Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт приміщень по вул. Великій Васильківській, 104
Очікувана вартість
1 700 000,00 UAH
UA-2019-03-18-001888-c 211ac391ab704f748da9c8fca0b2912d
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Руднєв Олексій Анатолійович

380442583331 cpmsd2golos.pev@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Центр первинної медико-санітарної допомоги №2" Голосіївського району м. Києва
Код ЄДРПОУ: 38945128
Вебсайт: http://e-tender.biz
Місцезнаходження: 03039, Україна , Київ обл., Київ, вул. Голосіївська, 53
Контактна особа: Руднєв Олексій Анатолійович
380442583331
cpmsd2golos.pev@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 березня 2019 17:57
Звернення за роз’ясненнями: до 26 березня 2019 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 01 квітня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 квітня 2019 17:00
Початок аукціону: 11 квітня 2019 12:36
Очікувана вартість: 1 700 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 8 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт приміщень по вул. Великій Васильківській, 104
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03150, Україна, місто Київ, Київ, вул. Велика Васильківська, 104
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2019
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-03-18-001888-c.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "САЛЬТ", Код ЄДРПОУ:40395423
Дата подання: 17 квітня 2019 19:08
оскарження рішеня
Не згодні з рішенням про кваліфікацію учасника, так как учасником надані документи з безліч порушень щодо тендерної документації, а саме:
1. Згідно тендерної документації «3.2. На підтвердження інформації, вказаній у довідці (п. 3.1), учасник має надати копії вказаного договору(-ів) та листа(-ів) відгуку від замовників з яким було укладено договір(-и).» Учасники повинен був надати листи відгуки до всіх договорів вказаних в довідці про аналогічні договори.
Учасником надано три аналогічних договори.
а) Кап. Ремонт в Київському пансіонату ветеранів
- надано оригінал договору а не копія завірена належним чином
- не відємною частиною цього договору є договірна ціна, дефектний акт та календарний графік.
дефектний акт та календарний графік не надані.
- В наданому відгуку не вказано к якому договору він відноситься, тому немає підтвердження належного виконання данного договору.
б) КиївЕнерго
- надано оригінал договору а не копія завірена належним чином
- не відємною частиною цього договору є договірна ціна та кошторисна документація.
кошторисна документація не надані.
в) Пуща водиця
) Кап. Ремонт в Київському пансіонату ветеранів
- надано частину договору копію не завірену належним чином, останній лист оригінал, а не копія завірена належним чином
- не відємною частиною цього договору є договірна ціна, дефектний акт та календарний графік.
Договірна ціна, дефектний акт та календарний графік не надані.
2. Згідно «Розділ 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» необхідно було надати в складі тендерної пропозиції копію протоколу зборів учасників/засновників та/або копією наказу (розпорядження) про його призначення.
Учасником надан оригінал наказу про презначення а не завірена належним чином копія
3. Дозвіл оригінал а не копія
4. Згідно пункту тендерної документації учасник повинен надати Довідку видану уповноваженим органом про те, що юридичну особу, яка є учасником не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення за підписом уповноваженої особи учасника та завірену печаткою (у разі наявності).
Учасником нада така довідка, але вона без підпису уповноваженної особи та не завірена печаткою
5. Згідно «ІІІ. Інші документи (для учасників - юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців) учасник мав надати Копія установчих документів Учасника - Статут із змінами та доповненнями – для юридичних осіб, на томість він надав ОРИГІНАЛ статуту.
6.Учасником надана інформація щодо материально технічної бази, яку має учасник для належного виконання договору, але згідно кошторисної документації, у учасника немає усієї матеріало-технічної бази для належного виконання договору.
Таким чином учасник взагалі не підтвердив можниливисть виконання договору та піддає ризику належного використання бюджетних коштів! Вимагаємо дискваліфікувати учасника!
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
22 квітня 2019 16:05
1. Законом не встановлено вимог до документального підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям, тому замовники самостійно визначають з дотриманням вимог чинного законодавства перелік документів, які вони вважатимуть підтвердження відповідності учасників кваліфікаційним критеріям та вимоги до оформлення таких документів, як за формою, так і за змістом.
Таким чином Замовником не було вказано надання аналогічних договорів в повному обсязі (з Додатками) і не надання їх не є причина відхилення тендерної пропозиції.
2. Довідка про наявність працівників ТОВ «ВЕКТОР-АТ» відповідає Додатку 1 п. 2.1 де необхідно було надати П.І.Б., посада, загальний трудовий стаж, що і було вказано.
3. Учасник ТОВ "Вектор-АТ" виконав вимоги тендерної документації та підтвердив відповідність кваліфікаційному критерію «Наявність обладнання та матеріально-технічної бази».
4. Повноваження щодо підпису документів пропозиції конкурсних торгів ТОВ «ВЕКТОР-АТ» надається директору ТОВ «ВЕКТОР-АТ» Талдикіну Андрію Олексійовичу на підставі наказу №1/18к від 17 серпня 2018року, який надається.
Згідно Витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань Талдикін Андрій Олексійович, як директор ТОВ «ВЕКТОР-АТ», має право вчиняти дії від імені юридичної особи без довіреності (в т. ч. підписувати тендерну документацію).
5. Відповідно до закону України від 21 травня 2015 року № 475-VIII "Про внесення змін до деяких законів України щодо відомостей про кінцевого бенефіціарного власника (контролера) юридичної особи" (далі - Закон № 475-VIII), який набрав чинності 26 травня 2015 року, передбачено, що відомості про кінцевого бенефіціарного власника (контролера), в тому числі кінцевого бенефіціарного власника (контролера) учасника (засновника), якщо учасник (засновник) - юридична особа, не подаються:
юридичними особами, учасниками яких є виключно фізичні особи, якщо кінцеві бенефіціарні власники (контролери) таких юридичних осіб збігаються з їх учасниками. У цьому випадку учасники - фізичні особи є бенефіціарними власниками (контролерами) такої юридичної особи.
Виходячи з вище викладеного, підстави для відхилення тендерної пропозиції ТОВ "Вектор-АТ" - відсутні.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 квітня 2019 13:27

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОФІТ БУДЦЕНТР" 1 359 949,52
UAH з ПДВ
1 359 949,52
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЕКСПЕРТ-ІНБУД" 1 439 616,30
UAH з ПДВ
1 430 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "САЛЬТ" 1 489 986,52
UAH з ПДВ
1 439 616,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ВЕКТОР-АТ 1 654 696,18
UAH з ПДВ
1 489 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Укрмонтажлюкс" 1 532 332,00
UAH з ПДВ
1 532 332,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ БК Будцентр 1 633 235,00
UAH з ПДВ
1 633 235,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Інтелрембуд 1 699 989,00
UAH з ПДВ
1 699 989,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

05 квітня 2019 15:40
Електронний підпис
05 квітня 2019 15:35
Відгук Калитянська.PDF
05 квітня 2019 12:43
Лист-відгук БСМП.pdf
05 квітня 2019 09:43
Аналогічні 1.rar
05 квітня 2019 09:39
Аналогічні 2.rar
05 квітня 2019 03:43
Листи-відгуки субпідр.pdf
05 квітня 2019 03:43
ОПИС.pdf
05 квітня 2019 03:43
Директор Юрченко код.pdf

Публічні документи

05 квітня 2019 11:03
Довідки.pdf
04 квітня 2019 12:48
Витяг.pdf
04 квітня 2019 12:46
Відомості ЄДРПОУ.pdf
04 квітня 2019 12:46
Дозволи.pdf
04 квітня 2019 12:46
Статут Експерт-Інбуд.pdf
04 квітня 2019 12:44
Фін.звіт 2018.pdf
04 квітня 2019 12:43
Виписка ЄДРПОУ.pdf
04 квітня 2019 12:43
Витяг (ПДВ).pdf
04 квітня 2019 12:38
Аналогічні договори.pdf
04 квітня 2019 12:35
Довідки.pdf
04 квітня 2019 12:34
кошторис (приміщення).pdf

Публічні документи

05 квітня 2019 16:50
Електронний підпис
05 квітня 2019 16:49
20.ПроСубпідряд.pdf
05 квітня 2019 16:49
32.ПроВідвідування.pdf
05 квітня 2019 16:49
22.ПроКорупцПорушення.pdf
05 квітня 2019 16:49
6.ТендернаПропозиція.pdf
05 квітня 2019 16:49
33.ЗахистДовкілля.pdf
05 квітня 2019 16:49
18.НаявністьДосвіду.pdf
05 квітня 2019 16:49
10.КопіяДозволу.pdf
05 квітня 2019 16:49
26.СтатутСальтКопія.pdf
05 квітня 2019 16:49
9.РозрахунокКошторис.pdf
05 квітня 2019 16:49
27.ВитягЗЄДРОУ.pdf
05 квітня 2019 16:49
17.Працівники.pdf
05 квітня 2019 16:49
11.КопіяЛіцензії.pdf
05 квітня 2019 16:49
5.РішенняПідписання.pdf
05 квітня 2019 16:49
16.Обладнення.pdf
05 квітня 2019 16:49
25.ДовідкаПроНалогиДФС.pdf
05 квітня 2019 16:49
18.3.ВідгукГірсівка.pdf
05 квітня 2019 16:49
2.Наказ4кЩодоКорючкіна.pdf
05 квітня 2019 16:49
1.1.ПроОсобу.pdf
05 квітня 2019 16:49
4.ВитягЗУстановчих.pdf
05 квітня 2019 16:49
30.ДовідкаНДС.pdf
05 квітня 2019 16:49
14.ФінансовийЗвіт.pdf

Публічні документи

05 квітня 2019 15:31
Витяг.pdf
04 квітня 2019 12:39
Фін. звіт.pdf
04 квітня 2019 12:38
Субпідряд.pdf
04 квітня 2019 12:38
СТАТУТ.pdf
04 квітня 2019 12:36
Проект договору.pdf
04 квітня 2019 12:33
Наказ.pdf
04 квітня 2019 12:33
ліцензія.pdf
04 квітня 2019 12:31
Довідки.pdf
04 квітня 2019 12:31
Довідка МВС.pdf
04 квітня 2019 12:29
Довідка ДФС.pdf
04 квітня 2019 12:28
Довідка банкрутство.pdf
04 квітня 2019 12:28
Відомості ЄДРПОУ.pdf
04 квітня 2019 12:28
Витяг ПДВ.pdf
04 квітня 2019 12:27
Виписка.pdf
04 квітня 2019 12:27
Аналогічні договори.pdf
04 квітня 2019 12:22
Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

04 квітня 2019 14:45
2.1_Паспорт.pdf
04 квітня 2019 14:45
3.3_Фінзвіт новий.pdf
04 квітня 2019 14:45
2_Ліцензія нова.pdf
04 квітня 2019 14:45
8_Довідка_ДПІ_27.03.2019-2.pdf
04 квітня 2019 14:45
5_Обладнання та МТБ.doc.pdf
04 квітня 2019 14:45
7_Досвід підрядника.doc.pdf
04 квітня 2019 14:45
7.2_Лист відгук КМКЛ_№8..pdf
04 квітня 2019 14:45
10_Свідоцтво ПДВ.pdf
04 квітня 2019 14:45
8_Довідка ст.17.pdf
04 квітня 2019 14:45
548_СД_ДФ_2-1-1.pdf
04 квітня 2019 14:45
1_ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
04 квітня 2019 14:45
3.3_Квитанція№2 нова.pdf
04 квітня 2019 14:45
2_Статут новий 2019.pdf
04 квітня 2019 14:45
548_СД_ССР_4.pdf
04 квітня 2019 14:45
548_ДЦ_ДЦ_2.pdf
04 квітня 2019 14:45
2019_03_28_лист довідка.doc.pdf
04 квітня 2019 14:45
548_СД_ЛС1_2-1-1.pdf
04 квітня 2019 14:45
548_СД_ССР_5.pdf
04 квітня 2019 14:45
548_СД_СВР.pdf
04 квітня 2019 14:45
548_ДЦ_ДЦ_3.pdf
04 квітня 2019 14:45
2_Право підпису 2019.pdf
04 квітня 2019 14:45
9_Витяг ЄДР новий.pdf
04 квітня 2019 14:44
Довідка МВС.zip
04 квітня 2019 14:44
Довідка_20190314.zip
04 квітня 2019 14:44
2019_03_20_Довідка.zip

Публічні документи

05 квітня 2019 09:36
Установчі документи 7.rar
05 квітня 2019 09:36
Установчі документи 6.rar
05 квітня 2019 09:36
Установчі документи 5.rar
05 квітня 2019 09:36
Установчі документи 4.rar
05 квітня 2019 09:36
Установчі документи 3.rar
05 квітня 2019 09:36
Установчі документи 2.rar
05 квітня 2019 09:36
Установчі документи 1.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОФІТ БУДЦЕНТР"

ТОВ "ЕКСПЕРТ-ІНБУД"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "САЛЬТ"

ТОВ ВЕКТОР-АТ

Товариство з обмеженою відповідальністю "Укрмонтажлюкс"

ТОВ БК Будцентр

ТОВ Інтелрембуд

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОФІТ БУДЦЕНТР"
#42754428
Відхилено 1 359 949,52
UAH з ПДВ
17 квітня 2019 17:55
ТОВ "ЕКСПЕРТ-ІНБУД"
#40282370
Переможець 1 430 000,00
UAH з ПДВ
17 квітня 2019 18:02

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 квітня 2019 18:02

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ЕКСПЕРТ-ІНБУД"
#40282370
1 430 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
20 вересня 2019 16:17
Уточнюючий_дефектний_акт_дод.угоду3 кап.ремонт_приміщень_В.Васильківська,104_ТОВ ЕКСПЕРТ-ІНБУД.pdf зміни до договору
20 вересня 2019 16:14
Додаткова_угода_3_кап._ремонт_приміщень_Велика Васильківська,104_ТОВ ЕКСПЕРТ-ІНБУД.pdf зміни до договору
20 вересня 2019 16:08
Електронний підпис зміни до договору
19 липня 2019 15:50
Додаткова_угода_2_кап._ремонт_приміщень_Велика Васильківська,104_ТОВ ЕКСПЕРТ-ІНБУД.pdf зміни до договору
19 липня 2019 15:49
Електронний підпис зміни до договору
19 липня 2019 15:46
Додаткова_угода_1_кап._ремонт_приміщень_Велика Васильківська,104_ТОВ ЕКСПЕРТ-ІНБУД.pdf зміни до договору
19 липня 2019 15:45
Електронний підпис укладений
10 травня 2019 17:29
ДОГОВІР_кап._ремонт_приміщень_Велика Васильківська,104_ТОВ ЕКСПЕРТ-ІНБУД.pdf укладений
10 травня 2019 17:20

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
16 травня 2019
Дата публікації змін до договору:
19 липня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): В зв’язку з вилученням коштів для оплати послуг з технічного нагляду та оплати експертизи Замовником яких є Комунальне некомерційне підприємство «Центр первинної медико-санітарної допомоги №2» Голосіївського району м. Києва, вартість робіт (тобто компенсація всіх можливих витрат Підрядника та плата за виконану ним роботу) за цим Договором зменшена на 28 026,49 грн. (двадцять вісім тисяч двадцять шість грн. 49 коп.) і складає 1 401 973,51 грн. (один мільйон чотириста одна тисяча дев’ятсот сімдесят три грн. 51 коп.), в т.ч. ПДВ – 233 662,25 грн. Загальна сума договору може бути змінена протягом терміну дії Договору в разі зменшення або збільшення розміру бюджетного фінансування.
Номер договору про закупівлю: №25/19
Договір:
Номер додаткової угоди: №25/19
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 липня 2019
Дата публікації змін до договору:
19 липня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Добавити підпункт: 5.2.19. У разі, якщо при перевірці контролюючими органами об’єму виконаних робіт, вартості матеріалів, буде виявлено завищення вартості робіт, матеріалів, Підрядник протягом 3 днів зобов’язаний оформити акти на зменшення вартості робіт або ціни на матеріали, та повернути надмірно сплачені кошти на розрахунковий рахунок Замовника.
Номер договору про закупівлю: №25/19
Договір:
Номер додаткової угоди: №2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 вересня 2019
Дата публікації змін до договору:
20 вересня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Пункт 2 викласти в наступній редакції: В зв'язку зі змінами обсягів робіт, вартість робіт за цим Договором зменшена на 9931,37 грн. з ПДВ (дев'ять тисяч дев'ятсот тридцять одна гривня 37 коп.) і складає 1392042,14 грн. з ПДВ (один мільйон триста дев'яносто дві тисячі сорок дві гривні 14 коп.), в т.ч. ПДВ - 232007,03 грн.
Номер договору про закупівлю: №25/19
Договір:
Номер додаткової угоди: №3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML