Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Придбання мультимедійних комплексів для закладів загальної середньої освіти Канівського району
(Литвинецької загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів, Бобрицького навчально - виховного комплексу, Межиріцької загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів)
Очікувана вартість
185 400,00 UAH
UA-2019-03-18-001999-c ● 957d20dcb43840a6b2387101097dfce5
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти, молоді, спорту та культури Канівської районної державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 02147115 |
Вебсайт: | http://osvita.kaniv.info |
Місцезнаходження: | 19000, Україна , Черкаська обл., Канів, Героїв Небесної Сотні, 60 |
Контактна особа: |
Трохимець Ольга Василівна 380473632167 kanvo@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 18 березня 2019 23:50 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 22 березня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 26 березня 2019 00:00 |
Початок аукціону: | 26 березня 2019 11:34 |
Очікувана вартість: | 185 400,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 854,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Придбання мультимедійних комплексів для закладів загальної середньої освіти Канівського району
(Литвинецької загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів, Бобрицького навчально - виховного комплексу, Межиріцької загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів) Код ДК 021:2015:32320000-2 Телевізійне й аудіовізуальне обладнання
(Литвинецької загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів, Бобрицького навчально - виховного комплексу, Межиріцької загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів) Код ДК 021:2015:32320000-2 Телевізійне й аудіовізуальне обладнання
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3 комплект
Придбання мультимедійних комплексів для закладів загальної середньої освіти Канівського району
(Литвинецької загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів, Бобрицького навчально - виховного комплексу, Межиріцької загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів) Код ДК 021:2015:32320000-2 Телевізійне й аудіовізуальне обладнання
(Литвинецької загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів, Бобрицького навчально - виховного комплексу, Межиріцької загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів) Код ДК 021:2015:32320000-2 Телевізійне й аудіовізуальне обладнання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
26 квітня 2019
ДК 021:2015: 32320000-2 — Телевізійне й аудіовізуальне обладнання
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
18 березня 2019 23:58 |
Інструкція мультимедійне 185 400 02147115.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 19 березня 2019 08:46
Дата відповіді: 21 березня 2019 22:38
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі, вказаної в тендерній документації?
2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: 1) Згідно пункту 3 розділу 2 ст.22 Закону України "Про публічні закупівлі" до торгів допускаються всі товари, які мають аналогічні характеристики. Ми будемо розглядати обладнання , що є аналогічним , зазначеному у технічних вимогах до предмету закупівлі. Аналогічним товаром вважається товар, який за своїми якісними, кількісними, технічними характеристиками є однаковим (або кращим), має ідентичні ( або кращі) параметри, функції, комплектацію зазначені у технічному завданні.
2) Згідно принципам здійснення закупівель за ст. 3 Закону України "Про публічні закупівлі" - а саме недискримінація учасників, до закупівель допускаються всі учасники в незалежності від способу оподаткування. Що стосується суми, за якою визначається переможець, то згідно принципу статті 3 Закону України "Про публічні закупівлі", а саме максимальної економії та ефективності, при визначенні переможця враховується тільки ціна пропозиції учасника.
2) Згідно принципам здійснення закупівель за ст. 3 Закону України "Про публічні закупівлі" - а саме недискримінація учасників, до закупівель допускаються всі учасники в незалежності від способу оподаткування. Що стосується суми, за якою визначається переможець, то згідно принципу статті 3 Закону України "Про публічні закупівлі", а саме максимальної економії та ефективності, при визначенні переможця враховується тільки ціна пропозиції учасника.
Щодо ешелонів
Дата подання: 21 березня 2019 11:16
Дата відповіді: 21 березня 2019 23:24
Доброго дня!
Технічне завдання до предмету закупівлі містить наступне положення: "Перевага надається обладнанню виробників першого ешелону (А-бренд).". Просимо надати роз'яснення що це за ешелони, де можна ознайомитись із їхнім повним переліком, а також із критеріями та параметрами, за якими вони туди включаються, а також надати роз'яснення, як ця вимога поєднується з принципом недопущення обмеження конкуренції в закупівлях за державні кошти.
Дякуємо!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Вітаємо! "Виробників першого ешелону" - малося на увазі те ж саме, що й А-Бренд . А-Бренд (A-Brand ) популярні торгові марки великих, всесвітньовідомих компаній, які самі розробляють і виробляють товари. Давно присутні на Українському ринку, мають свої офіційні представництва, розвинену сервісну і технічну підтримку, забезпечують належну надійність та якість товарів . В даному випадку серед ІТ та аудіовізуального обладнання це DELL, HP, ACER, SONY. BENQ, EPSON. SVEN, EDIFIER та інші. Це побажання сформована через велике засилля нових, нікому невідомих торгових марок з сумнівною якістю товарів. Кожен світовий виробник А-Бренду має в своїй лінійці рішення, яке відповідає технічними вимогами нашої закупівлі . За метеріалами: Counterpoint's Market Monitor service, Global Brand Database, Market Intelligence & Consulting (MIC) Institute, Interbrand.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 26 березня 2019 12:01
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "Інтер Системс" |
144 952,47
UAH з ПДВ
|
144 952,47
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "КРЕО СІНЕРЖІ" |
183 000,00
UAH з ПДВ
|
177 295,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПРАТ "ЛИТЕР" |
184 995,00
UAH з ПДВ
|
177 300,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "Інтер Системс" #37653216 |
Відхилено |
144 952,47
UAH з ПДВ
|
03 квітня 2019 23:58
|
|
ТОВ "КРЕО СІНЕРЖІ" #41602230 |
Переможець |
177 295,00
UAH з ПДВ
|
08 квітня 2019 22:22
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Договір 38 22042019 Крео Сінержі.pdf | укладений |
23 квітня 2019 12:13
|