Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 – 03220000-9 Овочі, фрукти та горіхи (виноград, банани, диня, персики, черешня, кабачки, морква, перець солодкий, зелень, буряк, часник, капуста)
Очікувана вартість
112 650,00 UAH
UA-2019-03-18-002270-a 0eb0e5ff53d641e8af25953c6ab70e96
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Марина Православна

+380577133146 zentr2015@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КЗ "Харківський обласний ЦСПРД"
Код ЄДРПОУ: 25463310
Місцезнаходження: 61029, Україна , Харківська обл., м. Харків, вул. Краснодарська, 102-а
Контактна особа: Марина Православна
+380577133146
zentr2015@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 березня 2019 16:41
Звернення за роз’ясненнями: до 21 березня 2019 18:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 березня 2019 18:00
Початок аукціону: 26 березня 2019 13:42
Очікувана вартість: 112 650,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 563,25 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03220000-9: Овочі, фрукти та горіхи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
150 кілограм
виноград
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61029, Україна, Харківська область, м. Харків, вул. Краснодарська, 102 А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
1000 кілограм
банани
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61029, Україна, Харківська область, м. Харків, вул. Краснодарська, 102 А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
500 кілограм
диня
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61029, Україна, Харківська область, м. Харків, вул. Краснодарська, 102 А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
80 кілограм
персики
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61029, Україна, Харківська область, м. Харків, вул. Краснодарська, 102 А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
80 кілограм
черешня
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61029, Україна, Харківська область, м. Харків, вул. Краснодарська, 102 А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
500 кілограм
кабачки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61029, Україна, Харківська область, м. Харків, вул. Краснодарська, 102 А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
1200 кілограм
морква
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61029, Україна, Харківська область, м. Харків, вул. Краснодарська, 102 А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
50 кілограм
перець солодкий
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61029, Україна, Харківська область, м. Харків, вул. Краснодарська, 102 А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
60 кілограм
зелень
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61029, Україна, Харківська область, м. Харків, вул. Краснодарська, 102 А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
600 кілограм
буряк
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61029, Україна, Харківська область, м. Харків, вул. Краснодарська, 102 А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
40 кілограм
часник
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61029, Україна, Харківська область, м. Харків, вул. Краснодарська, 102 А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
1200 кілограм
капуста
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61029, Україна, Харківська область, м. Харків, вул. Краснодарська, 102 А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
21 березня 2019 15:19
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 березня 2019 15:18
ТД овочі фрукти 21.03.2019.doc
21 березня 2019 15:18
ТД овочі фрукти 21.03.2019.pdf
18 березня 2019 16:41
ТД овочі фрукти.pdf
21 березня 2019 15:19
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 березня 2019 16:45
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 березня 2019 15:18
ТД овочі фрукти 21.03.2019.doc
21 березня 2019 15:18
ТД овочі фрукти 21.03.2019.pdf
18 березня 2019 16:41
ТД овочі фрукти.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Запит 1
Дата подання: 20 березня 2019 13:50
Дата відповіді: 21 березня 2019 15:10
Добрий день! З 01.01.2017 року втратила чинність "Санітарні правила для підприємств продовольчої торгівлі №5781-91 де зазначено,що транспортуються продукти харчування спеціальними та спеціалізованим транспортом з маркуванням ,прошу внести зміни до тендерної документації про маркування транспорту.
Відповідь: Рухомий склад, що перевозить харчові продукти, повинен мати санітарний паспорт автомобіля та спеціальне маркування ("хліб", "молоко", "риба" тощо) відповідно до п. 12.3 Наказу Міністерства транспорту України «Про затвердження Правил перевезень вантажів автомобільним транспортом в Україні» від 14.10.1997 року № 363.
Запит 2
Дата подання: 20 березня 2019 14:56
Дата відповіді: 21 березня 2019 15:11
Прошу завантажити до системи в іншому форматі(Word),так як це унеможливлює подання певних документів,передбачених цією тендерною документацією.
Відповідь: В систему буде завантажена тендерна документація з розширенням файлу в форматі Microsoft Word.
Запит 1
Дата подання: 20 березня 2019 15:50
Дата відповіді: 21 березня 2019 15:12
Прошу надати розяснення щодо документу(договору) щодо правових підстав використання потужностей(об,єкту)повинен містити інформацію про можливість обігу на потужностях саме предмету тендеру,а також дані про часові межі розпорядку роботи потужності(обєкту),про який часовий розпорядок йдется???і де повина міститися інофрмація про можливість обігу на потужностях саме предмета тендеру???
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Інформація про можливість обігу предмета тендеру, а саме: виноград, банани, дині, персики, черешня, кабачки, морква, перець солодкий, зелень, буряк, часник, капуста (продукти харчування, овочі, фрукти, ягоди) має міститися в договорі (оренди наприклад). Щодо часового розпорядку, можемо пояснити наступне – йдеться про час роботи об'єкту (приміщення для підготовки та фасування харчових продуктів)
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-03-18-002270-a.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ОЛЕФІР АНДРІЙ ВІКТОРОВИЧ, Код ЄДРПОУ:3062618358
Дата подання: 20 березня 2019 15:34
Інформація про технічні характеристики
Шановний Замовнику Вами у документації зазначається, що предмет закупівлі повинен бути урожаю 2019 року, але дана умова не є реальною для виконання у разі замолення товару Вами в даний період (весна - літо). Отже прошу внести зміни, щодо виключення даної умови (урожай 2019 року) з тендерної документації.
Рішення замовника: Вимога задоволена
21 березня 2019 15:13
В тендерній документації вказано, що строк (термін) поставки (передачі) товару: березень-грудень 2019 р. Отже, черешня, персик, виноград, перець солодкий, кабачок, зелень (петрушка, кріп), диня будуть замовлятися відповідно до сезону збору, а наступні овочі за наведеним переліком нижче:
- урожай моркви 2018 року для поставок включно по травень 2019 року, з червня 2019 року урожаю 2019 року;
- урожай буряка 2018 року для поставок включно по червень 2019 року, з липня 2019 року урожаю 2019 року;
- урожай часника 2018 року для поставок включно по липень 2019 року, з вересня 2019 року урожаю 2019 року;
- урожай капусти 2018 року для поставок включно по травень 2019 року, з червня 2019 року урожаю 2019 року.
Дані зміни були внесені до тендерної документації.
Номер вимоги: UA-2019-03-18-002270-a.b2
Статус:
Відхилено
Учасник: БОРИСЕНКО АННА ОЛЕГІВНА, Код ЄДРПОУ:3283205028
Дата подання: 21 березня 2019 16:43
Запит 2
Прошу зробити зміни до тендерної документації,Замовником виставлені умови про надання довідки про проведення профілактичної дезинфекції транспорту,а більшість підприємств які надають послуги дезинфекції надають акти виконаних робіт,ця умова значно обмежую коло учасників та відповідно ,та дискримінує учасників.відповідно до ст.5 Закону про "Публічні закупівлі".
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
22 березня 2019 16:44
Адміністрація закладу вважає необхідним щоб автотранспортний засіб, яким будуть перевозитися продукти харчування, проходив санітарну обробку з певною періодичністю. Тобто, між постачальником та суб'єктом, який проводить санітарну обробку, має бути укладений договір на поточний рік.
За цих умов надання довідки про проведення профілактичної дезінфекції буде більш доцільним і не потребуватиме надання додаткових документів, таких наприклад, як договір на проведення дезінфекційних робіт.
Номер вимоги: UA-2019-03-18-002270-a.c3
Статус:
Відхилено
Учасник: БОРИСЕНКО АННА ОЛЕГІВНА, Код ЄДРПОУ:3283205028
Дата подання: 29 березня 2019 10:30
Запит 1
Вимога щодо відхилення тендерної пропозиції ФОП Дядіна А.С.,як таку яка не відповідає Тендерній документації.
Рішення замовника: Вимога відхилена
01 квітня 2019 10:48
Файл, що був прикріплений до вимоги порожній!
Номер вимоги: UA-2019-03-18-002270-a.a4
Статус:
Не задоволена
Учасник: БОРИСЕНКО АННА ОЛЕГІВНА, Код ЄДРПОУ:3283205028
Дата подання: 29 березня 2019 16:16
Запит 2
Вимога щодо відхилення тендерної пропозиції ФОП Дядіна А.С.,як таку яка не відповідає Тендерній документації.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
01 квітня 2019 15:38
Тендерний комітет КЗ «Харківський обласний ЦСПРД» на вимогу повідомляє наступне:
1. За першим питанням вимоги пояснюємо, що в тендерній документації прописано згідно п. 4.1: «на вимогу Закону України «Про захист персональних даних» учасник повинен надати в складі пропозиції (лист в довільній формі) згоду на обробку персональних даних».
2. За другим питанням вимоги пояснюємо, що згідно з п. 4.1 тендерної документації: «замовник може передбачити опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками в тендерних пропозиціях не призведе до відхилення їх пропозицій».
3. За третім питанням вимоги пояснюємо, що пропозиція ФОП Дядін А.С. тендеру ДК 021:2015 – 03220000-9 Овочі, фрукти та горіхи (виноград, банани, диня, персики, черешня, кабачки, морква, перець солодкий, зелень, буряк, часник, капуста) є читабельною, тому маючи кількість та ціну за одиницю товару цілком можливо визначити цінову пропозицію постачальника. Даний недолік є несуттєвим та не може бути причиною відхилення пропозиції. Щодо системи оподаткування то пропозиції вказано: «з ПДВ».
4. За четвертим питанням вимоги пояснюємо, що ФОП Дядін А.С. надав довідку про використання електронного цифрового підпису. Оскільки, пропозиція надана фізичної особою-підприємцем, який здійснює свою діяльність одноособово, про що він надав довідку про наявність працівників, то право підпису має лише він.
Головним критерієм кваліфікації учасників є ціна. ФОП Дядін А.С. має найнижчу цінову пропозицію, тому формальні (несуттєві) помилки не можуть бути підставою для дискваліфікації учасника.

Документи

21 березня 2019 15:13
протокол 17.pdf

Документи подані скаржником

29 березня 2019 10:30
Вимога відхили,тд..docx

Документи подані скаржником

29 березня 2019 16:16
Вимога відхили,тд..docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 26 березня 2019 14:09

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "ДЯДІН АНДРІЙ СЕРГІЙОВИЧ" 99 880,00
UAH з ПДВ
99 880,00
UAH з ПДВ
Документи
БОРИСЕНКО АННА ОЛЕГІВНА 111 500,00
UAH з ПДВ
111 500,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ОБЕРЕМКО ОЛЕНА ВОЛОДИМИРІВНА" 112 580,00
UAH з ПДВ
112 580,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

22 березня 2019 13:48
довідки-конвертирован.pdf
22 березня 2019 13:48
док-конвертирован.pdf

Публічні документи

25 березня 2019 17:55
Електронний підпис
25 березня 2019 17:39
52 Проект Договору.PDF
25 березня 2019 17:39
50 сертифікати якості.PDF
25 березня 2019 17:39
49 Потужність.PDF
25 березня 2019 17:39
46 Довідка потужність.PDF
25 березня 2019 17:39
45 Довідка повноваження.PDF
25 березня 2019 17:39
44 Довідка щодо підпису.PDF
25 березня 2019 17:39
43 Відомості Учасника.PDF
25 березня 2019 17:39
42 Лист-згода(Гіренко).PDF
25 березня 2019 17:39
41 Лист-згода(Голомісюк).PDF
25 березня 2019 17:39
40 Лист-згода(Чичімов Є.О).PDF
25 березня 2019 17:39
39 Лист-згода(Чичімов О.В).PDF
25 березня 2019 17:39
38 Лист-згода(Борисенко).PDF
25 березня 2019 17:39
37ІПН Чичімов Є.О.PDF
25 березня 2019 17:39
36 Паспорт Чичімов Є.О..PDF
25 березня 2019 17:39
35 ІПН Чичімов О.В.PDF
25 березня 2019 17:39
34 Паспорт Чичімов О.В.PDF
25 березня 2019 17:39
33 ІПН Гіренко.PDF
25 березня 2019 17:39
32 Паспорт Гіренко.PDF
25 березня 2019 17:39
31 ІПН Голомісюк.PDF
25 березня 2019 17:39
30 Паспорт Голомісюк.PDF
25 березня 2019 17:39
29 ІПН Борисенко.PDF
25 березня 2019 17:39
28 Паспорт Борісенко.PDF
25 березня 2019 17:39
27 Витяг з ЄДР.PDF
25 березня 2019 17:39
26 Довідка банку.PDF
25 березня 2019 17:39
24 Виписка.PDF
25 березня 2019 17:39
23 Цін.пропозиція.PDF
25 березня 2019 17:39
21 Видаткові накладні.PDF
25 березня 2019 17:39
20 Аналог.договір.PDF
25 березня 2019 17:39
19 Мед.книжка Голомісюк.PDF
25 березня 2019 17:39
18 Мед.книжка Гіренко.PDF
25 березня 2019 17:39
13 Податк.звітність 2 міс..PDF
25 березня 2019 17:39
12 Податк.звітність 1 міс..PDF
25 березня 2019 17:39
10 Довідка працівників.PDF
25 березня 2019 17:39
9 акт(дезин.дезинс.дерат).PDF
25 березня 2019 17:39
7 акти зезинф.транспорту.PDF
25 березня 2019 17:39
5.Договір суборенди.PDF
25 березня 2019 17:39
4.Договір на тран..PDF
25 березня 2019 17:39
3.Тех.паспорт(авто).PDF
25 березня 2019 17:39
2.МТБ(Борисенко).PDF
25 березня 2019 17:39
1.Перелік Документів.PDF

Публічні документи

25 березня 2019 17:10
22.проект договору.pdf
25 березня 2019 17:10
21.Оберемко 11.10.19.pdf
25 березня 2019 17:10
20.інформ про тех. хар.pdf
25 березня 2019 17:10
19.довідка статут.pdf
25 березня 2019 17:10
18.довідка печатка.pdf
25 березня 2019 17:10
17.Витяг ЄП.pdf
25 березня 2019 17:10
16.Виписка ( цвет).pdf
25 березня 2019 17:10
15-5договыр зберыгання.pdf
25 березня 2019 17:10
15.потужності.pdf
25 березня 2019 17:10
13 .листи згоди.pdf
25 березня 2019 17:10
12.паспорт + код.pdf
25 березня 2019 17:10
10.підписант.pdf
25 березня 2019 17:10
9.пропозиція.pdf
25 березня 2019 17:10
6-1договір перевезення.pdf
25 березня 2019 17:10
5.труд.дого.pdf
25 березня 2019 17:10
4.Мед.книжки.pdf
25 березня 2019 17:10
3.труд книжки.pdf
25 березня 2019 17:10
2.працівники.pdf
25 березня 2019 17:10
0.Реєстр.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "ДЯДІН АНДРІЙ СЕРГІЙОВИЧ"

БОРИСЕНКО АННА ОЛЕГІВНА

ФОП "ОБЕРЕМКО ОЛЕНА ВОЛОДИМИРІВНА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "ДЯДІН АНДРІЙ СЕРГІЙОВИЧ"
#3195710990
Переможець 99 880,00
UAH з ПДВ
28 березня 2019 14:58

Документи

28 березня 2019 14:58
Електронний підпис
28 березня 2019 14:56
протокол 19.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 березня 2019 14:58

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "ДЯДІН АНДРІЙ СЕРГІЙОВИЧ"
#3195710990
99 880,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

28 березня 2019 14:58
Електронний підпис
28 березня 2019 14:56
протокол 19.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
2 15 03 10 2019.pdf зміни до договору
10 жовтня 2019 16:22
2 15 05 09 2019.pdf зміни до договору
10 вересня 2019 16:42
2 15 8 150819.pdf зміни до договору
16 серпня 2019 12:59
дог 2 17 7 010819.pdf зміни до договору
05 серпня 2019 15:20
2 15 30 07 19.pdf зміни до договору
31 липня 2019 14:15
2 15 16 07 2019.pdf зміни до договору
18 липня 2019 15:12
2 15 2 20 06 2019.pdf зміни до договору
21 червня 2019 16:38
Електронний підпис зміни до договору
21 травня 2019 16:23
2 15 1 21 05 2019.pdf зміни до договору
21 травня 2019 16:20
2 15.pdf укладений
05 квітня 2019 14:58
лист.pdf укладений
03 квітня 2019 11:03
2 14.pdf укладений
02 квітня 2019 15:50

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
21 травня 2019
Дата публікації змін до договору:
21 травня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна цін на продукти харчування та внесення змін у специфікацію до договору
Номер договору про закупівлю: 2.15
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 червня 2019
Дата публікації змін до договору:
21 червня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна цін на продукти харчування
Номер договору про закупівлю: 2.15
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 липня 2019
Дата публікації змін до договору:
18 липня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна цін на продукти харчування
Номер договору про закупівлю: 2.15
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 липня 2019
Дата публікації змін до договору:
31 липня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна ціни
Номер договору про закупівлю: 2.15
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 серпня 2019
Дата публікації змін до договору:
05 серпня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): внесення змін в специфікацію до договору
Номер договору про закупівлю: 2.15
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 серпня 2019
Дата публікації змін до договору:
16 серпня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміни в специфікації
Номер договору про закупівлю: 2.15
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
05 вересня 2019
Дата публікації змін до договору:
10 вересня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна цін на продукти харчування
Номер договору про закупівлю: 2.15
Договір:
Номер додаткової угоди: 9
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
10 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна цін на продукти харчування
Номер договору про закупівлю: 2.15
Договір:
Номер додаткової угоди: 10
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML