Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

лот 1 – овочі, фрукти
Очікувана вартість
150 000,00 UAH
UA-2019-03-18-001581-c a991502136f14d30b5f9e5b112fd6b2e
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Гордійчук Тетяна Іванівна

+380967526206 gavrulyks@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Літинської РДА
Код ЄДРПОУ: 02141383
Вебсайт: http://www.ltedu.vn.ua/contact.html
Місцезнаходження: 22300, Україна , Вінницька обл., Літин, вул.Героїв Чорнобиля, 15
Контактна особа: Гордійчук Тетяна Іванівна
+380967526206
gavrulyks@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Відділом освіти Літинської районної державної адміністрації було проведено дві процедури відкритих торгів на закупівлю - основний словник національного класифікатора України ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник"– 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи (лот 1 – овочі, фрукти) – та було двічі відмінено процедуру закупівлі через відсутність достатньої кількості учасників (ч.1 ст.31 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (із змінами) – подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій». Інформація про першу проведену процедуру закупівлі, що була відмінена: Оголошення про проведення процедури закупівлі – UA-2019-01-22-000695-c Звіт про результати проведення процедури – Дата формування звіту – 07 лютого 2019 року. Причина відміни - подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій. Інформація про другу проведену процедуру закупівлі, що була відмінена: Оголошення про проведення процедури закупівлі – UA-2019-02-19-000373-c Звіт про результати проведення процедури – Дата формування звіту – 07 березня 2019 року. Причина відміни - подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій. Документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі: Інформація щодо оприлюднення оголошення про проведення процедури закупівлі та звіт про результати проведення процедури, розміщені на веб-порталі Уповноваженого органу.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 березня 2019 16:54
Оскарження наміру укласти договір: 29 березня 2019 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4810 кг
овочі, фрукти
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 00000, Україна, Вінницька область, Літинський район, заклади освіти (заклади загальної середньої освіти, заклади позашкільної освіти)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 квітня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи

Тендерна документація

18 березня 2019 16:39
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Фізична особа – підприємець Кузьменко Олег Миколайович
#2686508691
Переможець 150 000,00
UAH
18 березня 2019 16:54

Документи

18 березня 2019 16:53
Електронний підпис
18 березня 2019 16:48
протокол.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 березня 2019 16:54

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Фізична особа – підприємець Кузьменко Олег Миколайович
#2686508691
150 000,00
UAH
Документи

Документи

18 березня 2019 16:53
Електронний підпис
18 березня 2019 16:48
протокол.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 квітня 2020 17:06
Електронний підпис укладений
02 квітня 2020 17:05
Додаткова угода.pdf зміни до договору
14 лютого 2020 16:27
Електронний підпис укладений
02 січня 2020 17:21
Додаткова угода.pdf зміни до договору
02 січня 2020 17:12
Електронний підпис укладений
26 грудня 2019 16:53
Додаткова угода_.pdf зміни до договору
26 грудня 2019 16:50
Електронний підпис укладений
26 грудня 2019 16:49
Електронний підпис укладений
29 березня 2019 09:49
Договір укладений
29 березня 2019 09:44

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
26 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
26 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 22-Т
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
02 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Дія договору про закупівлю продовжуватися на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку
Номер договору про закупівлю: 22-Т
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 лютого 2020
Дата публікації змін до договору:
14 лютого 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сума договору збільшується , в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку.
Номер договору про закупівлю: 22-Т
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 29 березня 2019 — 31 березня 2020
Сума оплати за договором: 125 122,07
UAH