Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ЗДОЛБУНІВСЬКА ЦЕНТРАЛЬНА РАЙОННА ЛІКАРНЯ» ЗДОЛБУНІВСЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 02000105 |
Місцезнаходження: | 35701, Україна , Рівненська обл., місто Здолбунів, вулиця Степана Бандери будинок № 1 |
Контактна особа: |
Гаврищак Алла Олександрівна +380365225361 chinshova@yandex.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 18 березня 2019 16:42 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 24 березня 2019 16:46 |
Оскарження умов закупівлі: | до 30 березня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 03 квітня 2019 16:46 |
Початок аукціону: | 04 квітня 2019 12:24 |
Очікувана вартість: | 300 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44220000-8: Столярні вироби
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
18 березня 2019 20:21 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
18 березня 2019 20:18 |
Додаток 3 вікна 2019.docx | |
18 березня 2019 16:42 |
Додаток 4 Договір на вікна.docx | |
18 березня 2019 16:42 |
ДОДАТОК 2 вікна 2019.docx | |
18 березня 2019 16:42 |
ДОДАТОК 1 вікна 2019.docx | |
18 березня 2019 16:42 |
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ ВІКНА КНП 20019.docx |
18 березня 2019 20:21 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
18 березня 2019 20:18 |
Додаток 3 вікна 2019.docx
|
|||
18 березня 2019 16:42 |
Додаток 4 Договір на вікна.docx
|
|||
18 березня 2019 16:42 |
ДОДАТОК 2 вікна 2019.docx
|
|||
18 березня 2019 16:42 |
ДОДАТОК 1 вікна 2019.docx
|
|||
18 березня 2019 16:42 |
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ ВІКНА КНП 20019.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Технічні вимоги до вікон в Додатку 3 Тендерної документації
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-04-10-000055 ● e92fbd1eb9a04935825a885b587b4870
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 10 квітня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 10 квітня 2019 17:09 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
10.04.2019 № 10
м. Рівне
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 187,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу.
Начальник управління А. КАРП’ЮК
Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 10.04.2019 № 10
Витяг з перпеліку
процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
5 UA-2019-03-18-001704-c 18.03.2019 інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних заупівель відповідно до статті 9 цього Закону
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області В. Григорук
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2019-04-17 15:06:44
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі товару «Вікна металопластикові» (інформацію про закупівлю оприлюднено в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-03-18-001704-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні наступних пояснень.
Згідно пп. 6.1.3. п. 6.1. ч. 6 розділу IIІ тендерної документації міститься вимога до учасників, зокрема, про надання в складі тендерної пропозиції сертифікату відповідності на виріб та протоколу випробувань на виріб.
Просимо надати інформацію щодо наявності в складі завантаженої тендерної пропозиції учасника-переможця відкритих торгів ТОВ «Віконенко» вищезазначених документів.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2019-04-18 09:39:26
Відповідь на запит
Згідно з ч.2 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» та відповідно наказу № 680 Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 13.04.2016 р «Про затвердження примірної тендерної документації», в п. 6 Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію про документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником.
Згідно, в пп.6.1.3 п. 6.1 ч. 6 розділу III тендерної документації, вказано:
«При доставці Товару Учасник, на підтвердження якості цього Товару, обов’язково повинен надавати документи, які підтверджують якість та технічну відповідність запропонованого товару, передбаченими існуючими стандартами, нормами та правилами а саме:
- сертифікати відповідності на профіль ПВХ;
- сертифікат відповідності на склопакети;
- сертифікат відповідності на фурнітуру;
- сертифікат відповідності на виріб;
- протокол випробувань на виріб.»
Тобто, при доставці готової продукції (вікон металопластикових), при підписанні акту прийому – передачі, ТОВ «Віконенко» має надати всі вище зазначені документи. Проте ТОВ «Віконенко» весь перелік необхідних документів за власної ініціативи при поданні своєї пропозиції на сайт опублікував, окрім протоколу випробовування на виріб, який надасть при доставці товару згідно тендерної документації
Сертифікат відповідності на виріб знаходиться в папці: Пропозиції переможця «Пропозиція цінова та технічні.pdf» на сторінці 12 за назвою Паспорт віконного блока (паспорт виробу).
Документальне підтвердження наявних документів додаємо.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Тендерний комітет КНП «ЗДОЛБУНІВСЬКА ЦРЛ», відповідно до Вашого висновку за результатом моніторингу, повідомляємо наступну інформацію. Метою Закону України «Про публічні закупівлі » є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції. Усунути порушення, встановлені Вами згідно моніторингу вже неможливо, оскільки відкриті торги вже відбулися, переможець процедури закупівлі-учасник, тендерна пропозиція якого відповідає всім критеріям та умовам, що визначені в тендерній документації і визнана найбільш економічно вигідною вже є ( економія державних коштів склала 54500 грн.). Щодо порушення, виявлені Вами під час моніторингу, то відповідно до п. 3 ч 1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі», замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо наявні підстави, зазначені у ст.. 17 і ч. 7 ст. 28 цього Закону. Так, ч. 1 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо, зокрема відомості про юридичну особу, яка є учасником, внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення. ч.3ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що замовник у тендерній документації зазначає, що інформація про відсутність підстав, визначених у частинах першій і другій цієї статті, надається в довільній формі. Так, в пп. 5.5.1. та п.. 5.5 Розділу Ш тендерної документації вказано: на підтвердження відсутності підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі згідно п. 2 ч. 1 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі»: довідка в довільній формі, що підтверджує відсутність такої підстави». Тобто, ми не просимо витяг з єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення (документальне підтвердження), а саме довідку в довільній формі. Крім того, дану вимогу про надання довідки в довільній формі п. 2 ч. 1 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі» ніхто з учасників не оскаржував в період подання пропозицій. На майбутнє, при здійснення публічних закупівель, врахуємо всі Ваші зауваження при складанні кваліфікаційних критеріїв для учасників тендерної документації.
2019-04-19 14:49:36
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 19 квітня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 07 травня 2019 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 04 квітня 2019 13:27
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Віконенко" |
256 344,00
UAH з ПДВ
|
245 500,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Фізична особа підприємець Давидчук Ольга Володимирівна |
276 226,00
UAH з ПДВ
|
245 555,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "ЄПІФАНОВИЧ СВІТЛАНА ВОЛОДИМИРІВНА" |
279 845,00
UAH з ПДВ
|
253 497,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ПІРАМІД КОРП" |
279 968,00
UAH з ПДВ
|
264 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВІКНА ВІКОНДА" |
272 000,00
UAH з ПДВ
|
269 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Фірма"Захід Буд-Інвест" |
298 848,00
UAH з ПДВ
|
270 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТзОВ "Термопласт Плюс" |
294 611,82
UAH з ПДВ
|
275 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП Дмитрук Станіслав Олександрович |
290 000,00
UAH з ПДВ
|
290 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "ДЕЛІДОН ЮРІЙ СТЕПАНОВИЧ" |
297 700,00
UAH з ПДВ
|
297 700,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Віконенко" #37345655 |
Переможець |
245 500,00
UAH з ПДВ
|
10 квітня 2019 12:45
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
03 січня 2020 10:04
|
Електронний підпис | укладений |
03 січня 2020 10:02
|
Електронний підпис | укладений |
23 квітня 2019 12:59
|
Договір | укладений |
23 квітня 2019 12:58
|