Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Капітальний ремонт адміністративної будівлі Національного антикорупційного бюро України за адресою: місто Львів, вулиця Грекова О. генерала, № 3», код за ДК 021:2015 – 45453000-7 (Капітальний ремонт і реставрація)
Очікувана вартість
8 567 361,00 UAH
UA-2019-03-18-001942-c 38c06693ac2d4caa913d971663069907
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Панько Катерина Ігорівна

0442463064 K.PANKO@NABU.GOV.UA

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: НАЦІОНАЛЬНЕ АНТИКОРУПЦІЙНЕ БЮРО УКРАЇНИ
Код ЄДРПОУ: 39751280
Місцезнаходження: 03035, Україна , Київська обл., Київ, вул. Василя Сурикова, будинок 3
Контактна особа: Панько Катерина Ігорівна
0442463064
K.PANKO@NABU.GOV.UA
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 березня 2019 19:06
Звернення за роз’ясненнями: до 08 квітня 2019 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 14 квітня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 квітня 2019 10:00
Початок аукціону: 19 квітня 2019 11:32
Очікувана вартість: 8 567 361,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 42 836,81 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Строк виконання робіт та передання їх результату Замовнику становить 180 (сто вісімдесят) календарних днів з дати початку виконання робіт.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 Роботи
Капітальний ремонт адміністративної будівлі Національного антикорупційного бюро України за адресою: місто Львів, вулиця Грекова О. генерала, № 3
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79007, Україна, Львівська обл., Львів, Грекова О. генерала, № 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2019
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
10 квітня 2019 18:02
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 квітня 2019 18:12
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 березня 2019 19:03
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 квітня 2019 18:02
Перелік змін від 10.04.2019.docx
10 квітня 2019 18:02
Додаток 3 Технічний опис предмета закупівлі (зі змінами від 10.04.2019).doc
18 березня 2019 19:03
Додаток 3 Технічний опис предмета закупівлі.doc
10 квітня 2019 18:02
Додаток 2 Кваліфікаційні вимоги (зі змінами від 10.04.2019).doc
18 березня 2019 19:03
Додаток 2 Кваліфікаційні вимоги.doc
10 квітня 2019 18:02
Додаток 6 Проект договору (зі змінами від 10.04.2019).doc
03 квітня 2019 18:12
Додаток 6 Проект договору (зі змінами від 03.04.2019).doc
18 березня 2019 19:03
Додаток 6 Проект договору.doc
10 квітня 2019 18:02
Тендерна документація (зі змінами від 10.04.2019).doc
03 квітня 2019 18:12
Тендерна документація (зі змінами від 03.04.2019).doc
18 березня 2019 19:03
Тендерна документація.doc
03 квітня 2019 18:12
Перелік змін від 03.04.2019.docx
18 березня 2019 19:03
Додаток 5 Лист-гарантія (ст. 17).doc
18 березня 2019 19:03
Додаток 4 форма Гарантійного листа.doc
18 березня 2019 19:03
Додаток 1 Тендерна пропозиція.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Неточності у Дефектному акті та Проекті
Дата подання: 21 березня 2019 11:38
Дата відповіді: 21 березня 2019 14:58
Шановний Замовник, через розбіжності даних у Дефектному акті та Проекту просимо Вас уточнити, що брати за пріоритет при прорахунку вартості обсягів робіт, Дефектний акт чи Проект?
Відповідь: Добрий день.
Просимо зазначити які саме розбіжності даних у дефектному акті та проекті.
Посадова особа Замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з Учасниками (з технічних питань) – Клименко Микола Миколайович, тел.: (044) 246-31-81, e-mail: m.klymenko@nabu.gov.ua.
Питання до Дефектного Акту на роботи по об’єкту «Капітальний ремонт адміністративної будівлі Національного антикорупційного бюро України за адресою: місто Львів, вулиця Грекова О. генерала, № 3»
Дата подання: 25 березня 2019 08:39
Дата відповіді: 27 березня 2019 17:59
Розділ 1. Внутрішнє оздоблення: • не врахований демонтаж каркасу підвісних стель на відм.0.000 І-1.200. • відсутній демонтаж каркасу підвісних стель на відм. 3.700. • Не враховані обсяги по ремонту перегородок з ГКЛ (демонтаж/монтаж -18 м2)на відм.3.700. • Не врахований демонтаж перегородки з ГКЛ-25,1 м2на відм.3.700. Розділ 2. Підлоги: • Не враховане перефугування підлоги з керамічної плитки - 294,72 м2 на відм.-2.650. • Не враховане перефугування підлоги з керамічної плитки – 77,41 м2 на відм.0.000 І-1.200 • Не враховане перефугування підлоги з керамічної плитки – 25,41 м2 на відм. 3.700 Розділ 3. Прорізи: • Не враховано обробка всіх металевих елементів протипожежною сумішшю. • Уточнити кількість демонтуємих дверей і дверей які фарбують на відм. -2.650. • Відсутнє регулювання вікон і дверей на всіх відмітках. • Відсутні монтаж металевих жалюзі ( електр.з мотором) на відм. 0.000 І-1.200. • Відсутня обклейка вікон захисною плівкою- 10 м2 на відм.3.700. Розділ 4. Прорізи: • На відм. 0.000 І-1.200 перевірити обсяг м2 мурування окремих ділянок. Розділ 5. Дах: • Не враховано ущільнення стиків корінників і даху -36 мп. • Відсутня штукатурка димарів -36 м2. • Відсутній ремонт отворів в покритті даху. Розділ 10. Водопровід госп. питний В1, Т3: • Не врахована теплоізоляція труб. • Монтаж коробів. • Монтаж лючків. Розділ 10. Водопровід протипожежний В2: • Неповна комплектація. Розділ 17. Опалення: • Не врахована теплоізоляція труб і закладання зазорів. Розділ 18. Вузол керування: • Неповна комплектація. Розділ 20. Вентиляція: • Відсутній демонтаж і монтаж воздуховодів. Розділ 21. Система автоматичної пожежної сигналізації: • Відсутній монтаж пристрою оптичної сигналізації. • Відсутній монтаж кінцевого пристрою. Розділ 27. Кабелі та проводи: • Не враховано фарбування і антикорозійне покриття. Розділ 28. Основне обладнання: • Не враховано монтаж комутаційної шафи. • Не враховано монтаж телекомунікаційних розеток. • Не враховано монтаж стійок 19. Розділ 30. Кабельні вироби: • Не враховано прокладання кабелю. Розділ 37. Озеленення: • Не враховано обрізку живоплоту. Розділ 38. Огородження території: • Не враховано ремонт і личкування стовпів існуючої огорожі -6 м2. Розділ 40. Опора освітлення: • Не врахований монтаж світильників.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий день.
Найближчим часом будуть внесені зміни до тендерної документації.
Дякуємо за запитання.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 19 квітня 2019 12:05

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Колективне підприємство "Центр комплекс" Львівської обласної асоціації інвалідів Всеукраїнської організації інвалідів "Союз організацій інвалідів України" 8 300 000,00
UAH з ПДВ
8 257 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Орбудсервіс 8 560 440,00
UAH з ПДВ
8 290 420,00
UAH з ПДВ
Документи
Підприємство "ЗАХІД-КВАРТАЛ" "ГО"ВО СОІУ" 8 348 000,00
UAH з ПДВ
8 348 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "МОСТКОМ" 8 546 965,00
UAH з ПДВ
8 418 454,57
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

02 травня 2019 18:41
розрахунок зарплати
02 травня 2019 17:08
Кошторис ч.3
02 травня 2019 17:08
Кошторис ч.2
02 травня 2019 17:08
Кошторис ч.1
25 квітня 2019 12:59
довідка з ДФС
25 квітня 2019 12:59
довідка з МВС
17 квітня 2019 15:00
технічні вимоги.pdf
03 квітня 2019 15:26
інші документи.pdf
03 квітня 2019 15:26
тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

18 квітня 2019 09:49
акт_КБ-2_12-2.PDF
18 квітня 2019 09:29
акт_КБ-2_12-1.pdf
18 квітня 2019 09:29
акт_КБ-2_11-2.pdf
18 квітня 2019 09:29
акт_КБ-2_11-1.pdf
18 квітня 2019 09:29
акт_КБ-2_10-2.pdf
18 квітня 2019 09:29
акт_КБ-2_10-1.pdf
18 квітня 2019 09:29
акт_КБ-2_09.pdf
18 квітня 2019 09:29
лист_ліцензія.pdf
18 квітня 2019 09:29
дефектний акт Н.pdf
16 квітня 2019 14:34
дефектний акт Н.pdf
09 квітня 2019 16:48
довідка субпідряд.pdf
03 квітня 2019 15:54
техніка.pdf
03 квітня 2019 15:54
тендерна пропозиція.pdf
03 квітня 2019 15:54
протокол.pdf
03 квітня 2019 15:54
працівники.pdf
03 квітня 2019 15:54
паспорт_довідка_дфс.pdf
03 квітня 2019 15:54
наказ_оригінал.pdf
03 квітня 2019 15:54
гарантійний лист.pdf
03 квітня 2019 15:54
ліцензія2018.doc.pdf
03 квітня 2019 15:54
лист згода.pdf
03 квітня 2019 15:54
акт_Куликів2.PDF
03 квітня 2019 15:54
лист гарантія.pdf
03 квітня 2019 15:54
дозвіл_небезп.роб..pdf
03 квітня 2019 15:54
договір_Куликів.pdf
03 квітня 2019 15:54
довідка субпідряд.pdf
03 квітня 2019 15:54
дефектний акт.pdf
03 квітня 2019 15:54
акт_Куликів1.pdf

Публічні документи

03 квітня 2019 15:41
Протокол.PDF
03 квітня 2019 15:41
Ліцензія.PDF
03 квітня 2019 15:41
Лист стаття 17.pdf
03 квітня 2019 15:41
Згода з договором.pdf
03 квітня 2019 15:41
Гарантійний лист.pdf
03 квітня 2019 15:41
Аналогічний договір.pdf

Публічні документи

18 квітня 2019 09:50
3
18 квітня 2019 09:50
1
18 квітня 2019 09:50
2.pdf
18 квітня 2019 09:50
4.pdf
03 квітня 2019 16:59
Електронний підпис
03 квітня 2019 16:54
Кошторис_compressed
03 квітня 2019 16:54
Договірна ціна
03 квітня 2019 16:54
Цінова пропозиція

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Колективне підприємство "Центр комплекс" Львівської обласної асоціації інвалідів Всеукраїнської організації інвалідів "Союз організацій інвалідів України"

ТОВ Орбудсервіс

Підприємство "ЗАХІД-КВАРТАЛ" "ГО"ВО СОІУ"

Товариство з обмеженою відповідальністю "МОСТКОМ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
Колективне підприємство "Центр комплекс" Львівської обласної асоціації інвалідів Всеукраїнської організації інвалідів "Союз організацій інвалідів України"
#20774040
Переможець 8 257 000,00
UAH з ПДВ
25 квітня 2019 10:38
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

Колективне підприємство "Центр комплекс" Львівської обласної асоціації інвалідів Всеукраїнської організації інвалідів "Союз організацій інвалідів України" #20774040

№ рішення у справі

63/17- р/к

Дата рішення у справі

04.04.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Західного МО ТВ

№ рішення у справі

727-р

Дата рішення у справі

29.12.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

АМКУ

Документи

25 квітня 2019 10:38
Електронний підпис
25 квітня 2019 10:37
протокол розгляду.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 25 квітня 2019 10:38

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Колективне підприємство "Центр комплекс" Львівської обласної асоціації інвалідів Всеукраїнської організації інвалідів "Союз організацій інвалідів України"
#20774040
8 257 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

25 квітня 2019 10:38
Електронний підпис
25 квітня 2019 10:37
протокол розгляду.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
26 грудня 2019 18:26
Електронний підпис зміни до договору
26 грудня 2019 17:42
Договір_дод_4_538 (частина1_з_2-х) (1).pdf зміни до договору
26 грудня 2019 17:42
Договір_дод_4_538 (частина2_з_2-х) (1).pdf зміни до договору
26 грудня 2019 17:42
Електронний підпис зміни до договору
13 грудня 2019 16:35
Договір_дод_3_488_(частина _2_з_3х) (1).pdf зміни до договору
13 грудня 2019 16:34
Договір_дод_3_488_(частина _1_з_3х) (1).pdf зміни до договору
13 грудня 2019 16:34
Договір_дод_3_488_(частина _3_з_3х) (1).pdf зміни до договору
13 грудня 2019 16:34
Електронний підпис зміни до договору
11 листопада 2019 18:03
Договір_дод_2_390 (1).pdf зміни до договору
11 листопада 2019 18:03
Електронний підпис зміни до договору
09 липня 2019 15:42
Договір_дод_1_239 (1).pdf зміни до договору
09 липня 2019 15:41
Електронний підпис зміни до договору
15 травня 2019 17:44
Договір_178_(частина_3) (1).pdf зміни до договору
15 травня 2019 17:44
Електронний підпис укладений
15 травня 2019 17:14
Договір_178_(частина_1).pdf укладений
15 травня 2019 17:13
Договір_178_(частина_2).pdf укладений
15 травня 2019 17:13

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
15 травня 2019
Дата публікації змін до договору:
15 травня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Частина третя договору про закупівлю робіт за державні кошти від 15.05.2019 № 178.
Номер договору про закупівлю: 178
Договір:
Номер додаткової угоди: 178
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 липня 2019
Дата публікації змін до договору:
09 липня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі.
Номер договору про закупівлю: 178
Договір:
Номер додаткової угоди: 1/239
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
08 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
11 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п. 4 частини четвертої статті 36 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII "Про публічні закупівлі", а саме продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі.
Номер договору про закупівлю: 178
Договір:
Номер додаткової угоди: 2/390
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
12 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
13 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п. 1 частини четвертої ст. 36 Закону Українивыд 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», асаме зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника.
Номер договору про закупівлю: 178
Договір:
Номер додаткової угоди: 3/488
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
26 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п. 1 частини четвертої статті 36 Закону України "Про публічні закупівлі", а саме зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника.
Номер договору про закупівлю: 178
Договір:
Номер додаткової угоди: 4/538
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 15 травня 2019 — 23 грудня 2019
Сума оплати за договором: 5 447 504,77
UAH