Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України
ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Капітальний ремонт адміністративної будівлі Національного антикорупційного бюро України за адресою: місто Львів, вулиця Грекова О. генерала, № 3», код за ДК 021:2015 – 45453000-7 (Капітальний ремонт і реставрація)
Очікувана вартість
8 567 361,00 UAH
UA-2019-03-18-001942-c 38c06693ac2d4caa913d971663069907
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Панько Катерина Ігорівна

0442463064 K.PANKO@NABU.GOV.UA

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: НАЦІОНАЛЬНЕ АНТИКОРУПЦІЙНЕ БЮРО УКРАЇНИ
Код ЄДРПОУ: 39751280
Місцезнаходження: 03035, Україна , Київська обл., Київ, вул. Василя Сурикова, будинок 3
Контактна особа: Панько Катерина Ігорівна
0442463064
K.PANKO@NABU.GOV.UA
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 березня 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 08 квітня 2019 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 14 квітня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 квітня 2019 10:00
Початок аукціону: 19 квітня 2019 11:32
Очікувана вартість: 8 567 361,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 42 836,81 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Строк виконання робіт та передання їх результату Замовнику становить 180 (сто вісімдесят) календарних днів з дати початку виконання робіт.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 Роботи
Капітальний ремонт адміністративної будівлі Національного антикорупційного бюро України за адресою: місто Львів, вулиця Грекова О. генерала, № 3
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79007, Україна, Львівська обл., Львів, Грекова О. генерала, № 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2019
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
10 квітня 2019 18:02
Електронний підпис
03 квітня 2019 18:12
Електронний підпис
18 березня 2019 19:03
Електронний підпис
10 квітня 2019 18:02
Перелік змін від 10.04.2019.docx
10 квітня 2019 18:02
Додаток 3 Технічний опис предмета закупівлі (зі змінами від 10.04.2019).doc
18 березня 2019 19:03
Додаток 3 Технічний опис предмета закупівлі.doc
10 квітня 2019 18:02
Додаток 2 Кваліфікаційні вимоги (зі змінами від 10.04.2019).doc
18 березня 2019 19:03
Додаток 2 Кваліфікаційні вимоги.doc
10 квітня 2019 18:02
Додаток 6 Проект договору (зі змінами від 10.04.2019).doc
03 квітня 2019 18:12
Додаток 6 Проект договору (зі змінами від 03.04.2019).doc
18 березня 2019 19:03
Додаток 6 Проект договору.doc
10 квітня 2019 18:02
Тендерна документація (зі змінами від 10.04.2019).doc
03 квітня 2019 18:12
Тендерна документація (зі змінами від 03.04.2019).doc
18 березня 2019 19:03
Тендерна документація.doc
03 квітня 2019 18:12
Перелік змін від 03.04.2019.docx
18 березня 2019 19:03
Додаток 5 Лист-гарантія (ст. 17).doc
18 березня 2019 19:03
Додаток 4 форма Гарантійного листа.doc
18 березня 2019 19:03
Додаток 1 Тендерна пропозиція.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Неточності у Дефектному акті та Проекті
Дата подання: 21 березня 2019 11:38
Дата відповіді: 21 березня 2019 14:58
Шановний Замовник, через розбіжності даних у Дефектному акті та Проекту просимо Вас уточнити, що брати за пріоритет при прорахунку вартості обсягів робіт, Дефектний акт чи Проект?
Відповідь: Добрий день.
Просимо зазначити які саме розбіжності даних у дефектному акті та проекті.
Посадова особа Замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з Учасниками (з технічних питань) – Клименко Микола Миколайович, тел.: (044) 246-31-81, e-mail: m.klymenko@nabu.gov.ua.
Питання до Дефектного Акту на роботи по об’єкту «Капітальний ремонт адміністративної будівлі Національного антикорупційного бюро України за адресою: місто Львів, вулиця Грекова О. генерала, № 3»
Дата подання: 25 березня 2019 08:39
Дата відповіді: 27 березня 2019 17:59
Розділ 1. Внутрішнє оздоблення: • не врахований демонтаж каркасу підвісних стель на відм.0.000 І-1.200. • відсутній демонтаж каркасу підвісних стель на відм. 3.700. • Не враховані обсяги по ремонту перегородок з ГКЛ (демонтаж/монтаж -18 м2)на відм.3.700. • Не врахований демонтаж перегородки з ГКЛ-25,1 м2на відм.3.700. Розділ 2. Підлоги: • Не враховане перефугування підлоги з керамічної плитки - 294,72 м2 на відм.-2.650. • Не враховане перефугування підлоги з керамічної плитки – 77,41 м2 на відм.0.000 І-1.200 • Не враховане перефугування підлоги з керамічної плитки – 25,41 м2 на відм. 3.700 Розділ 3. Прорізи: • Не враховано обробка всіх металевих елементів протипожежною сумішшю. • Уточнити кількість демонтуємих дверей і дверей які фарбують на відм. -2.650. • Відсутнє регулювання вікон і дверей на всіх відмітках. • Відсутні монтаж металевих жалюзі ( електр.з мотором) на відм. 0.000 І-1.200. • Відсутня обклейка вікон захисною плівкою- 10 м2 на відм.3.700. Розділ 4. Прорізи: • На відм. 0.000 І-1.200 перевірити обсяг м2 мурування окремих ділянок. Розділ 5. Дах: • Не враховано ущільнення стиків корінників і даху -36 мп. • Відсутня штукатурка димарів -36 м2. • Відсутній ремонт отворів в покритті даху. Розділ 10. Водопровід госп. питний В1, Т3: • Не врахована теплоізоляція труб. • Монтаж коробів. • Монтаж лючків. Розділ 10. Водопровід протипожежний В2: • Неповна комплектація. Розділ 17. Опалення: • Не врахована теплоізоляція труб і закладання зазорів. Розділ 18. Вузол керування: • Неповна комплектація. Розділ 20. Вентиляція: • Відсутній демонтаж і монтаж воздуховодів. Розділ 21. Система автоматичної пожежної сигналізації: • Відсутній монтаж пристрою оптичної сигналізації. • Відсутній монтаж кінцевого пристрою. Розділ 27. Кабелі та проводи: • Не враховано фарбування і антикорозійне покриття. Розділ 28. Основне обладнання: • Не враховано монтаж комутаційної шафи. • Не враховано монтаж телекомунікаційних розеток. • Не враховано монтаж стійок 19. Розділ 30. Кабельні вироби: • Не враховано прокладання кабелю. Розділ 37. Озеленення: • Не враховано обрізку живоплоту. Розділ 38. Огородження території: • Не враховано ремонт і личкування стовпів існуючої огорожі -6 м2. Розділ 40. Опора освітлення: • Не врахований монтаж світильників.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий день.
Найближчим часом будуть внесені зміни до тендерної документації.
Дякуємо за запитання.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 19 квітня 2019 12:05

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Колективне підприємство "Центр комплекс" Львівської обласної асоціації інвалідів Всеукраїнської організації інвалідів "Союз організацій інвалідів України" 8 300 000,00
UAH з ПДВ
8 257 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Орбудсервіс 8 560 440,00
UAH з ПДВ
8 290 420,00
UAH з ПДВ
Документи
Підприємство "ЗАХІД-КВАРТАЛ" "ГО"ВО СОІУ" 8 348 000,00
UAH з ПДВ
8 348 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "МОСТКОМ" 8 546 965,00
UAH з ПДВ
8 418 454,57
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

02 травня 2019 18:41
розрахунок зарплати
02 травня 2019 17:08
Кошторис ч.3
02 травня 2019 17:08
Кошторис ч.2
02 травня 2019 17:08
Кошторис ч.1
25 квітня 2019 12:59
довідка з ДФС
25 квітня 2019 12:59
довідка з МВС
17 квітня 2019 15:00
технічні вимоги.pdf
03 квітня 2019 15:26
інші документи.pdf
03 квітня 2019 15:26
тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

18 квітня 2019 09:49
акт_КБ-2_12-2.PDF
18 квітня 2019 09:29
акт_КБ-2_12-1.pdf
18 квітня 2019 09:29
акт_КБ-2_11-2.pdf
18 квітня 2019 09:29
акт_КБ-2_11-1.pdf
18 квітня 2019 09:29
акт_КБ-2_10-2.pdf
18 квітня 2019 09:29
акт_КБ-2_10-1.pdf
18 квітня 2019 09:29
акт_КБ-2_09.pdf
18 квітня 2019 09:29
лист_ліцензія.pdf
18 квітня 2019 09:29
дефектний акт Н.pdf
16 квітня 2019 14:34
дефектний акт Н.pdf
09 квітня 2019 16:48
довідка субпідряд.pdf
03 квітня 2019 15:54
техніка.pdf
03 квітня 2019 15:54
тендерна пропозиція.pdf
03 квітня 2019 15:54
протокол.pdf
03 квітня 2019 15:54
працівники.pdf
03 квітня 2019 15:54
паспорт_довідка_дфс.pdf
03 квітня 2019 15:54
наказ_оригінал.pdf
03 квітня 2019 15:54
гарантійний лист.pdf
03 квітня 2019 15:54
ліцензія2018.doc.pdf
03 квітня 2019 15:54
лист згода.pdf
03 квітня 2019 15:54
акт_Куликів2.PDF
03 квітня 2019 15:54
лист гарантія.pdf
03 квітня 2019 15:54
дозвіл_небезп.роб..pdf
03 квітня 2019 15:54
договір_Куликів.pdf
03 квітня 2019 15:54
довідка субпідряд.pdf
03 квітня 2019 15:54
дефектний акт.pdf
03 квітня 2019 15:54
акт_Куликів1.pdf

Публічні документи

03 квітня 2019 15:41
Протокол.PDF
03 квітня 2019 15:41
Ліцензія.PDF
03 квітня 2019 15:41
Лист стаття 17.pdf
03 квітня 2019 15:41
Згода з договором.pdf
03 квітня 2019 15:41
Гарантійний лист.pdf
03 квітня 2019 15:41
Аналогічний договір.pdf

Публічні документи

18 квітня 2019 09:50
3
18 квітня 2019 09:50
1
18 квітня 2019 09:50
2.pdf
18 квітня 2019 09:50
4.pdf
03 квітня 2019 16:59
Електронний підпис
03 квітня 2019 16:54
Кошторис_compressed
03 квітня 2019 16:54
Договірна ціна
03 квітня 2019 16:54
Цінова пропозиція

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Колективне підприємство "Центр комплекс" Львівської обласної асоціації інвалідів Всеукраїнської організації інвалідів "Союз організацій інвалідів України"

ТОВ Орбудсервіс

Підприємство "ЗАХІД-КВАРТАЛ" "ГО"ВО СОІУ"

Товариство з обмеженою відповідальністю "МОСТКОМ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Колективне підприємство "Центр комплекс" Львівської обласної асоціації інвалідів Всеукраїнської організації інвалідів "Союз організацій інвалідів України"
#20774040
Переможець 8 257 000,00
UAH з ПДВ
25 квітня 2019 10:38

Документи

25 квітня 2019 10:38
Електронний підпис
25 квітня 2019 10:37
протокол розгляду.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 25 квітня 2019 10:38

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Колективне підприємство "Центр комплекс" Львівської обласної асоціації інвалідів Всеукраїнської організації інвалідів "Союз організацій інвалідів України"
#20774040
8 257 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

25 квітня 2019 10:38
Електронний підпис
25 квітня 2019 10:37
протокол розгляду.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
15 травня 2019 17:14
Договір_178_(частина_1).pdf укладений
15 травня 2019 17:13
Договір_178_(частина_2).pdf укладений
15 травня 2019 17:13
Електронний підпис зміни до договору
26 грудня 2019 18:26
Електронний підпис зміни до договору
26 грудня 2019 17:42
Договір_дод_4_538 (частина1_з_2-х) (1).pdf зміни до договору
26 грудня 2019 17:42
Договір_дод_4_538 (частина2_з_2-х) (1).pdf зміни до договору
26 грудня 2019 17:42
Електронний підпис зміни до договору
13 грудня 2019 16:35
Договір_дод_3_488_(частина _2_з_3х) (1).pdf зміни до договору
13 грудня 2019 16:34
Договір_дод_3_488_(частина _1_з_3х) (1).pdf зміни до договору
13 грудня 2019 16:34
Договір_дод_3_488_(частина _3_з_3х) (1).pdf зміни до договору
13 грудня 2019 16:34
Електронний підпис зміни до договору
11 листопада 2019 18:03
Договір_дод_2_390 (1).pdf зміни до договору
11 листопада 2019 18:03
Електронний підпис зміни до договору
09 липня 2019 15:42
Договір_дод_1_239 (1).pdf зміни до договору
09 липня 2019 15:41
Електронний підпис зміни до договору
15 травня 2019 17:44
Договір_178_(частина_3) (1).pdf зміни до договору
15 травня 2019 17:44

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
15 травня 2019
Дата публікації змін до договору:
15 травня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Частина третя договору про закупівлю робіт за державні кошти від 15.05.2019 № 178.
Номер договору про закупівлю: 178
Договір:
Номер додаткової угоди: 178
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 липня 2019
Дата публікації змін до договору:
09 липня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі.
Номер договору про закупівлю: 178
Договір:
Номер додаткової угоди: 1/239
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
08 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
11 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п. 4 частини четвертої статті 36 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII "Про публічні закупівлі", а саме продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі.
Номер договору про закупівлю: 178
Договір:
Номер додаткової угоди: 2/390
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
12 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
13 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п. 1 частини четвертої ст. 36 Закону Українивыд 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», асаме зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника.
Номер договору про закупівлю: 178
Договір:
Номер додаткової угоди: 3/488
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
26 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п. 1 частини четвертої статті 36 Закону України "Про публічні закупівлі", а саме зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника.
Номер договору про закупівлю: 178
Договір:
Номер додаткової угоди: 4/538
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 15 травня 2019 — 23 грудня 2019
Сума оплати за договором: 5 447 504,77
UAH