20-124-01-19-10062
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 08 травня 2019 — 30 червня 2021
Сума оплати за договором: 27 022 652,66
UAH (в тому числі ПДВ 4 503 775,45 UAH)