Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт та утеплення фасаду по вул. Голосіївській, 53
Очікувана вартість
2 200 000,00 UAH
UA-2019-03-19-000440-c 2e0dd6b4894d495f864e6159ecf4d03a
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Руднєв Олексій Анатолійович

380442583331 cpmsd2golos.pev@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Центр первинної медико-санітарної допомоги №2" Голосіївського району м. Києва
Код ЄДРПОУ: 38945128
Вебсайт: http://e-tender.biz
Місцезнаходження: 03039, Україна , Київ обл., Київ, вул. Голосіївська, 53
Контактна особа: Руднєв Олексій Анатолійович
380442583331
cpmsd2golos.pev@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 березня 2019 10:50
Звернення за роз’ясненнями: до 26 березня 2019 16:00
Оскарження умов закупівлі: до 01 квітня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 квітня 2019 16:00
Початок аукціону: 11 квітня 2019 11:36
Очікувана вартість: 2 200 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 11 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт та утеплення фасаду по вул. Голосіївській, 53
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03039, Україна, місто Київ, Київ, вул. Голосіївська, 53
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2019
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-03-19-000440-c.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "САЛЬТ", Код ЄДРПОУ:40395423
Дата подання: 17 квітня 2019 19:13
Вимога дискваліфікації
Не відповідає п.З додатку 1 ТД, документи не можуть бути враховані, оскільки:
- надані договори не можна вважати аналогічними. Зазначені роботи не пов’язані з «Капітальним ремонтом»;
- у договорах зазначено «Додатки є невід’ємною частиною договору». Учасник не надав додатки до договорів.
Не відповідає п.2 додатку 1 ТД, зазначено, що «…відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання…»
У таблиці не зазначена тільки посада, а кваліфікація працівників не зазначена.

Не відповідає п.З додатку 1 ТД, а саме:
1.1. Довідка у довільній формі, що містить інформацію про наявність в Учасника обладнання та матеріально-технічної бази необхідної для виконання умов договору.
У кошторисі зазначено, що для виконання робіт необхідні: «Компресори пересувні» та «Фарборозпилювачі». у довідці про обладнення такого обладнення не зазначено.

Не відповідає розділ 3. П1., а саме:
- документ, що підтверджує повноваження службової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції.
Учасник надав: Довідку у довільній формі, у якій зазначено, що повноваження підпису надається на підставі наказу №1/18К від 17 серпня 2018р. Згідно наказу, Талдикін Андрій Олексійович приступає до виконання трудових обов’язків директора Товариство з обмеженою відповідальність «Вектор-АТ». Але, у статуті Товариства з обмеженою відповідальністю «Вектор-АТ» у Ч.10 Органи Товариства, п.10.15 Виконавчий орган Товариства (Директор) не зазначено інформації щодо участі у закупівлях, тендерах, та підписання документів тендерної пропозиції..

Не відповідає Додаток 1, Розділ 3, п.1.2.., а саме:
1.2. Витяг чи виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, що містить відомості про Учасника, в тому числі дані про кінцевого беніфіціарного власника (контролера) юридичної особи, передбачені п.9 ч.2 ст.9 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань».

У Витягу та Виписці не зазначено даних про кінцевого беніфіціарного власника. Інформація також не зазначена в жодній з наданих Учасником довідках.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
22 квітня 2019 16:08
Рішення замовника:
1. Законом не встановлено вимог до документального підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям, тому замовники самостійно визначають з дотриманням вимог чинного законодавства перелік документів, які вони вважатимуть підтвердження відповідності учасників кваліфікаційним критеріям та вимоги до оформлення таких документів, як за формою, так і за змістом. Таким чином Замовником не було вказано надання аналогічних договорів в повному обсязі (з Додатками) і не надання їх не є причина відхилення тендерної пропозиції. 2. Довідка про наявність працівників ТОВ «ВЕКТОР-АТ» відповідає Додатку 1 п. 2.1 де необхідно було надати П.І.Б., посада, загальний трудовий стаж, що і було вказано. 3. Учасник ТОВ "Вектор-АТ" виконав вимоги тендерної документації та підтвердив відповідність кваліфікаційному критерію «Наявність обладнання та матеріально-технічної бази». 4. Повноваження щодо підпису документів пропозиції конкурсних торгів ТОВ «ВЕКТОР-АТ» надається директору ТОВ «ВЕКТОР-АТ» Талдикіну Андрію Олексійовичу на підставі наказу №1/18к від 17 серпня 2018року, який надається. Згідно Витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань Талдикін Андрій Олексійович, як директор ТОВ «ВЕКТОР-АТ», має право вчиняти дії від імені юридичної особи без довіреності (в т. ч. підписувати тендерну документацію). 5. Відповідно до закону України від 21 травня 2015 року № 475-VIII "Про внесення змін до деяких законів України щодо відомостей про кінцевого бенефіціарного власника (контролера) юридичної особи" (далі - Закон № 475-VIII), який набрав чинності 26 травня 2015 року, передбачено, що відомості про кінцевого бенефіціарного власника (контролера), в тому числі кінцевого бенефіціарного власника (контролера) учасника (засновника), якщо учасник (засновник) - юридична особа, не подаються: юридичними особами, учасниками яких є виключно фізичні особи, якщо кінцеві бенефіціарні власники (контролери) таких юридичних осіб збігаються з їх учасниками. У цьому випадку учасники - фізичні особи є бенефіціарними власниками (контролерами) такої юридичної особи. Виходячи з вище викладеного, підстави для відхилення тендерної пропозиції ТОВ "Вектор-АТ" - відсутні.
Номер вимоги: UA-2019-03-19-000440-c.b2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ ІНБУД-ХХ1, Код ЄДРПОУ:30310563
Дата подання: 18 квітня 2019 15:34
дискваліфікації переможця
Вимоги дискваліфікації :
1. Не ваідповідає п.2 додатку №1 ТД : в довідці посади не відповідають Класифікатору професій України ДК 003:2010.
2. Довідка МВС України про відсутність судимості уповноваженої особи учасника видана не для оформлення участі у процедурі закупівлі , а для оформлення на роботу.
3.П.3 додатку 1 надані договора не відповідають предмету закупівлі (капітальний ремонт та утеплення фасаду) , також відсутні додатки до договорів,які є їх невід'ємною частиною.
4.Додаток 3 (інші документи) ТД вимагає дані про кінцевого бенефіціарного власника (контролера ) юридичної особи. В документації відсутні відомості та пояснення.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
22 квітня 2019 17:08
1. Відповідно до вимог додатку №1 п.2.1 тендерної документації Замовник не вимагав надання відповідності посад до Класифікатору професій України ДК 003:2010.
2. Відповідно до переліку документів для підтвердження відповідності учасника вимогам зазначеним у статті 1 частини ІІ п. 4 тендерної документації Учасник повинен був надати у довільній формі про те, що фізична особа, яка є учасником, не була засуджена за злочин, вчинений з корисливих мотивів, судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку за підписом уповноваженої особи учасника та завірену печаткою. Наразі була надана довідка Міністерства внутрішніх справ України проте що Талдикін Андрій Олексійович який представляє учасника ТОВ «ВЕКТОР-АТ» не має не знятої чи не погашеної судимості.
3. Законом не встановлено вимог до документального підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям, тому замовники самостійно визначають з дотриманням вимог чинного законодавства перелік документів, які вони вважатимуть підтвердження відповідності учасників кваліфікаційним критеріям та вимоги до оформлення таких документів, як за формою, так і за змістом. Таким чином Замовником не було вказано надання аналогічних договорів в повному обсязі (з Додатками). Договір на ремонт фасаду ДП «Олімпійського навчально-спортивного центру Конча-Заспа» №10/15 від 11.01.2019 р. відповідає предмету закупівлі.
4. Відповідно до закону України від 21 травня 2015 року № 475-VIII "Про внесення змін до деяких законів України щодо відомостей про кінцевого бенефіціарного власника (контролера) юридичної особи" (далі - Закон № 475-VIII), який набрав чинності 26 травня 2015 року, передбачено, що відомості про кінцевого бенефіціарного власника (контролера), в тому числі кінцевого бенефіціарного власника (контролера) учасника (засновника), якщо учасник (засновник) - юридична особа, не подаються: юридичними особами, учасниками яких є виключно фізичні особи, якщо кінцеві бенефіціарні власники (контролери) таких юридичних осіб збігаються з їх учасниками. У цьому випадку учасники - фізичні особи є бенефіціарними власниками (контролерами) такої юридичної особи.

Виходячи з вище викладеного, підстави для відхилення тендерної пропозиції ТОВ "Вектор-АТ" - відсутні.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 квітня 2019 12:51

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОФІТ БУДЦЕНТР" 1 758 653,26
UAH з ПДВ
1 649 499,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ВЕКТОР-АТ 1 800 117,60
UAH з ПДВ
1 649 500,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Укрмонтажлюкс" 1 841 960,00
UAH з ПДВ
1 650 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Альппром 1 949 434,36
UAH з ПДВ
1 838 900,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ВІАЛОК БІЛД" 2 052 012,83
UAH з ПДВ
1 839 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЕКСПЕРТ-ІНБУД" 2 140 139,64
UAH з ПДВ
1 840 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ІНБУД-ХХ1 1 933 590,00
UAH з ПДВ
1 933 590,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "САЛЬТ" 2 089 825,97
UAH з ПДВ
2 050 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ БК Будцентр 2 164 996,38
UAH з ПДВ
2 164 996,38
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ПРОМІН БУД СЕРВИС 2 187 437,23
UAH з ПДВ
2 187 437,23
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Інтелрембуд 2 199 000,00
UAH з ПДВ
2 199 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

11 квітня 2019 23:16
ТП НОВА Голосіївська 53.pdf
05 квітня 2019 15:38
Електронний підпис
05 квітня 2019 15:34
Відгук Калитянська.PDF
05 квітня 2019 12:39
Лист-відгук БСМП.pdf
04 квітня 2019 23:28
Аналогічні 1.rar
04 квітня 2019 23:25
Аналогічні 2.rar
04 квітня 2019 23:24
Листи-відгуки субпідр.pdf
03 квітня 2019 01:48
Кошторис Голосіївська.pdf
03 квітня 2019 01:37
ТП Голосіївська 53.pdf
03 квітня 2019 00:27
Довідка ДФС.pdf
03 квітня 2019 00:27
Опис.pdf
03 квітня 2019 00:27
Директор Юрченко код.pdf

Публічні документи

05 квітня 2019 15:33
Витяг.pdf
04 квітня 2019 11:38
Фін. звіт.pdf
04 квітня 2019 11:37
Субпідряд.pdf
04 квітня 2019 11:37
СТАТУТ.pdf
04 квітня 2019 11:35
Проект договору.pdf
04 квітня 2019 11:34
Наказ.pdf
04 квітня 2019 11:34
ліцензія.pdf
04 квітня 2019 11:33
кошторис.pdf
04 квітня 2019 11:33
Довідки.pdf
04 квітня 2019 11:32
Довідка МВС.pdf
04 квітня 2019 11:31
Довідка ДФС.pdf
04 квітня 2019 11:31
Довідка банкрутство.pdf
04 квітня 2019 11:30
Відомості ЄДРПОУ.pdf
04 квітня 2019 11:30
Витяг ПДВ.pdf
04 квітня 2019 11:29
Виписка.pdf
04 квітня 2019 11:29
Аналогічні договори.pdf
04 квітня 2019 11:26
Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

04 квітня 2019 14:02
2.1_Паспорт.pdf
04 квітня 2019 14:02
3.3_Фінзвіт новий.pdf
04 квітня 2019 14:02
2_Ліцензія нова.pdf
04 квітня 2019 14:02
8_Довідка_ДПІ_27.03.2019-2.pdf
04 квітня 2019 14:02
1.Пропозиція.pdf
04 квітня 2019 14:02
5_Обладнання та МТБ.doc.pdf
04 квітня 2019 14:02
10_Свідоцтво ПДВ.pdf
04 квітня 2019 14:02
8_Довідка ст.17.pdf
04 квітня 2019 14:02
3.3_Квитанція№2 нова.pdf
04 квітня 2019 14:02
288_ДЦ_ДФ_2-1-1.pdf
04 квітня 2019 14:02
2_Статут новий 2019.pdf
04 квітня 2019 14:02
288_СД_ССР_4.pdf
04 квітня 2019 14:02
288_ДЦ_ДЦ_2.pdf
04 квітня 2019 14:02
2019_03_28_лист довідка.doc.pdf
04 квітня 2019 14:02
12_Лист огляд.pdf
04 квітня 2019 14:02
288_СД_ССР_5.pdf
04 квітня 2019 14:02
288_ДЦ_ИВР.pdf
04 квітня 2019 14:02
288_ДЦ_ДЦ_3.pdf
04 квітня 2019 14:02
288_ДЦ_ЛС1_2-1-1.pdf
04 квітня 2019 14:02
2_Право підпису 2019.pdf
04 квітня 2019 14:02
7.2_Відгук Поділ освіта.pdf
04 квітня 2019 14:02
9_Витяг ЄДР новий.pdf
04 квітня 2019 14:02
Довідка МВС.zip
04 квітня 2019 14:02
Довідка_20190314.zip
04 квітня 2019 14:02
2019_03_20_Довідка.zip

Публічні документи

04 квітня 2019 18:17
Електронний підпис
04 квітня 2019 18:16
Фін звіт за 2018 рік.pdf
04 квітня 2019 18:16
Тендерна пропозиція.pdf
04 квітня 2019 18:16
Копія Статуту.pdf
04 квітня 2019 18:16
Витяг з ЄДР.pdf
04 квітня 2019 18:16
15.ims
04 квітня 2019 18:16
15.imd

Публічні документи

05 квітня 2019 15:25
Електронний підпис
05 квітня 2019 15:24
Фінзвіт 2018.pdf
05 квітня 2019 15:24
установчі документи.pdf
05 квітня 2019 15:24
Тендерна пропозиція.pdf
05 квітня 2019 15:24
статут.pdf
05 квітня 2019 15:24
Розрахунок вартості.pdf
05 квітня 2019 15:24
ПРОТОКОЛ.pdf
05 квітня 2019 15:24
Проект договору.pdf
05 квітня 2019 15:24
паспорт.pdf
05 квітня 2019 15:24
Дозвіл.pdf
05 квітня 2019 15:24
Довідки ст.17.pdf
05 квітня 2019 15:24
Довідки з банку.pdf
05 квітня 2019 15:24
Довідка працівники.pdf
05 квітня 2019 15:24
Витяг з ЄДР.pdf

Публічні документи

05 квітня 2019 11:06
Довідки.pdf
04 квітня 2019 15:26
Виписка ЄДРПОУ.pdf
04 квітня 2019 15:26
Витяг (ПДВ).pdf
04 квітня 2019 15:25
Витяг.pdf
04 квітня 2019 15:25
Відомості ЄДРПОУ.pdf
04 квітня 2019 15:25
Дозволи.pdf
04 квітня 2019 15:24
Статут Експерт-Інбуд.pdf
04 квітня 2019 15:23
Фін.звіт 2018.pdf
04 квітня 2019 15:22
Проект договору.pdf
04 квітня 2019 15:19
Аналогічні договори.pdf
04 квітня 2019 15:17
Довідки.pdf
04 квітня 2019 15:16
Кошторис.pdf
04 квітня 2019 15:15
Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

05 квітня 2019 13:15
відомість матеріалів.pdf
05 квітня 2019 13:15
локальний.pdf
05 квітня 2019 13:14
договірна зведений.pdf
05 квітня 2019 13:14
тендерна пропозиція.PDF
05 квітня 2019 13:14
фінзвіт.pdf
05 квітня 2019 13:14
лист.PDF
05 квітня 2019 13:14
Ліцензія.pdf
05 квітня 2019 13:14
довідки.pdf
05 квітня 2019 13:14
дефектний акт.pdf
05 квітня 2019 13:14
проект договору.pdf
05 квітня 2019 13:14
аналогічний договір.pdf
05 квітня 2019 13:14
11.довідка обладнання.PDF
05 квітня 2019 13:14
09.довідка НАПЗК.PDF
05 квітня 2019 13:14
08.довідка МВС.PDF
05 квітня 2019 13:14
07.ПДВ.PDF
05 квітня 2019 13:14
06.Витяг ЄДР.pdf
05 квітня 2019 13:14
04.довідки банк.pdf
05 квітня 2019 13:14
03.Дозволи.pdf
05 квітня 2019 13:14
2повноваження.pdf

Публічні документи

05 квітня 2019 14:05
1.1.ДовідкаПроОсобу.pdf
05 квітня 2019 14:05
16.Обладнання.pdf
05 квітня 2019 14:05
25.ДовідкаПроНалогиДФС.pdf
05 квітня 2019 14:05
33.ЗахистДовкілля.pdf
05 квітня 2019 14:05
9.РозрахункиКошторис.pdf
05 квітня 2019 14:05
27.ВитягЗЄДРОУ.pdf
05 квітня 2019 14:05
6.ТендернаПропозиція.pdf
05 квітня 2019 14:05
18.3.ВідгукГірсівка.pdf
05 квітня 2019 14:05
8.КалендПланГрафік.pdf
05 квітня 2019 14:05
10.КопіяДозволу.pdf
05 квітня 2019 14:05
18.1.НаявністьДосвіду.pdf
05 квітня 2019 14:05
4.ВитягЗУстановчих.pdf
05 квітня 2019 14:05
30.ДовідкаНДС.pdf
05 квітня 2019 14:05
26.СтатутСальтКопія.pdf
05 квітня 2019 14:05
11.КопіяЛіцензії.pdf
05 квітня 2019 14:05
2.Наказ4кЩодоКорючкіна.pdf
05 квітня 2019 14:05
14.ФінансовийЗвіт.pdf

Публічні документи

05 квітня 2019 12:57
Установчі документи 6.rar
05 квітня 2019 12:56
Установчі документи 5.rar
05 квітня 2019 12:56
Установчі документи 4.rar
05 квітня 2019 12:56
Установчі документи 3.rar
05 квітня 2019 12:56
Установчі документи 2.rar
05 квітня 2019 12:56
Установчі документи 1.rar

Публічні документи

05 квітня 2019 09:13
Електронний підпис
04 квітня 2019 18:11
Тендерна пропозиція.pdf
04 квітня 2019 18:11
Додатки до договору.pdf
04 квітня 2019 18:11
Довідка 2 банк.pdf
04 квітня 2019 18:11
Довідка 1 банк.pdf
04 квітня 2019 18:11
Відгук від Замовника.pdf
04 квітня 2019 18:11
Витяг з ЄДР.PDF
04 квітня 2019 18:11
8 Ліцензія ПБС.PDF
04 квітня 2019 18:11
7 Витяг ПДВ ПБС.PDF
04 квітня 2019 18:11
6 Статут ПБС.PDF
04 квітня 2019 18:11
5 документи директора.pdf
04 квітня 2019 18:11
2 Наказ директор ПБС.PDF
04 квітня 2019 18:11
Фін звітність.pdf
04 квітня 2019 18:11
Технічне завдання.pdf
04 квітня 2019 18:11
Проект договору.pdf
04 квітня 2019 18:11
Довідки 2.pdf
04 квітня 2019 18:11
Довідки 1.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОФІТ БУДЦЕНТР"

ТОВ ВЕКТОР-АТ

Товариство з обмеженою відповідальністю "Укрмонтажлюкс"

Альппром

ТОВ "ВІАЛОК БІЛД"

ТОВ "ЕКСПЕРТ-ІНБУД"

ТОВ ІНБУД-ХХ1

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "САЛЬТ"

ТОВ БК Будцентр

ТОВ ПРОМІН БУД СЕРВИС

ТОВ Інтелрембуд

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОФІТ БУДЦЕНТР"
#42754428
Відхилено 1 649 499,00
UAH з ПДВ
17 квітня 2019 17:40
ТОВ ВЕКТОР-АТ
#42387147
Переможець 1 649 500,00
UAH з ПДВ
17 квітня 2019 17:46

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 квітня 2019 17:46

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ ВЕКТОР-АТ
#42387147
1 649 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
27 вересня 2019 15:12
Додаткова_угода_4_кап_ремонт_та_утеплення_фасаду_Голосіївська,53_ТОВ_ВЕКТОР-АТ.pdf зміни до договору
27 вересня 2019 15:10
Електронний підпис зміни до договору
29 серпня 2019 11:17
Електронний підпис зміни до договору
29 серпня 2019 11:16
Додаткова_угода_3_кап_ремонт_та_утеплення_фасаду_Голосіївська,53_ТОВ_ВЕКТОР-АТ.pdf зміни до договору
29 серпня 2019 11:15
Електронний підпис зміни до договору
19 липня 2019 12:51
Додаткова_угода_2_кап_ремонт_та_утеплення_фасаду_Голосіївська,53_ТОВ_ВЕКТОР-АТ.pdf зміни до договору
19 липня 2019 12:50
Електронний підпис зміни до договору
19 липня 2019 12:48
Додаткова_угода_1_кап_ремонт_та_утеплення_фасаду_Голосіївська,53_ТОВ_ВЕКТОР-АТ.pdf зміни до договору
19 липня 2019 12:47
Електронний підпис укладений
10 травня 2019 11:54
Електронний підпис укладений
10 травня 2019 11:53
Договір_кап_ремонт_та_утеплення_фасаду_Голосіївська,53_ТОВ_ВЕКТОР-АТ.pdf укладений
10 травня 2019 11:51

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
16 травня 2019
Дата публікації змін до договору:
19 липня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): В зв’язку з вилученням коштів для оплати послуг з технічного нагляду та оплати експертизи Замовником яких є Комунальне некомерційне підприємство «Центр первинної медико-санітарної допомоги №2» Голосіївського району м. Києва, вартість робіт (тобто компенсація всіх можливих витрат Підрядника та плата за виконану ним роботу) за цим Договором зменшена на 32 791,23 грн. (тридцять дві тисячі сімсот дев'яносто одну грн. 23 коп.) і складає 1 616 708,77 грн. (один мільйон шістсот шістнадцять тисяч сімсот вісім грн. 77 коп.), в т.ч. ПДВ – 269451,46 грн. Загальна сума договору може бути змінена протягом терміну дії Договору в разі зменшення або збільшення розміру бюджетного фінансування.
Номер договору про закупівлю: №22/19
Договір:
Номер додаткової угоди: №22/19
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 липня 2019
Дата публікації змін до договору:
19 липня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Добавити підпункт: 5.2.19. У разі, якщо при перевірці контролюючими органами об’єму виконаних робіт, вартості матеріалів, буде виявлено завищення вартості робіт, матеріалів, Підрядник протягом 3 днів зобов’язаний оформити акти на зменшення вартості робіт або ціни на матеріали, та повернути надмірно сплачені кошти на розрахунковий рахунок Замовника.
Номер договору про закупівлю: №22/19
Договір:
Номер додаткової угоди: #2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 серпня 2019
Дата публікації змін до договору:
29 серпня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Пункт 7.5 викласти в такій редакції: Щомісячно Підряднику здійснювати оплату за спожиту електроенергію та воду, що використана в процесі будівельно-монтажних (підрядних) робіт на підставі актів підписаних Сторонами. Сума коштів за спожиту Підрядником електроенергію та воду, які відображаються в цих актах, визначаються з врахуванням та відповідно до показань лічильників Замовника, чинних тарифів на данні послуги (вода, електроенергія) та з врахуванням "Відомості ресурсів до договірної ціни" сформованої підрядником.
Номер договору про закупівлю: №22/19
Договір:
Номер додаткової угоди: №3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 вересня 2019
Дата публікації змін до договору:
27 вересня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку зі зміною обсягів робіт сторони погодились зменшити вартість виконання робіт по договору на суму 5002,59 грн. (п'ять тисяч дві гривні 59 коп.) та внесли наступні зміни до Договору, пункт 2 виклавши у новій редакції: "Вартість робіт (тобто компенсація всіх можливих витрат Підрядника та плата за виконану ним роботу) за цим Договором складає 1611706,18 грн. (один мільйон шістсот одинадцять тисяч сімсот шість гривень 18 копійок), в тому числі ПДВ - 268617,70 грн.
Номер договору про закупівлю: №22/19
Договір:
Номер додаткової угоди: №4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML