Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Овочі
Очікувана вартість
654 800,00 UAH
UA-2019-03-19-000454-c 18b2cee75f124383861991fdeaa88a0b
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Руденко Оксана Євгенівна

380472544493 oksekplan@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО “ЧЕРКАСЬКА ОБЛАСНА ЛІКАРНЯ ЧЕРКАСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ”
Код ЄДРПОУ: 02005585
Вебсайт: http://obllik.ck.ua/
Місцезнаходження: 18009, Україна , Черкаська обл., Черкаси, вул. Менделєєва, 3
Контактна особа: Руденко Оксана Євгенівна
380472544493
oksekplan@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 березня 2019 10:53
Звернення за роз’ясненнями: до 24 березня 2019 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 30 березня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 квітня 2019 17:00
Початок аукціону: 04 квітня 2019 12:11
Очікувана вартість: 654 800,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 300,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
40050 кілограми
Овочі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 18009, Україна, Черкаська область, Черкаси, Менделєєва, 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
27 березня 2019 15:30
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 березня 2019 15:30
Перелік змін до ТД 27.03.2019.docx
27 березня 2019 15:30
ТД ЗМІНИ овочі 27.03.2019.doc
27 березня 2019 15:30
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 березня 2019 10:55
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 березня 2019 15:30
Перелік змін до ТД 27.03.2019.docx
27 березня 2019 15:30
ТД ЗМІНИ овочі 27.03.2019.doc
19 березня 2019 10:53
ТД овочі 19.03.2019.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-03-19-000454-c.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП "БІЛОСТОЦЬКИЙ ОЛЕКСАНДР СЕРГІЙОВИЧ", Код ЄДРПОУ:3474505796
Дата подання: 22 березня 2019 10:47
Щодо дискримінаційних умов тендерної документації
Згідно п.1.3. тендерної документації Замовник вимагає: «Наявність документального підтвердження досвіду виконання аналогічного договору від Замовника (покупця), який являється юридичною особою. Надається копія аналогічного договору, сума якого дорівнює або перевищує 50% очікуваної вартості закупівлі». За таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які зможуть надати аналогічного товару в обсязі, не менше саме 50% від очікуваної вартості закупівлі - 327400 грн., що є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання. Замовник встановив додатковий, не передбачений Законом України «Про публічні закупівлі» кваліфікаційний критерій - критерій обсягу виконаного учасником аналогічного договору та жодним чином не обґрунтував необхідність встановлення такого критерію постачання аналогічного товару. Виконання учасником договору постачання аналогічного товару в обсязі не менше 50% від очікуваної вартості закупівлі не гарантує належного виконання ним зобов’язань за договором про закупівлю, що буде укладений у даній Процедурі закупівлі. Так само досвід виконання учасником договору постачання аналогічного товару в обсязі, меншому ніж 50% від очікуваної вартості закупівлі не свідчить про недобросовісність учасника. Чинний Закон не надає замовникові права розширеного тлумачення та доповнення статті 16 Закону шляхом встановлення мінімального обсягу виконаного учасником аналогічного договору. Дана умова обмежує коло учасників, тобто дискримінує окремих учасників, які можуть взяти участь в електронних торгах. Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вимог, порушують вимоги ч. 3 ст. 5 та ч. 4 ст. 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси суб'єктів господарювання, пов'язані з їх участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені ст. 3 Закону. Наведена вимога може свідчити про можливу спрямованість на штучне звуження конкуренції.
Звертаємо увагу тендерного комітету, що питання щодо правомірності встановлення зазначеної вище вимоги вже було предметом розгляду Колегією АМК у справі за скаргою ТОВ «Ниви Черкащини» у процедурі закупівлі за ідентифікатором №UA-2019-01-15-001720 b та за скаргою ТОВ «ТАЛЄН-2001» у процедурі закупівлі за ідентифікатором №UA-2018-05-03-000930 b. Рішенням Колегії відповідно від 06.03.2019 року №2520-р/пк-пз та від 18.06.2018 року №5889 скаргу було задоволено в частині оскарження цієї вимоги тобто Колегією АМК визнано, що встановлення такої вимоги в умови Документації суперечить вимогам Закону України «Про публічні закупівлі».
Крім того встановлення критерію: «Наявність документального підтвердження досвіду виконання аналогічного договору від Замовника (покупця), який являється юридичною особою» також обмежує коло учасників у яких наявні договори з фізичними особами-підприємцями тобто дискримінує окремих учасників, які можуть взяти участь в електронних торгах, що також порушує вимоги, передбачені ст. 3, ч. 3 ст. 5 та ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі».
На основі викладеного звертаюсь до тендерного комітету відмінити такі умови шляхом внесення відповідних змін до тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
27 березня 2019 16:27
Розглянувши Вашу вимогу, повідомляємо наступне.
Закон України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Ураховуючи вимоги пункту 29 частини першої статті 1 Закону, тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону. Частиною другою статті 16 Закону передбачено, що замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв, зокрема наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. При цьому Закон не містить визначення терміну “аналогічний договір”.
Перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність зазначеному кваліфікаційному критерію, визначається замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, з урахуванням частини третьої статті 5 Закону та дотриманням принципів, закріплених у статті 3 Закону.
Ураховуючи викладене, замовник в тендерній документації самостійно встановлює вимогу щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, з урахуванням частини третьої статті 5 Закону та дотриманням принципів, закріплених у статті 3 Закону.
Вимоги замовника, щодо документального підтвердження учасником досвіду виконання аналогічного договору зазначені в п. 5 Інструкції з підготовки тендерної пропозиції є обґрунтованими та обумовлені тим, що основною задачею закладу охорони здоров’я є надання медичної допомоги хворим, в тому числі стаціонарної допомоги, яка включає в себе забезпечення харчування стаціонарних хворих.
Вимога, яка міститься в тендерній документації є запорукою організації безперебійного та постійного процесу постачання продуктів харчування постачальниками, які підтверджують можливість та досвід безперебійного постачання великого об’єму продуктів харчування для задоволення потреб закладу.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 квітня 2019 12:32

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ ФУД ПОСТАЧ 565 000,00
UAH з ПДВ
450 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Каштан-Плюс 575 760,00
UAH з ПДВ
499 990,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

15 квітня 2019 15:56
Електронний підпис
15 квітня 2019 15:53
пакет переможця
04 квітня 2019 16:32
Електронний підпис
04 квітня 2019 14:43
цінова оновлена
03 квітня 2019 16:40
Електронний підпис
03 квітня 2019 16:39
овочі 2.rar
03 квітня 2019 16:39
овочі 1.rar

Публічні документи

02 квітня 2019 12:35
пропозиція ч.3.pdf
02 квітня 2019 12:35
пропозиція ч.2.pdf
02 квітня 2019 12:35
пропозиція ч.1.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ФУД ПОСТАЧ

ТОВ "Каштан-Плюс

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ ФУД ПОСТАЧ
#41505858
Переможець 450 000,00
UAH з ПДВ
12 квітня 2019 15:36

Документи

12 квітня 2019 15:35
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 квітня 2019 15:36

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ ФУД ПОСТАЧ
#41505858
450 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

12 квітня 2019 15:35
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
09 вересня 2019 12:43
Дод. угода 09.09.2019 до дог.454 овочі.pdf зміни до договору
09 вересня 2019 12:41
Електронний підпис укладений
02 травня 2019 14:49
Договір Фуд Постач овочі №454.pdf укладений
02 травня 2019 14:49

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
09 вересня 2019
Дата публікації змін до договору:
09 вересня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до п.1 ч.4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» та згідно п. 1.3 Договору № 454 від 02.05.2019 року, сторони дійшли взаємної згоди щодо зменшення обсягів закупівлі та відповідно суми Договору на 346 834,00 грн. (триста сорок шість тисяч вісімсот тридцять чотири грн. 00 коп.).
Номер договору про закупівлю: 454
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 103 166,00
UAH (в тому числі ПДВ 17 194,33 UAH)