Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Офісне устаткування та приладдя різне
Очікувана вартість
461 570,00 UAH
UA-2019-03-18-001718-c 8c520e42a3c84f08bca4eff0078dda62
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Терехов Ігор Миколайович

+380442003753 inico7@yahoo.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Головне управління ДФС у Київській області
Код ЄДРПОУ: 39393260
Місцезнаходження: 03151, Україна , місто Київ обл., місто Київ, вул. Народного Ополчення, 5а
Контактна особа: Терехов Ігор Миколайович
+380442003753
inico7@yahoo.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 березня 2019 16:45
Звернення за роз’ясненнями: до 24 березня 2019 09:00
Оскарження умов закупівлі: до 30 березня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 квітня 2019 09:00
Очікувана вартість: 461 570,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 307,85 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Річний план, затверджений протокольним рішенням тендерного комітету №7 від 18.03.2019 року
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5430 пачок
Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03151, Україна, місто Київ, місто Київ, вул. Народного Ополчення, 5а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
20 березня 2019 16:26
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 березня 2019 16:25
Протокол №9.pdf
20 березня 2019 15:41
Пояснення про внесені зміни.pdf
19 березня 2019 17:57
Протокол 8.pdf
18 березня 2019 16:45
ТД папір ГУ ДФС у Київській області 11-03-2019.doc
18 березня 2019 16:45
ТД папір ГУ ДФС у Київській області 11-03-2019.doc
20 березня 2019 16:26
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 березня 2019 15:55
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 березня 2019 17:58
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 березня 2019 14:03
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 березня 2019 16:46
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 березня 2019 16:25
Протокол №9.pdf
20 березня 2019 15:41
Пояснення про внесені зміни.pdf
19 березня 2019 17:57
Протокол 8.pdf
18 березня 2019 16:45
ТД папір ГУ ДФС у Київській області 11-03-2019.doc
18 березня 2019 16:45
ТД папір ГУ ДФС у Київській області 11-03-2019.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 19 березня 2019 08:57
Дата відповіді: 20 березня 2019 16:24
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі, вказаної в тендерній документації? 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1. Запропонований учасником товар обов`язково повинен відповідати (або бути не гірше) усім наведеним у додатку №3 до тендерної документації вимогам та характеристикам.
2. Вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах.
У випадку, коли учасник не є платником ПДВ, зазначається вартість без ПДВ. Відповідно до частини першої статті 28 Закону критирієм оцінки тендерних пропозицій є ціна яка визначається за результатами торгів з урахуванням податку на додану вартість, зборів, інших обов`язкових платежів та всіх витрат, пов`язаних з виконанням зобов`язань учасника по виконанню договору, в тому числі й витрат на доставку, гарантійне обслуговування тощо.
- Оцінка тендерних пропозицій проводиться електронною системою закупівель автоматично;
- пропозиція, яка матиме найнижчу ціну за підсумками електронного аукціону (оцінки), вважатиметься найбільш економічно вигідною.
Пропонуємо також переглянути підкриплений нами Протокол №9 де все більш детально викладено.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 квітня 2019 09:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" 445 042,80
UAH з ПДВ
445 042,80
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

02 квітня 2019 17:59
Електронний підпис

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"

Інформація про відміну

Дата відміни
03 квітня 2019 09:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій