Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України
ДК 021-2015 (CPV) 33110000-4 Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини (комп’ютерний томограф)
code (CPV) 33110000-4 Imaging equipment for medical, dental and veterinary use (CT scanner)
Очікувана вартість
14 500 000,00 UAH
UA-2019-03-19-000186-b ede6c01b43ee4b50974352fc6ec75bb7
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Івченко Ірина Володимирівна

057-705-02-23 tk_okb@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ"
Код ЄДРПОУ: 02003563
Місцезнаходження: 61058, Україна , Харківська обл., Харків, ПРОСПЕКТ НЕЗАЛЕЖНОСТІ, будинок 13
Контактна особа: Івченко Ірина Володимирівна
057-705-02-23
tk_okb@ukr.net
Додаткові контактні особи: Кутузян Жанна Миколаївна
+380577050186
tk_okb@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Communal nonprofit enterprise "Regional Clinical Hospital"
National ID: 02003563
Contact point: Ivchenko Irina Volodimirivna
057-705-02-23
tk_okb@ukr.net
Additional contacts: Kutuzyan Zhanna Nicolaevna
+380577050186
tk_okb@ukr.net

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 19 березня 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 12 квітня 2019 14:00
Оскарження умов закупівлі: до 18 квітня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 квітня 2019 14:00
Початок аукціону: 02 травня 2019 14:24
Очікувана вартість: 14 500 000,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 72 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %
Publication date: 19 березня 2019 10:39
Enquiries until: 12 квітня 2019 14:00
Complaints submission until: до 18 квітня 2019 00:00
Time limit for receipt of tenders: 22 квітня 2019 14:00

Information

Estimated total value: 14 500 000 UAH including VAT
Minimal lowering step: 72 500 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %
Type of tender guarantee: No guarantee

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33110000-4: Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини


Scope of the procurement
Більш детальна інформація наведена в додатку 3 до Тендерної документації
More detailed information is given in Annex 3 to the Tender Documentation
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 комплект
комп’ютерний томограф
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61058, Україна, Харківська обл., Харків, проспект Незалежності, 13
ДК 021:2015: 33110000-4 — Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини

CT scanner
CPV: 33110000-4
Період постачання: по 31 грудня 2019

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Внесення змін до тендерної документації задля розширення кола потенційних учасників
Дата подання: 02 квітня 2019 11:09
Дата відповіді: 02 квітня 2019 12:49
Доброго дня, шановний Замовнику. У відповідності до розділу II «Порядок унесення змін та надання роз’яснень до тендерної документації» тендерної документації (далі – ТД) та на підставі ч.1 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року №922-VIII (надалі – Закон України), фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз'ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі. Детально вивчивши МЕДИКО-ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ, викладені у Додатку 3 Тендерної документації, просимо Вас задля розширення кола потенційних учасників внести зміни до тендерної документації та викласти їх в наступній редакції: ІІ. ЗАГАЛЬНІ ВИМОГИ 5. Сервісне обслуговування товару, запропонованого Учасником, повинно здійснюватись інженером (-ами), сертифікованими виробником. На підтвердження Учасник повинен надати інформаційний лист про наявність інженера (-ів) сертифікованого (-их) виробником та про наявність сервісного центру, або служби по обслуговуванню запропонованого обладнання на території України (із зазначенням його адреси). ІІІ. МЕДИКО-ТЕХНІЧНІ та ЯКІСНІ ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ 1. МЕДИКО-ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ ДО КОМП’ЮТЕРНОГО ТОМОГРАФУ (таблиця) п. 8.8 Максимальна тривалість сканування в спіральному режимі - Не менше 100 сек
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Уважно вивчивши ваше питання стосовно внесення змін в тендерну документацію, повідомляємо наступне:

1. Предметом закупівлі є високовартісне діагностичне обладнання, в роботі якого професійне вчасне сервісне обслуговування відіграє важливу роль.
На нашу думку, Ваша вимога стосовно заміни сертифікату (-ів) сервісного (-их) інженеру (-ів) на інформаційний лист про наявність інженера (-ів) ущемляє інтереси замовника, так як ставить під сумнів фактичну наявність таких спеціалістів у потенційного учасника.

2. Стосовно питання щодо внесення змін до величини параметру "максимальна тривалість сканування в спіральному режимі" - повідомляємо про подальше внесення відповідних змін до тендерної документації

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 23 квітня 2019
UA-2019-03-19-000186-bede6c01b43ee4b50974352fc6ec75bb7
Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ"
Код ЄДРПОУ: 02003563
Місцезнаходження: 61058, Україна, Харківська обл., Харків, ПРОСПЕКТ НЕЗАЛЕЖНОСТІ, будинок 13
Учасник Відповідність критеріям Документи Рішення
ТОВ ПРОТЕК СОЛЮШНЗ УКРАЇНА Відповіді учасника Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "Астріум" Відповіді учасника Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

23 квітня 2019 14:23
sign.p7s

Публічні документи

02 травня 2019 17:45
Документи переможця
19 квітня 2019 14:08
sign.p7s
19 квітня 2019 14:08
sign.p7s
19 квітня 2019 14:08
Додаток 3.pdf
19 квітня 2019 14:08
Додаток 2.pdf
19 квітня 2019 14:08
Додаток 1.pdf

Документи

23 квітня 2019 14:24
sign.p7s

Підстави для відмови в участі

ТОВ ПРОТЕК СОЛЮШНЗ УКРАЇНА

Критерій Вимога Підтвердження

ТОВ "Астріум"

Критерій Вимога Підтвердження

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 травня 2019 14:45

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ ПРОТЕК СОЛЮШНЗ УКРАЇНА 14 290 000,00
UAH з ПДВ
14 109 020,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Астріум" 14 300 000,00
UAH з ПДВ
14 110 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Підстави для відмови в участі

ТОВ ПРОТЕК СОЛЮШНЗ УКРАЇНА

Критерій Вимога Підтвердження

ТОВ "Астріум"

Критерій Вимога Підтвердження

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ ПРОТЕК СОЛЮШНЗ УКРАЇНА
#36519759
Переможець 14 109 020,00
UAH з ПДВ
02 травня 2019 17:21

Документи

02 травня 2019 17:21
sign.p7s

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 02 травня 2019 17:21

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ ПРОТЕК СОЛЮШНЗ УКРАЇНА
#36519759
14 109 020,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

02 травня 2019 17:21
sign.p7s

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
13 травня 2019 14:58
09_ДОГОВІР_КТ.pdf укладений
13 травня 2019 14:57
sign.p7s зміни до договору
12 серпня 2019 14:25

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 13 травня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 14 109 020,00
UAH (в тому числі ПДВ 923 020,00 UAH)

Актуальні тендери

До пошуку