Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Капітальний ремонт будівлі Льодового палацу Державного підприємства "Спортивний комплекс "Авангард"
Очікувана вартість
87 363 400,00 UAH
UA-2019-03-18-002541-a ● 11fcfd0f076d44b894c2da1b1e5af5bf
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДП "Спортивний комплекс "Авангард" |
Код ЄДРПОУ: | 39401098 |
Місцезнаходження: | 04119, Україна , м. Київ обл., Київ, вул. Мельникова, 46 |
Контактна особа: |
Гончаренко Віктор Анатолійович +380444868999 AvangardSport777@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 18 березня 2019 18:03 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 24 березня 2019 19:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 30 березня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 03 квітня 2019 19:00 |
Початок аукціону: | 04 квітня 2019 14:10 |
Очікувана вартість: | 87 363 400,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 87 363,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,10% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 400000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Капітальний ремонт будівлі Льодового палацу Державного підприємства "Спортивний комплекс "Авангард"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
04119, Україна, м. Київ, Київ, вул. Іллєнка, буд 46
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45210000-2 — Будівництво будівель
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 70% |
Строки: | 30% |
До 31.10.2019 р.: | 30% |
До 31.12.2019 р.: | 0% |
20 березня 2019 14:41 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
18 березня 2019 18:03 |
ТД Авангард з додатками 2019.pdf |
20 березня 2019 14:41 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
18 березня 2019 18:03 |
ТД Авангард з додатками 2019.pdf
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-03-18-002541-a.c1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СПЕЦЕНЕРГОМОНТАЖ КИЇВ", Код ЄДРПОУ:35262237
Дата подання: 22 березня 2019 11:20
Щодо усунення дискримінаційних умов тендерної документації
18.03.2019 р. Замовником - ДП «Спортивний комплекс «Авангард» оприлюднено оголошенння на закупівлю робіт: Капітальний ремонт будівлі Льодового палацу Державного підприємства «Спортивний комплекс «Авангард» ДК 021:2015: 45210000-2 — Будівництво будівель за ідентифікатором UA-2019-03-18-002541-a. Чинним законодавством України визначено, що будівництво — нове будівництво, реконструкція, технічне переоснащення, реставрація та капітальний ремонт об’єктів будівництва. Відповідно до умов тендерної документації, затвердженої наказом від «04» березня 2019 р. №1/04-03-19, п.1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Розділу «Інструкція з з підготовки тендерної пропозиції» міститься вимога щодо надання інформації та документів, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, при цьому в п.п.3,4 Розділу ІІ.Документи для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним критеріям Додатку 2 «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА» до тендерної документації міститься вимога щодо надання довідки про підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів, складена на фірмовому бланку учасника, згідно Додатку 5 та належним чином завірена(-і) копія(-ї) аналогічного(-их) договору(-ів), зазначеного(-их) в довідці згідно Додатку 5 (з усіма додатковими угодами та додатками до нього, всіма довідками про вартість виконаних робіт, складених за формою КБ-3) про виконання робіт за останні п’ять років. Аналогічний договір, відповідно до умов цієї документації, це договір будівельного підряду на проведення нового будівництва, капітального ремонту, реконструкції (технічного переоснащення) будівель, виконання монтажних, пусконалагоджувальних та інших робіт, нерозривно пов’язаних з місцезнаходженням об’єкта за класом наслідків (відповідальності) СС2/СС3, в сфері спортивних об’єктів, що укладений із замовниками (контрагентами). Вартість виконаних робіт за договором(-ами), підтверджена довідками, складеними за формою КБ-3, має становити не менш ніж 20% вартості предмета закупівлі.
Відповідно до частини 1 статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі» закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Частиною 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити, проте відповідно до частини 4 статті 22 даного Закону, документація конкурсних торгів не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Встановлення Замовником вимоги, що аналогічні договори – це договори підряду саме в сфері спортивних об’єктів, в той час як в своєму оголошенні визначає предмет закупівлі за ДК 021:2015: 45210000-2 — Будівництво будівель, суттєво звужує коло потенційних учасників та обмежує їх можливості для участі в процедурі закупівлі, встановлюючи перевагу для інших, що зменшує рівне здійснення прав учасниками без законних на те підстав.
Отже, тендерна документація не відповідає вимогам Закону України «Про публічні закупівлі», оскільки містить вимогу, що обмежує конкуренцію та призводить до дискримінації учасників, а дії Замовника (в частині встановлення зазначеної вище умови документації конкурсних торгів) порушують вимоги частини четвертої статті 22 Закону та один з основних принципів здійснення закупівель, визначених статтею 3 Закону, а саме – недискримінація учасників.
Для усунення невідповідностей тендерної документації законодавству у сфері публічних закупівель, вимога до аналогічного договору «в сфері спортивних об’єктів» має бути виключена з тендерної документації.
Відповідно до п.п. 1,2 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі», фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі, а замовник має право внести зміни до тендерної документації.
Отже, скориставшись правом, звертаємось до Замовника з вимогою усунути дискримінаційні умови, зазначені вище та привести тендерну документацію у відповідність до вимогами законодавства, виключивши з п.4 Розділу ІІ.Документи для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним критеріям Додатку 2 «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА» фразу - вимогу «в сфері спортивних об’єктів».
Розгорнути
Згорнути
Відповідно до частини 1 статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі» закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Частиною 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити, проте відповідно до частини 4 статті 22 даного Закону, документація конкурсних торгів не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Встановлення Замовником вимоги, що аналогічні договори – це договори підряду саме в сфері спортивних об’єктів, в той час як в своєму оголошенні визначає предмет закупівлі за ДК 021:2015: 45210000-2 — Будівництво будівель, суттєво звужує коло потенційних учасників та обмежує їх можливості для участі в процедурі закупівлі, встановлюючи перевагу для інших, що зменшує рівне здійснення прав учасниками без законних на те підстав.
Отже, тендерна документація не відповідає вимогам Закону України «Про публічні закупівлі», оскільки містить вимогу, що обмежує конкуренцію та призводить до дискримінації учасників, а дії Замовника (в частині встановлення зазначеної вище умови документації конкурсних торгів) порушують вимоги частини четвертої статті 22 Закону та один з основних принципів здійснення закупівель, визначених статтею 3 Закону, а саме – недискримінація учасників.
Для усунення невідповідностей тендерної документації законодавству у сфері публічних закупівель, вимога до аналогічного договору «в сфері спортивних об’єктів» має бути виключена з тендерної документації.
Відповідно до п.п. 1,2 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі», фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі, а замовник має право внести зміни до тендерної документації.
Отже, скориставшись правом, звертаємось до Замовника з вимогою усунути дискримінаційні умови, зазначені вище та привести тендерну документацію у відповідність до вимогами законодавства, виключивши з п.4 Розділу ІІ.Документи для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним критеріям Додатку 2 «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА» фразу - вимогу «в сфері спортивних об’єктів».
Рішення замовника: Вимога відхилена
25 березня 2019 15:37
Державним підприємством "Спортивний комплекс "Авангард" (далі - Замовник) розглянуто звернення до Замовника за роз'ясненням щодо усунення дискримінаційних умов тендерної документації.
18.03.2019 р. Замовником оприлюднено оголошення на закупівлю робіт: Капітальний ремонт будівлі Льодового палацу державного підприємства "Спортивний комплекс "Авангард" ДК 021:2015: 45210000-2 — Будівництво будівель за ідентифікатором UA-2019-03-18-002541-a разом з тендерною документацією.
Додатком 2 "ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА" до тендерної документації міститься вимога щодо надання довідки про підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів, складена на фірмовому бланку учасника, згідно Додатку 5 та належним чином завірена(-і) копія(-ї) аналогічного (-их) договору (-ів), зазначеного (-их) в довідці згідно Додатку 5 (з усіма додатковими угодами та додатками до нього, всіма довідками про вартість виконаних робіт, складених за формою КБ-3) про виконання робіт за останні п’ять років. Аналогічний договір, відповідно до умов цієї документації, це договір будівельного підряду на проведення нового будівництва, капітального ремонту, реконструкції (технічного переоснащення) будівель, виконання монтажних, пусконалагоджувальних та інших робіт, нерозривно пов’язаних з місцезнаходженням об’єкта за класом наслідків (відповідальності) СС2/СС3, в сфері спортивних об’єктів, що укладений із замовниками (контрагентами). Вартість виконаних робіт за договором(-ами), підтверджена довідками, складеними за формою КБ-3, має становити не менш ніж 20% вартості предмета закупівлі.
На думку Автора звернення, "встановлення Замовником вимоги, що аналогічні договори – договори підряду саме в сфері спортивних об’єктів, в той час як в своєму оголошенні визначає предмет закупівлі за ДК 021:2015: 45210000-2 — Будівництво будівель - Замовник суттєво звужує коло потенційних учасників та обмежує їх можливості для участі в процедурі закупівлі, встановлюючи перевагу для інших, що зменшує рівне здійснення прав учасниками без законних на те підстав.
Отже, тендерна документація не відповідає вимогам Закону України "Про публічні закупівлі", оскільки містить вимогу, що обмежує конкуренцію та призводить до дискримінації учасників, а дії Замовника (в частині встановлення зазначеної вище умови документації конкурсних торгів) порушують вимоги частини четвертої статті 22 Закону та один з основних принципів здійснення закупівель, визначених статтею 3 Закону, а саме – недискримінація учасників.
Для усунення невідповідностей тендерної документації законодавству у сфері публічних закупівель, вимога до аналогічного договору "в сфері спортивних об’єктів" має бути виключена з тендерної документації."
Звертаємо увагу, що відповідно до постанови Кабінету міністрів України № 30 від 18.01.2006 р. "Про затвердження Порядку надання закладу фізичної культури і спорту статусу бази олімпійської, паралімпійської та дефлімпійської підготовки і переліку закладів, яким надано такий статус", Замовнику надано статус бази олімпійської, паралімпійської та дефлімпійської підготовки, відтак будівля льодового палацу має специфіку предмета закупівлі, оскільки є спортивним об'єктом.
Також, нажаль, об'єкт - будівля льодового палацу за адресою: м. Київ, вул. Юрія Іллєнка, буд. 46, має сумний досвід виконання реконструкції, яка проводилась за рахунок коштів державного бюджету, передбачених постановою Кабінету Міністрів України від 29.11.2010 №1100 "Про перерозподіл та передачу бюджетних призначень у 2010 році", якою передбачалось Міністерству фінансів України надання субвенцій з державного бюджету України міському бюджету м. Києва на виконання будівельних робіт. У зв'язку з відсутністю досвіду та компетенції у бувшого генерального підрядника при реконструкції аналогічних об'єктів, реконструкція, яка була розпочата в 2010 р. на даний час не завершена.
Згідно вимог законодавства, на захисті конкуренції у процесі публічних закупівель стоїть низка принципів, визначених ч.1 ст. 3 Закону України "Про публічні закупівлі". Одним з таких принципів є принцип недискримінації учасників. Його суть полягає в тому, що встановлюються рівні умови участі у процедурах закупівель для вітчизняних та іноземних учасників всіх форм власності та організаційно-правових форм. При цьому замовнику забороняється вдаватися до дій, які можуть дискримінувати потенційних учасників закупівлі.
Відповідно до ч.2 ст.16 Закону України "Про публічні закупівлі", замовник може встановити один або кілька кваліфікаційних критеріїв:
- наявність обладнання та матеріально-технічної бази;
- наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
- наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
Частиною 3 ст. 16 Закону України "Про публічні закупівлі" встановлено, що визначені замовником згідно з цією статтею кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, зазначаються в тендерній документації та вимагаються під час проведення переговорів з учасником.
З урахуванням вищезазначених положень Закону України "Про публічні закупівлі", замовник має право в тендерній документації вимагати документально підтвердити досвід виконання аналогічного договору в сфері спортивних об’єктів, що укладений із замовниками (контрагентами) і така вимога, згідно вищезазначених положень законодавства - не є дискримінаційною умовою.
18.03.2019 р. Замовником оприлюднено оголошення на закупівлю робіт: Капітальний ремонт будівлі Льодового палацу державного підприємства "Спортивний комплекс "Авангард" ДК 021:2015: 45210000-2 — Будівництво будівель за ідентифікатором UA-2019-03-18-002541-a разом з тендерною документацією.
Додатком 2 "ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА" до тендерної документації міститься вимога щодо надання довідки про підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів, складена на фірмовому бланку учасника, згідно Додатку 5 та належним чином завірена(-і) копія(-ї) аналогічного (-их) договору (-ів), зазначеного (-их) в довідці згідно Додатку 5 (з усіма додатковими угодами та додатками до нього, всіма довідками про вартість виконаних робіт, складених за формою КБ-3) про виконання робіт за останні п’ять років. Аналогічний договір, відповідно до умов цієї документації, це договір будівельного підряду на проведення нового будівництва, капітального ремонту, реконструкції (технічного переоснащення) будівель, виконання монтажних, пусконалагоджувальних та інших робіт, нерозривно пов’язаних з місцезнаходженням об’єкта за класом наслідків (відповідальності) СС2/СС3, в сфері спортивних об’єктів, що укладений із замовниками (контрагентами). Вартість виконаних робіт за договором(-ами), підтверджена довідками, складеними за формою КБ-3, має становити не менш ніж 20% вартості предмета закупівлі.
На думку Автора звернення, "встановлення Замовником вимоги, що аналогічні договори – договори підряду саме в сфері спортивних об’єктів, в той час як в своєму оголошенні визначає предмет закупівлі за ДК 021:2015: 45210000-2 — Будівництво будівель - Замовник суттєво звужує коло потенційних учасників та обмежує їх можливості для участі в процедурі закупівлі, встановлюючи перевагу для інших, що зменшує рівне здійснення прав учасниками без законних на те підстав.
Отже, тендерна документація не відповідає вимогам Закону України "Про публічні закупівлі", оскільки містить вимогу, що обмежує конкуренцію та призводить до дискримінації учасників, а дії Замовника (в частині встановлення зазначеної вище умови документації конкурсних торгів) порушують вимоги частини четвертої статті 22 Закону та один з основних принципів здійснення закупівель, визначених статтею 3 Закону, а саме – недискримінація учасників.
Для усунення невідповідностей тендерної документації законодавству у сфері публічних закупівель, вимога до аналогічного договору "в сфері спортивних об’єктів" має бути виключена з тендерної документації."
Звертаємо увагу, що відповідно до постанови Кабінету міністрів України № 30 від 18.01.2006 р. "Про затвердження Порядку надання закладу фізичної культури і спорту статусу бази олімпійської, паралімпійської та дефлімпійської підготовки і переліку закладів, яким надано такий статус", Замовнику надано статус бази олімпійської, паралімпійської та дефлімпійської підготовки, відтак будівля льодового палацу має специфіку предмета закупівлі, оскільки є спортивним об'єктом.
Також, нажаль, об'єкт - будівля льодового палацу за адресою: м. Київ, вул. Юрія Іллєнка, буд. 46, має сумний досвід виконання реконструкції, яка проводилась за рахунок коштів державного бюджету, передбачених постановою Кабінету Міністрів України від 29.11.2010 №1100 "Про перерозподіл та передачу бюджетних призначень у 2010 році", якою передбачалось Міністерству фінансів України надання субвенцій з державного бюджету України міському бюджету м. Києва на виконання будівельних робіт. У зв'язку з відсутністю досвіду та компетенції у бувшого генерального підрядника при реконструкції аналогічних об'єктів, реконструкція, яка була розпочата в 2010 р. на даний час не завершена.
Згідно вимог законодавства, на захисті конкуренції у процесі публічних закупівель стоїть низка принципів, визначених ч.1 ст. 3 Закону України "Про публічні закупівлі". Одним з таких принципів є принцип недискримінації учасників. Його суть полягає в тому, що встановлюються рівні умови участі у процедурах закупівель для вітчизняних та іноземних учасників всіх форм власності та організаційно-правових форм. При цьому замовнику забороняється вдаватися до дій, які можуть дискримінувати потенційних учасників закупівлі.
Відповідно до ч.2 ст.16 Закону України "Про публічні закупівлі", замовник може встановити один або кілька кваліфікаційних критеріїв:
- наявність обладнання та матеріально-технічної бази;
- наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
- наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
Частиною 3 ст. 16 Закону України "Про публічні закупівлі" встановлено, що визначені замовником згідно з цією статтею кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, зазначаються в тендерній документації та вимагаються під час проведення переговорів з учасником.
З урахуванням вищезазначених положень Закону України "Про публічні закупівлі", замовник має право в тендерній документації вимагати документально підтвердити досвід виконання аналогічного договору в сфері спортивних об’єктів, що укладений із замовниками (контрагентами) і така вимога, згідно вищезазначених положень законодавства - не є дискримінаційною умовою.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 04 квітня 2019 14:37
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Коефіціент | Приведена ціна | Документи |
---|---|---|---|---|---|
ТОВ "НАВІГАТОРСПЕЦБУД" |
87 300 000,00
UAH з ПДВ
|
87 300 000,00
UAH з ПДВ
|
1.4285714286 | 61 110 000 | Документи |
ТОВ "КУЛЕВ-ІНВЕСТ" |
87 363 000,00
UAH з ПДВ
|
87 363 000,00
UAH з ПДВ
|
1 | 87 363 000 | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КИЇВБУД22" |
87 363 000,00
UAH з ПДВ
|
87 363 000,00
UAH з ПДВ
|
1 | 87 363 000 | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "НАВІГАТОРСПЕЦБУД" #34412917 |
Переможець |
87 300 000,00
UAH з ПДВ
|
09 квітня 2019 14:03
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
27 грудня 2019 15:26
|
Додаток _ 2.pdf | зміни до договору |
27 грудня 2019 15:22
|
Додаткова угода _ 1 до договору на виконання робіт _ 18 від 26 квітня 2019 року.pdf | зміни до договору |
27 грудня 2019 15:22
|
Електронний підпис | укладений |
27 грудня 2019 15:18
|
Електронний підпис | укладений |
26 квітня 2019 14:27
|
Договір № 18 | зміни до договору |
26 квітня 2019 14:18
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 27 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 27 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | подовження дії договору |
Номер договору про закупівлю: | 18 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | № 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |