Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Автомобіль швидкої медичної допомоги для транспортування пацієнтів Тип А
Очікувана вартість
1 893 140,00 UAH
UA-2019-03-19-000265-c e0dc81ba038e4756955c899f4cfde93b
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Журинська Світлана Вікторівна

+380515291294 domanivka_crl@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Доманівська Центральна Районна Лікарня
Код ЄДРПОУ: 01998420
Місцезнаходження: 56401, Україна , Миколаївська обл., Доманівка, Миколаївська область, Доманівський район, смт Доманівка, вулиця Пирогова, будинок 6
Контактна особа: Журинська Світлана Вікторівна
+380515291294
domanivka_crl@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 березня 2019 10:02
Звернення за роз’ясненнями: до 25 березня 2019 18:30
Оскарження умов закупівлі: до 31 березня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 квітня 2019 18:30
Початок аукціону: 05 квітня 2019 13:31
Очікувана вартість: 1 893 140,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 18 931,40 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34110000-1: Легкові автомобілі


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 шт
Автомобіль швидкої медичної допомоги для транспортування пацієнтів Тип А
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 56401, Україна, Миколаївська область, селище міського типу Доманівка, вулиця Пирогова, будинок 6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 травня 2019
ДК 021:2015: 34110000-1 — Легкові автомобілі

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Автомобіль швидкої медичної допомоги для транспортування пацієнтів Тип А Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

що технічних вимог до предмету закупівлі
Дата подання: 21 березня 2019 10:51
Дата відповіді: 21 березня 2019 12:48
Шановний Замовнику – ми, як виробник автомобілів швидкої медичної допомоги, які відповідають ДСТУ 7032:2009 та пройшли клінічні випробування на відповідність технічному регламенту бажаємо прийняти участь в даній процедурі закупівлі та спроможні задовільнити Ваші потреби і запропонувати автомобіль швидкої медичної допомоги тип А на базі автомобіля Hyundai H350, для участі в процедурі закупівель просимо Вас внести наступні зміни до технічних вимог (завдання) інформація про необхідні технічні, якісні характеристики предмета закупівлі (додаток №3 до тендерної документації): 1. Розміри – просимо внести зміни до розмірів Довжина (мм):з «Від 4750 до 5500» на наступні «Від 4750 до 5515» Споряджена маса/повна (кг): з «Не більше ніж 1800/2000» на наступні «Не більше ніж 2140/2600». 2. Вимоги до комплектації транспортного засобу – просимо виключити вимогу щодо передніх бокових подушок безпеки, оскільки дана опція взята з легкових пасажирських авто. 3. Розділ 11. Медичні шафи, меблі – просимо викласти п.11.1 в наступній редакції «Панель вздовж лівого борту із скловолокна або ABS пластика зниженої швидкості згоряння (100 мм/хв)», також просимо викласти п.11.2 в наступній редакції «Панель вздовж правого борту із скловолокна або ABS пластика зниженої швидкості згоряння (100 мм/хв)», опис по ABS пластику додається.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Для покращення технічних вимог предмета закупівлі "Автомобіля швидкої медичної допомоги для транспортування пацієнтів Тип А" 21 березня 2019р. тендерним комітетом внесено зміни у додаток №3 до тендерної документації "Технічні вимоги (завдання) інформація про необхідні технічні, якісні характеристики предмета закупівлі".

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-03-19-000265-c.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "БРІОРСОН МОТОРC", Код ЄДРПОУ:41722484
Дата подання: 25 березня 2019 11:29
Вимого щодо усунення дискримінацйних вимог в тендерній документації
1. Відповідно до п. 1.3 Таблиці Технічних вимог Додаток №3 тендерної документації замовником встановлено вимогу, що робочий об’єм двигуна автомобіля не більше, не більше 2200 см3. Встановлена замовником вимога, щодо робочого об’єму двигуна автомобіля є необґрунтованою та дискримінаційною щодо учасників, які поставляють автомобілі із більшим робочим об’ємом. Крім того, ДСТУ 7032:2009 (Транспортні засоби медичні та їхнє устаткування. Автомобілі швидкої медичної допомоги) та жодним іншим національним стандартом не встановлено обмеження щодо робочого об’єму двигуна, який повинен мати автомобіль швидкої медичної допомоги. Ми, як виробник автомобілів швидкої медичної допомоги які відповідають ДСТУ 7032:2009 та пройшли клінічні випробування на відповідність технічному регламенту бажаємо прийняти участь в даній процедурі закупівлі та спроможні задовільнити потреби Замовника з наступними параметрами: робочий об’єм 2494 см3, що має перевагу в порівнянні з автомобілями з робочим об’ємом двигуна 2200 см3. Відповідно до ч.3 Ст .22 Закону України «Про публічні закупівлі» технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент". В порушення зазначеної вимоги закону Замовником, без будь якого обґрунтування зазначені певні конструктивні особливості предмету закупівлі, що характеризує певну модель автомобіля, чим виключають участь в торгах інших учасників, що унеможливлює ефективне використання бюджетних коштів. Замовник з метою здійснення закупівлі для державних потреб з максимальною економією та ефективністю повинен допустити до публічної закупівлі якомога більшу кількість учасників, для чого документація не повинна містити конкретних технічних вимог до предмета закупівлі. В той же час Замовник, зловживаючи наданими йому правами та вносячи на свій розсуд до Документації додаткові вимоги, що не можуть ніяким чином сприяти законності їх проведення, фактично порушує права будь-якого учасника на дотримання принципів запобігання зловживанням неупередженості і прозорості публічної закупівлі. Вважаємо, що встановлення Замовником вказаних вище характеристик автомобіля є зловживанням з боку Замовника та порушенням принципів, викладених у статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі», таких як добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність використання бюджетних коштів, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, запобігання корупційним діям і зловживанням. Вимагаємо внести зміни в Тендерну документацію, виключивши з документації вказані дискримінаційні вимоги.
2. Відповідно до п. 1.6 Технічних вимог тендерної документації Додаток № 2 замовником встановлено вимогу, що автомобіль повинен мати передній тип приводу. Встановлена замовником вимога, щодо типу приводу автомобіля є необґрунтованою та дискримінаційною щодо учасників, які поставляють автомобілі із заднім типом приводу. Крім того, ДСТУ 7032:2009 встановлено, що автомобіль швидкої медичної допомоги повинен мати передній або задній або повний привід. Отже, просимо внести зміни до тендерної документації в цій частині та привести вимогу у відповідність до національних стандартів України.
3. У п.5 таблиці 1 Додатку 3 тендерної документації (Довга спинна дошка з пристроєм іммобілізації голови та ременями безпеки для дорослих) встановлено вимогу “Дошка для дорослих повинна мати ширину не менше 42 см; довжину не менше 185 см, максимальне навантаження не менше 200 кг.». Вказані параметри значно обмежують конкуренцію Такий параметр максимального навантаження сильно завищений, так як 4 чоловіка (штат повністю укомплектованої бригади швидкої допомоги (лікар, фельдшер, санітар, водій) не в змозі підійняти таке навантаження, оскільки максимальне навантаження на одну особу регламентоване ДСТУ 7032:2009 та становить 25 кг. Ми, як виробник автомобілів швидкої медичної допомоги бажаємо прийняти участь в даній процедурі закупівлі та спроможні задовільнити потреби Замовника з наступними параметрами: «Дошка для дорослих повинна мати ширину не менше 40,5 см, довжину не менше 182 см, максимальне навантаження не менше 159 кг.». Для дотримання основних принципів публічних закупівель, просимо усунути дискримінаційні вимоги та привести технічні вимоги тендерної документації у відповідність до національних стандартів України. У зв'язку з цим, просимо змінити вимогу та прописати в тендерній документації «Дошка для дорослих повинна мати ширину не менше 40,5 см, довжину не менше 182 см, максимальне навантаження не менше 159 кг.».
4. У п.7 таблиці 1 Додатку 3 тендерної документації (Дефібрилятор з ритмом та записувачем показників пацієнта) встановлено вимогу Кількість розрядів з енергією 200 Дж при роботі приладу від нового акумулятора – не менш 375 - вказана вимога є дискримінаційною та антиконкурентною, оскільки даною вимогою Замовник не дає змоги прийняти участь в торгах іншим постачальникам, які комплектують автомобіль швидкої допомоги іншими дефібриляторами. Ми, як виробник автомобілів швидкої медичної допомоги бажаємо прийняти участь в даній процедурі закупівлі та спроможні задовільнити потреби Замовника з наступними параметрами: Кількість розрядів з максимальною енергією при роботі приладу від нового акумулятора – не менш 270. Для забезпечення добросовісної конкуренції серед учасників, максимальної економії та ефективності використання бюджетних коштів, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, недискримінації учасників, запобігання корупційним діям і зловживанням вимагаємо внести зміни в Тендерну документацію, виключивши з документації вказані дискримінаційні вимоги та викласти вимогу в наступній редакції: Кількість розрядів з максимальною енергією при роботі приладу від нового акумулятора – не менш 270.
Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують ч. 3 ст. 5 та ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси учасників, пов’язані з їх участю у процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі».
Виходячи з вищевикладеного, з метою дотримання принципів добросовісної конкуренції серед учасників, максимальної економії, недискримінації учасників, запобігання корупційним діям і зловживанням вимагаємо привести документацію у відповідність з чинним законодавством України. В інакшому випадку ми будемо змушені звернутися зі скаргою до Антимонопольного комітету України щодо порушення законодавства та встановлення Замовником дискримінаційних вимог у тендерній документації.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
26 березня 2019 12:42
Для забезпечення добросовісної конкуренції учасників, недопущення дискримінації учасників та запобігання корупційним діям і зловживанням тендерним комітетом Доманівської ЦРЛ згідно ст. 23 Закону України "Про публічні закупівлі" вносяться зміни у додаток 3 до тендерної документації закупівлі "Автомобіль швидкої медичної допомоги для транспортування пацієнтів тип А"

Документи подані скаржником

Документи

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-03-19-000265-c.c2
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ "БРІОРСОН МОТОРC", Код ЄДРПОУ:41722484
Дата подання: 19 квітня 2019 18:48
Скарга на рішення тендерного комітету відповідно до ст.18 Закону України “Про публічні закупівлі”
Відповідно до інформації розміщеної в системі електронних закупівель ProZorro Замовником Доманівською Центральною Районною Лікарнею було проведено процедуру (ID e0dc81ba038e4756955c899f4cfde93b, ідентифікатор закупівлі: UA-2019-03-19-000265-c) на закупівлю автомобіля швидкої медичної допомоги для транспортування пацієнтів Тип А (ДК 021:2015 – 34110000-1 Легкові автомобілі) Аукціон відбувся 05.04.2019 року. Відповідно до протоколу розкриття тендерних пропозицій в процедурі закупівлі прийняли участь чотири учасники: 1. ТОВ "БРІОРСОН МОТОРC" 2. Товариство з обмеженою відповідальністю «Автоспецпром» 3. ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПАРТЕК УКРАЇНА" 4. ТОВ ВІДІ ЮНІКОМЕРС За результатами аукціону найбільш економічно вигідну пропозицію запропонував ТОВ "БРІОРСОН МОТОРC", який готовий поставити товар, що повністю відповідає вимогам та потребам замовника за ціною 1`800`000.00 грн., вказана ціна на 93 140,00 грн. нижча від цін, які запропонували інші учасники процедури закупівлі в тому числі ТОВ «АВТОСПЕЦПРОМ». За результатами розгляду тендерної пропозиції ТОВ "БРІОРСОН МОТОРC" Замовник прикріпив в систему електронних закупівель протокол засідання тендерного комітету № 21 від 10.04.2019 року щодо прийняття рішення про відхилення найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції ТОВ "БРІОРСОН МОТОРC" з підстав невідповідності такої пропозиції вимогам тендерної документації. Скаржник не погоджується з таким рішенням та вважає дії Замовника такими, що порушують його права та інтереси, також ці дії порушують норми ЗУ «Про публічні закупівлі» з наступних підстав: 1. В протоколі засідання тендерного комітету зазначено: «Згідно п. 1.5 Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації затвердженої рішенням тендерного комітету № 18 від 26 березня 2019 року (далі – Тендерна документація) згідно ч. 1 ст. 25 Закону документи, що підтверджують відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, та документи, що містять технічний опис предмета закупівлі подаються в окремому файлі. У випадку, якщо розмір такого об’єднаного файлу перевищує 45 Мбайт, дозволяється розділити такий файл не більше ніж на 3 частини, та з урахуванням вимог, передбачених тендерною документацією. Вказані документи надані учасником без урахування вимог тендерної документації.» З даною позицією Замовника ТОВ "БРІОРСОН МОТОРC" не погоджується оскільки відповідно до п. 1.2 Розділу ІІІ тендерної документації затвердженої рішенням тендерного комітету від 26 березня 2019 року № 18 у випадку допущення учасником зазначених нижче формальних (несуттєвих) помилок при оформленні тендерної пропозиції, остання не буде відхилена згідно закону. Формальними несуттєвими вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції. Отже, оформлення тендерної пропозиції з порушенням вимог тендерної документації, слід вважати формальною помилкою, яка не впливає на зміст тендерної пропозиції. Крім того, ТОВ "БРІОРСОН МОТОРC" надав всі документи, які підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним вимогам тендерної документації, підтверджують інформацію щодо відповідності учасника вимог визначеним ст. 17 ЗУ «Про публічні закупівлі», документи, які підтверджують відповідність пропозиції технічним та якісним характеристикам предмету закупівлі та інші документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції вимогам Замовника встановлених у тендерній документації. Таким чином, тендерна пропозиція ТОВ "БРІОРСОН МОТОРC" повністю відповідає всім вимогам Замовника та була незаконно відхилена з вищезазначеної підстави. 2. В протоколі засідання тендерного комітету зазначено, що у тендерній пропозиції учасника відсутній паспорт або інший документ, що посвідчує особу уповноваженого згідно чинного законодавства. З твердження Замовника не погоджуємося та зазначаємо наступне: Відповідно до п.1.1 Розділу 3 Інструкції з підготовки тендерних пропозицій тендерної документації встановлено: «1.1. Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну тендерної пропозиції та завантаження файлів з: - інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям; - інформацією щодо відповідності учасника вимогам, визначеним у статті 17 Закону; - інформацією про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, в тому числі відповідною технічною специфікацією; - документами, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції; - іншою інформацією, що передбачена згідно цієї тендерної документації.» В Додатку 6 , який є невід’ємною частиною тендерної документації визначено, що повноваження посадової особи або представника Учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції підтверджується одним з наступних документів: - копією протоколу або випискою з протоколу засновників; - копією наказу про призначення; - оригіналом довіреності або доручення; - або іншим документом, що підтверджує повноваження посадової особи учасника на підписання документів тендерної пропозиції (для Учасників торгів - юридичних осіб); Також цим додатком встановлено, що повноваження учасника-фізичної особи, у тому числі фізичної особи-підприємця, підтверджуються поданням в складі тендерної пропозиції копії паспорта та копії довідки про присвоєння ідентифікаційного номеру (коду) або копії Реєстраційного номеру облікової картки платника податків. Отже, як вбачається з умов тендерної документації, паспорта та копії довідки про присвоєння ідентифікаційного номеру (коду) або копії Реєстраційного номеру облікової картки платника податків вимагались від учасника-фізичної особи, у тому числі фізичної особи-підприємця, а не юридичної особи. ТОВ "БРІОРСОН МОТОРC" має статус юридичної особи та на виконання вимог тендерної документації підтвердив повноваження посадової особи щодо підпису документів тендерної пропозиції та надав в складі пропозиції наказ про призначення директора, протокол загальних зборів № 01-2019 та протокол № 08 Загальних зборів Учасників товариства, що повністю відповідає вимогам тендерної документації, а саме Додатку 6. Отже, ТОВ "БРІОРСОН МОТОРC" виконав вимоги тендерної документації. Враховуючи вищезазначене, вважаємо, що Замовник необ’єктивно та упереджено оцінив пропозицію ТОВ "БРІОРСОН МОТОРC", адже наша пропозиція повністю відповідає вимогам Замовника встановленим в тендерній документації, що підтверджується поданими документами. Крім того ціна пропозиції ТОВ "БРІОРСОН МОТОРC" є найбільш економічно вигідною та на 5% меншою від цін які запропонували інші учасники процедури закупівлі, що дасть можливість зекономи кошти державного бюджету на 91 000,00 грн. Всі вищенаведені незаконні дії Замовника призвели до неправомірного відхилення пропозиції Скаржника, що в свою чергу призвело до порушення його майнових прав, чия пропозиція повністю відповідає вимогам тендерної документації та є найбільш економічно вигідною. Крім того, незаконне відхилення нашої пропозиції призвело до незаконного визначення переможцем ТОВ «АВТОСПЕЦПРОМ» (протокол № 23 від 16.04.2019) пропозиція якого не відповідає вимогам тендерної документації з наступних підстав: 1. Відповідно до 1.5 Розділу ІІІ тендерної документації Згідно ч. 1 ст. 25 Закону документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, та документи, що містять технічній опис предмета закупівлі, подаються в окремому файлі, отже, документи тендерної пропозиції, передбачені згідно частиною 5 та 6 цього Розділу, подаються у вигляді об’єднаного файлу формату pdf., з урахуванням вимог щодо оформлення відповідних документів, передбачених цим пунктом. У випадку, якщо розмір такого об’єднаного файлу перевищує 45 Мбайт (типове обмеження програмних засобів акредитованих електронних майданчиків щодо об’єму файлів для завантаження), дозволяється розділити такий файл, але не більше ніж на 3 частини, та з урахуванням вимог, передбачених цією документацією. Документи, необхідність подання яких визначена цією документацією, надаються у вигляді, та з дотриманням вимог, передбачених цим пунктом для документів, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, та документів, що містять технічній опис предмета закупівлі. У випадку недотримання учасником вимог щодо способу подання та оформлення документів тендерної пропозиції, що передбачені цим Розділом, пропозиція такого учасника буде відхилена згідно ст. 30 Закону. ТОВ «АВТОСПЕЦПРОМ» не дотримався вимог тендерної документації та подав документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, та документи, що містять технічній опис предмета закупівлі в семи файлах, а не в одному і навіть не в трьох, як вимагалось замовником в тендерній документації. Слід зазначити, що Замовник при оцінці пропозицій в цій частині порушив ст. 3 ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме один з основних принципів публічних закупівель- це об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій, адже саме з цієї підстави Замовник відхилив учасника з найбільш економічно вигідною тендерною пропозицією ТОВ «БРІОРСОН МОТОРС». Отже, тендерна пропозиція ТОВ «АВТОСПЕЦПРОМ» не відповідає вимогам Тендерної документації та повинна бути відхилена Замовником. 2. В додатку 3 Тендерної документації Замовник встановив, що автомобіль швидкої медичної допомоги типу «А» з обладнанням повинен відповідати технічним вимогам та методам випробування (ЕN 1789:2007, МОD) ДСТУ 7032:2009. В п. 1.12 Додатку 3 Тендерної документації показник часу розгону з допустимою повною масою автомобіля повинен бути таким: прискорення з швидкості від 0 км/год до 80 км/год за 35 с; А також, відповідно до п. 4.2.1 ДСТУ 7032:2009 показник часу розгону автомобілів швидкої медичної допомоги з допустимою повною масою автомобіля повинен бути таким: прискорення з швидкості від 0 км/год до 80 км/год за 35 с; А в складі тендерної пропозиції ТОВ «АВТОСПЕЦПРОМ» надав настанову щодо експлуатування, паспорт на автомобіль де зазначено час розгону автомобіля від 0 км/год до 85 км/год за 35 с. Вказані показники не відповідають вимогам встановлених Замовником в Тендерній документації та ДСТУ 70:32:2009 де чітко встановлено, що час розгону автомобіля не повинен перевищувати 80 км/год за 35 с. Отже, технічні характеристики товару, що пропонуються до постачання та тендерна пропозиція ТОВ «АВТОСПЕЦПРОМ» не відповідає вимога тендерної документації, а саме п. 1.5 Розділу ІІІ та п. 1.12 Додатку 3 (Технічні вимоги (завдання) Інформація про необхідні технічні, якісні характеристики предмета закупівілі). Дії Замовника щодо прийняття рішення про визначення переможцем учасника, тендерна пропозиція якого не відповідає вимогам тендерної документації прямо суперечать одному з основних принципів здійснення публічних закупівель – об’єктивної та неупередженої оцінки пропозицій, а також дискредитую систему електронних закупівель в цілому. Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що Скаржник є Учасником відповідної процедури та реально претендує на визнання його пропозиції як найкращої, та укладення Договору з Замовником у майбутньому, крім того, Скаржник є виробником автомобілів швидкої медичної допомоги та може в повному обсязі задовільнити потреби замовника . Також, такими рішеннями Замовника було порушено право та охоронювані законом інтереси ТОВ "БРІОРСОН МОТОРC", яке понесло затрати на підготовку пропозиції, стати переможцем даних торгів та в подальшому здійснювати свою господарську діяльність направлену на отримання прибутку. Пунктом 14 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що Антимонопольний комітет України є органом оскарження та в межах своїх повноважень здійснює розгляд скарг, поданих суб’єктами оскарження, у порядку встановленому статтею 18 Закону, стосовно відповідних рішень чи дій замовника, що порушують права чи законні інтереси суб’єкта оскарження. Виходячи з вищезазначеного та керуючись ст.ст. 3,18,30 Закону України “Про публічні закупівлі” ПРОШУ: 1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі. 3. Задовольнити скаргу ТОВ "БРІОРСОН МОТОРC" (код ЄДРПОУ 41722484) та зобов’язати Замовника скасувати рішення про відхилення пропозиції ТОВ "БРІОРСОН МОТОРC" (протокол № 21 від 10.04.2019 року) та рішення про визначення переможцем ТОВ «АВТОСПЕЦПРОМ» зазначене у протоколі (протокол №23 від 16.04.2019 року) та під час здійснення публічних закупівель діяти виключно у рамках Закону. Додатки: 1. Платіжне доручення; 2. Сторінки ДСТУ 7032:2009.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 24 квітня 2019 22:36
Рішення від 24.04.2019 № 5039.pdf
Дата публікації: 24 квітня 2019 22:36
Рішення від 13.05.2019 № 5856.pdf
Дата публікації: 16 травня 2019 22:28

Документи подані скаржником

19 квітня 2019 18:48
Скарга.pdf
19 квітня 2019 18:48
ДСТУ 7032 витяг-1.pdf
19 квітня 2019 18:48
Платіжне доручення.pdf

Документи подані замовником

03 травня 2019 15:13
Пояснення по суті Скарги

Документи Органу Оскарження

24 квітня 2019 22:36
Рішення від 24.04.2019 № 5039.pdf
16 травня 2019 22:28
Рішення від 13.05.2019 № 5856.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 квітня 2019 14:04

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "БРІОРСОН МОТОРC" 1 800 000,00
UAH з ПДВ
1 800 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «Автоспецпром» 1 891 500,00
UAH з ПДВ
1 891 500,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПАРТЕК УКРАЇНА" 1 893 140,00
UAH з ПДВ
1 893 140,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ВІДІ ЮНІКОМЕРС 1 893 140,00
UAH з ПДВ
1 893 140,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

03 квітня 2019 15:37
Електронний підпис
03 квітня 2019 15:33
Тендерна пропозиція_.pdf
03 квітня 2019 15:09
Електронний підпис
03 квітня 2019 11:54
Термометр.PDF
03 квітня 2019 11:54
Гарантійний лист Osatu.pdf
03 квітня 2019 11:54
Гарантійний лист MedSource.pdf
03 квітня 2019 11:54
гарантійний лист LD.pdf
03 квітня 2019 11:54
Гарантійний лист KARTSANA.pdf
03 квітня 2019 11:54
Гарантійний лист HERSILL.pdf
03 квітня 2019 11:54
LD офиц.предст..pdf
03 квітня 2019 11:54
ТУ.pdf
03 квітня 2019 11:54
Технічні вимоги.PDF
03 квітня 2019 11:54
Таблиця відповідності.PDF
03 квітня 2019 11:54
Свідоцтво.pdf
03 квітня 2019 11:54
Настанова АШМД.PDF
03 квітня 2019 11:54
Декларація АШМД.PDF
03 квітня 2019 11:54
Тендерна пропозиція.pdf
03 квітня 2019 11:54
Рішення Гончаренко.pdf
03 квітня 2019 11:54
Рішення 08.pdf
03 квітня 2019 11:54
Протокол250618.pdf
03 квітня 2019 11:54
Опис від 22.01.2019.pdf
03 квітня 2019 11:54
Наказ директор.pdf
03 квітня 2019 11:54
Лист щодо санкцій.pdf
03 квітня 2019 11:54
Загальні відомості.pdf
03 квітня 2019 11:54
Довідка про МТБ.pdf
03 квітня 2019 11:54
5. Відгук.pdf

Публічні документи

16 квітня 2019 16:03
Електронний підпис
16 квітня 2019 16:01
Документи переможця.pdf
04 квітня 2019 10:56
Електронний підпис
04 квітня 2019 10:52
Тендерна пропозиція.pdf
04 квітня 2019 10:52
Технічна частина 4.pdf
04 квітня 2019 10:52
Технічна частина 5.pdf
04 квітня 2019 10:52
Технічна частина 3.pdf
04 квітня 2019 10:52
Технічна частина 2.pdf
04 квітня 2019 10:52
Технічна частина 1.pdf
04 квітня 2019 10:52
Інші документи.pdf

Публічні документи

03 квітня 2019 15:24
Електронний підпис
03 квітня 2019 15:22
Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

04 квітня 2019 10:41
Електронний підпис
04 квітня 2019 10:33
Технічна частина 2.pdf
04 квітня 2019 10:33
Технічна частина 1.pdf
04 квітня 2019 10:33
Тендерна пропозиція.pdf
04 квітня 2019 10:33
Таблиця відповідності.pdf
04 квітня 2019 10:33
Довідка про санкції.pdf
04 квітня 2019 10:33
Довідка про ліцензію.pdf
04 квітня 2019 10:33
Витяг з ЄДРПОУ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "БРІОРСОН МОТОРC"

Товариство з обмеженою відповідальністю «Автоспецпром»

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПАРТЕК УКРАЇНА"

ТОВ ВІДІ ЮНІКОМЕРС

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "БРІОРСОН МОТОРC"
#41722484
Відхилено 1 800 000,00
UAH з ПДВ
10 квітня 2019 15:48
Товариство з обмеженою відповідальністю «Автоспецпром»
#38183310
Переможець 1 891 500,00
UAH з ПДВ
16 квітня 2019 15:12

Документи

10 квітня 2019 15:48
Електронний підпис

Документи

16 квітня 2019 15:12
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 квітня 2019 15:12

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «Автоспецпром»
#38183310
1 891 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

16 квітня 2019 15:12
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
25 листопада 2019 11:15
Звіт про виконання договору укладений
25 листопада 2019 11:13
Електронний підпис укладений
12 липня 2019 15:09
Додаткова угода 1.pdf зміни до договору
12 липня 2019 14:59
Електронний підпис укладений
27 травня 2019 08:57
Договір №112 укладений
27 травня 2019 08:50

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
12 липня 2019
Дата публікації змін до договору:
12 липня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У відповідності новій редакції Статуту Доманівська центральна районна лікарня перейменована у Комунальне некомерційне підприємство "Доманівська центральна районна лікарня" Доманівської районної ради. В преамбулі та в тексті договору Доманівська центральна районна лікарня в усіх відмінках змінити на Комунальне некомерційне підприємство "Доманівська центральна районна лікарня" Доманівської районної ради. У розділі договору "Місцезнаходження та банківські реквізити сторін" реквізити споживача викласти в новій редакції. Викласти додаток №1 "Специфікація" до договору №112 від 27.05.2019 р у наступній редакції
Номер договору про закупівлю: 112
Договір:
Номер додаткової угоди: 112
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 27 травня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 1 891 500,00
UAH (в тому числі ПДВ 123 742,99 UAH)