Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Машини для обробки даних(апаратна частина)
Очікувана вартість
152 600,00 UAH
UA-2019-03-19-000207-b 069dae0484d6426793f20b40338b310c
Спрощена закупівля    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис не накладено

Контакти

Валентина Филиппова

+380679357365 filippova.valya@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державне підприємство «Інформаційний центр персоніфікованого обліку Пенсійного фонду України»
Код ЄДРПОУ: 31406759
Місцезнаходження: 01014, Україна , Київська обл., Київ, вул. Болсуновська, 31/37
Контактна особа: Валентина Филиппова
+380679357365
filippova.valya@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 березня 2019 10:34
Звернення за роз’ясненнями: до 20 березня 2019 16:45
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 березня 2019 16:00
Початок аукціону: 26 березня 2019 15:34
Очікувана вартість: 152 600,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 763,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Персональні комп'ютери в комплекті
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 лот
Машини для обробки даних(апаратна частина)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 квітня 2019  —  31 травня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
19 березня 2019 10:50
Додаток 1.doc
19 березня 2019 10:50
Додаток 2.doc
19 березня 2019 10:50
Додаток 3.doc
19 березня 2019 10:50
Додаток 4.doc
19 березня 2019 10:50
ОГОЛОШЕННЯ.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 19 березня 2019 22:33
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі предмета закупівлі, вказанго в тендерній документації? 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь відсутня

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-03-19-000207-b.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП "УДОВІН ІЛЛЯ МИКОЛАЙОВИЧ", Код ЄДРПОУ:3304108999
Дата подання: 28 березня 2019 13:20
Невідповідність кваліфікаційним вимогам
Шановний Замовник!
Учасник даної закупівлі а саме ТОВ "КомпаКом", в складі свого комерційної пропозиції, надав довідку про наявність сервісного центру "Sigma" розташованого за адресою м. Київ пр. Руслана Лужевского , 14корп 8, оф 12., але не надав жодних підтверджуючих документів про партнерські стосунки з даними сервісним центром ,що не є підтверджуючим документом який вимагав Замовник в тендерному завданні а також за вказаною адресою, не розташований жодний сервісний центр. Виходячи з вище викладеного пропозиція учасника закупівлі а саме ТОВ "КомпаКом", не відповідає вимогам тендерної документації Замовника і не може бути прийнятим та має бути дискваліфіковано.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
01 квітня 2019 11:42
У зв’язку із надходженням вимоги ФОП УДОВІН ІЛЛЯ МИКОЛАЙОВИЧ, щодо не відповідності пропозиції учасника закупівлі ТОВ «КомпаКом» вимогам документації Замовника закупівлі персональних комп’ютерів в комплекті (ДК 021:2015 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина)) ДП ІЦПО ПФУ повідомляє наступне.
Відповідно до пункту 6.3. розділу 6 Порядку здійснення допорогових закупівель, затвердженого наказом ДП «Зовнішторгвидав України» «Про затвердження Порядку здійснення допорогових закупівель» від 13.04.2016 №35 під час оголошення Закупівлі Замовник розміщує в Системі інформацію про предмет, очікувану вартість Закупівлі, умови договору, порядок і умови проведення Закупівлі, строк подання пропозицій, а також вимоги до Учасника та іншу інформацію, яка, на його думку, є необхідною для проведення Закупівлі.
Відповідно до документації Закупівлі (оголошення та додатків до нього), затвердженої протоколом засідання тендерного комітету ДП ІЦПО ПФУ від 19.03.2019, надання підтверджуючих документів про партнерські стосунки із сервісними центрами не вимагалося.
Враховуючи вищевикладене Замовник дійшов висновку, що дискваліфікувати ТОВ «КомпаКом» з причини не надання підтверджуючих документів про партнерські стосунки із сервісними центрами не має підстав.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно

Документи

01 квітня 2019 11:40
Протокол 2.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 26 березня 2019 16:07

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "КомпаКом" 124 803,00
UAH з ПДВ
121 246,86
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "УДОВІН ІЛЛЯ МИКОЛАЙОВИЧ" 128 639,00
UAH з ПДВ
121 260,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" 127 491,00
UAH з ПДВ
127 491,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА» 143 594,22
UAH з ПДВ
143 594,22
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

27 березня 2019 12:21
Пропозиція.pdf
21 березня 2019 17:45
Пропозиція.pdf
21 березня 2019 17:45
Інформація про Учасника.pdf
21 березня 2019 17:45
Гарантійний лист.pdf

Публічні документи

25 березня 2019 15:56
Електронний підпис
25 березня 2019 15:55
Софтико.pdf
25 березня 2019 15:55
СЕС ASUS.PDF
25 березня 2019 15:55
Про захист довкiлля.pdf
25 березня 2019 15:55
Про дозвол або ліцензії.pdf
25 березня 2019 15:55
Лист-згода.pdf
25 березня 2019 15:55
Лист-гарантія про нове.pdf
25 березня 2019 15:55
Лист.pdf
25 березня 2019 15:55
Договiр.pdf
25 березня 2019 15:55
Гарантійний термiн.pdf
25 березня 2019 15:55
Витяг з реэстру.pdf
25 березня 2019 15:55
Dovidka_МВС.pdf
25 березня 2019 15:55
Dok_tender_Udovin.pdf
25 березня 2019 15:55
ASUS.pdf
25 березня 2019 15:55
ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf

Публічні документи

25 березня 2019 14:58
Електронний підпис
25 березня 2019 14:57
Цінова пропозиція 25839.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "КомпаКом"

ФОП "УДОВІН ІЛЛЯ МИКОЛАЙОВИЧ"

ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"

Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА»

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "КомпаКом"
#40484701
Переможець 121 246,86
UAH з ПДВ
01 квітня 2019 11:38

Документи

01 квітня 2019 11:38
Протокол 3.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 01 квітня 2019 11:38

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "КомпаКом"
#40484701
121 246,86
UAH з ПДВ
Документи

Документи

01 квітня 2019 11:38
Протокол 3.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Договір 249.pdf укладений
04 квітня 2019 13:20

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 04 квітня 2019 — 30 червня 2019
Сума оплати за договором: 121 246,86
UAH (в тому числі ПДВ 20 207,81 UAH)