Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Металопластикові конструкції
Очікувана вартість
135 000,00 UAH
UA-2019-03-19-000276-b 72f3bb2bfcaa431bbf7bb5d84d9763a5
Спрощена закупівля    Торги відмінено    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис не накладено

Контакти

Мунь Лариса Пантеліївна

+380612707335 internat7glbuh@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД “ЗАПОРІЗЬКА ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ САНАТОРНА ШКОЛА-ІНТЕРНАТ №7 І-ІІ СТУПЕНІВ” ЗОР
Код ЄДРПОУ: 20509042
Вебсайт: http://internat7zp.at.ua
Місцезнаходження: 69096, Україна , Запорізька обл., ЗАПОРІЖЖЯ, м. Запоріжжя, вулиця Ленська, 1а
Контактна особа: Мунь Лариса Пантеліївна
+380612707335
internat7glbuh@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 березня 2019 11:28
Звернення за роз’ясненнями: до 25 березня 2019 08:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 березня 2019 09:00
Початок аукціону: 29 березня 2019 12:10
Очікувана вартість: 135 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 350,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5 шт
Металопластикові конструкції
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 травня 2019
ДК 021:2015: 44220000-8 — Столярні вироби

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-03-19-000276-b.a1
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ТОВ "Компанія Позитив", Код ЄДРПОУ:36315588
Дата подання: 21 березня 2019 17:05
Вимога вилучити дискримінаційну вимогу
Відповідно до частини першої статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) закупівлі здійснюються, зокрема, за такими принципами, як добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Відповідно до частини першої статті 16 Закону, Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Водночас, відповідно до частини четвертої статті 22 Закону, тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Вимоги до кваліфікації учасників цієї закупівлі зазначено у додатку № 2 до оголошення для проведення допорогової закупівлі через систему електронних закупівель. В переліку документів на підтвердження кваліфікації учасників, визначених Замовником, є вимога щодо надання «сканованих документів, які підтверджують досвід роботи з бюджетними організаціями не менше 10 років».
Ця вимога носить дискримінаційний характер, оскільки, по-перше, значно обмежує можливе коло учасників, по-друге, жодним чином не свідчить про кваліфікацію учасника та не є обгрунтованою.
Кваліфікаційні вимоги повинні бути обґрунтованими. Зокрема, зазначення тривалості досвіду роботи в кваліфікаційних вимогах може ґрунтуватися або на терміну позовної давності, або на терміні гарантії на товар, що надається учасником (Продавцем). Наявний досвід роботи в роках, визначений на підставі зазначених вище параметрів може свідчити про те, що учасник спроможний виконувати взяті на себе зобов’язання.
В іншому випадку встановлення завищених вимог до тривалості досвіду роботи, які не прив’язані ані до терміну позовної давності, ані до терміну гарантійних зобов’язань є необгрунтованим, дискримінаційним та таким, що містить ознаки надання переваги конкретному потенційному учаснику, під якого прописані вимоги до кваліфікації.
Вважаємо, що дії Замовника (в частині встановлення зазначеної вище умови документації закупівлі) порушують вимоги частини четвертої статті 22 Закону та один з основних принципів здійснення закупівель, визначених статтею 3 Закону, а саме – недискримінація учасників.
Через дискримінаційні вимоги, встановлені Замовником, наше підприємство не може прийняти участі у Закупівлі.
Відповідно, до частини третьої статті 5 Закону, Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників, а отже дії Замовника щодо зазначення вищенаведених вимог щодо надання «сканованих документів, які підтверджують досвід роботи з бюджетними організаціями не менше 10 років» є незаконними.
Враховуючи вищенаведене, вимагаємо внести зміни до додатку № 2 до оголошення для проведення допорогової закупівлі через систему електронних закупівель шляхом вилучення вимоги про надання «сканованих документів, які підтверджують досвід роботи з бюджетними організаціями не менше 10 років», як такої що є дискримінаційною, обмежує коло учасників та порушує норми Закону України "Про публічні закупівлі", а саме статтю 3 "Основні принципи здійснення закупівель" та частину 4 статті 22 Закону.
Розгорнути Згорнути
)
Рішення замовника: Очікується
Номер вимоги: UA-2019-03-19-000276-b.c2
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ТОВ "Компанія Позитив", Код ЄДРПОУ:36315588
Дата подання: 22 березня 2019 14:56
Вимога вилучити умову, що не відповідає принципам здійснення публічних закупівель
Відповідно до абзацу четвертого частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), під час здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому цієї частини, замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель, установлених цим Законом.
Відповідно до частини першої статті 3 Закону, закупівлі здійснюються за такими принципами, як добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Технічні вимоги до предмету закупівлі UA-2019-03-19-000276-b визначено в додатку № 1 до оголошення для проведення допорогової закупівлі через систему електронних закупівель. Зокрема, зазначено, що профіль повинен бути класу А без подальших уточнень.
Враховуючи відсутність в технічних вимогах більш чітких критеріїв стосовно зазначеної умови та враховуючу наявну нормативну базу, варто припустити, що замовник має на увазі клас профілю за товщиною лицьових стінок, відповідно до ДСТУ Б В.2.7-130:2007. Однак, зазначений параметр не впливає на споживчі властивості пластикових виробів. Зазначений ДСТУ пред’являє однакові вимоги до якості профілів або віконних конструкцій з них, незалежно від класу профілю за товщиною лицьових стінок. Показники фізико-механічних властивостей, яким повинні відповідати головні профілі, такі як міцність при розтягуванні, модуль пружності при розтягуванні, ударна в’язкість та інші, зазначені в таблиці 3 ДСТУ Б В.2.7-130:2007. Товщина лицьової стінки не вказана в переліку критеріїв якості профілю.
Теплоізоляційні властивості також не знаходяться в прямій залежності від класу профілю за товщиною лицьових стінок; на теплоізоляційні властивості вікон впливає не товщина лицьової стінки профілю, а ширина всього ПВХ-профіля і кількість камер.
В той же час, профілі класу А за товщиною лицьових стінок дорожчі за профілі класу В, при аналогічних показниках фізико-механічних та теплоізоляційних властивостей. У разі відсутності вимог нормативних актів щодо можливості застосування в окремих видах будівель (наприклад, в загальноосвітніх школах, інтернатах чи ін.) лише профілів класу А за товщиною лицьових стінок, зазначення цих вимог в документації на проведення закупівель вплине на вартість предмету закупівлі в бік збільшення без обґрунтованих причин.
Вважаємо, що дії Замовника (в частині встановлення зазначеної вище умови щодо класу профілю) порушують один з основних принципів здійснення закупівель, визначених статтею 3 Закону, а саме – максимальна економія та ефективність.
Враховуючи вищенаведене, вимагаємо внести зміни до додатку № 1 до оголошення для проведення допорогової закупівлі через систему електронних закупівель шляхом вилучення умови про застосування профілю класу А, як такої що порушує норми Закону України "Про публічні закупівлі", а саме статтю 3 "Основні принципи здійснення закупівель".
Розгорнути Згорнути
)
Рішення замовника: Очікується
Номер вимоги: UA-2019-03-19-000276-b.a3
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ТОВ "Компанія Позитив", Код ЄДРПОУ:36315588
Дата подання: 22 березня 2019 16:47
Вимога відмінити закупівлю як таку, що має порушення законодавства з питань публічних закупівель, які неможливо усунути
Відповідно до абзацу четвертого частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), під час здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому цієї частини, замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель, установлених цим Законом.
Відповідно до частини першої статті 3 Закону, закупівлі здійснюються за такими принципами, як добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Відповідно до пункту 2.1 Оголошення для проведення допорогової закупівлі через систему електронних закупівель (далі – Оголошення), предметом закупівлі UA-2019-03-19-000276-b є Металопластикові конструкції за кодом згідно з ДК(СРV) 021:2015: 44220000-8 Столярні вироби. Виходячи з предмету закупівлі та його коду, закупівля має ознаки купівлі-продажу (поставки) у відповідності до глави 54 Цивільного кодексу України.
В той же час, в Оголошенні розміщені умови, не притаманні договорним зобов’язанням з купівлі-продажу (поставки). Так, в пункті 5.2 Оголошення та в пункті 5 додатку № 3 до Оголошення зазначено, що в вартість товару включається, зокрема, демонтаж та встановлення конструкцій виконавцем. В пункті 6.1 Оголошення зазначено, що монтаж та встановлення виконуються за рахунок продавця. В додатку № 1 до Оголошення зазначено, що монтаж та встановлення за рахунок Постачальника. Демонтаж та монтаж дверей та комплектуючих передбачені пунктом 5.4. проекту договору.
Крім того, у додатку № 2 до Оголошення в розділі «Документи, що підтверджують якість товару» зазначено вимогу щодо необхідності надання копії технологічної карти на установку металопластикових конструкцій. Очевидно, що у випадку купівлі-продажу (поставки) товару технологічна карта на установку металопластикових конструкцій не є документом, що підтверджує якість товару.
З огляду на вищевикладене, існують всі підстави вважати, що таким чином Замовник намагається приховати необхідність укладання договору підряду, вимоги до якого регламентуються главою 61 Цивільного кодексу України.
Але у випадку замовлення робіт за договором підряду, допорогова закупівля має проводитись за кодом класу 45 згідно з ДК(СРV) 021:2015. Крім того, нормативні акти регламентують вимоги щодо укладання та виконання договорів підряду, які відмінні від вимог щодо укладання та виконання договорів купівлі-продажу (поставки). Зокрема, але не виключно, це складання проектно-кошторисної документації та актів виконаних робіт. Крім того, на відміну від купівлі-продажу (поставки) товарів, виконання окремих видів робіт потребує від виконавця наявності певних дозвільних документів, зокрема, ліцензії та дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки. Намагання приховати необхідність укладання договору підряду може свідчити про наміри «віддати» закупівлю конкретному потенційному учаснику, який не відповідатиме кваліфікаційним вимогам у разі проведення закупівлі робіт за договором підряду.
Вважаємо, що дії Замовника (в частині спотворення предмету закупівлі) порушують один з основних принципів здійснення закупівель, визначених статтею 3 Закону, а саме – запобігання корупційним діям і зловживанням.
Також ми вважаємо, що виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель не можуть бути усунені в межах зазначеної закупівлі, а, отже, відповідно до абзацу третього частини першої статті 31 Закону, закупівля повинна бути відмінена Замовником.
Враховуючи вищенаведене, вимагаємо відмінити закупівлю UA-2019-03-19-000276-b, як таку, що порушує норми Закону України "Про публічні закупівлі", а саме статтю 3 "Основні принципи здійснення закупівель" та має порушення законодавства з питань публічних закупівель, які неможливо усунути.
Розгорнути Згорнути
)
Рішення замовника: Очікується

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 25 березня 2019 13:45
Коментар щодо відміни: Неможливість усунення виявлених порушень замовника під час закупівлі згідно абзацу третього частини першої статті 31 Закону України "Про публічні закупівлі"
Документи:
25 березня 2019 13:45
протокол 63.pdf