Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Код ДК 021:2015 –77310000-6 - Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень (Послуги по догляду за зеленими насадженнями по вул. Київська м. Бровари Київської області)
Очікувана вартість
2 200 000,00 UAH
UA-2019-03-18-001807-c 58539a6dbcee40b48b2e75b771cb92f7
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Карпенко Валентина Степанівна

+380459452016 brovaru-ugkg@meta.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління будівництва, житлово - комунального господарства, інфраструктури та транспорту Броварської міської ради Київської області
Код ЄДРПОУ: 26146617
Місцезнаходження: 07400, Україна , Київська обл., місто Бровари, вул. Гагаріна, 15
Контактна особа: Карпенко Валентина Степанівна
+380459452016
brovaru-ugkg@meta.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 березня 2019 17:19
Звернення за роз’ясненнями: до 24 березня 2019 17:23
Оскарження умов закупівлі: до 30 березня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 квітня 2019 17:23
Початок аукціону: 04 квітня 2019 11:53
Очікувана вартість: 2 200 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 10 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,45%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 66000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:77310000-6: Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Код ДК 021:2015 –77310000-6 - Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень (Послуги по догляду за зеленими насадженнями по вул. Київська м. Бровари Київської області)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 07400, Україна, Київська область, м. Бровари, вул. Київська
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 77310000-6 — Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-03-18-001807-c.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ПРОЕКТНО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "МРІЯ", Код ЄДРПОУ:41506830
Дата подання: 22 березня 2019 12:59
ВИМОГА
Ознайомившись з вимогами тендерної документації, затвердженої рішенням тендерного комітету
Управління будівництва, житлово-комунального господарства, інфраструктури та транспорту Броварської міської ради Київської області (далі по тексту УБЖКГІТ) від18.03.19р. №31 (надалі – Тендерна документація), вбачаємо не можливість прийняти участь у відкритих торгах, оскільки тендерна документація містить вимоги, які є дискримінаційними, та унеможливлюють участь у відкритих торгах, вважає за необхідне оскаржити умови тендерної документації.
Так, пункт 5 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації передбачає наступні вимоги:
1). Матеріально-технічна база має бути розміщена в межах м. Бровари або від її територіальної межі на відстані не більше 5 км.
2). В учасника мають бути працівники відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, в тому числі:
1. Головний агроном – досвід роботи не менше 3 років;
2. Ландшафтний архітектор - досвід роботи не менше 3 років;
3. Озеленювач - досвід роботи не менше 3 років;

1. Вважаємо зазначені вище вимоги Замовника про наявність у учасника матеріально-технічної бази, що знаходяться на відстані не більше 5 км. від місця надання вказаних у закупівлі послуг є дискримінаційними, в зв’язку з наступним.
Статтею 3 Закону визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Згідно з частиною третьою статті 5 Закону замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги частини третьої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з нашою участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені статтею 3 Закону.
Відповідно до статті 18 ЗУ «Про захист економічної конкуренції суб’єктам господарювання, об’єднанням забороняється схиляти інших суб’єктів господарювання до вчинення порушень законодавства про захист економічної конкуренції чи сприяти вчиненню таких порушень. Суб’єктам господарювання, об’єднанням забороняється примушувати інших суб’єктів господарювання: до антиконкурентних узгоджених дій, визначених статтею 6 цього Закону; до узгоджених дій, визначених статтями 7, 8, 9 та 10 цього Закону; до участі у концентрації суб’єктів господарювання, визначеної статтею 22 цього Закону.
Відповідно до частини другої статті 4 ЗУ «Про захист економічної конкуренції» суб’єкти господарювання, органи влади, органи місцевого самоврядування, а також органи адміністративно-господарського управління та контролю зобов’язані сприяти розвитку конкуренції та не вчиняти будь-яких неправомірних дій, які можуть мати негативний вплив на конкуренцію.
При цьому звертаємо увагу, що спірною вимогою тендерної документації, Замовник створює умови, які породжують антиконкурентні узгоджені дії учасників, оскільки учасник, який бажає прийняти участь у торгах і має відповідну матеріально-технічну базу, зацікавлений знайти собі іншого учасника, який хоч і не має на меті участь у торгах, для надання відповідних послу, але прийматиме участь у торгах, лише для того, що б вони відбулися.

2. Вважаємо вимогу Замовника щодо стажу роботи працівників на підприємстві Учасника не менше 3 років також дискримінаційною, оскільки Замовник таким чином обмежив участь у торгах тих учасників які, з тої чи іншої причини прийняли на роботу нових працівників. Тобто, ті учасники, які лише почали господарську діяльність, або ті, які звільняли людей, а потім набирали новий штат, як Скаржник, не можуть прийняти участь в даній закупівлі, бо їх працівники працюють менше одного року.
Відповідно до статті 43 Конституції України, кожен має право на працю, що включає можливість заробляти собі на життя працею, яку він вільно обирає або на яку вільно погоджується. Держава створює умови для повного здійснення громадянами права на працю, гарантує рівні можливості у виборі професії та роду трудової діяльності, реалізовує програми професійно-технічного навчання, підготовки і перепідготовки кадрів відповідно до суспільних потреб.
Таким чином, ставлячи вимогу щодо стажу роботи на підприємстві не менше 3 років, замовник обмежує право займатися господарською діяльністю учасникам, які забезпечили Конституційне право на працю своїх працівників, а саме тих хто проявляв бажання звільнятися і відповідно тих, кого прийняли на роботу і які пропрацювали менше одного року.
Така вимога є необґрунтованою та дискримінаційною.
Вбачаємо можливість умисного зловживання замовником своїми правами, та намагання провести закупівлю під вже попередньо визначеного учасника, що вказує на можливість корупційної зацікавленості замовника.
Вимагаємо, негайно усунути всі дискримінаційні умови, шляхом внесення змін у тендерну документацію. У разі, не усунення відповідних змін, будемо звертатися з метою оскарження до Уповноваженого органу.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
26 березня 2019 10:37
Ваша інформація врахована у роботі та до тендерної документації внесені відповідні зміни

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 квітня 2019 12:14

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ ТМ Садовий центр "ДаЛаС" 2 140 768,00
UAH з ПДВ
2 140 768,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Ортанія" 2 176 453,00
UAH з ПДВ
2 176 453,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

03 квітня 2019 12:47
Електронний підпис
03 квітня 2019 12:37
Цінова пропозиція.PDF
03 квітня 2019 12:37
Витяг ПДВ_pagenumber 94.pdf
03 квітня 2019 12:37
Статут_pagenumber 75-93.pdf
03 квітня 2019 12:37
Акти ЖУС 2016_pagenumber 61-66.pdf
03 квітня 2019 12:37
акт Калинівка_pagenumber 51.pdf
03 квітня 2019 12:37
підтвердження МТБ 10-11.pdf
03 квітня 2019 12:37
підтвердження МТБ 8-9.pdf
03 квітня 2019 12:37
підтвердження МТБ 6-7.pdf

Публічні документи

03 квітня 2019 16:31
Технічне завдання.PDF
03 квітня 2019 16:31
ПДВ витяг.PDF
03 квітня 2019 16:31
Статут.pdf
03 квітня 2019 16:31
Цінова пропозиція.PDF
03 квітня 2019 16:31
наказ на директора.PDF
03 квітня 2019 16:31
Копії трудових книжок.PDF
03 квітня 2019 16:31
РЕЄСТР.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ТМ Садовий центр "ДаЛаС"

Товариство з обмеженою відповідальністю "Ортанія"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ ТМ Садовий центр "ДаЛаС"
#33927345
Переможець 2 140 768,00
UAH з ПДВ
09 квітня 2019 14:34

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 09 квітня 2019 14:34

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ ТМ Садовий центр "ДаЛаС"
#33927345
2 140 768,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 жовтня 2019 13:26
Платежки_Далас.rar укладений
04 жовтня 2019 13:24
Електронний підпис укладений
26 вересня 2019 16:06
ДУ _1 до дог._151-19.pdf зміни до договору
26 вересня 2019 16:03
Електронний підпис укладений
26 вересня 2019 15:44
Електронний підпис укладений
26 квітня 2019 11:04
Дог._151-19 від 26.04.19.pdf укладений
26 квітня 2019 11:01

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
26 вересня 2019
Дата публікації змін до договору:
26 вересня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): За взаємною згодою сторін узгоджене зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 151/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 26 квітня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 1 358 541,40
UAH (в тому числі ПДВ 226 423,56 UAH)