Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Прилади звукової та візуальної сигналізації (Комплекс пожежної сигналізації з монтажем)
Sound or visual signalling apparatus (Complex of fire alarm with mounting)
Очікувана вартість
9 200 000,00 UAH
UA-2019-03-18-002646-a 1be476b100b34682afa554db9c80dfaf
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олександр Риндін

+380980692098 kp.bio@dhp.dniprorada.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БЕЗПЕЧНА ТА ІННОВАЦІЙНА ОСВІТА" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 19139858
Місцезнаходження: 49000, Україна , Дніпропетровська область обл., місто Дніпро, проспект Дмитра Яворницького, буд. 75
Контактна особа: Олександр Риндін
+380980692098
kp.bio@dhp.dniprorada.gov.ua
Додаткові контактні особи: Ryndin Olexandr
+380980692098
kp.bio@dhp.dniprorada.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: KOMUNALNE PIDPRYYeMSTVO "BEZPEChNA TA INNOVATsIYNA OSVITA" DNIPROVSKOYi MISKOYi RADY
National ID: 19139858
Contact point: Ryndin Olexandr
+380980692098
kp.bio@dhp.dniprorada.gov.ua
Additional contacts: Ryndin Olexandr
+380980692098
kp.bio@dhp.dniprorada.gov.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 18 березня 2019 21:28
Звернення за роз’ясненнями: до 07 квітня 2019 23:00
Оскарження умов закупівлі: до 13 квітня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 17 квітня 2019 23:00
Очікувана вартість: 9 200 000,00 UAH з ПДВ
Publication date: 18 березня 2019 21:28
Enquiries until: 07 квітня 2019 23:00
Complaints submission until: до 13 квітня 2019 00:00
Time limit for receipt of tenders: 17 квітня 2019 23:00

Information

Estimated total value: 9 200 000 UAH including VAT

Інформація про предмет закупівлі

Scope of the procurement

Тендерна документація

02 квітня 2019 12:39
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 квітня 2019 12:38
Тендерна документація - нова редакція.docx
02 квітня 2019 12:38
Протокол 32 зміни до ТД.PDF
18 березня 2019 21:29
Додаток 8 лот 11.pdf
18 березня 2019 21:29
Додаток 8 лот 10.pdf
18 березня 2019 21:29
Додаток 8 лот 9.pdf
18 березня 2019 21:29
Додаток 8 лот 8.pdf
18 березня 2019 21:29
Додаток 8 лот 7.pdf
18 березня 2019 21:28
Додаток 8 лот 6.pdf
18 березня 2019 21:28
Додаток 8 лот 5.pdf
18 березня 2019 21:28
Додаток 8 лот 4.pdf
18 березня 2019 21:28
Додаток 8 лот 3.pdf
18 березня 2019 21:28
Додаток 8 лот 2.pdf
18 березня 2019 21:28
Додаток 8 лот 1.pdf
18 березня 2019 21:28
Додаток 6 проект договора.docx
02 квітня 2019 12:39
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 березня 2019 21:29
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 квітня 2019 12:38
Тендерна документація - нова редакція.docx
18 березня 2019 21:28
Тендерна документація.docx
02 квітня 2019 12:38
Протокол 32 зміни до ТД.PDF
18 березня 2019 21:29
Додаток 8 лот 11.pdf
18 березня 2019 21:29
Додаток 8 лот 10.pdf
18 березня 2019 21:29
Додаток 8 лот 9.pdf
18 березня 2019 21:29
Додаток 8 лот 8.pdf
18 березня 2019 21:29
Додаток 8 лот 7.pdf
18 березня 2019 21:28
Додаток 8 лот 6.pdf
18 березня 2019 21:28
Додаток 8 лот 5.pdf
18 березня 2019 21:28
Додаток 8 лот 4.pdf
18 березня 2019 21:28
Додаток 8 лот 3.pdf
18 березня 2019 21:28
Додаток 8 лот 2.pdf
18 березня 2019 21:28
Додаток 8 лот 1.pdf
18 березня 2019 21:28
Додаток 6 проект договора.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-04-11-000013 ● 196ee2372a67470fa056273b30aa8d89
  • Статус: вирішено ● Дата: 10 вересня 2019
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 11 квітня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 11 квітня 2019 15:39
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Н А К А З

11.04.2019 № 74

Дніпро

Про початок здійснення
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,

НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник О. ВАСИЛЬЄВ

Витяг з переліку
процедур закупівель

№№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі

унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
10 UA-2019-03-18-002646-а 18.03.2019
Комунальне підприємство «Безпечна та інноваційна освіта» Дніпровської міської ради
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Начальник відділу контролю у сфері закупівель Т. ПЕРЕВЕРЗЄВА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-04-15 11:20:58

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі товару «31620000-8 — Прилади звукової та візуальної сигналізації» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID:UA-2019-03-18-002646-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23 із змінами, постала потреба в отриманні пояснень із таких питань.

1. Чому предмет закупівлі визначено як товар, а не роботи?
Відповідно до п.18 ч.1 Закону України «Про публічні закупівлі» предмет закупівлі - товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції. Порядок визначення предмету закупівлі затверджений наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 17.03.2016 № 454.
Так, відповідно до тендерної документації та оголошення предметом закупівлі є «Прилади звукової та візуальної сигналізації (Комплекс пожежної сигналізації з монтажем)» ДК 021:2015: 31620000-8 — Прилади звукової та візуальної сигналізації. Відповідно до тендерної документації монтаж протипожежної сигналізації здійснюється на підставі розробленого проектного рішення, зокрема «Робочий проект», які містяться у додатках 8 (по кожному з лотів). При цьому, відповідно до розділів 1.2 «Основні проектні рішення» у додатках 8 (по кожному з лотів) до тендерної документації, предметом закупівлі є встановлення систем пожежної сигналізації.
Поряд із зазначеним, тендерна документація містить вимоги щодо обов’язкової наявності в Учасника:
Власногоабоорендованогообладнання, зокрема:
Не менше 10 перфораторів;
Не менше 5 дрилів;
Не менше 5 шуруповертів;
Не менше 10 драбинрізноїдовжини та функціоналу;
Не менше 5 вугло-кутових машин;
пристрою для проведенняперевіркисистемипожежноїсигналізації (імітатор тепла та диму);
приладів для вимірюваннясилиелектричного струму, опору, напруги, захисногозаземлення (амперметр, вольтметр, омметр, мегомметр, тестер).
Крім того, учасник повинен підтвердити наявність працівників, а саме: не менше 10 електромонтерівохороно-пожежноїсигналізації не нижче 3-го розряду, не менше 2 налагоджувальниківприладів, апаратури та систем автоматичного контролю, регулювання та керування (налагоджувальник контрольно-вимірювальнихприладів та автоматики) не нижче 4-го розряду (на підтвердженнянадати у складіпропозиціїкваліфікаційніпосвідченняналагоджувальниківприладів, апаратури та систем автоматичного контролю, регулювання та керування (налагоджувальник контрольно-вимірювальнихприладів та автоматики) не нижче 4-го розряду) не менше 3 працівниківінженернихспеціальностей, не менше 2 водіїв.
Учасник повинен мати у своємуштаті особу, відповідальну за роботи з монтажу систем пожежноїсигналізації (керівникробіт з монтажу систем пожежноїсигналізації). Дана особа повинна відповідатинаступнимвимогам (надатипідтверджуючідокументи):
- мативищуосвіту за однієюізспеціальностей у галузяхзнань “Архітектура та будівництво”, “Цивільнабезпека” (за спеціальностями “Цивільнабезпека”, “Пожежнабезпека”), “Автоматизація та приладобудування”, “Електроніка та телекомунікації”, “Електричнаінженерія”;
- мати стаж роботи за цим видом робіт не меншетрьохроківабо в органах та підрозділахцивільногозахисту (за спеціальністю “Пожежнабезпека”) не меншеп’ятироків.
Надаютьсясертифікати про проходженнянавчанняспеціалістів по проектуванню, монтажу, програмуванню, введення в експлуатацію та сервіснеобслуговуванняпожежногообладнаннявиробництва ТОВ «Тірас-12» (не менше 10 електромонтерів ОПС).
Надаєтьсядовідка про проходженнянавчання та сертифікаціюспеціалістів по проектуванню, монтажу, програмуванню, введення в експлуатацію та сервіснеобслуговуванняустаткуванняаварійногооповіщування, озвучування, проводовогомовлення, гучномовного і спеціальногозв'язкувиробництваНауково-виробничогопідприємства «Електроприлад» з обладнаннямторгової марки "VELLEZ" (не менше 10 електромонтерів ОПС).
Слід зазначити, що відповідно до п.1.1,1.2 ДБН В.2.5-56:2014 «Системи пожежного захисту» при здійсненні монтажу системи пожежної сигналізації, необхідно обов’язково керуватися вказаними Державними будівельними нормами.
При цьому перевірка відповідності змонтованої системи пожежної сигналізації повинна здійснюватися згідно з вимогами, які викладені у Додатку «И» ДБН В.2.5-56:2014
Отже, по суті предметом закупівлі є електромонтажні роботи системи пожежного захисту.
Поряд із зазначеним у тендерній документації містяться вимоги до учасників фізичних-осіб підприємців, при цьому у Додатку 3до тендерної документації у таблиці «Документи для фізичних осіб на підтвердження відповідності пропозиції вимогам визначеним в ст.17 Закону» в частині «Інші документи» містяться вимоги щодо надання документів, які мають відношення до юридичних осіб (наприклад: пункти 9, 11, 12, 14).
Замовником торги оголошені за процедурою відкриті торги з публікацією англійською мовою. Проте, замовник прописав свою назву англійськими буквами, а не англійською мовою (KOMUNALNE PIDPRYYeMSTVO "BEZPEChNA TA INNOVATsIYNA OSVITA" DNIPROVSKOYiMISKOYi RADY), що суперечить нормі ч.4 ст.10 Закону України «Про публічні закупівлі».
Пояснення необхіднонадати через електронну систему закупівель протягомтрьохробочихднів з дня отриманняцьогозапиту. При цьому до поясненьможе бути долученоїхдокументальнепідтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2019-04-16 15:46:28

Протокол

Прийнято рішення про відміну торгів згідно п. 1 ст. 31 Закону України від 25.12.2015 № 922 - VIІІ "Про публічні закупівлі"

Надання інформації про усунення порушення замовником

Прийнято рішення про відміну торгів згідно п. 1 ст. 31 Закону України від 25.12.2015 № 922 - VIІІ "Про публічні закупівлі"

2019-09-10 11:56:25


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 06 травня 2019
Кінцевий строк оскарження: 23 травня 2019

Порушення виявлено

  1. Порушення порядку визначення предмета закупівлі
  2. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Встановлено порушення законодавства в частині визначення предмета закупівлі Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (Встановлено порушення законодавства в частині визначення предмета закупівлі Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель) • не усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині визначення предмета закупівлі • не усунуто

Інформація про відміну Дата скасування 16 квітня 2019 15:52 Причина скасування Неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель

2019-09-10 16:14:05

Лоти


Інформація про лот

Information about lots
Предмет закупівлі: Прилади звукової та візуальної сигналізації (Комплекс пожежної сигналізації з монтажем)
Статус: Скасований
Очікувана вартість: 454 000,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 2 270,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 13620 UAH


Title: Sound or visual signalling apparatus (Complex of fire alarm with mounting)
Current status: Cancelled
Estimated total value: 454 000,00 UAH including VAT
Minimal lowering step: 2 270,00 UAH including VAT

Аукціон

Початок: 23 травня 2019 11:56
Auction planned date: 23 травня 2019 11:56
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

1 комп
Комплекс пожежної сигналізації з монтажем
ДК 021:2015: 31620000-8 — Прилади звукової та візуальної сигналізації
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, проспект Олександра Поля, буд. 42
Дата доставки: 30 червня 2019

Complex of fire alarm with mounting
CPV: 31620000-8

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
18 березня 2019 21:29
Додаток 8 лот 11.pdf

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 16 квітня 2019 15:52
Коментар щодо відміни: Неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель
Документи:
16 квітня 2019 15:51
Електронний підпис
16 квітня 2019 15:51
Протокол 33 про відміну торгів.jpg