Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Придбання мультимедійних комплексів для закладів загальної середньої освіти Канівського району (Литвинецької загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів, Бобрицького навчально - виховного комплексу, Межиріцької загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів)
Очікувана вартість
185 400,00 UAH
UA-2019-03-18-001999-c 957d20dcb43840a6b2387101097dfce5
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Трохимець Ольга Василівна

380473632167 kanvo@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти, молоді, спорту та культури Канівської районної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 02147115
Вебсайт: http://osvita.kaniv.info
Місцезнаходження: 19000, Україна , Черкаська обл., Канів, Героїв Небесної Сотні, 60
Контактна особа: Трохимець Ольга Василівна
380473632167
kanvo@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 березня 2019 23:50
Звернення за роз’ясненнями: до 22 березня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 березня 2019 00:00
Початок аукціону: 26 березня 2019 11:34
Очікувана вартість: 185 400,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 854,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Придбання мультимедійних комплексів для закладів загальної середньої освіти Канівського району
(Литвинецької загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів, Бобрицького навчально - виховного комплексу, Межиріцької загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів) Код ДК 021:2015:32320000-2 Телевізійне й аудіовізуальне обладнання
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3 комплект
Придбання мультимедійних комплексів для закладів загальної середньої освіти Канівського району
(Литвинецької загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів, Бобрицького навчально - виховного комплексу, Межиріцької загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів) Код ДК 021:2015:32320000-2 Телевізійне й аудіовізуальне обладнання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 26 квітня 2019
ДК 021:2015: 32320000-2 — Телевізійне й аудіовізуальне обладнання

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 19 березня 2019 08:46
Дата відповіді: 21 березня 2019 22:38
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі, вказаної в тендерній документації? 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1) Згідно пункту 3 розділу 2 ст.22 Закону України "Про публічні закупівлі" до торгів допускаються всі товари, які мають аналогічні характеристики. Ми будемо розглядати обладнання , що є аналогічним , зазначеному у технічних вимогах до предмету закупівлі. Аналогічним товаром вважається товар, який за своїми якісними, кількісними, технічними характеристиками є однаковим (або кращим), має ідентичні ( або кращі) параметри, функції, комплектацію зазначені у технічному завданні.
2) Згідно принципам здійснення закупівель за ст. 3 Закону України "Про публічні закупівлі" - а саме недискримінація учасників, до закупівель допускаються всі учасники в незалежності від способу оподаткування. Що стосується суми, за якою визначається переможець, то згідно принципу статті 3 Закону України "Про публічні закупівлі", а саме максимальної економії та ефективності, при визначенні переможця враховується тільки ціна пропозиції учасника.
Щодо ешелонів
Дата подання: 21 березня 2019 11:16
Дата відповіді: 21 березня 2019 23:24
Доброго дня! Технічне завдання до предмету закупівлі містить наступне положення: "Перевага надається обладнанню виробників першого ешелону (А-бренд).". Просимо надати роз'яснення що це за ешелони, де можна ознайомитись із їхнім повним переліком, а також із критеріями та параметрами, за якими вони туди включаються, а також надати роз'яснення, як ця вимога поєднується з принципом недопущення обмеження конкуренції в закупівлях за державні кошти. Дякуємо!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Вітаємо! "Виробників першого ешелону" - малося на увазі те ж саме, що й А-Бренд . А-Бренд (A-Brand ) популярні торгові марки великих, всесвітньовідомих компаній, які самі розробляють і виробляють товари. Давно присутні на Українському ринку, мають свої офіційні представництва, розвинену сервісну і технічну підтримку, забезпечують належну надійність та якість товарів . В даному випадку серед ІТ та аудіовізуального обладнання це DELL, HP, ACER, SONY. BENQ, EPSON. SVEN, EDIFIER та інші. Це побажання сформована через велике засилля нових, нікому невідомих торгових марок з сумнівною якістю товарів. Кожен світовий виробник А-Бренду має в своїй лінійці рішення, яке відповідає технічними вимогами нашої закупівлі . За метеріалами: Counterpoint's Market Monitor service, Global Brand Database, Market Intelligence & Consulting (MIC) Institute, Interbrand.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 26 березня 2019 12:01

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Інтер Системс" 144 952,47
UAH з ПДВ
144 952,47
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КРЕО СІНЕРЖІ" 183 000,00
UAH з ПДВ
177 295,00
UAH з ПДВ
Документи
ПРАТ "ЛИТЕР" 184 995,00
UAH з ПДВ
177 300,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

25 березня 2019 21:28
Електронний підпис
25 березня 2019 21:27
ISO9001 Intech.pdf
25 березня 2019 21:27
ISO14001 Intech.pdf
25 березня 2019 21:27
Цінова пропозиція.pdf
25 березня 2019 21:27
Технічні умови.pdf
25 березня 2019 21:27
Технічні вимоги згода.pdf
25 березня 2019 21:27
Статут.pdf
25 березня 2019 21:27
Сертифікат кріплення.pdf
25 березня 2019 21:27
Свідоцтво МОН К-80.pdf
25 березня 2019 21:27
Порівняльна таблиця.pdf
25 березня 2019 21:27
Паспорт директора.pdf
25 березня 2019 21:27
Лист щодо сертифікації.pdf
25 березня 2019 21:27
ІПН директора.pdf
25 березня 2019 21:27
Інформаційний лист MTI.pdf
25 березня 2019 21:26
Довідка стаття 17.pdf
25 березня 2019 21:26
Довідка працівники.pdf
25 березня 2019 21:26
Довідка МТБ.pdf
25 березня 2019 21:26
Довідка з банку.pdf
25 березня 2019 21:26
Довідка досвід.pdf
25 березня 2019 21:26
Довідка довкілля.pdf
25 березня 2019 21:26
Відомості про учасника.pdf
25 березня 2019 21:26
Витяг з ЄДРПОУ.pdf
25 березня 2019 21:26
Висновок СЕС ViewSonic.pdf
25 березня 2019 21:26
Авторизаційний лист INTECH.pdf

Публічні документи

25 березня 2019 17:23
Електронний підпис
25 березня 2019 17:05
31. AEPCertificate.pdf
25 березня 2019 17:05
29. Довідка з податкової.pdf
25 березня 2019 17:05
26. Сертифікати на дошки.pdf
25 березня 2019 17:05
23. Статут.pdf
25 березня 2019 17:05
18. Довідка стаття 17.pdf
25 березня 2019 17:05
11. Паспорт та код.pdf
25 березня 2019 17:05
6. Довідка з МВС.pdf
25 березня 2019 17:05
1. Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

25 березня 2019 17:51
ПДВ Свідоцтво Завірений.pdf
25 березня 2019 17:51
Жандоров ІНПП Завірений.pdf
25 березня 2019 17:51
Технічна частина.pdf
25 березня 2019 17:51
Цінова пропозиція.pdf
25 березня 2019 17:51
Кваліфікаційна частина.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Інтер Системс"

ТОВ "КРЕО СІНЕРЖІ"

ПРАТ "ЛИТЕР"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "Інтер Системс"
#37653216
Відхилено 144 952,47
UAH з ПДВ
03 квітня 2019 23:58
ТОВ "КРЕО СІНЕРЖІ"
#41602230
Переможець 177 295,00
UAH з ПДВ
08 квітня 2019 22:22
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "КРЕО СІНЕРЖІ" #41602230

№ рішення у справі

72/68-р/к

Дата рішення у справі

22.09.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Південно-західного МТВ

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 08 квітня 2019 22:22

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "КРЕО СІНЕРЖІ"
#41602230
177 295,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Договір 38 22042019 Крео Сінержі.pdf укладений
23 квітня 2019 12:13

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 22 квітня 2019 — 30 грудня 2019
Сума оплати за договором: 177 295,00
UAH (в тому числі ПДВ 29 549,17 UAH)