Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 Капітальний ремонт куполу та міжпанельних швів оббудови реакторного відділення № 5 (Код ДК 021:2015 – 45443000-4 Фасадні роботи)
Очікувана вартість
1 899 962,00 UAH
UA-2019-03-18-001502-c 8a1e4e91c1d24b728713a6b125d6aa7a
Спрощена/Допорогова закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Гордієнко Наталія

+380613955781 oskt51560@mgw.npp.zp.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВІДОКРЕМЛЕНИЙ ПІДРОЗДІЛ "ЗАПОРІЗЬКА АТОМНА ЕЛЕКТРИЧНА СТАНЦІЯ" ДЕРЖАВНОГО ПІДПРИЄМСТВА "НАЦІОНАЛЬНА АТОМНА ЕНЕРГОГЕНЕРУЮЧА КОМПАНІЯ "ЕНЕРГОАТОМ"
Код ЄДРПОУ: 19355964
Вебсайт: http://npp.zp.ua
Місцезнаходження: 71504, Україна , Запорізька обл., Енергодар, вул. Промислова, 133
Контактна особа: Гордієнко Наталія
+380613955781
oskt51560@mgw.npp.zp.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 березня 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 22 березня 2019 15:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 березня 2019 09:00
Початок аукціону: 28 березня 2019 13:19
Очікувана вартість: 1 899 962,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 11 400,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,60%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 11300 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 Капітальний ремонт куполу та міжпанельних швів оббудови реакторного відділення № 5 (Код ДК 021:2015 – 45443000-4 Фасадні роботи) (згідно з Технічними вимогами)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 Роботи
ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 Капітальний ремонт куполу та міжпанельних швів оббудови реакторного відділення № 5 (Код ДК 021:2015 – 45443000-4 Фасадні роботи)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Відповідно до документації, Україна
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 липня 2019  —  30 вересня 2019
ДК 021:2015: 45443000-4 — Фасадні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Оплата за договором здійснюється за фактично виконаний обсяг робіт шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Підрядника протягом 45 календарних днів з моменту підписання акту приймання виконаних робіт Замовником Пiсляоплата 45 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Внесення змін до тендерної документації
Дата подання: 20 березня 2019 16:16
Дата відповіді: 22 березня 2019 10:34
Вимога абзацу четвертого пункту 21 Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки (№ 1107 від 26.10.2011), визначає процедуру отримання дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки, в тому числі на виконання верхолазних та скелелазних робіт. За вказаною процедурою, відповідна декларація подається не пізніше п’яти днів до початку виконання відповідних робіт підвищеної небезпеки. З наведеного вище випливає, що таку Декларацію подає та особа, яка має намір виконувати роботи. Такою особою в даній процедурі може бути виключно переможець. Учасники , які не будуть визнані переможцем, не повинні і не мають права подавати таку Декларацію, оскільки зазначені роботи виконувати не будуть. З огляду на наведене, просимо викласти пункт 5.2 Тендерної документації в наступній редакції: «чинний дозвіл на виконання робіт підвищеної небезпеки згідно з додатком «Перелік робіт підвищеної небезпеки» до «Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки», затвердженим Постановою КМУ від 26.10.11р. №1107, а саме: – роботи, верхолазні, що виконуються на висоті 5 метрів і більше над поверхнею ґрунту, з перекриття або робочого настилу, або лист-гарантію про своєчасне подання (не пізніше п’яти днів до початку виконання відповідних робіт підвищеної небезпеки) декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з охорони праці, згідно з «Переліком видів робіт підвищеної небезпеки» до «Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки», в редакції затвердженій Постановою КМУ від 7 лютого 2018р №48, а саме: - роботи верхолазні та скалелазні;».
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Декларація відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці не стосується окремого об’єкту, а видається відповідним органом на роботи, які виконуються на будь - яких об’єктах замовника.
В електронній формі декларація, згідно з абзацем четвертим п.21 «Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки…» подається не пізніше ніж за 5 робочих днів до початку виконання робіт підвищеної небезпеки.
У паперовій формі термін подання декларації не регламентується і може бути отримана підприємством заздалегідь. Декларація отримується на безоплатній основі в органах Держпраці, відмова в реєстрації якої –заборонена.
Учасники торгів мають змогу зареєструвати та подати декларацію у терміни відповідно до вимог, викладених в Тендерній документації до закупівлі на електронному майданчику PROZORRO.
Декларацією відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці, суб’єкт господарювання підтверджує відповідність матеріально-технічної бази та умов праці вимогам законодавства з питань охорони праці.
З метою дотримання вимог виробничої документації ДП «НАЕК «Енергоатом» та Запорізької АЕС, як замовника закупівлі роботи та з метою попередження травматизму серед працівників підрядних організацій при виконанні робіт підвищеної небезпеки, до складу Тендерної документації включений п.5.2 і внесення змін до тексту, викладеному в ньому, немає підстав.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 березня 2019 13:46

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВО "АРМАКОМ" 1 899 962,00
UAH
1 800 000,00
UAH
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕРН-ЮГ" 1 891 666,00
UAH
1 849 000,00
UAH
Документи
ТОВ П'ЯТА СТРАЖА КИЇВ 1 899 960,00
UAH
1 899 960,00
UAH
Документи

Публічні документи

26 березня 2019 16:59
Платіжне доручення.pdf
26 березня 2019 16:59
Договор Страх.Альянс.pdf
26 березня 2019 16:59
Цінова пропозиція..pdf
26 березня 2019 16:59
Статут 04.06.2014р..pdf
26 березня 2019 16:59
Протокол №1 от 30.05.14г..pdf
26 березня 2019 16:59
Лист погодження..pdf
26 березня 2019 16:59
Дозвіл..pdf
26 березня 2019 16:58
Довідка про персонал..pdf
26 березня 2019 16:58
Довідка про обладнання..pdf
26 березня 2019 16:58
Довідка про допуск..pdf
26 березня 2019 16:58
Гарантійний лист..pdf
26 березня 2019 16:58
Відомості з ЄДР..pdf
26 березня 2019 16:58
Витяг з реєстру ПДВ..pdf

Публічні документи

26 березня 2019 17:35
Цінова.pdf
26 березня 2019 17:35
Страхова гарантія 003890 (1).PDF
26 березня 2019 17:35
Статут.pdf
26 березня 2019 17:35
Протокол.pdf
26 березня 2019 17:35
Працівники.pdf
26 березня 2019 17:35
Платіжне.pdf
26 березня 2019 17:35
Обладнання.pdf
26 березня 2019 17:35
Наказ про призначення.pdf
26 березня 2019 17:35
Зміни до Статуту.pdf
26 березня 2019 17:35
Дозвіл.pdf
26 березня 2019 17:35
договір оренди..на 2019р..pdf
26 березня 2019 17:35
Дог.страх.гарант..pdf
26 березня 2019 17:35
Відомості.pdf
26 березня 2019 17:35
Витяг з ПДВ.pdf
26 березня 2019 17:35
Аналогічні договори.pdf

Публічні документи

26 березня 2019 20:14
Електронний підпис
26 березня 2019 20:13
Страхова гарантія з ЕЦП.rar
26 березня 2019 20:13
5-12 Цінова пропозиція.pdf
26 березня 2019 20:13
5-10 Статут.pdf
26 березня 2019 20:13
5-9 Щодо єдиного додатку.pdf
26 березня 2019 20:13
5-7 Відомості ЄДРПОУ.pdf
26 березня 2019 20:13
5-6 Досвід.pdf
26 березня 2019 20:13
5-1 Про наявність МТБ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВО "АРМАКОМ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕРН-ЮГ"

ТОВ П'ЯТА СТРАЖА КИЇВ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВО "АРМАКОМ"
#39242701
Переможець 1 800 000,00
UAH
05 квітня 2019 09:01

Документи

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 квітня 2019 09:01

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВО "АРМАКОМ"
#39242701
1 800 000,00
UAH
Документи

Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Договір.pdf укладений
22 квітня 2019 16:13