Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Вікна металопластикові
Очікувана вартість
300 000,00 UAH
UA-2019-03-18-001704-c fb778c9d0ed3444ab531cb84c448e8b2
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Гаврищак Алла Олександрівна

+380365225361 chinshova@yandex.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ЗДОЛБУНІВСЬКА ЦЕНТРАЛЬНА РАЙОННА ЛІКАРНЯ» ЗДОЛБУНІВСЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 02000105
Місцезнаходження: 35701, Україна , Рівненська обл., місто Здолбунів, вулиця Степана Бандери будинок № 1
Контактна особа: Гаврищак Алла Олександрівна
+380365225361
chinshova@yandex.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 березня 2019 16:42
Звернення за роз’ясненнями: до 24 березня 2019 16:46
Оскарження умов закупівлі: до 30 березня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 квітня 2019 16:46
Початок аукціону: 04 квітня 2019 12:24
Очікувана вартість: 300 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44220000-8: Столярні вироби


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
90 шт
Вікна металопластикові
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 35701, Україна, Рівненська область, м. Здолбунів, вул.Степана Бандери
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 44220000-8 — Столярні вироби

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
18 березня 2019 20:21
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 березня 2019 20:18
Додаток 3 вікна 2019.docx
18 березня 2019 16:42
Додаток 4 Договір на вікна.docx
18 березня 2019 16:42
ДОДАТОК 2 вікна 2019.docx
18 березня 2019 16:42
ДОДАТОК 1 вікна 2019.docx
18 березня 2019 16:42
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ ВІКНА КНП 20019.docx
18 березня 2019 20:21
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 березня 2019 16:44
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 березня 2019 20:18
Додаток 3 вікна 2019.docx
18 березня 2019 16:42
Додаток 4 Договір на вікна.docx
18 березня 2019 16:42
ДОДАТОК 2 вікна 2019.docx
18 березня 2019 16:42
ДОДАТОК 1 вікна 2019.docx
18 березня 2019 16:42
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ ВІКНА КНП 20019.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

технічні вимоги до вікон
Дата подання: 18 березня 2019 17:19
Дата відповіді: 18 березня 2019 20:23
вкажіть технічні вимоги до вікон
Відповідь: Доброго вечора.
Технічні вимоги до вікон в Додатку 3 Тендерної документації

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-04-10-000055 ● e92fbd1eb9a04935825a885b587b4870
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 10 квітня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 10 квітня 2019 17:09
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

10.04.2019 № 10

м. Рівне

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 187,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу.

Начальник управління А. КАРП’ЮК

Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 10.04.2019 № 10

Витяг з перпеліку
процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
5 UA-2019-03-18-001704-c 18.03.2019 інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних заупівель відповідно до статті 9 цього Закону

Начальник відділу контролю у сфері закупівель Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області В. Григорук

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-04-17 15:06:44

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі товару «Вікна металопластикові» (інформацію про закупівлю оприлюднено в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-03-18-001704-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні наступних пояснень.
Згідно пп. 6.1.3. п. 6.1. ч. 6 розділу IIІ тендерної документації міститься вимога до учасників, зокрема, про надання в складі тендерної пропозиції сертифікату відповідності на виріб та протоколу випробувань на виріб.
Просимо надати інформацію щодо наявності в складі завантаженої тендерної пропозиції учасника-переможця відкритих торгів ТОВ «Віконенко» вищезазначених документів.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2019-04-18 09:39:26

Відповідь на запит

Згідно з ч.2 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» та відповідно наказу № 680 Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 13.04.2016 р «Про затвердження примірної тендерної документації», в п. 6 Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію про документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником.
Згідно, в пп.6.1.3 п. 6.1 ч. 6 розділу III тендерної документації, вказано:
«При доставці Товару Учасник, на підтвердження якості цього Товару, обов’язково повинен надавати документи, які підтверджують якість та технічну відповідність запропонованого товару, передбаченими існуючими стандартами, нормами та правилами а саме:
- сертифікати відповідності на профіль ПВХ;
- сертифікат відповідності на склопакети;
- сертифікат відповідності на фурнітуру;
- сертифікат відповідності на виріб;
- протокол випробувань на виріб.»
Тобто, при доставці готової продукції (вікон металопластикових), при підписанні акту прийому – передачі, ТОВ «Віконенко» має надати всі вище зазначені документи. Проте ТОВ «Віконенко» весь перелік необхідних документів за власної ініціативи при поданні своєї пропозиції на сайт опублікував, окрім протоколу випробовування на виріб, який надасть при доставці товару згідно тендерної документації
Сертифікат відповідності на виріб знаходиться в папці: Пропозиції переможця «Пропозиція цінова та технічні.pdf» на сторінці 12 за назвою Паспорт віконного блока (паспорт виробу).
Документальне підтвердження наявних документів додаємо.

Надання інформації про усунення порушення замовником

Тендерний комітет КНП «ЗДОЛБУНІВСЬКА ЦРЛ», відповідно до Вашого висновку за результатом моніторингу, повідомляємо наступну інформацію. Метою Закону України «Про публічні закупівлі » є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції. Усунути порушення, встановлені Вами згідно моніторингу вже неможливо, оскільки відкриті торги вже відбулися, переможець процедури закупівлі-учасник, тендерна пропозиція якого відповідає всім критеріям та умовам, що визначені в тендерній документації і визнана найбільш економічно вигідною вже є ( економія державних коштів склала 54500 грн.). Щодо порушення, виявлені Вами під час моніторингу, то відповідно до п. 3 ч 1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі», замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо наявні підстави, зазначені у ст.. 17 і ч. 7 ст. 28 цього Закону. Так, ч. 1 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо, зокрема відомості про юридичну особу, яка є учасником, внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення. ч.3ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що замовник у тендерній документації зазначає, що інформація про відсутність підстав, визначених у частинах першій і другій цієї статті, надається в довільній формі. Так, в пп. 5.5.1. та п.. 5.5 Розділу Ш тендерної документації вказано: на підтвердження відсутності підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі згідно п. 2 ч. 1 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі»: довідка в довільній формі, що підтверджує відсутність такої підстави». Тобто, ми не просимо витяг з єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення (документальне підтвердження), а саме довідку в довільній формі. Крім того, дану вимогу про надання довідки в довільній формі п. 2 ч. 1 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі» ніхто з учасників не оскаржував в період подання пропозицій. На майбутнє, при здійснення публічних закупівель, врахуємо всі Ваші зауваження при складанні кваліфікаційних критеріїв для учасників тендерної документації.

2019-04-19 14:49:36


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 19 квітня 2019
Кінцевий строк оскарження: 07 травня 2019

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 квітня 2019 13:27

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Віконенко" 256 344,00
UAH з ПДВ
245 500,00
UAH з ПДВ
Документи
Фізична особа підприємець Давидчук Ольга Володимирівна 276 226,00
UAH з ПДВ
245 555,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ЄПІФАНОВИЧ СВІТЛАНА ВОЛОДИМИРІВНА" 279 845,00
UAH з ПДВ
253 497,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ПІРАМІД КОРП" 279 968,00
UAH з ПДВ
264 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВІКНА ВІКОНДА" 272 000,00
UAH з ПДВ
269 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Фірма"Захід Буд-Інвест" 298 848,00
UAH з ПДВ
270 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТзОВ "Термопласт Плюс" 294 611,82
UAH з ПДВ
275 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Дмитрук Станіслав Олександрович 290 000,00
UAH з ПДВ
290 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ДЕЛІДОН ЮРІЙ СТЕПАНОВИЧ" 297 700,00
UAH з ПДВ
297 700,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

03 квітня 2019 16:25
Електронний підпис
03 квітня 2019 16:24
Установчі.rar
03 квітня 2019 16:24
Сертифікати.rar
03 квітня 2019 16:24
Документи.rar

Публічні документи

03 квітня 2019 16:39
Електронний підпис
03 квітня 2019 16:36
Договора+накладні.pdf
03 квітня 2019 16:36
Договір Здолбунів.pdf
03 квітня 2019 16:36
Договір Вч А3186.pdf
03 квітня 2019 16:36
Серт_Зигения_2018.pdf
03 квітня 2019 16:36
Договір Вікнарьоф.pdf
03 квітня 2019 16:36
Протокол Мегалайн.pdf
03 квітня 2019 16:36
Витяг.pdf
03 квітня 2019 16:36
Тендерна пропозиція.pdf
03 квітня 2019 16:36
Технічні вимоги.pdf
03 квітня 2019 16:36
Свідоцтво.pdf
03 квітня 2019 16:36
Договір Вч А1666.pdf
03 квітня 2019 16:36
Довідка ст.17.pdf
03 квітня 2019 16:36
Лист- гарантія.pdf
03 квітня 2019 16:36
Інформаційний лист.pdf
03 квітня 2019 16:36
Довідка щодо фахівців.pdf
03 квітня 2019 16:36
Довідка щодо підпису.pdf
03 квітня 2019 16:36
Довідка гарантія.pdf
03 квітня 2019 16:36
Виписка.pdf
03 квітня 2019 16:36
Довідка гарант. термін.pdf

Публічні документи

02 квітня 2019 17:04
Технічні вимоги.pdf
02 квітня 2019 17:04
Тендерна пропозиція.pdf
02 квітня 2019 17:04
ст.17.pdf
02 квітня 2019 17:04
Проект Договору.pdf
02 квітня 2019 17:04
Працівникі.pdf
02 квітня 2019 17:04
Паспортні дані.pdf
02 квітня 2019 17:04
Лист-згода.pdf
02 квітня 2019 17:04
Інформаціна довідка.pdf
02 квітня 2019 17:04
Захист довкілля.pdf
02 квітня 2019 17:04
Договір з виробником.pdf
02 квітня 2019 17:04
Графічне зображення.pdf
02 квітня 2019 17:04
Витяг.pdf
02 квітня 2019 17:04
Виписка.pdf
02 квітня 2019 17:04
антикор. програма.pdf
02 квітня 2019 17:04
Аналогічний договір.pdf

Публічні документи

03 квітня 2019 09:14
ст.17.rar
03 квітня 2019 09:14
Сертифікати.rar
03 квітня 2019 09:14
досвід.rar
03 квітня 2019 09:14
Документи.rar

Публічні документи

01 квітня 2019 11:25
Електронний підпис
01 квітня 2019 11:02
проект договору.pdf
01 квітня 2019 11:02
ГЛАС ТРЬОШ 40Ari.rar
01 квітня 2019 11:02
WDS -400.rar
01 квітня 2019 11:02
гарантія ціна.pdf
01 квітня 2019 11:02
СЕС медучер-я.pptx
01 квітня 2019 11:02
2019 працівники.pdf
01 квітня 2019 11:02
цінова.pdf
01 квітня 2019 11:02
VIKONDA.rar
01 квітня 2019 11:02
уставні.rar
01 квітня 2019 11:02
військова частина 1491.rar
01 квітня 2019 11:02
гарантія щодо санкцій.pdf
01 квітня 2019 11:02
приклад паспорту.pdf
01 квітня 2019 11:02
віконда виробник.pdf
01 квітня 2019 11:02
військова частина 1028.rar
01 квітня 2019 11:02
довідка ст.17.pdf
01 квітня 2019 11:02
армір.rar
01 квітня 2019 11:02
Axor.rar

Публічні документи

02 квітня 2019 14:34
гарантійний лист.jpg
02 квітня 2019 13:53
виписка ст2.jpg
02 квітня 2019 13:53
виписка ст1.jpg
02 квітня 2019 12:02
свідотство 1.jpeg
02 квітня 2019 12:02
витяг 1.jpeg
02 квітня 2019 12:02
Реквізити.docx
02 квітня 2019 12:02
Т Д 2.jpeg
02 квітня 2019 12:02
т д 1.1.jpeg
02 квітня 2019 12:02
специфікація.jpg
02 квітня 2019 12:02
дод 4.4.jpg
02 квітня 2019 12:02
дод 4.3.jpg
02 квітня 2019 12:02
дод 4.2.jpg
02 квітня 2019 12:02
дод 4.1.jpg

Публічні документи

02 квітня 2019 17:39
ст.17.rar
02 квітня 2019 17:39
Сертифікати.rar
02 квітня 2019 17:39
Досвід.rar
02 квітня 2019 17:39
Документи.rar

Публічні документи

03 квітня 2019 16:01
Електронний підпис
03 квітня 2019 15:31
довідка ст.17.pdf
03 квітня 2019 15:31
накладна2.jpg
03 квітня 2019 15:31
накладна 1.jpg
03 квітня 2019 15:25
Електронний підпис
03 квітня 2019 15:06
апр. 3_ Док. 2.pdf
03 квітня 2019 15:06
апр. 3_ Док. 1.pdf
03 квітня 2019 14:54
Аналог договора.pdf
03 квітня 2019 14:42
Сертифікат ISO 9001 2015.pdf
03 квітня 2019 14:42
2118_190206133612_007.pdf
03 квітня 2019 14:42
2118_190206133607_006.pdf
03 квітня 2019 14:42
2118_190206133601_005.pdf
03 квітня 2019 14:42
2118_190206133556_004.pdf
03 квітня 2019 14:42
2118_190206133551_003.pdf
03 квітня 2019 14:42
2118_190206133546_002.pdf
03 квітня 2019 14:42
2118_190206133541_001.pdf
03 квітня 2019 13:54
Scan0002.JPG
03 квітня 2019 13:54
Scan0001.JPG
03 квітня 2019 13:54
ч.2 ст.17.pdf
03 квітня 2019 13:54
тех. х-ка дод 3.pdf
03 квітня 2019 13:53
тех х-ки табл.pdf
03 квітня 2019 13:53
Сертифікат ISO 9001 2015.pdf
03 квітня 2019 13:53
працівники.pdf
03 квітня 2019 13:53
п.5. ст.17.pdf
03 квітня 2019 13:53
п.4. ст.17.pdf
03 квітня 2019 13:53
Матеріально-тех база.pdf
03 квітня 2019 13:53
Додаток 4 Договір.pdf
03 квітня 2019 13:53
графічний малюнок.pdf
03 квітня 2019 13:53
гарантія на товар.pdf
03 квітня 2019 13:53
бенефіціар.pdf

Публічні документи

03 квітня 2019 14:06
Проект договору.PDF
03 квітня 2019 14:06
Тендерна пропозиція.PDF
03 квітня 2019 14:06
Паспорт + код 2.pdf
03 квітня 2019 14:06
Паспорт 1.pdf
03 квітня 2019 14:06
Витяг 2.pdf
03 квітня 2019 14:06
Витяг 1.pdf
03 квітня 2019 14:06
Виписка 2.pdf
03 квітня 2019 14:06
Виписка 1.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "Віконенко"

Фізична особа підприємець Давидчук Ольга Володимирівна

ФОП "ЄПІФАНОВИЧ СВІТЛАНА ВОЛОДИМИРІВНА"

ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ПІРАМІД КОРП"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВІКНА ВІКОНДА"

ТОВ "Фірма"Захід Буд-Інвест"

ТзОВ "Термопласт Плюс"

ФОП Дмитрук Станіслав Олександрович

ФОП "ДЕЛІДОН ЮРІЙ СТЕПАНОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "Віконенко"
#37345655
Переможець 245 500,00
UAH з ПДВ
10 квітня 2019 12:45

Документи

10 квітня 2019 12:44
Електронний підпис
10 квітня 2019 12:42
Протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 квітня 2019 12:45

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Віконенко"
#37345655
245 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

10 квітня 2019 12:44
Електронний підпис
10 квітня 2019 12:42
Протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2020 10:04
Електронний підпис укладений
03 січня 2020 10:02
Електронний підпис укладений
23 квітня 2019 12:59
Договір укладений
23 квітня 2019 12:58

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 23 квітня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 245 500,00
UAH (в тому числі ПДВ 40 916,67 UAH)