Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Надання інформаційно-консультаційних послуг з питань фінансово-господарської діяльності та управління закладом, педагогічної діяльності (інформаційно-консультаційні послуги) . (Код закупівлі згідно з ДК 021:2015: 79410000-1 Консультаційні послуги з питань підприємницької діяльності та управління).
Очікувана вартість
13 200,00 UAH
UA-2019-03-18-001913-c c4765afc64af4e77a9bf5089ccee95f9
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Редченко Людмила Володимирівна

380444893716 kmantender@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальний позашкільний навчальний заклад "Київська Мала академія наук учнівської молоді"
Код ЄДРПОУ: 37318438
Вебсайт: http://kyiv.man.gov.ua/
Місцезнаходження: 01010, Україна , Київська обл., Київ, вул. Івана Мазепи, 13
Контактна особа: Редченко Людмила Володимирівна
380444893716
kmantender@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 березня 2019 18:16
Звернення за роз’ясненнями: до 19 березня 2019 19:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 березня 2019 20:00
Очікувана вартість: 13 200,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79410000-1: Консультаційні послуги з питань підприємницької діяльності та управління


Надання інформаційно-консультаційних послуг з питань фінансово-господарської діяльності та управління закладом, педагогічної діяльності (інформаційно-консультаційні послуги) .
(Код закупівлі згідно з ДК 021:2015: 79410000-1 Консультаційні послуги з питань підприємницької діяльності та управління.

Тендерна документація

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Надання інформаційно-консультаційних послуг з питань фінансово-господарської діяльності та управління закладом, педагогічної діяльності (інформаційно-консультаційні послуги) на тему: «Профіль вчителя нової української школи. Моделі професійних компетенцій». (Код закупівлі згідно з ДК 021:2015: 79410000-1 Консультаційні послуги з питань підприємницької діяльності та управління)
Опис предмету закупівлі:
Надання інформаційно-консультаційних послуг з питань фінансово-господарської діяльності та управління закладом, педагогічної діяльності (інформаційно-консультаційні послуги) на тему: «Профіль вчителя нової української школи. Моделі професійних компетенцій».
(Код закупівлі згідно з ДК 021:2015: 79410000-1 Консультаційні послуги з питань підприємницької діяльності та управління)
Розгорнути Згорнути
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 6 600,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 33,00 UAH з ПДВ
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

1 посл
Надання інформаційно-консультаційних послуг з питань фінансово-господарської діяльності та управління закладом, педагогічної діяльності (інформаційно-консультаційні послуги) на тему: «Профіль вчителя нової української школи. Моделі професійних компетенцій».
(Код закупівлі згідно з ДК 021:2015: 79410000-1 Консультаційні послуги з питань підприємницької діяльності та управління)
Розгорнути Згорнути
ДК 021:2015: 79410000-1 — Консультаційні послуги з питань підприємницької діяльності та управління
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Дата доставки: 29 березня 2019  —  31 грудня 2019

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Потарська Ніна Миколаївна 6 600,00
UAH з ПДВ
6 600,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

21 березня 2019 20:04
паспорт Нина 1.pdf
21 березня 2019 20:04
паспорт Нина 1.pdf
21 березня 2019 20:03
паспорт Нина 1.pdf
21 березня 2019 20:03
паспорт Нина 1.pdf
21 березня 2019 20:03
паспорт Нина 1.pdf
21 березня 2019 20:03
паспорт Нина 1.pdf
21 березня 2019 20:03
паспорт Нина 1.pdf
21 березня 2019 20:03
паспорт Нина 1.pdf
21 березня 2019 20:03
паспорт Нина 1.pdf
21 березня 2019 19:39
паспорт Нина 1.pdf
21 березня 2019 19:39
паспорт Нина 1.pdf
21 березня 2019 19:39
паспорт Нина 1.pdf
21 березня 2019 19:39
паспорт Нина 1.pdf
21 березня 2019 19:39
паспорт Нина 1.pdf
21 березня 2019 19:39
паспорт Нина 1.pdf
21 березня 2019 19:39
код Нина.jpg
21 березня 2019 19:39
Витяг Потарська20.19.rtf
21 березня 2019 19:07
паспорт Нина.jpg
21 березня 2019 19:07
паспорт Нина 8.jpg
21 березня 2019 19:07
паспорт Нина 7.jpg
21 березня 2019 19:07
паспорт Нина 6.jpg
21 березня 2019 19:07
паспорт Нина 5.jpg
21 березня 2019 19:07
паспорт Нина 4.jpg
21 березня 2019 19:07
паспорт Нина 3.jpg
21 березня 2019 19:07
паспорт Нина 2.jpg
21 березня 2019 19:07
паспорт Потарская 1.jpg
21 березня 2019 16:37
ФОП-Потарська.rtf
21 березня 2019 16:37
Потарська Свідоцтво.jpg
21 березня 2019 16:37
Потарська виписка2.jpg
21 березня 2019 16:37
Потарська виписка_1.jpg
21 березня 2019 16:37
Копія паспорту.png

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Потарська Ніна Миколаївна

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Потарська Ніна Миколаївна
#21677333
Переможець 6 600,00
UAH з ПДВ
21 березня 2019 20:21

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 21 березня 2019 20:21

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Потарська Ніна Миколаївна
#21677333
6 600,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
SCAN_Додаткова угода до 09,2019.pdf укладений
18 квітня 2019 15:47
Договір Потарська (Інформ послуги) 9.pdf укладений
29 березня 2019 11:02

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 25 березня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 6 600,00
UAH