Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Філія "Управління магістральних газопроводів "Прикарпаттрансгаз" АТ "Укртрансгаз" |
Код ЄДРПОУ: | 00153133 |
Місцезнаходження: | 76018, Україна , Івано-Франківська обл., Івано-Франківськ, вул. Незалежності, 48 |
Контактна особа: |
Юрій Черник +380342784302 Chernik-yi@utg.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 18 березня 2019 17:27 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 26 березня 2019 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 01 квітня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 05 квітня 2019 00:00 |
Початок аукціону: | 05 квітня 2019 11:02 |
Очікувана вартість: | 446 631,10 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 233,16 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71310000-4: Консультаційні послуги у галузях інженерії та будівництва
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
28 березня 2019 11:46 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
28 березня 2019 11:46 |
1_Зміни до тендерної документації - 2019.docx | |
28 березня 2019 10:54 |
перелік змін.docx | |
18 березня 2019 17:24 |
Додаток V-а - Опитувальник юридичної особи..pdf | |
18 березня 2019 17:24 |
Додаток V-б - Опитувальник фізичної особи.pdf | |
18 березня 2019 17:24 |
Додаток V -в - Питальник екологічно-соціальної політики..pdf | |
18 березня 2019 17:24 |
Додаток ІV. Проект договору.docx | |
18 березня 2019 17:24 |
Додаток I. Технічні вимоги і якісні характеристики предмета закупівлі..doc | |
18 березня 2019 17:24 |
Додаток II. Кваліфікаційні критерії до Учасників торгів..doc | |
18 березня 2019 17:24 |
Додаток III. Вимоги при наданні пакету документів переможцем торгів..docx | |
18 березня 2019 17:24 |
Додаток 1 до договору.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-05-06-000004 ● 160659e1b9154a86b08e2b384ec9266d
- Статус: вирішено ● Дата: 05 грудня 2019
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 06 травня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 06 травня 2019 14:53 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
06.05.2019 № 22
Івано-Франківськ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 186, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Г. БУКОВСЬКИЙ
ДОДАТОК
до наказу Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Івано-Франківській
області від 06.05.2019 №22
Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
3 UA-2019-03-18-002462-а 18.03.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю у сфері закупівель
Управління Західного офісу Держаудитслужби
в Івано-Франківській області О. ПЕТРИНА
Надання інформації про усунення порушення замовником
Надаємо інформацію, щодо викладеного у висновку від 14.05.2019 по процедурі закупівлі: Консультаційні послуги у галузях інженерії та будівництва (Експертиза проектної документації з питань охорони праці), інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-03-18-002462-а. У відповідності до абз.3 ч.1 ст.10 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (із змінами та доповненнями) (далі – Закон України), зміни до тендерної документації та роз’яснення до неї (у разі наявності) публікуються протягом одного дня з дня прийняття рішення про їх внесення або надання роз’яснення. Слід зазначити, що статтею 23 Закону України передбачена можливість внесення змін до тендерної документації, однак, перелік таких змін Законом не визначений та не обмежений. Замовником торгів були внесені зміни до тендерної документації шляхом розміщення та відображення в електронній системі закупівель у вигляді нової редакції тендерної документації (зміни до тендерної документації) додатково до початкової редакції тендерної документації та окремим документом оприлюднено перелік змін, що вносяться, як це визначено ч.2 ст. 23 Закону України. Враховуючи те, що Замовник торгів розміщає інформацію на акредитованій електронній площадці торгів «SmartТender», то при внесенні змін до тендерної документації користувався інструкцією зі створення процедури «Відкриті торги» (https://smarttender.biz/webclient/(S(voxlldsxd4ofszpsbm3qhzzb))/?tz=3). Таким чином, Замовником виконано всі вимоги ч.2 ст.23 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (із змінами та доповненнями).
2019-05-17 10:25:24
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 14 травня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 31 травня 2019 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Підтвердження усунення порушення
Не усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • відсутній механізм
Відсутній механізм
2019-12-05 16:13:09
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 05 квітня 2019 11:23
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КАРПАТСЬКИЙ ЕКСПЕРТНО-ТЕХНІЧНИЙ ЦЕНТР ДЕРЖПРАЦІ" |
434 435,34
UAH з ПДВ
|
432 200,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Науково-виробнича фірма "Зонд" |
443 898,29
UAH з ПДВ
|
434 235,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КАРПАТСЬКИЙ ЕКСПЕРТНО-ТЕХНІЧНИЙ ЦЕНТР ДЕРЖПРАЦІ" #20538693 |
Переможець |
432 200,00
UAH з ПДВ
|
12 квітня 2019 13:52
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 жовтня 2019 14:11
|
Електронний підпис | укладений |
26 квітня 2019 12:06
|
Договір = 1904000527.pdf | укладений |
26 квітня 2019 12:05
|