Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Офісне устаткування та приладдя різне
Очікувана вартість
461 570,00 UAH
UA-2019-03-18-001718-c ● 8c520e42a3c84f08bca4eff0078dda62
Відкриті торги
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Головне управління ДФС у Київській області |
Код ЄДРПОУ: | 39393260 |
Місцезнаходження: | 03151, Україна , місто Київ обл., місто Київ, вул. Народного Ополчення, 5а |
Контактна особа: |
Терехов Ігор Миколайович +380442003753 inico7@yahoo.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 18 березня 2019 16:45 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 24 березня 2019 09:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 30 березня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 03 квітня 2019 09:00 |
Очікувана вартість: | 461 570,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 307,85 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне
Річний план, затверджений протокольним рішенням тендерного комітету №7 від 18.03.2019 року
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5430 пачок
Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03151, Україна, місто Київ, місто Київ, вул. Народного Ополчення, 5а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
20 березня 2019 16:26 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
20 березня 2019 16:25 |
Протокол №9.pdf | |
20 березня 2019 15:41 |
Пояснення про внесені зміни.pdf | |
19 березня 2019 17:57 |
Протокол 8.pdf | |
18 березня 2019 16:45 |
ТД папір ГУ ДФС у Київській області 11-03-2019.doc | |
18 березня 2019 16:45 |
ТД папір ГУ ДФС у Київській області 11-03-2019.doc |
20 березня 2019 16:26 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||||||||
20 березня 2019 16:25 |
Протокол №9.pdf
|
||||||||||||
20 березня 2019 15:41 |
Пояснення про внесені зміни.pdf
|
||||||||||||
19 березня 2019 17:57 |
Протокол 8.pdf
|
||||||||||||
18 березня 2019 16:45 |
ТД папір ГУ ДФС у Київській області 11-03-2019.doc
|
||||||||||||
18 березня 2019 16:45 |
ТД папір ГУ ДФС у Київській області 11-03-2019.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 19 березня 2019 08:57
Дата відповіді: 20 березня 2019 16:24
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі, вказаної в тендерній документації?
2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: 1. Запропонований учасником товар обов`язково повинен відповідати (або бути не гірше) усім наведеним у додатку №3 до тендерної документації вимогам та характеристикам.
2. Вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах.
У випадку, коли учасник не є платником ПДВ, зазначається вартість без ПДВ. Відповідно до частини першої статті 28 Закону критирієм оцінки тендерних пропозицій є ціна яка визначається за результатами торгів з урахуванням податку на додану вартість, зборів, інших обов`язкових платежів та всіх витрат, пов`язаних з виконанням зобов`язань учасника по виконанню договору, в тому числі й витрат на доставку, гарантійне обслуговування тощо.
- Оцінка тендерних пропозицій проводиться електронною системою закупівель автоматично;
- пропозиція, яка матиме найнижчу ціну за підсумками електронного аукціону (оцінки), вважатиметься найбільш економічно вигідною.
Пропонуємо також переглянути підкриплений нами Протокол №9 де все більш детально викладено.
2. Вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах.
У випадку, коли учасник не є платником ПДВ, зазначається вартість без ПДВ. Відповідно до частини першої статті 28 Закону критирієм оцінки тендерних пропозицій є ціна яка визначається за результатами торгів з урахуванням податку на додану вартість, зборів, інших обов`язкових платежів та всіх витрат, пов`язаних з виконанням зобов`язань учасника по виконанню договору, в тому числі й витрат на доставку, гарантійне обслуговування тощо.
- Оцінка тендерних пропозицій проводиться електронною системою закупівель автоматично;
- пропозиція, яка матиме найнижчу ціну за підсумками електронного аукціону (оцінки), вважатиметься найбільш економічно вигідною.
Пропонуємо також переглянути підкриплений нами Протокол №9 де все більш детально викладено.
Інформація про відміну
Дата відміни
03 квітня 2019 09:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій