Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Фотопапарат та об’єктив
Очікувана вартість
66 000,00 UAH
UA-2019-03-18-001463-a ● b7b9396a6d004078986c14d9f10124f5
Спрощена закупівля
Торги не відбулися
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління майном спільної власності Львівської обласної ради |
Код ЄДРПОУ: | 25255072 |
Місцезнаходження: | 79008, Україна , Львівська обл., місто Львів, ВУЛ.ВИННИЧЕНКА, будинок 18 |
Контактна особа: |
Марта Євгенівна Струс +380671699135 umsv.lor@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 18 березня 2019 14:37 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 21 березня 2019 18:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 25 березня 2019 18:00 |
Початок аукціону: | 26 березня 2019 11:04 |
Очікувана вартість: | 66 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 330,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:38650000-6: Фотографічне обладнання
Під кількістю 2 найменування слід розуміти кількість визначену Технічним завданням
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 найменувань
Фотопапарат та об’єктив
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
79008, Україна, Львівська область, Львів, вул. Винниченка, 18
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 38650000-6 — Фотографічне обладнання
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
19 березня 2019 11:28 |
Технічні вимоги.docx |
18 березня 2019 14:37 |
Договір тип.госп..doc |
18 березня 2019 14:37 |
тендерна документація.doc |
19 березня 2019 11:28 |
Технічні вимоги.docx
|
||
18 березня 2019 14:37 |
Договір тип.госп..doc
|
||
18 березня 2019 14:37 |
тендерна документація.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 19 березня 2019 10:38
Дата відповіді: 20 березня 2019 17:57
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі, вказаної в тендерній документації?
2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Щодо 1 питання
Замовником у складі тендерної документації, а саме Технічними вимогами передбачено, що у разі використання в даному документі посилань на конкретні торговельну марку, фірму, назву або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, після такого посилання слід вважати в наявності вираз "або еквівалент". Тобто Учасник може запропонувати еквівалент товару, якщо такий буде з однаковими або кращими технічними характеристиками, ніж вимагає Замовник.
Щодо 2 питання
Замовник жодним чином не взмозі обмежувати конкуренцію і буде розглядати всі запропоновані пропозиції. Цінова пропозиція потенційного Учасника буде вважатись остаточною відповідно до чинного законодавства.
Замовником у складі тендерної документації, а саме Технічними вимогами передбачено, що у разі використання в даному документі посилань на конкретні торговельну марку, фірму, назву або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, після такого посилання слід вважати в наявності вираз "або еквівалент". Тобто Учасник може запропонувати еквівалент товару, якщо такий буде з однаковими або кращими технічними характеристиками, ніж вимагає Замовник.
Щодо 2 питання
Замовник жодним чином не взмозі обмежувати конкуренцію і буде розглядати всі запропоновані пропозиції. Цінова пропозиція потенційного Учасника буде вважатись остаточною відповідно до чинного законодавства.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-03-18-001463-a.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ НЕО-ІТ, Код ЄДРПОУ:38502019
Дата подання: 30 березня 2019 21:03
Оскарження рішення
Прошу переглянути ваше рішення по нашій дискваліфікації через те, що:
- довідка в довільній формі, з детальним описом товару, що пропонується та відомостями про товаровиробника та країну походження товару, була нами надана і знаходиться передостаннім документом в загальному PDF файлі
- Гарантійний лист з інформацією про гарантійний термін, заміну, постачання неякісного (несправного) товару за рахунок постачальника, наданий в складі нашої пропозиції. Гарантійний термін в 36 міс, який вимагав замовник, вважаємо за помилку так як офіційний гарантійний термін на дане обладнання складає 24 міс.
- В тендерній документації надані сертифікати відповідності, декларації та гарантійні листи, а також довідка з технічним порівнянням про відповідність запропонованого товару до вимог замовника. Ці всі документи свідчать про офіційність запропонованого товару та повній відповідності до вимог замовника. Дискваліфікація нас як учасника через відсутність фотокопії предмета закупівлі, несе в собі зловживання так як даний документ ні яким чином не охарактеризує та не підтверджує якість запропонованого товару. При тому, інформація знаходиться у відкритому доступі на офіційній сторінці виробника (https://www.canon.ua/cameras/eos-6d-mark-ii/) і будь хто в будь який час може перевірити всю необхідну інформацію в тому числі зовнішній вигляд та комплектацію по даному товару.
Розгорнути
Згорнути
- довідка в довільній формі, з детальним описом товару, що пропонується та відомостями про товаровиробника та країну походження товару, була нами надана і знаходиться передостаннім документом в загальному PDF файлі
- Гарантійний лист з інформацією про гарантійний термін, заміну, постачання неякісного (несправного) товару за рахунок постачальника, наданий в складі нашої пропозиції. Гарантійний термін в 36 міс, який вимагав замовник, вважаємо за помилку так як офіційний гарантійний термін на дане обладнання складає 24 міс.
- В тендерній документації надані сертифікати відповідності, декларації та гарантійні листи, а також довідка з технічним порівнянням про відповідність запропонованого товару до вимог замовника. Ці всі документи свідчать про офіційність запропонованого товару та повній відповідності до вимог замовника. Дискваліфікація нас як учасника через відсутність фотокопії предмета закупівлі, несе в собі зловживання так як даний документ ні яким чином не охарактеризує та не підтверджує якість запропонованого товару. При тому, інформація знаходиться у відкритому доступі на офіційній сторінці виробника (https://www.canon.ua/cameras/eos-6d-mark-ii/) і будь хто в будь який час може перевірити всю необхідну інформацію в тому числі зовнішній вигляд та комплектацію по даному товару.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
01 квітня 2019 17:56
Доброго дня.
1. Вимога, що встановлена тендерною документацією звучить як: запропонований учасником товар обов'язково забезпечується гарантійним обслуговуванням. Гарантійний ремонт (обслуговування), заміна неякісного (несправного) товару проводиться постачальником безкоштовно протягом не менше 36 місяців з моменту введення товару в експлуатацію. Всі витрати (у тому числі транспортні), пов’язані з виконанням вищезазначених дій, покладаються на постачальника. Отже, саме такого змісту має бути наданий гарантійний лист у складі тендерної пропозиції Учасника, адже Замовник просить гарантійне обслуговування від постачальника, а не безпосередньо виробника, в іншому випадку, варто було вказати про таку помилку, якщо така дійсно є шляхом надання відповідної інформації у складі пропозиції. До того ж чинним законодавством передбачений термін на звернення за роз’ясненнями через автоматизовану систему закупівель Prozorro, однак жодних звернень такого змісту до Замовника не надходило, а тому Учасник автоматично надає свою згоду з усіма положеннями тендерної документації.
2. Оскільки Замовник здійснює оцінку документів відповідно до принципів, які передбачені чинним законодавством, а отже має керуватись лише документами Учасника, які надані у складі пропозиції, тож така вимога, як надання фотокопії загального вигляду предмета закупівлі у відповідності до умов технічних вимог, визначених у Додатку № 2 тендерної документації, має бути виконана, в іншому випадку пропозиція Учасника, яка не відповідає виказаним вимогам підлягає відхиленню. Знову ж таки інформацію та посилання на сайт, де знаходяться фотокопії об’єктів варто було подавати у складі тендерної пропозиції, адже Замовнику невідомо чи така інформація існує.
Замовник зобов’язаний діяти лише в межах чинного законодавства, тому просимо звертатись за роз’ясненнями через автоматизовану систему закупівель, ми завжди готові розглянути Ваші звернення. Тож жодних порушень в діях Замовника не виявлено.
1. Вимога, що встановлена тендерною документацією звучить як: запропонований учасником товар обов'язково забезпечується гарантійним обслуговуванням. Гарантійний ремонт (обслуговування), заміна неякісного (несправного) товару проводиться постачальником безкоштовно протягом не менше 36 місяців з моменту введення товару в експлуатацію. Всі витрати (у тому числі транспортні), пов’язані з виконанням вищезазначених дій, покладаються на постачальника. Отже, саме такого змісту має бути наданий гарантійний лист у складі тендерної пропозиції Учасника, адже Замовник просить гарантійне обслуговування від постачальника, а не безпосередньо виробника, в іншому випадку, варто було вказати про таку помилку, якщо така дійсно є шляхом надання відповідної інформації у складі пропозиції. До того ж чинним законодавством передбачений термін на звернення за роз’ясненнями через автоматизовану систему закупівель Prozorro, однак жодних звернень такого змісту до Замовника не надходило, а тому Учасник автоматично надає свою згоду з усіма положеннями тендерної документації.
2. Оскільки Замовник здійснює оцінку документів відповідно до принципів, які передбачені чинним законодавством, а отже має керуватись лише документами Учасника, які надані у складі пропозиції, тож така вимога, як надання фотокопії загального вигляду предмета закупівлі у відповідності до умов технічних вимог, визначених у Додатку № 2 тендерної документації, має бути виконана, в іншому випадку пропозиція Учасника, яка не відповідає виказаним вимогам підлягає відхиленню. Знову ж таки інформацію та посилання на сайт, де знаходяться фотокопії об’єктів варто було подавати у складі тендерної пропозиції, адже Замовнику невідомо чи така інформація існує.
Замовник зобов’язаний діяти лише в межах чинного законодавства, тому просимо звертатись за роз’ясненнями через автоматизовану систему закупівель, ми завжди готові розглянути Ваші звернення. Тож жодних порушень в діях Замовника не виявлено.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 26 березня 2019 11:31
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА» |
59 466,24
UAH з ПДВ
|
58 806,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ВИНИЧУК ЮРІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ |
62 440,00
UAH з ПДВ
|
58 969,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ НЕО-ІТ |
64 992,00
UAH з ПДВ
|
58 970,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА» #41860186 |
Відхилено |
58 806,00
UAH з ПДВ
|
30 березня 2019 19:50
|
ВИНИЧУК ЮРІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ #2362405212 |
Відхилено |
58 969,00
UAH з ПДВ
|
30 березня 2019 19:53
|
ТОВ НЕО-ІТ #38502019 |
Відхилено |
58 970,00
UAH з ПДВ
|
30 березня 2019 19:53
|
Інформація про відміну
Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій