Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

44830000-7 - Мастики, шпаклівки, замазки та розчинники
Очікувана вартість
45 784,55 UAH
UA-2019-03-19-000317-b d54780ac147f49a5a075425cde11a8d0
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Грицаєнко Ольга Валеріївна

+380445253258 vlad_vlad15@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "КЕРУЮЧА КОМПАНІЯ З ОБСЛУГОВУВАННЯ ЖИТЛОВОГО ФОНДУ ГОЛОСІЇВСЬКОГО РАЙОНУ м. КИЄВА"
Код ЄДРПОУ: 32375554
Місцезнаходження: 03039, Україна , Київська обл., місто Київ, просп. Голосіївський, 17-Б
Контактна особа: Грицаєнко Ольга Валеріївна
+380445253258
vlad_vlad15@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 березня 2019 11:48
Звернення за роз’ясненнями: до 21 березня 2019 11:53
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 березня 2019 11:53
Початок аукціону: 26 березня 2019 14:53
Очікувана вартість: 45 784,55 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 457,85 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44830000-7: Мастики, шпаклівки, замазки та розчинники


44830000-7 - Мастики, шпаклівки, замазки та розчинники
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
9875 кг
44830000-7 - Мастики, шпаклівки, замазки та розчинники
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03039, Україна, Київська область, Київ, Проспект Голосіївський 17-Б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 44830000-7 — Мастики, шпаклівки, замазки та розчинники

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо характеристик товару
Дата подання: 19 березня 2019 12:35
Дата відповіді: 19 березня 2019 15:00
Шановний Замовнику! На офіційному сайті виробника Knauf штукатурка Knauf Rotband пропонується в мішках 30 кг. Мішки ємністю 25 кг виробляються під замовлення великих торгівельних мереж, що унеможливлює участь в закупівлі інших постачальників. Чи буде прийнята до розгляду пропозиція, у якій штукатурка Knauf Rotband у мішках по 30 кг, та відповідно кількість складатиме 2520 кг. Також просимо внести зміни у документацію, орієнтуючись на стандартний мішок виробника даної продукції. Дякуємо.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Замовник не заперечуватиме щодо поставки штукатурки Knauf Rotband у мішках по 30 кг
Поставка
Дата подання: 19 березня 2019 12:42
Дата відповіді: 19 березня 2019 15:15
Шановний Замовнику? Скільки орієнтовно планується поставок? Яка мінімальна кількість при поставці партіями? Чи можлива одноразова поставка? Дякуємо.
Відповідь: Замовник замовляє поставку товару відповідно до власної потреби частинами. Мінімальна партія товару по замовленню 1000кг
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 19 березня 2019 22:19
Дата відповіді: 20 березня 2019 08:13
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі предмета закупівлі, вказанго в тендерній документації? 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1) Замовником буде розглянуто тендерні пропозиції з товаром який за своєю якістю та технічними характеристиками не гірший за товар вказаний в тендерній документації.
2) Замовник розглядає пропозиції учасників будь-якої організаційно-правової форми та розглядає їх за результатами електронного редукціону як остаточні.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 26 березня 2019 15:14

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Епіцентр К" 39 979,85
UAH з ПДВ
39 979,85
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Постач Роз Буд" 41 616,00
UAH з ПДВ
41 616,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

25 березня 2019 11:26
KMBT_211_19002.pdf
25 березня 2019 11:26
KMBT_211_19001.pdf
25 березня 2019 11:26
IMG_0034.pdf
25 березня 2019 11:26
Сертификация.pdf
25 березня 2019 11:26
цінова пропозиція.pdf
25 березня 2019 11:26
довідка про персонал.pdf
25 березня 2019 11:26
відомості про учасника.pdf

Публічні документи

25 березня 2019 11:49
Лист 113-19 -2.pdf
25 березня 2019 11:41
Лист про несертифікацію.pdf
25 березня 2019 11:41
Договір 113-19завірений.pdf
25 березня 2019 11:41
Лист 113-19.pdf
25 березня 2019 11:41
Довідка про працівників.pdf
25 березня 2019 11:41
Договір 113-19.pdf
25 березня 2019 11:41
Цінова пропозиція 113-19.pdf
25 березня 2019 11:41
Повн_відомост.zip
25 березня 2019 11:41
ВитягNEW.pdf
25 березня 2019 11:41
відомості учасника.pdf
25 березня 2019 11:41
Довідка з банку 2019.pdf
25 березня 2019 11:41
СГВ кнауф цветн.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Епіцентр К"

Товариство з обмеженою відповідальністю "Постач Роз Буд"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Епіцентр К"
#32490244
Переможець 39 979,85
UAH з ПДВ
02 квітня 2019 09:48

Документи

02 квітня 2019 09:47
94.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 02 квітня 2019 09:48

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Епіцентр К"
#32490244
39 979,85
UAH з ПДВ
Документи

Документи

02 квітня 2019 09:47
94.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
179 дод угода мастика.pdf зміни до договору
24 жовтня 2019 11:26
179 дод угода мастика.pdf зміни до договору
24 жовтня 2019 08:29
179.pdf укладений
10 квітня 2019 12:07

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
24 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
24 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміни банківських реквізитів
Номер договору про закупівлю: 179
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
24 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміни банківських реквізитів
Номер договору про закупівлю: 179
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML