Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КП "Ізяславводоканал" |
Код ЄДРПОУ: | 14151760 |
Місцезнаходження: | 30300, Україна , Хмельницька обл., м. Ізяслав, вул. Шевченка, 19 |
Контактна особа: |
Микола Поліщук +380966801205 zjaslawwod@rambler.ru |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 18 березня 2019 14:22 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 29 березня 2019 16:20 |
Оскарження умов закупівлі: | до 04 квітня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 08 квітня 2019 16:20 |
Початок аукціону: | 11 квітня 2019 12:39 |
Очікувана вартість: | 13 327 315,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 67 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-04-12-000002 ● 95f04046b6f9488581488a126c3306e9
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 11 квітня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 12 квітня 2019 10:51 |
Н А К А З
11.04.2019 №15
Хмельницький
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02 липня 2018 року № 189,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Заступник начальника Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Хмельницькій області –
начальник відділу контролю органів влади,
оборони, правоохоронних органів та місцевих бюджетів В. ДЗЮБЛЮК
Додаток
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області
від 11.04.2019 № 15
Витяг із переліку процедур закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1. UA-2019-03-18-001383-a 18.03.2019 Виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі
В. о. начальника відділу контролю у сфері закупівель Н. МЕЛЬНИК
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2019-04-15 16:44:15
Про надання роз'яснень по висновку від 12.04.2019 року, складеному за результатами проведеного моніторингу UA-M-2019-04-12-000002.
У розділі Висновку «Інформація про результати моніторингу закупівлі в розрізі стадій проведення процедури закупівлі:» дата закінчення моніторингу зазначена 12 березня 2019р, в той час як початок моніторингу – 12 квітня 2019р.
В резолютивній частині Висновку зазначено, що «За результатами моніторингу встановлено порушення вимог статті 4 Закону України «Про публічні закупівлі», та міститься зобов'язання щодо усунення порушень законодавства у сфері державних закупівель, викладених у висновку. Але при цьому в описовій частині Висновку «Інформація про результати моніторингу закупівлі в розрізі стадій проведення процедури закупівлі:» органом, що проводив моніторинг, порушень не встановлено ні в частині визначення предмета закупівлі, ні в питанні дотримання Замовником законодавства у сфері закупівель щодо оприлюднення інформації про закупівлю.
Просимо надати відповідні роз'яснення по Висновку щодо суперечностей його описової та резолютивної частини.
Відповідь на звернення щодо висновку
Дата: 2019-04-16 15:55:26
Відповідь щодо роз’яснення
На Ваш запит стосовно надання роз’яснення відповідно до частини 8 статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон №922-VIII), повідомляємо наступне. Висновок складається у формі електронного документа та заповнюється відповідно до встановленої форми висновку про результати моніторингу закупівлі, затвердженої наказом Державної аудиторської служби України від 23 квітня 2018 року № 86 (надалі – Наказ) в електронній системі закупівель.
Згідно Наказу у висновку зазначається опис порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявленого за результатами моніторингу закупівлі, наявність чи відсутність порушення законодавства у сфері публічних закупівель за кожним із питань, а також зобов’язання замовника усунути у встановленому законодавством порядку порушення.
В констатуючій частині висновку було допущено технічну помилку при заповненні дати закінчення моніторингу, яка не вплинула на результат моніторингу, а саме: зазначено 12 березня 2019 року, а не 12 квітня 2019 року. При цьому, як видно із наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області №15 від 11.04.2019, який оприлюднений 12.04.2019, рішення про початок моніторингу прийнято у квітні 2019.
Щодо результатів моніторингу: в розділі ІІ (констатуюча частина) висновку в розрізі етапів, які підлягали перевірці, зазначено, що предметом аналізу були:
- питання визначення предмета закупівлі,
- відображення закупівлі у річному плані (додатку),
- оприлюднення інформації щодо закупівлі.
При цьому, порушень при визначенні предмета закупівлі та дотримання Замовником законодавства у сфері закупівель щодо оприлюднення інформації про закупівлю відповідно статті 10 Закону №922-VIII не встановлено.
Разом з тим, інформацією, викладеною у висновку, Вас повідомлено, що річний план (додаток до нього) не відповідає оголошенню від 18.03.2019 року, розміщеному на веб-порталі Уповноваженого органу, з наступних причин.
Відповідно частини 1 статті 4 Закону закупівля здійснюється відповідно до річного плану. Річний план, додаток до річного плану та зміни до них безоплатно оприлюднюються на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель протягом п’яти днів з дня їх затвердження. Оголошення про реконструкцію КНС по вулиці Горинська, 43А та каналізаційного напірного колектору в м. Ізяслав, Хмельницької області за номером ID: UA-2019-03-18-001383-a, очікуваною вартістю 13 327 315,00 грн опубліковано Замовником 18 березня 2019 року. При цьому, відповідно до річного плану на 2019 рік за номером ID: UA-P-2019-01-24-015128-b, оприлюдненого 26 березня 2019 о 15:34год, Замовником заплановано на суму 4 978 656,00 грн. Відповідно до роз’яснень Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 14.09.2016 №3302-06/29640 закупівля здійснюється відповідно до річного плану, який складається та затверджується тендерним комітетом замовника відповідно до частини четвертої статті 11 Закону №922-VIII. Частиною першою статті 4 зазначеного Закону передбачена можливість внесення змін до річного плану закупівель/додатку до річного плану. При цьому форма внесення змін до річного плану закупівель/додатку до річного плану, періодичність і характер таких змін (зміна очікуваної вартості предмету закупівлі, орієнтованого початку процедури закупівлі тощо) законодавством не визначені і не обмежені. Тому Замовник може вносити періодично зміни до річного плану закупівель /додатку до річного плану, але в будь-якому випадку до здійснення відповідної закупівлі. У разі необхідності внесення змін до річного плану закупівель (додатку до річного плану) замовник може редагувати інформацію про вже раніше внесену в систему закупівлю, шляхом внесення змін в її окремі, передбачені системою поля (зміна очікуваної вартості закупівлі, орієнтованого початку процедури закупівлі тощо), або створити у формі річного плану новий запис про закупівлю з тим самим предметом.
Враховуючи викладене, у оприлюдненому на веб-порталі Уповноваженого органу річному плані до зазначеної процедури закупівлі, за номером UA-P-2019-01-24-015128-b, визначена очікувана вартість предмета закупівлі 4 978 656,00 грн., що не відповідає визначеній очікуваній вартості в оголошенні про проведення закупівлі. Враховуючи вищевикладене, оголошення UA-2019-03-18-001383-a не відповідає річному плану закупівель в частині зазначеної очікуваної вартості предмета закупівлі, що є порушення вимог статті 4 Закону №922-VIII.
Разом з тим, у резолютивній частині висновку за результатами моніторингу Вам вказано на наявність порушення вимог статті 4 Закону №922-VIII та відповідно зобов’язано усунути порушення законодавства у сфері публічних закупівель, а також, керуючись пунктом 7 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та підпунктом 16 пункту 6 та пунктом 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 № 43, зобов’язано вжити заходів щодо усунення виявлених порушень та відповідно до частини восьмої статті 7-1 Закону №922-VIII протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Тендерним комітетом КП "Ізяславводоканал" згідно протоколу № 14/2019 від 16.04.2019 вирішено: відмінити відкриті торги по закупівлі робіт "Реконструкція КНС по вулиці Горинська, 43А та каналізаційного напірного колектору в м. Ізяслав, Хмельницької області", код ДК 021:2015 45454000-4 Реконструкція за ідентифікатором закупівлі UA-2019-03-18-001383-а на підставі ч. 1 ст. 31 Закону України "Про публічні закупівлі" у зв'язку із неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель.
2019-04-16 17:01:51
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 12 квітня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 27 квітня 2019 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Встановлено порушення в частині планування.)
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (Встановлено порушення в частині планування.) • усунуто
Порушення усунуто шляхом відміни процедури відкритих торгів (протокол від 16.04.2019 №14)
2019-04-17 09:14:11
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 11 квітня 2019 13:12
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "КУЛЕВ-ІНВЕСТ" |
12 470 509,20
UAH з ПДВ
|
10 999 900,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ ''БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ''СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ УПРАВЛІННЯ-39'' |
12 550 260,00
UAH з ПДВ
|
11 000 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП СІАД-СЕРВІС |
13 259 946,00
UAH з ПДВ
|
13 259 946,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "БК Домінант" |
13 280 000,00
UAH з ПДВ
|
13 280 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "КУЛЕВ-ІНВЕСТ" #37409577 |
Очікує рішення |
10 999 900,00
UAH з ПДВ
|
11 квітня 2019 13:12
|
Інформація про відміну
Дата відміни: | 16 квітня 2019 16:51 |
Коментар щодо відміни: | На підставі ч.1 ст. 31 Закону України "Про публічні закупівлі" - неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель. |
16 квітня 2019 16:51
|
Електронний підпис |
16 квітня 2019 16:49
|
Протокол скасування закупупівлі.PDF |