Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Код ДК 021:2015 –77310000-6 - Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень (Послуги по догляду за зеленими насадженнями по вул. Київська м. Бровари Київської області)
Очікувана вартість
2 200 000,00 UAH
UA-2019-03-18-001807-c ● 58539a6dbcee40b48b2e75b771cb92f7
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління будівництва, житлово - комунального господарства, інфраструктури та транспорту Броварської міської ради Київської області |
Код ЄДРПОУ: | 26146617 |
Місцезнаходження: | 07400, Україна , Київська обл., місто Бровари, вул. Гагаріна, 15 |
Контактна особа: |
Карпенко Валентина Степанівна +380459452016 brovaru-ugkg@meta.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 18 березня 2019 17:19 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 24 березня 2019 17:23 |
Оскарження умов закупівлі: | до 30 березня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 03 квітня 2019 17:23 |
Початок аукціону: | 04 квітня 2019 11:53 |
Очікувана вартість: | 2 200 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 10 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,45% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 66000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:77310000-6: Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Код ДК 021:2015 –77310000-6 - Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень (Послуги по догляду за зеленими насадженнями по вул. Київська м. Бровари Київської області)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
07400, Україна, Київська область, м. Бровари, вул. Київська
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 77310000-6 — Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
25 березня 2019 13:49 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
25 березня 2019 13:04 |
Перелік_змін_ТД_озеленення_вул_Київська.doc | |
25 березня 2019 13:04 |
Дод_2_Тех_завдання_озеленення_вул_Київська.doc | |
25 березня 2019 13:04 |
дод_1_договір надання послуг.docx | |
25 березня 2019 13:04 |
ТД_озеленення_Київська_2019.docx |
25 березня 2019 13:49 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
25 березня 2019 13:04 |
Перелік_змін_ТД_озеленення_вул_Київська.doc
|
|||
25 березня 2019 13:04 |
Дод_2_Тех_завдання_озеленення_вул_Київська.doc
|
|||
25 березня 2019 13:04 |
дод_1_договір надання послуг.docx
|
|||
25 березня 2019 13:04 |
ТД_озеленення_Київська_2019.docx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-03-18-001807-c.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ПРОЕКТНО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "МРІЯ", Код ЄДРПОУ:41506830
Дата подання: 22 березня 2019 12:59
ВИМОГА
Ознайомившись з вимогами тендерної документації, затвердженої рішенням тендерного комітету
Управління будівництва, житлово-комунального господарства, інфраструктури та транспорту Броварської міської ради Київської області (далі по тексту УБЖКГІТ) від18.03.19р. №31 (надалі – Тендерна документація), вбачаємо не можливість прийняти участь у відкритих торгах, оскільки тендерна документація містить вимоги, які є дискримінаційними, та унеможливлюють участь у відкритих торгах, вважає за необхідне оскаржити умови тендерної документації.
Так, пункт 5 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації передбачає наступні вимоги:
1). Матеріально-технічна база має бути розміщена в межах м. Бровари або від її територіальної межі на відстані не більше 5 км.
2). В учасника мають бути працівники відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, в тому числі:
1. Головний агроном – досвід роботи не менше 3 років;
2. Ландшафтний архітектор - досвід роботи не менше 3 років;
3. Озеленювач - досвід роботи не менше 3 років;
1. Вважаємо зазначені вище вимоги Замовника про наявність у учасника матеріально-технічної бази, що знаходяться на відстані не більше 5 км. від місця надання вказаних у закупівлі послуг є дискримінаційними, в зв’язку з наступним.
Статтею 3 Закону визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Згідно з частиною третьою статті 5 Закону замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги частини третьої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з нашою участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені статтею 3 Закону.
Відповідно до статті 18 ЗУ «Про захист економічної конкуренції суб’єктам господарювання, об’єднанням забороняється схиляти інших суб’єктів господарювання до вчинення порушень законодавства про захист економічної конкуренції чи сприяти вчиненню таких порушень. Суб’єктам господарювання, об’єднанням забороняється примушувати інших суб’єктів господарювання: до антиконкурентних узгоджених дій, визначених статтею 6 цього Закону; до узгоджених дій, визначених статтями 7, 8, 9 та 10 цього Закону; до участі у концентрації суб’єктів господарювання, визначеної статтею 22 цього Закону.
Відповідно до частини другої статті 4 ЗУ «Про захист економічної конкуренції» суб’єкти господарювання, органи влади, органи місцевого самоврядування, а також органи адміністративно-господарського управління та контролю зобов’язані сприяти розвитку конкуренції та не вчиняти будь-яких неправомірних дій, які можуть мати негативний вплив на конкуренцію.
При цьому звертаємо увагу, що спірною вимогою тендерної документації, Замовник створює умови, які породжують антиконкурентні узгоджені дії учасників, оскільки учасник, який бажає прийняти участь у торгах і має відповідну матеріально-технічну базу, зацікавлений знайти собі іншого учасника, який хоч і не має на меті участь у торгах, для надання відповідних послу, але прийматиме участь у торгах, лише для того, що б вони відбулися.
2. Вважаємо вимогу Замовника щодо стажу роботи працівників на підприємстві Учасника не менше 3 років також дискримінаційною, оскільки Замовник таким чином обмежив участь у торгах тих учасників які, з тої чи іншої причини прийняли на роботу нових працівників. Тобто, ті учасники, які лише почали господарську діяльність, або ті, які звільняли людей, а потім набирали новий штат, як Скаржник, не можуть прийняти участь в даній закупівлі, бо їх працівники працюють менше одного року.
Відповідно до статті 43 Конституції України, кожен має право на працю, що включає можливість заробляти собі на життя працею, яку він вільно обирає або на яку вільно погоджується. Держава створює умови для повного здійснення громадянами права на працю, гарантує рівні можливості у виборі професії та роду трудової діяльності, реалізовує програми професійно-технічного навчання, підготовки і перепідготовки кадрів відповідно до суспільних потреб.
Таким чином, ставлячи вимогу щодо стажу роботи на підприємстві не менше 3 років, замовник обмежує право займатися господарською діяльністю учасникам, які забезпечили Конституційне право на працю своїх працівників, а саме тих хто проявляв бажання звільнятися і відповідно тих, кого прийняли на роботу і які пропрацювали менше одного року.
Така вимога є необґрунтованою та дискримінаційною.
Вбачаємо можливість умисного зловживання замовником своїми правами, та намагання провести закупівлю під вже попередньо визначеного учасника, що вказує на можливість корупційної зацікавленості замовника.
Вимагаємо, негайно усунути всі дискримінаційні умови, шляхом внесення змін у тендерну документацію. У разі, не усунення відповідних змін, будемо звертатися з метою оскарження до Уповноваженого органу.
Розгорнути
Згорнути
Управління будівництва, житлово-комунального господарства, інфраструктури та транспорту Броварської міської ради Київської області (далі по тексту УБЖКГІТ) від18.03.19р. №31 (надалі – Тендерна документація), вбачаємо не можливість прийняти участь у відкритих торгах, оскільки тендерна документація містить вимоги, які є дискримінаційними, та унеможливлюють участь у відкритих торгах, вважає за необхідне оскаржити умови тендерної документації.
Так, пункт 5 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації передбачає наступні вимоги:
1). Матеріально-технічна база має бути розміщена в межах м. Бровари або від її територіальної межі на відстані не більше 5 км.
2). В учасника мають бути працівники відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, в тому числі:
1. Головний агроном – досвід роботи не менше 3 років;
2. Ландшафтний архітектор - досвід роботи не менше 3 років;
3. Озеленювач - досвід роботи не менше 3 років;
1. Вважаємо зазначені вище вимоги Замовника про наявність у учасника матеріально-технічної бази, що знаходяться на відстані не більше 5 км. від місця надання вказаних у закупівлі послуг є дискримінаційними, в зв’язку з наступним.
Статтею 3 Закону визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Згідно з частиною третьою статті 5 Закону замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги частини третьої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з нашою участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені статтею 3 Закону.
Відповідно до статті 18 ЗУ «Про захист економічної конкуренції суб’єктам господарювання, об’єднанням забороняється схиляти інших суб’єктів господарювання до вчинення порушень законодавства про захист економічної конкуренції чи сприяти вчиненню таких порушень. Суб’єктам господарювання, об’єднанням забороняється примушувати інших суб’єктів господарювання: до антиконкурентних узгоджених дій, визначених статтею 6 цього Закону; до узгоджених дій, визначених статтями 7, 8, 9 та 10 цього Закону; до участі у концентрації суб’єктів господарювання, визначеної статтею 22 цього Закону.
Відповідно до частини другої статті 4 ЗУ «Про захист економічної конкуренції» суб’єкти господарювання, органи влади, органи місцевого самоврядування, а також органи адміністративно-господарського управління та контролю зобов’язані сприяти розвитку конкуренції та не вчиняти будь-яких неправомірних дій, які можуть мати негативний вплив на конкуренцію.
При цьому звертаємо увагу, що спірною вимогою тендерної документації, Замовник створює умови, які породжують антиконкурентні узгоджені дії учасників, оскільки учасник, який бажає прийняти участь у торгах і має відповідну матеріально-технічну базу, зацікавлений знайти собі іншого учасника, який хоч і не має на меті участь у торгах, для надання відповідних послу, але прийматиме участь у торгах, лише для того, що б вони відбулися.
2. Вважаємо вимогу Замовника щодо стажу роботи працівників на підприємстві Учасника не менше 3 років також дискримінаційною, оскільки Замовник таким чином обмежив участь у торгах тих учасників які, з тої чи іншої причини прийняли на роботу нових працівників. Тобто, ті учасники, які лише почали господарську діяльність, або ті, які звільняли людей, а потім набирали новий штат, як Скаржник, не можуть прийняти участь в даній закупівлі, бо їх працівники працюють менше одного року.
Відповідно до статті 43 Конституції України, кожен має право на працю, що включає можливість заробляти собі на життя працею, яку він вільно обирає або на яку вільно погоджується. Держава створює умови для повного здійснення громадянами права на працю, гарантує рівні можливості у виборі професії та роду трудової діяльності, реалізовує програми професійно-технічного навчання, підготовки і перепідготовки кадрів відповідно до суспільних потреб.
Таким чином, ставлячи вимогу щодо стажу роботи на підприємстві не менше 3 років, замовник обмежує право займатися господарською діяльністю учасникам, які забезпечили Конституційне право на працю своїх працівників, а саме тих хто проявляв бажання звільнятися і відповідно тих, кого прийняли на роботу і які пропрацювали менше одного року.
Така вимога є необґрунтованою та дискримінаційною.
Вбачаємо можливість умисного зловживання замовником своїми правами, та намагання провести закупівлю під вже попередньо визначеного учасника, що вказує на можливість корупційної зацікавленості замовника.
Вимагаємо, негайно усунути всі дискримінаційні умови, шляхом внесення змін у тендерну документацію. У разі, не усунення відповідних змін, будемо звертатися з метою оскарження до Уповноваженого органу.
Рішення замовника: Вимога задоволена
26 березня 2019 10:37
Ваша інформація врахована у роботі та до тендерної документації внесені відповідні зміни
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 04 квітня 2019 12:14
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ ТМ Садовий центр "ДаЛаС" |
2 140 768,00
UAH з ПДВ
|
2 140 768,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Ортанія" |
2 176 453,00
UAH з ПДВ
|
2 176 453,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ ТМ Садовий центр "ДаЛаС" #33927345 |
Переможець |
2 140 768,00
UAH з ПДВ
|
09 квітня 2019 14:34
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
04 жовтня 2019 13:26
|
Платежки_Далас.rar | укладений |
04 жовтня 2019 13:24
|
Електронний підпис | укладений |
26 вересня 2019 16:06
|
ДУ _1 до дог._151-19.pdf | зміни до договору |
26 вересня 2019 16:03
|
Електронний підпис | укладений |
26 вересня 2019 15:44
|
Електронний підпис | укладений |
26 квітня 2019 11:04
|
Дог._151-19 від 26.04.19.pdf | укладений |
26 квітня 2019 11:01
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 26 вересня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 26 вересня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | За взаємною згодою сторін узгоджене зменшення обсягів закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 151/19 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |