Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Консультаційні послуги у галузях інженерії та будівництва (Експертиза проектної документації з питань охорони праці)
Очікувана вартість
446 631,10 UAH
UA-2019-03-18-002462-a 8e327e6195554c66902164759bdb3330
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Юрій Черник

+380342784302 Chernik-yi@utg.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Філія "Управління магістральних газопроводів "Прикарпаттрансгаз" АТ "Укртрансгаз"
Код ЄДРПОУ: 00153133
Місцезнаходження: 76018, Україна , Івано-Франківська обл., Івано-Франківськ, вул. Незалежності, 48
Контактна особа: Юрій Черник
+380342784302
Chernik-yi@utg.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 березня 2019 17:27
Звернення за роз’ясненнями: до 26 березня 2019 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 01 квітня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 квітня 2019 00:00
Початок аукціону: 05 квітня 2019 11:02
Очікувана вартість: 446 631,10 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 233,16 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71310000-4: Консультаційні послуги у галузях інженерії та будівництва


Закупівля здійснюється у відповідності https://prozorro.gov.ua/plan/UA-P-2019-01-16-000875-c , згідно технічних вимог і якісних характеристик предмета закупівлі «Консультаційні послуги у галузях інженерії та будівництва (Експертиза проектної документації з питань охорони праці)»
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
44 од.
Експертиза проектної документації з питань охорони праці
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 71310000-4 — Консультаційні послуги у галузях інженерії та будівництва

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
28 березня 2019 11:46
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 березня 2019 10:54
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 березня 2019 17:25
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 березня 2019 11:46
1_Зміни до тендерної документації - 2019.docx
28 березня 2019 10:54
Зміни до тендерної документації - 2019.docx
18 березня 2019 17:24
Тендерна документація - 2019 (1).docx
28 березня 2019 10:54
перелік змін.docx
18 березня 2019 17:24
Додаток V-а - Опитувальник юридичної особи..pdf
18 березня 2019 17:24
Додаток V-б - Опитувальник фізичної особи.pdf
18 березня 2019 17:24
Додаток V -в - Питальник екологічно-соціальної політики..pdf
18 березня 2019 17:24
Додаток ІV. Проект договору.docx
18 березня 2019 17:24
Додаток I. Технічні вимоги і якісні характеристики предмета закупівлі..doc
18 березня 2019 17:24
Додаток II. Кваліфікаційні критерії до Учасників торгів..doc
18 березня 2019 17:24
Додаток III. Вимоги при наданні пакету документів переможцем торгів..docx
18 березня 2019 17:24
Додаток 1 до договору.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-05-06-000004 ● 160659e1b9154a86b08e2b384ec9266d
  • Статус: вирішено ● Дата: 05 грудня 2019
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 06 травня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 06 травня 2019 14:53
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ


Н А К А З

06.05.2019 № 22

Івано-Франківськ


Про початок
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 186, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.


Начальник Г. БУКОВСЬКИЙ

ДОДАТОК
до наказу Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Івано-Франківській
області від 06.05.2019 №22

Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
3 UA-2019-03-18-002462-а 18.03.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Начальник відділу контролю у сфері закупівель
Управління Західного офісу Держаудитслужби
в Івано-Франківській області О. ПЕТРИНА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Надаємо інформацію, щодо викладеного у висновку від 14.05.2019 по процедурі закупівлі: Консультаційні послуги у галузях інженерії та будівництва (Експертиза проектної документації з питань охорони праці), інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-03-18-002462-а. У відповідності до абз.3 ч.1 ст.10 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (із змінами та доповненнями) (далі – Закон України), зміни до тендерної документації та роз’яснення до неї (у разі наявності) публікуються протягом одного дня з дня прийняття рішення про їх внесення або надання роз’яснення. Слід зазначити, що статтею 23 Закону України передбачена можливість внесення змін до тендерної документації, однак, перелік таких змін Законом не визначений та не обмежений. Замовником торгів були внесені зміни до тендерної документації шляхом розміщення та відображення в електронній системі закупівель у вигляді нової редакції тендерної документації (зміни до тендерної документації) додатково до початкової редакції тендерної документації та окремим документом оприлюднено перелік змін, що вносяться, як це визначено ч.2 ст. 23 Закону України. Враховуючи те, що Замовник торгів розміщає інформацію на акредитованій електронній площадці торгів «SmartТender», то при внесенні змін до тендерної документації користувався інструкцією зі створення процедури «Відкриті торги» (https://smarttender.biz/webclient/(S(voxlldsxd4ofszpsbm3qhzzb))/?tz=3). Таким чином, Замовником виконано всі вимоги ч.2 ст.23 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (із змінами та доповненнями).

2019-05-17 10:25:24


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 14 травня 2019
Кінцевий строк оскарження: 31 травня 2019

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Не усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • відсутній механізм

Відсутній механізм

2019-12-05 16:13:09

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 квітня 2019 11:23

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КАРПАТСЬКИЙ ЕКСПЕРТНО-ТЕХНІЧНИЙ ЦЕНТР ДЕРЖПРАЦІ" 434 435,34
UAH з ПДВ
432 200,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Науково-виробнича фірма "Зонд" 443 898,29
UAH з ПДВ
434 235,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

15 квітня 2019 15:15
Електронний підпис
15 квітня 2019 15:13
Цінова пропозиція.PDF
15 квітня 2019 15:13
Розрахунок вартості.PDF
15 квітня 2019 15:12
Питальник.PDF
15 квітня 2019 15:12
Калькуляція 1 люд-дня.pdf
15 квітня 2019 15:12
Допуск АТ УКРТРАНСГАЗ.PDF
15 квітня 2019 15:12
Довідка МВС_директор.PDF
15 квітня 2019 15:12
Довідка ДПІ.PDF
04 квітня 2019 12:19
Електронний підпис
04 квітня 2019 11:36
6.3 Копія Статуту.PDF
04 квітня 2019 11:36
3.2 Калькуляція.pdf
04 квітня 2019 11:36
3. Розрахунок вартості.PDF
04 квітня 2019 11:36
1. Технічні вимоги.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КАРПАТСЬКИЙ ЕКСПЕРТНО-ТЕХНІЧНИЙ ЦЕНТР ДЕРЖПРАЦІ"

ТОВ "Науково-виробнича фірма "Зонд"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КАРПАТСЬКИЙ ЕКСПЕРТНО-ТЕХНІЧНИЙ ЦЕНТР ДЕРЖПРАЦІ"
#20538693
Переможець 432 200,00
UAH з ПДВ
12 квітня 2019 13:52

Документи

12 квітня 2019 13:52
Електронний підпис
12 квітня 2019 13:51
28-р.pdf
12 квітня 2019 13:51
28-д.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 квітня 2019 13:52

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КАРПАТСЬКИЙ ЕКСПЕРТНО-ТЕХНІЧНИЙ ЦЕНТР ДЕРЖПРАЦІ"
#20538693
432 200,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

12 квітня 2019 13:52
Електронний підпис
12 квітня 2019 13:51
28-р.pdf
12 квітня 2019 13:51
28-д.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 жовтня 2019 14:11
Електронний підпис укладений
26 квітня 2019 12:06
Договір = 1904000527.pdf укладений
26 квітня 2019 12:05

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 26 квітня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 432 200,00
UAH (в тому числі ПДВ 72 033,33 UAH)