Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти Городоцької районної державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 02144594 |
Вебсайт: | http://www.osvita-horodok.lviv.ua/ |
Місцезнаходження: | 81500, Україна , Львівська обл., Horodok, 16 Dzherelna St |
Контактна особа: |
Пилат Богдан Ярославович +380323130462 gorodokrvo@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 18 березня 2019 15:34 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 24 березня 2019 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 30 березня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 03 квітня 2019 00:00 |
Початок аукціону: | 03 квітня 2019 14:49 |
Очікувана вартість: | 1 470 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 7 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,48% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 44100 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39160000-1: Шкільні меблі
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
26 березня 2019 14:44 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
26 березня 2019 12:03 |
4-Перелік змін.docx | |
26 березня 2019 12:03 |
4- НОВА РЕДАКЦІЯ-ТД-мебліНУШ.doc | |
26 березня 2019 12:03 |
4- Додатки до НОВА РЕДАКЦІЯ-ТД-мебліНУШ.doc | |
22 березня 2019 11:24 |
3-Перелік змін.docx |
26 березня 2019 14:44 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
26 березня 2019 12:03 |
4-Перелік змін.docx
|
||||||
26 березня 2019 12:03 |
4- НОВА РЕДАКЦІЯ-ТД-мебліНУШ.doc
|
||||||
26 березня 2019 12:03 |
4- Додатки до НОВА РЕДАКЦІЯ-ТД-мебліНУШ.doc
|
||||||
22 березня 2019 11:24 |
3-Перелік змін.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-06-06-000012 ● 987e8484e14c45faa03cba06bc2fbe15
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 06 червня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 06 червня 2019 16:43 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
06.06.2019 №93
Львів
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель згідно Додатку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Додатку до цього наказу.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби
від 06.06.2019 №93
Витяг з переліку
процедур закупівлі
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2019-03-18-001823-a 18.03.2019 Інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 Закону України №922
В.о. начальника відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА
Надання інформації про усунення порушення замовником
27 червня 2019 р. Західним офісом Держаудитслужби оприлюднено Висновок про результати моніторингу закупівлі «Код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” - 39160000-1 - Шкільні меблі (Шкільні меблі для комплектування кабінетів початкових класів «Нова українська школа»: столи учнівські 1-місні, стільці Т-подібні, дошки аудиторні)» (ID моніторингу: UA-M-2019-06-06-000012). Згідно тексту даного Висновку встановлено порушення пункту 2 частини 2 статті 22, статті 28 та 25 Закону по процедурі відкритих торгів на закупівлю – «Код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” - 39160000-1 - Шкільні меблі (Шкільні меблі для комплектування кабінетів початкових класів «Нова українська школа»: столи учнівські 1-місні, стільці Т-подібні, дошки аудиторні)» (ID закупівлі: UA-2019-03-18-001823-a). Відповідно до абз. 2 ч. 8 ст. 71 ЗУ «Про публічні закупівлі» передбачено, що замовник протягом 5 робочих днів з дня оприлюднення органом державного фінансового контролю висновку оприлюднює через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.. Враховуючи дане положення Закону та Висновок про результати моніторингу закупівлі «Код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” - 39160000-1 - Шкільні меблі (Шкільні меблі для комплектування кабінетів початкових класів «Нова українська школа»: столи учнівські 1-місні, стільці Т-подібні, дошки аудиторні)» (ID моніторингу: UA-M-2019-06-06-000012), Відділ освіти Городоцької РДА надає аргументовані заперечення до висновку. Повідомляємо, що виявлені вами недоліки не можуть трактуватися як порушення з наступних причин. 1. Звертаємо Вашу увагу на те, що пункт 2 частини 2 статті 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» (далі по тексту - Закон), на яку ви посилаєтесь, НЕ МІСТИТЬ заборони щодо надання повторного підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним вимогам. Окрім того, п. 1 Розділу ІІІ Тендерної документації містить перелік документів, з яких має складатися тендерна документація учасників. Пункт 8 Розділу ІІІ Тендерної документації закріплює, що : «Учасник має право внести зміни або відкликати свою тендерну пропозицію ДО ЗАКІНЧЕННЯ СТРОКУ її подання без втрати свого забезпечення тендерної пропозиції». Пунктом 1 Розділу ІV Тендерної документація передбачено: «Тендерні пропозиції, отримані електронною системою закупівель ПІСЛЯ закінчення строку подання, НЕ ПРИЙМАЮТЬСЯ та автоматично повертаються учасникам, які їх подали». Отже, вище вказані пункти нашої Тендерної документації повністю відображають норми Закону про те, що тендерна пропозиція учасника – це документи, які подаються ДО закінчення строку подання. Що ж стосується умови тендерної документації про надання повторного підтвердження кваліфікаційним критеріям, а також про надання зразків товару. Дані документи та зразки, які можуть бути отримані після аукціону - НЕ ЯВЛЯЮТЬСЯ тендерною пропозицією учасника. Також і в Законі ВІДСУТНЯ ПРЯМА ЗАБОРОНА отримання після аукціону якоїсь додаткової інформації від учасників. Також, важливим фактом є те, що отримання такої додаткової інформації, документів, зразків тощо після аукціону жодним чином НЕ ЗМІНЮЄ ЗМІСТ тендерної пропозиції учасника та НЕ ЗМІНЮЄ ЦІНУ тендерної пропозиції Учасника. Такі документи, інформація, зразки тощо, тільки ПІДТВЕРДЖУЮТЬ ту інформацію, яка подана учасником в електронній формі. Тобто, Замовником НЕ ПОРУШЕНО вимогу абзацу 4 частини 5 статті 28 Закону, згідно якої замовник та учасник не можуть ініціювати будь-які переговори з питань внесення змін до змісту або ціни поданої тендерної пропозиції. Окрім того, відповідно до ч. 3. ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» передбачено: «Тендерна документація може містити також ІНШУ ІНФОРМАЦІЮ відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити». Враховуючи той факт, що в електронному вигляді, в результаті вивчення тільки копій документів учасників, НЕ МОЖЛИВО дослідити якість запропонованого товару, його технічні та якісні характеристики, відповідно і виникає необхідність перевірки відповідності запропонованого товару «на папері» реальним характеристикам. Також, варто наголосити, що ч. 4 ст. 22 Закону містить ЄДИНУ ЗАБОРОНУ щодо змісту тендерної документації, а саме: «4. Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників». Обмеження конкуренції та дискримінація – це встановлення переваг чи привілеїв окремим учасникам. Враховуючи те, що дана вимога стосується усіх учасників однаковою мірою, відповідно вона не містить ознак дискримінації, і може бути включена до тендерної документації. 2. Щодо невідповідності «Звіту про результати проведення процедури закупівлі», «Повідомлення про намір укласти договір», «Повідомленні про внесення змін до договору» вимогам пункту 1 та 2 наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22.03.2016 № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель» (далі –наказ №490), зареєстрованого в Міністерстві юстиції України від 25.03.2016 № 449/28579. З даного приводу повідомляємо, що саме наказом МЕРТ від 21.03.2019 р. № 463 (далі – наказ №463) внесено зміни до Форм документів у сфері публічних закупівель (https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/z0386-19). Набрання чинності Наказу №463 відбулося з дня його офіційного опублікування, а саме з 03.05.2019 р. Наша процедура закупівлі «Код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” - 39160000-1 - Шкільні меблі (Шкільні меблі для комплектування кабінетів початкових класів «Нова українська школа»: столи учнівські 1-місні, стільці Т-подібні, дошки аудиторні)» (ID закупівлі: UA-2019-03-18-001823-a), щодо якої проводився моніторинг, розпочата ДО моменту набрання чинності наказу №463 про внесення змін у форми документів, а саме 18.03.2019 р. Стаття 58 Конституції України закріплює один з найважливіших загальновизнаних принципів сучасного права - закони та інші нормативно-правові акти НЕ МАЮТЬ ЗВОРОТНЬОЇ ДІЇ В ЧАСІ. Це означає, що вони поширюють свою дію тільки на ті відносини, які виникли після набуття законами чи іншими нормативно-правовими актами чинності. Враховуючи те, що процедура закупівлі, щодо якої проводився моніторинг розпочата ДО моменту набрання чинності наказу №463, відповідно вимоги цього наказу поширюються на ті процедури, які розпочаті ПІСЛЯ набрання чинності цим Наказом №463. Відповідно до п. 2 наказу МЕРТ № 490 передбачено: «Формами документів, зазначених у пункті 1 наказу, затверджуються обов’язкові поля, що заповнюються замовником шляхом УНЕСЕННЯ в них наявної інформації В ЕЛЕКТРОННІЙ СИСТЕМІ закупівель». Тобто «Звіт про результати проведення процедури закупівлі», «Повідомлення про намір укласти договір», «Повідомлення про внесення змін до договору» - ці документи формуються САМЕ ЕЛЕКТРОННОЮ СИСТЕМОЮ АВТОМАТИЧНО, шляхом заповнення замовником ВІДПОВІДНИХ ПОЛІВ у електронній системі. Варто зауважити, що до цього часу електронною системою НЕ РЕАЛІЗОВАНА можливість внесення відповідної інформації, згідно наказу № 463, № 490. Оскільки у електронній системі ВІДСУТНІ пункт 11 «Джерело фінансування закупівлі», пункт 14 «Сума договору після внесення змін» та пункт 15 «Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін». Враховуючи все вище викладене, тендерний комітет при розробленні тендерної документації врахував усі вимоги чинного законодавства та затвердив її з дотриманням ЗУ «Про публічні закупівлі». Також звертаємо увагу, що усі опубліковані замовником документи сформовані електронною системою автоматично, згідно тих пунктів, які НАЯВНІ у функціоналі відповідного майданчика. Отже, тендерний комітет діяв у відповідності до вимог чинного законодавства та з дотриманням ЗУ «Про публічні закупівлі». Відповідно відсутні будь-які порушення з боку діяльності тендерного комітету. Також повідомляємо, що з усіма членами тендерного комітету проведено засідання де обговорено Висновок про результати моніторингу даної закупівлі. Голова тендерного комітету нагадав про основні вимоги ЗУ «Про публічні закупівлі». В подальшому зобов’язуємось і надалі виконувати вимоги законодавства з питань публічних закупівель, дотримуватись основних принципів публічних закупівель та не допускати будь-яких правопорушень.
2019-07-05 23:00:35
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 27 червня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 13 липня 2019 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
Рішення про призначення перевірки
UA-I-2019-09-06-000002
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
06.09.2019 Львів № 149
Про призначення
перевірки закупівель
Відповідно до частини 11 статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», абзаців другого та четвертого пункту 4 Порядку проведення перевірок закупівель Державною аудиторською службою, її міжрегіональними територіальними органами, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 01 серпня 2013 р. № 631, пункту 9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Провести з 09.09.2019 по 20.09.2019 перевірку закупівель UA-2019-02-18-000349-a, UA-2019-03-18-001823-a та UA-2019-03-04-000001-a, здійснених Відділом освіти Городоцької районної державної адміністрації.
2. Призначити відповідального за проведення перевірки – головного державного аудитора відділу контролю у сфері закупівель Василя ВИННИЦЬКОГО.
3. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
В.о. начальник Володимир ВОЇНСЬКИЙ
2019-09-06 12:39:52
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 03 квітня 2019 15:16
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ „ ЛИХАЧОВСЬКА МЕБЛЕВА ФАБРИКА” |
1 293 520,50
UAH з ПДВ
|
1 293 520,50
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП Топольницька Олена Володимирівна |
1 451 260,00
UAH з ПДВ
|
1 429 950,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "РОКОТО" |
1 470 000,00
UAH з ПДВ
|
1 470 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ „ ЛИХАЧОВСЬКА МЕБЛЕВА ФАБРИКА” #25464410 |
Відхилено |
1 293 520,50
UAH з ПДВ
|
19 квітня 2019 21:35
|
ФОП Топольницька Олена Володимирівна #2192806783 |
Переможець |
1 429 950,00
UAH з ПДВ
|
25 квітня 2019 11:16
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
03 січня 2020 11:20
|
Електронний підпис | укладений |
03 січня 2020 11:16
|
дод уг 1 НУШ.pdf | зміни до договору |
10 травня 2019 11:17
|
Електронний підпис | укладений |
08 травня 2019 00:19
|
Договір | укладений |
08 травня 2019 00:17
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 10 травня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 10 травня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони погодили внести зміни до банківських реквізитів Замовника. |
Номер договору про закупівлю: | Т19-27 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Т19-27 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |