Прилади звукової та візуальної сигналізації (Комплекс пожежної сигналізації з монтажем)
Sound or visual signalling apparatus (Complex of fire alarm with mounting)
Очікувана вартість
9 200 000,00 UAH
UA-2019-03-18-002646-a 1be476b100b34682afa554db9c80dfaf
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Торги відмінено
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати форму оголошення PDFHTML

Інформація про замовника

Purchasing Body
Найменування замовника: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БЕЗПЕЧНА ТА ІННОВАЦІЙНА ОСВІТА" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 19139858
Місцезнаходження замовника: 49000, Україна , Дніпропетровська область обл., місто Дніпро, проспект Дмитра Яворницького, буд. 75
Контактна особа замовника: Олександр Риндін
+380980692098
kp.bio@dhp.dniprorada.gov.ua
Додаткові контактні особи: Ryndin Olexandr
+380980692098
kp.bio@dhp.dniprorada.gov.ua
Official name: KOMUNALNE PIDPRYYeMSTVO "BEZPEChNA TA INNOVATsIYNA OSVITA" DNIPROVSKOYi MISKOYi RADY
National ID: 19139858
Contact point: Ryndin Olexandr
+380980692098
kp.bio@dhp.dniprorada.gov.ua
Additional contacts: Ryndin Olexandr
+380980692098
kp.bio@dhp.dniprorada.gov.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 18 березня 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 07 квітня 2019 23:00
Оскарження умов закупівлі: до 13 квітня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 17 квітня 2019 23:00
Очікувана вартість: 9 200 000,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 276 000,00 UAH
Publication date: 18 березня 2019 21:28
Enquiries until: 07 квітня 2019 23:00
Complaints submission until: до 13 квітня 2019 00:00
Time limit for receipt of tenders: 17 квітня 2019 23:00

Information

Estimated total value: 9 200 000 UAH including VAT

Інформація про предмет закупівлі

Scope of the procurement

Документація

Тендерна документація

02 квітня 2019 12:39
Електронний цифровий підпис
02 квітня 2019 12:38
Тендерна документація - нова редакція.docx
02 квітня 2019 12:38
Протокол 32 зміни до ТД.PDF
18 березня 2019 21:29
Додаток 8 лот 11.pdf
18 березня 2019 21:29
Додаток 8 лот 10.pdf
18 березня 2019 21:29
Додаток 8 лот 9.pdf
18 березня 2019 21:29
Додаток 8 лот 8.pdf
18 березня 2019 21:29
Додаток 8 лот 7.pdf
18 березня 2019 21:28
Додаток 8 лот 6.pdf
18 березня 2019 21:28
Додаток 8 лот 5.pdf
18 березня 2019 21:28
Додаток 8 лот 4.pdf
18 березня 2019 21:28
Додаток 8 лот 3.pdf
18 березня 2019 21:28
Додаток 8 лот 2.pdf
18 березня 2019 21:28
Додаток 8 лот 1.pdf
18 березня 2019 21:28
Додаток 6 проект договора.docx
02 квітня 2019 12:39
Електронний цифровий підпис
18 березня 2019 21:29
Електронний цифровий підпис
02 квітня 2019 12:38
Тендерна документація - нова редакція.docx
18 березня 2019 21:28
Тендерна документація.docx
02 квітня 2019 12:38
Протокол 32 зміни до ТД.PDF
18 березня 2019 21:29
Додаток 8 лот 11.pdf
18 березня 2019 21:29
Додаток 8 лот 10.pdf
18 березня 2019 21:29
Додаток 8 лот 9.pdf
18 березня 2019 21:29
Додаток 8 лот 8.pdf
18 березня 2019 21:29
Додаток 8 лот 7.pdf
18 березня 2019 21:28
Додаток 8 лот 6.pdf
18 березня 2019 21:28
Додаток 8 лот 5.pdf
18 березня 2019 21:28
Додаток 8 лот 4.pdf
18 березня 2019 21:28
Додаток 8 лот 3.pdf
18 березня 2019 21:28
Додаток 8 лот 2.pdf
18 березня 2019 21:28
Додаток 8 лот 1.pdf
18 березня 2019 21:28
Додаток 6 проект договора.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-04-11-000013 ● 196ee2372a67470fa056273b30aa8d89
  • Статус: вирішено ● Дата: 10 вересня 2019
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Рішення про початок моніторингу

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 2019-04-11
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 2019-04-11 15:39:34
Рішення про початок моніторингу:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Н А К А З

11.04.2019 № 74

Дніпро

Про початок здійснення
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,

НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник О. ВАСИЛЬЄВ

Витяг з переліку
процедур закупівель

№№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі

унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
10 UA-2019-03-18-002646-а 18.03.2019
Комунальне підприємство «Безпечна та інноваційна освіта» Дніпровської міської ради
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Начальник відділу контролю у сфері закупівель Т. ПЕРЕВЕРЗЄВА

Електронний цифровий підпис

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-04-15 11:20:58

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі товару «31620000-8 — Прилади звукової та візуальної сигналізації» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID:UA-2019-03-18-002646-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23 із змінами, постала потреба в отриманні пояснень із таких питань.

1. Чому предмет закупівлі визначено як товар, а не роботи?
Відповідно до п.18 ч.1 Закону України «Про публічні закупівлі» предмет закупівлі - товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції. Порядок визначення предмету закупівлі затверджений наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 17.03.2016 № 454.
Так, відповідно до тендерної документації та оголошення предметом закупівлі є «Прилади звукової та візуальної сигналізації (Комплекс пожежної сигналізації з монтажем)» ДК 021:2015: 31620000-8 — Прилади звукової та візуальної сигналізації. Відповідно до тендерної документації монтаж протипожежної сигналізації здійснюється на підставі розробленого проектного рішення, зокрема «Робочий проект», які містяться у додатках 8 (по кожному з лотів). При цьому, відповідно до розділів 1.2 «Основні проектні рішення» у додатках 8 (по кожному з лотів) до тендерної документації, предметом закупівлі є встановлення систем пожежної сигналізації.
Поряд із зазначеним, тендерна документація містить вимоги щодо обов’язкової наявності в Учасника:
Власногоабоорендованогообладнання, зокрема:
Не менше 10 перфораторів;
Не менше 5 дрилів;
Не менше 5 шуруповертів;
Не менше 10 драбинрізноїдовжини та функціоналу;
Не менше 5 вугло-кутових машин;
пристрою для проведенняперевіркисистемипожежноїсигналізації (імітатор тепла та диму);
приладів для вимірюваннясилиелектричного струму, опору, напруги, захисногозаземлення (амперметр, вольтметр, омметр, мегомметр, тестер).
Крім того, учасник повинен підтвердити наявність працівників, а саме: не менше 10 електромонтерівохороно-пожежноїсигналізації не нижче 3-го розряду, не менше 2 налагоджувальниківприладів, апаратури та систем автоматичного контролю, регулювання та керування (налагоджувальник контрольно-вимірювальнихприладів та автоматики) не нижче 4-го розряду (на підтвердженнянадати у складіпропозиціїкваліфікаційніпосвідченняналагоджувальниківприладів, апаратури та систем автоматичного контролю, регулювання та керування (налагоджувальник контрольно-вимірювальнихприладів та автоматики) не нижче 4-го розряду) не менше 3 працівниківінженернихспеціальностей, не менше 2 водіїв.
Учасник повинен мати у своємуштаті особу, відповідальну за роботи з монтажу систем пожежноїсигналізації (керівникробіт з монтажу систем пожежноїсигналізації). Дана особа повинна відповідатинаступнимвимогам (надатипідтверджуючідокументи):
- мативищуосвіту за однієюізспеціальностей у галузяхзнань “Архітектура та будівництво”, “Цивільнабезпека” (за спеціальностями “Цивільнабезпека”, “Пожежнабезпека”), “Автоматизація та приладобудування”, “Електроніка та телекомунікації”, “Електричнаінженерія”;
- мати стаж роботи за цим видом робіт не меншетрьохроківабо в органах та підрозділахцивільногозахисту (за спеціальністю “Пожежнабезпека”) не меншеп’ятироків.
Надаютьсясертифікати про проходженнянавчанняспеціалістів по проектуванню, монтажу, програмуванню, введення в експлуатацію та сервіснеобслуговуванняпожежногообладнаннявиробництва ТОВ «Тірас-12» (не менше 10 електромонтерів ОПС).
Надаєтьсядовідка про проходженнянавчання та сертифікаціюспеціалістів по проектуванню, монтажу, програмуванню, введення в експлуатацію та сервіснеобслуговуванняустаткуванняаварійногооповіщування, озвучування, проводовогомовлення, гучномовного і спеціальногозв'язкувиробництваНауково-виробничогопідприємства «Електроприлад» з обладнаннямторгової марки "VELLEZ" (не менше 10 електромонтерів ОПС).
Слід зазначити, що відповідно до п.1.1,1.2 ДБН В.2.5-56:2014 «Системи пожежного захисту» при здійсненні монтажу системи пожежної сигналізації, необхідно обов’язково керуватися вказаними Державними будівельними нормами.
При цьому перевірка відповідності змонтованої системи пожежної сигналізації повинна здійснюватися згідно з вимогами, які викладені у Додатку «И» ДБН В.2.5-56:2014
Отже, по суті предметом закупівлі є електромонтажні роботи системи пожежного захисту.
Поряд із зазначеним у тендерній документації містяться вимоги до учасників фізичних-осіб підприємців, при цьому у Додатку 3до тендерної документації у таблиці «Документи для фізичних осіб на підтвердження відповідності пропозиції вимогам визначеним в ст.17 Закону» в частині «Інші документи» містяться вимоги щодо надання документів, які мають відношення до юридичних осіб (наприклад: пункти 9, 11, 12, 14).
Замовником торги оголошені за процедурою відкриті торги з публікацією англійською мовою. Проте, замовник прописав свою назву англійськими буквами, а не англійською мовою (KOMUNALNE PIDPRYYeMSTVO "BEZPEChNA TA INNOVATsIYNA OSVITA" DNIPROVSKOYiMISKOYi RADY), що суперечить нормі ч.4 ст.10 Закону України «Про публічні закупівлі».
Пояснення необхіднонадати через електронну систему закупівель протягомтрьохробочихднів з дня отриманняцьогозапиту. При цьому до поясненьможе бути долученоїхдокументальнепідтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2019-04-16 15:46:28

Протокол

Прийнято рішення про відміну торгів згідно п. 1 ст. 31 Закону України від 25.12.2015 № 922 - VIІІ "Про публічні закупівлі"

Надання інформації про усунення порушення замовником

Прийнято рішення про відміну торгів згідно п. 1 ст. 31 Закону України від 25.12.2015 № 922 - VIІІ "Про публічні закупівлі"

2019-09-10 11:56:25

Висновок про результати моніторингу закупівлі


Дата публікації: 06 травня 2019 ● Кінцевий строк оскарження: 23 травня 2019

І. Вступна частина

  1. Інформація про замовника: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БЕЗПЕЧНА ТА ІННОВАЦІЙНА ОСВІТА" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ, 19139858, Україна, місто Дніпро, проспект Дмитра Яворницького, буд. 75
  2. Інформація про предмет закупівлі: Комплекс пожежної сигналізації з монтажем, 9200000UAH, 31620000-8, ДК021, 1, комплект
  3. Інформація про оприлюднення: 1be476b100b34682afa554db9c80dfaf, 2019-03-18
  4. Застосована процедура закупівлі: Відкриті торги з публікацією англ.мовою
  5. Підстава здійснення моніторингу: • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  6. Дата початку моніторингу: 11 квітня 2019

ІІ. Констатуюча частина

  1. Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: 1. Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: 06 травня 2019 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 рік UA-P-2019-03-18-006073-a, оголошення про проведення процедури, тендерна документація затверджена рішенням уповноваженої особи замовника № 23 від 18.03.2019 р., відповідь замовника на питання до пояснення (протокол №32 від 16.04.2019 р.). За результатами моніторингу закупівлі встановлено, що 18 березня 2019 року Замовник оголосив в електронній системі закупівель процедуру «Відкриті торги з публікацією англійською мовою» UA-2019-03-18-002646-a на закупівлю ДК 021:2015- 31620000-8 Прилади звукової та візуальної сигналізації (Комплекс пожежної сигналізації з монтажем) очікуваною вартістю 9 200 000,00 гривень. Відповідно до річного плану закупівель та інформації про предмет закупівлі, оприлюдненої в електронній системі закупівель, Замовник визначив код предмета закупівлі 31620000-8 Прилади звукової та візуальної сигналізації (Комплекс пожежної сигналізації з монтажем) національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749. Опрацюванням інформації, яка оприлюднена Замовником в електронній системі закупівель встановлено, що відповідно до тендерної документації монтаж протипожежної сигналізації здійснюється на підставі розробленого проектного рішення, зокрема «Робочий проект», які містяться у додатках 8 (по кожному з лотів). При цьому, відповідно до розділів 1.2 «Основні проектні рішення» у додатках 8 (по кожному з лотів) до тендерної документації, предметом закупівлі є встановлення систем пожежної сигналізації. Поряд із зазначеним, тендерна документація містить вимоги щодо обов’язкової наявності в Учасника: власного або орендованого обладнання, зокрема: не менше 10 перфораторів; не менше 5 дрилів; не менше 5 шуруповертів; не менше 10 драбин різної довжини та функціоналу; не менше 5 вугло-кутових машин; пристрою для проведення перевірки системи пожежної сигналізації (імітатор тепла та диму); приладів для вимірювання сили електричного струму, опору, напруги, захисного заземлення (амперметр, вольтметр, омметр, мегомметр, тестер). Крім того, учасник повинен підтвердити наявність працівників, а саме: не менше 10 електромонтерів охороно-пожежної сигналізації не нижче 3-го розряду, не менше 2 налагоджувальників приладів, апаратури та систем автоматичного контролю, регулювання та керування (налагоджувальник контрольно-вимірювальних приладів та автоматики) не нижче 4-го розряду (на підтвердження надати у складі пропозиції кваліфікаційні посвідчення налагоджувальників приладів, апаратури та систем автоматичного контролю, регулювання та керування (налагоджувальник контрольно-вимірювальних приладів та автоматики) не нижче 4-го розряду) не менше 3 працівників інженерних спеціальностей, не менше 2 водіїв. Крім того, відповідно до тендерної документації Учасник повинен мати у своєму штаті особу, відповідальну за роботи з монтажу систем пожежної сигналізації (керівник робіт з монтажу систем пожежної сигналізації). Дана особа повинна відповідати наступним вимогам (надати підтверджуючі документи): - мати вищу освіту за однією із спеціальностей у галузях знань «Архітектура та будівництво», «Цивільна безпека» (за спеціальностями «Цивільна безпека», «Пожежна безпека»), «Автоматизація та приладобудування», «Електроніка та телекомунікації», «Електрична інженерія»; - мати стаж роботи за цим видом робіт не менше трьох років або в органах та підрозділах цивільного захисту (за спеціальністю «Пожежна безпека») не менше п’яти років. Поряд із зазначеним, відповідно до тендерної документації Учасник повинен надати: - сертифікати про проходження навчання спеціалістів по проектуванню, монтажу, програмуванню, введення в експлуатацію та сервісне обслуговування пожежного обладнання виробництва ТОВ «Тірас-12» (не менше 10 електромонтерів ОПС). - довідку про проходження навчання та сертифікацію спеціалістів по проектуванню, монтажу, програмуванню, введення в експлуатацію та сервісне обслуговування устаткування аварійного оповіщування, озвучування, проводового мовлення, гучномовного і спеціального зв'язку виробництва Науково-виробничого підприємства «Електроприлад» з обладнанням торгової марки «VELLEZ» (не менше 10 електромонтерів ОПС). Слід зазначити, що відповідно до п.1.1,1.2 ДБН В.2.5-56:2014 «Системи пожежного захисту» при здійсненні монтажу системи пожежної сигналізації, необхідно обов’язково керуватися вказаними Державними будівельними нормами. При цьому перевірка відповідності змонтованої системи пожежної сигналізації повинна здійснюватися згідно з вимогами, які викладені у Додатку «И» ДБН В.2.5-56:2014 Отже, по суті предметом закупівлі є електромонтажні роботи системи пожежного захисту. Поряд із зазначеним у тендерній документації містяться вимоги до учасників фізичних-осіб підприємців, при цьому у Додатку 3 до тендерної документації у таблиці «Документи для фізичних осіб на підтвердження відповідності пропозиції вимогам визначеним в ст.17 Закону» в частині «Інші документи» містяться вимоги щодо надання документів, які мають відношення до юридичних осіб (наприклад: пункти 9, 11, 12, 14). Замовником торги оголошені за процедурою відкриті торги з публікацією англійською мовою. Проте, замовник прописав свою назву не англійською мовою (KOMUNALNE PIDPRYYeMSTVO "BEZPEChNA TA INNOVATsIYNA OSVITA" DNIPROVSKOYiMISKOYi RADY), а латиницею, що суперечить нормі ч.4 ст.10 Закону., 06 травня 2019
  2. Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо оприлюднення річного плану закупівель – порушень не встановлено. За результатами аналізу питання визначення Замовником предмету закупівлі встановлено, що предмет закупівлі визначено як «товар», водночас відповідно до тендерної документації по суті предметом закупівлі є «електромонтажні роботи системи пожежного захисту».
  3. Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: Замовником у ході проведення моніторингу усунено встановлені порушення законодавства у сфері закупівель шляхом відміни процедури закупівлі відповідно до п.1 статті 31 Закону у зв’язку з неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель.

Порушення виявлено

  1. Встановлено порушення законодавства в частині визначення предмета закупівлі
  2. Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (Встановлено порушення законодавства в частині визначення предмета закупівлі Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель)

Електронний цифровий підпис

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (Встановлено порушення законодавства в частині визначення предмета закупівлі Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель) • не усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині визначення предмета закупівлі • не усунуто

Інформація про відміну Дата скасування 16 квітня 2019 15:52 Причина скасування Неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель

2019-09-10 16:14:05

Лоти

Інформація про лот

Information about lots
Предмет закупівлі: Прилади звукової та візуальної сигналізації (Комплекс пожежної сигналізації з монтажем)
Статус: Скасований
Очікувана вартість: 308 000,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 1 540,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 9 240,00 UAH


Title: Sound or visual signalling apparatus (Complex of fire alarm with mounting)
Current status: Cancelled
Estimated total value: 308 000,00 UAH including VAT
Minimal lowering step: 1 540,00 UAH including VAT
Type of tender guarantee: Electronic guarantee
Sum of tender guarantee: 9 240,00 UAH

Аукціон

Початок: 23 травня 2019 11:58
Auction planned date: 23 травня 2019 11:58
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

1 комп.
Комплекс пожежної сигналізації з монтажем
ДК 021:2015: 31620000-8 — Прилади звукової та візуальної сигналізації
Доставка: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, , вулиця Комбрига Петрова, буд. 21
Дата доставки: 30 червня 2019

Complex of fire alarm with mounting
CPV: 31620000-8

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

18 березня 2019 21:29
Додаток 8 лот 1.pdf

Інформація про відміну

Дата скасування
16 квітня 2019 15:52
Причина скасування
Неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель
Документи
16 квітня 2019 15:51 Протокол 33 про відміну торгів.jpg
16 квітня 2019 15:51 sign.p7s

Актуальні тендери

До пошуку