Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Будівництво першої черги (гідротехнічні споруди) контейнерного терміналу на Карантинному молу ДП "ОМТП" за рахунок штучно створеної території (виконання екологічного моніторингу за гідротехнічними роботами)
Очікувана вартість
1 081 040,67 UAH
UA-2019-03-18-001871-c 4f14333312cf4f779a47cfbd9904ef89
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Кіжаєва Анастасія Анатоліївна

+38(048)7294015 tender@ods.uspa.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Одеська філія Державного підприємства «Адміністрація морських портів України» (Адміністрація Одеського морського порту)
Код ЄДРПОУ: 38728457
Місцезнаходження: 65026, Україна , Одеська обл., Одеса, ПЛОЩА МИТНА, будинок 1
Контактна особа: Кіжаєва Анастасія Анатоліївна
+38(048)7294015
tender@ods.uspa.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 березня 2019 17:49
Звернення за роз’ясненнями: до 26 березня 2019 10:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 квітня 2019 10:00
Очікувана вартість: 1 081 040,67 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 10 810,41 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 5400 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


код ДК 021:2015 45000000-7 "Будівельні роботи та поточний ремонт"
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 Роботи
Будівництво першої черги (гідротехнічні споруди) контейнерного терміналу на Карантинному молу ДП "ОМТП" за рахунок штучно створеної території (виконання екологічного моніторингу за гідротехнічними роботами)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65026, Україна, Одеська обл., Одеса, Площа Митна, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Оплата виконаних робіт здійснюється послідовно за етапи виконаних робіт. Оплата за етапи виконаних робіт здійснюється в термін не більше 15 банківських днів з моменту отримання Замовником звітної документації, відповідного рахунку та підписаного «Акту прийому-передачі виконаних робіт» шляхом перерахування Виконавцю коштів у розмірі згідно умов Договору. Остаточний розрахунок за Договором здійснюється після надання Виконавцем звітної документації Замовнику за восьмий (завершальний) етап виконання робіт згідно умов Договору та Календарному плану з виконання робіт, на підставі підписаного акту прийому-передачі виконаних робіт та оформлення рахунку. Оплата за виконані роботи здійснюється у разі затвердження в установленому порядку фінансового плану ДП «АМПУ» та наявності витрат у затвердженому фінансовому плані на поточний рік (відповідно до п. 1 Постанови КМУ від 03.10.2012 р. № 899). Пiсляоплата 15 Банківські 70
Iнша подія Замовник здійснює попередню оплату у розмірі не більш 30 % від ціни договору, протягом 15 банківських днів з дати набрання чинності договору на підставі отриманого замовником оригіналу належним чином оформленого рахунку від виконавця. Оплата авансу здійснюється у разі затвердження в установленому порядку фінансового плану ДП «АМПУ» та наявності витрат у затвердженому фінансовому плані на поточний рік (відповідно до п. 1 Постанови КМУ від 03.10.2012 р. № 899) Аванс 15 Банківські 30

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 квітня 2019 10:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "МАРПОЛ-СЕРВІС" 1 063 800,00
UAH
1 063 800,00
UAH
Документи

Публічні документи

02 квітня 2019 15:10
Цінова пропозиція.pdf
01 квітня 2019 16:50
БАНКІВСЬКА ГАРАНТІЯ.rar
01 квітня 2019 16:50
8 1 Банковская лицензия.pdf
01 квітня 2019 16:50
6 0 Лист згода.pdf
01 квітня 2019 16:50
1 9 свідоцтво ЕОЛ.pdf
01 квітня 2019 16:50
1 7 Договір лабораторія.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "МАРПОЛ-СЕРВІС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "МАРПОЛ-СЕРВІС"
#34024836
Переможець 1 063 800,00
UAH
19 квітня 2019 10:46

Документи

19 квітня 2019 10:46
Протокол розгляду.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 квітня 2019 10:46

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "МАРПОЛ-СЕРВІС"
#34024836
1 063 800,00
UAH
Документи

Документи

19 квітня 2019 10:46
Протокол розгляду.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
2555-В-ОДФ-19_1 (1).pdf зміни до договору
13 січня 2020 15:24
2555-В-ОДФ-19.pdf укладений
02 травня 2019 17:34

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
13 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
13 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін до неістотних умов договору
Номер договору про закупівлю: 2555-В-ОДФ-19
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML