Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Реконструкція КНС по вулиці Горинська, 43А та каналізаційного напірного колектору в м. Ізяслав, Хмельницької області
Очікувана вартість
13 327 315,00 UAH
UA-2019-03-18-001383-a 511d4675c7754920a6e0e75de1b1aeb0
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Микола Поліщук

+380966801205 zjaslawwod@rambler.ru

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП "Ізяславводоканал"
Код ЄДРПОУ: 14151760
Місцезнаходження: 30300, Україна , Хмельницька обл., м. Ізяслав, вул. Шевченка, 19
Контактна особа: Микола Поліщук
+380966801205
zjaslawwod@rambler.ru
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 березня 2019 14:22
Звернення за роз’ясненнями: до 29 березня 2019 16:20
Оскарження умов закупівлі: до 04 квітня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08 квітня 2019 16:20
Початок аукціону: 11 квітня 2019 12:39
Очікувана вартість: 13 327 315,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 67 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Реконструкція КНС по вулиці Горинська, 43А та каналізаційного напірного колектору в м. Ізяслав, Хмельницької області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 30300, Україна, Хмельницька область, м. Ізяслав, вул. Горинська, 43А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 02 травня 2019  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
01 квітня 2019 15:48
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 квітня 2019 15:47
Таблиця змін до ТД від 01.04.2019.docx
01 квітня 2019 15:47
Додаток 4 Технічне завдання (Локальні кошториси) зі змінами від 01.04.2019.docx
28 березня 2019 16:05
Додаток 4 Технічне завдання (Локальні кошториси) зі змінами.docx
28 березня 2019 16:05
Тендерна документація зі змінами.docx
28 березня 2019 16:05
Таблиця змін до ТД.docx
18 березня 2019 14:22
Додаток_6_Проект_договору_.docx
18 березня 2019 14:22
Додаток 4 Технічне завдання (Локальні кошториси).docx
18 березня 2019 14:22
Додаток 4 Технічне завдання ( Відомість обсягів робіт) .docx
18 березня 2019 14:22
Додаток 3 на відповідність ст. 17 Закону .docx
18 березня 2019 14:22
Додаток 1 Тендерна пропозиція.docx
18 березня 2019 14:22
Додаток 4 Технічне завдання (Відомість ресурсів до ЛК ).docx
18 березня 2019 14:22
Додаток 4 Технічне завдання ( Пояснювальна записка до РП) .PDF
18 березня 2019 14:22
Додаток 7 Згода на ОПД.docx
18 березня 2019 14:22
Додаток 4 Технічне завдання (Креслення).docx
18 березня 2019 14:22
Додаток 4 Технічне завдання (ПОБ до РП) .PDF
18 березня 2019 14:22
Тендерна документація.docx
18 березня 2019 14:22
Додаток 2 Квалiфiкацiйнi критерii ст. 16 Закону.docx
18 березня 2019 14:22
Додаток 5 Інформація про субпідрядників.docx
01 квітня 2019 15:48
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 березня 2019 16:06
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 березня 2019 14:26
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 квітня 2019 15:47
Таблиця змін до ТД від 01.04.2019.docx
01 квітня 2019 15:47
Додаток 4 Технічне завдання (Локальні кошториси) зі змінами від 01.04.2019.docx
28 березня 2019 16:05
Додаток 4 Технічне завдання (Локальні кошториси) зі змінами.docx
28 березня 2019 16:05
Тендерна документація зі змінами.docx
28 березня 2019 16:05
Таблиця змін до ТД.docx
18 березня 2019 14:22
Додаток_6_Проект_договору_.docx
18 березня 2019 14:22
Додаток 4 Технічне завдання (Локальні кошториси).docx
18 березня 2019 14:22
Додаток 4 Технічне завдання ( Відомість обсягів робіт) .docx
18 березня 2019 14:22
Додаток 3 на відповідність ст. 17 Закону .docx
18 березня 2019 14:22
Додаток 1 Тендерна пропозиція.docx
18 березня 2019 14:22
Додаток 4 Технічне завдання (Відомість ресурсів до ЛК ).docx
18 березня 2019 14:22
Додаток 4 Технічне завдання ( Пояснювальна записка до РП) .PDF
18 березня 2019 14:22
Додаток 7 Згода на ОПД.docx
18 березня 2019 14:22
Додаток 4 Технічне завдання (Креслення).docx
18 березня 2019 14:22
Додаток 4 Технічне завдання (ПОБ до РП) .PDF
18 березня 2019 14:22
Тендерна документація.docx
18 березня 2019 14:22
Додаток 2 Квалiфiкацiйнi критерii ст. 16 Закону.docx
18 березня 2019 14:22
Додаток 5 Інформація про субпідрядників.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-04-12-000002 ● 95f04046b6f9488581488a126c3306e9
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 11 квітня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 12 квітня 2019 10:51
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

Н А К А З

11.04.2019 №15

Хмельницький

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02 липня 2018 року № 189,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Заступник начальника Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Хмельницькій області –
начальник відділу контролю органів влади,
оборони, правоохоронних органів та місцевих бюджетів В. ДЗЮБЛЮК

Додаток
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області
від 11.04.2019 № 15

Витяг із переліку процедур закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1. UA-2019-03-18-001383-a 18.03.2019 Виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі

В. о. начальника відділу контролю у сфері закупівель Н. МЕЛЬНИК

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Звернення за роз'ясненням щодо висновку

Дата: 2019-04-15 16:44:15

Про надання роз'яснень по висновку від 12.04.2019 року, складеному за результатами проведеного моніторингу UA-M-2019-04-12-000002.

У розділі Висновку «Інформація про результати моніторингу закупівлі в розрізі стадій проведення процедури закупівлі:» дата закінчення моніторингу зазначена 12 березня 2019р, в той час як початок моніторингу – 12 квітня 2019р.
В резолютивній частині Висновку зазначено, що «За результатами моніторингу встановлено порушення вимог статті 4 Закону України «Про публічні закупівлі», та міститься зобов'язання щодо усунення порушень законодавства у сфері державних закупівель, викладених у висновку. Але при цьому в описовій частині Висновку «Інформація про результати моніторингу закупівлі в розрізі стадій проведення процедури закупівлі:» органом, що проводив моніторинг, порушень не встановлено ні в частині визначення предмета закупівлі, ні в питанні дотримання Замовником законодавства у сфері закупівель щодо оприлюднення інформації про закупівлю.
Просимо надати відповідні роз'яснення по Висновку щодо суперечностей його описової та резолютивної частини.

Відповідь на звернення щодо висновку

Дата: 2019-04-16 15:55:26

Відповідь щодо роз’яснення

На Ваш запит стосовно надання роз’яснення відповідно до частини 8 статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон №922-VIII), повідомляємо наступне. Висновок складається у формі електронного документа та заповнюється відповідно до встановленої форми висновку про результати моніторингу закупівлі, затвердженої наказом Державної аудиторської служби України від 23 квітня 2018 року № 86 (надалі – Наказ) в електронній системі закупівель.
Згідно Наказу у висновку зазначається опис порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявленого за результатами моніторингу закупівлі, наявність чи відсутність порушення законодавства у сфері публічних закупівель за кожним із питань, а також зобов’язання замовника усунути у встановленому законодавством порядку порушення.
В констатуючій частині висновку було допущено технічну помилку при заповненні дати закінчення моніторингу, яка не вплинула на результат моніторингу, а саме: зазначено 12 березня 2019 року, а не 12 квітня 2019 року. При цьому, як видно із наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області №15 від 11.04.2019, який оприлюднений 12.04.2019, рішення про початок моніторингу прийнято у квітні 2019.
Щодо результатів моніторингу: в розділі ІІ (констатуюча частина) висновку в розрізі етапів, які підлягали перевірці, зазначено, що предметом аналізу були:
- питання визначення предмета закупівлі,
- відображення закупівлі у річному плані (додатку),
- оприлюднення інформації щодо закупівлі.
При цьому, порушень при визначенні предмета закупівлі та дотримання Замовником законодавства у сфері закупівель щодо оприлюднення інформації про закупівлю відповідно статті 10 Закону №922-VIII не встановлено.
Разом з тим, інформацією, викладеною у висновку, Вас повідомлено, що річний план (додаток до нього) не відповідає оголошенню від 18.03.2019 року, розміщеному на веб-порталі Уповноваженого органу, з наступних причин.
Відповідно частини 1 статті 4 Закону закупівля здійснюється відповідно до річного плану. Річний план, додаток до річного плану та зміни до них безоплатно оприлюднюються на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель протягом п’яти днів з дня їх затвердження. Оголошення про реконструкцію КНС по вулиці Горинська, 43А та каналізаційного напірного колектору в м. Ізяслав, Хмельницької області за номером ID: UA-2019-03-18-001383-a, очікуваною вартістю 13 327 315,00 грн опубліковано Замовником 18 березня 2019 року. При цьому, відповідно до річного плану на 2019 рік за номером ID: UA-P-2019-01-24-015128-b, оприлюдненого 26 березня 2019 о 15:34год, Замовником заплановано на суму 4 978 656,00 грн. Відповідно до роз’яснень Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 14.09.2016 №3302-06/29640 закупівля здійснюється відповідно до річного плану, який складається та затверджується тендерним комітетом замовника відповідно до частини четвертої статті 11 Закону №922-VIII. Частиною першою статті 4 зазначеного Закону передбачена можливість внесення змін до річного плану закупівель/додатку до річного плану. При цьому форма внесення змін до річного плану закупівель/додатку до річного плану, періодичність і характер таких змін (зміна очікуваної вартості предмету закупівлі, орієнтованого початку процедури закупівлі тощо) законодавством не визначені і не обмежені. Тому Замовник може вносити періодично зміни до річного плану закупівель /додатку до річного плану, але в будь-якому випадку до здійснення відповідної закупівлі. У разі необхідності внесення змін до річного плану закупівель (додатку до річного плану) замовник може редагувати інформацію про вже раніше внесену в систему закупівлю, шляхом внесення змін в її окремі, передбачені системою поля (зміна очікуваної вартості закупівлі, орієнтованого початку процедури закупівлі тощо), або створити у формі річного плану новий запис про закупівлю з тим самим предметом.
Враховуючи викладене, у оприлюдненому на веб-порталі Уповноваженого органу річному плані до зазначеної процедури закупівлі, за номером UA-P-2019-01-24-015128-b, визначена очікувана вартість предмета закупівлі 4 978 656,00 грн., що не відповідає визначеній очікуваній вартості в оголошенні про проведення закупівлі. Враховуючи вищевикладене, оголошення UA-2019-03-18-001383-a не відповідає річному плану закупівель в частині зазначеної очікуваної вартості предмета закупівлі, що є порушення вимог статті 4 Закону №922-VIII.
Разом з тим, у резолютивній частині висновку за результатами моніторингу Вам вказано на наявність порушення вимог статті 4 Закону №922-VIII та відповідно зобов’язано усунути порушення законодавства у сфері публічних закупівель, а також, керуючись пунктом 7 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та підпунктом 16 пункту 6 та пунктом 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 № 43, зобов’язано вжити заходів щодо усунення виявлених порушень та відповідно до частини восьмої статті 7-1 Закону №922-VIII протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель.

Надання інформації про усунення порушення замовником

Тендерним комітетом КП "Ізяславводоканал" згідно протоколу № 14/2019 від 16.04.2019 вирішено: відмінити відкриті торги по закупівлі робіт "Реконструкція КНС по вулиці Горинська, 43А та каналізаційного напірного колектору в м. Ізяслав, Хмельницької області", код ДК 021:2015 45454000-4 Реконструкція за ідентифікатором закупівлі UA-2019-03-18-001383-а на підставі ч. 1 ст. 31 Закону України "Про публічні закупівлі" у зв'язку із неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель.

2019-04-16 17:01:51


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 12 квітня 2019
Кінцевий строк оскарження: 27 квітня 2019

Порушення виявлено

  1. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Встановлено порушення в частині планування.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (Встановлено порушення в частині планування.) • усунуто

Порушення усунуто шляхом відміни процедури відкритих торгів (протокол від 16.04.2019 №14)

2019-04-17 09:14:11

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 квітня 2019 13:12

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "КУЛЕВ-ІНВЕСТ" 12 470 509,20
UAH з ПДВ
10 999 900,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ''БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ''СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ УПРАВЛІННЯ-39'' 12 550 260,00
UAH з ПДВ
11 000 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП СІАД-СЕРВІС 13 259 946,00
UAH з ПДВ
13 259 946,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "БК Домінант" 13 280 000,00
UAH з ПДВ
13 280 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

12 квітня 2019 14:17
Електронний підпис
12 квітня 2019 14:16
Оновлена ДЦ3.pdf
12 квітня 2019 14:16
Оновлена ДЦ2.pdf
12 квітня 2019 14:16
Оновлена ДЦ1.pdf
12 квітня 2019 14:16
Оновлена пропозиція.pdf
02 квітня 2019 15:57
Електронний підпис
02 квітня 2019 15:56
09 Згода ОПД (с. 535).pdf
02 квітня 2019 15:56
08 Договір (с. 527-534).pdf
02 квітня 2019 15:56
07 Субпідряд (с. 526).pdf
02 квітня 2019 15:56
06 Повноваження (с. 498-525).pdf
02 квітня 2019 15:56
04 Стаття 17 (с. 251-252).pdf
02 квітня 2019 15:56
02 Пропозиція (с. 5-6).pdf
02 квітня 2019 15:56
01 Реєстр (с. 1-4).pdf

Публічні документи

05 квітня 2019 10:46
Електронний підпис
05 квітня 2019 10:31
Інші документи.PDF
05 квітня 2019 10:31
Довідка 3 частина 2.pdf
05 квітня 2019 10:31
Довідка 3 частина 1.pdf
05 квітня 2019 10:31
Довідка 2.pdf
05 квітня 2019 10:31
Довідка 1.PDF
05 квітня 2019 10:31
Тендерна пропозиція.PDF
05 квітня 2019 10:31
Реєстр.PDF

Публічні документи

08 квітня 2019 12:26
Електронний підпис
08 квітня 2019 11:27
Технічний опис 2.zip
08 квітня 2019 11:27
Технічний опис 1.zip
08 квітня 2019 09:41
41. Договірна ціна.pdf
08 квітня 2019 09:40
9. Копії Ліцензій.pdf
08 квітня 2019 09:40
1. Реєстр документів.pdf

Публічні документи

08 квітня 2019 14:59
63. Довідка МВС.pdf
05 квітня 2019 15:22
51. Кваліфікаційні.pdf
05 квітня 2019 15:22
29. Копія звіту з праці.pdf
05 квітня 2019 15:22
50. Кваліфікаційні.pdf
05 квітня 2019 15:22
32-49. Кваліфікаційні.pdf
05 квітня 2019 15:22
31. Копії Горбаків.pdf
05 квітня 2019 15:22
52-59 Кваліфікаційні.pdf
05 квітня 2019 15:21
24. Інвентарна книга.pdf
05 квітня 2019 15:21
19-21. Кваліфікаційні.pdf
05 квітня 2019 15:21
25. Про виробничу базу.pdf
05 квітня 2019 15:21
1. Реєстр.pdf
05 квітня 2019 15:21
61-62. Кваліфікаційні.pdf
05 квітня 2019 15:21
66. Календарний графік.pdf
05 квітня 2019 15:21
60. Довідка ДФС.pdf
05 квітня 2019 15:21
67. Кошториси 1.pdf
05 квітня 2019 15:21
67. Кошториси 3.pdf
05 квітня 2019 15:21
67. Кошториси 2.pdf
05 квітня 2019 15:21
68. Блок даних.rar
05 квітня 2019 15:21
2. Тендерна пропозиція.pdf
05 квітня 2019 15:21
18. Витяг 13 03.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "КУЛЕВ-ІНВЕСТ"

ТОВ ''БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ''СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ УПРАВЛІННЯ-39''

ПП СІАД-СЕРВІС

ТОВ "БК Домінант"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "КУЛЕВ-ІНВЕСТ"
#37409577
Очікує рішення 10 999 900,00
UAH з ПДВ
11 квітня 2019 13:12

Документи

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 16 квітня 2019 16:51
Коментар щодо відміни: На підставі ч.1 ст. 31 Закону України "Про публічні закупівлі" - неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель.
Документи:
16 квітня 2019 16:51
Електронний підпис
16 квітня 2019 16:49
Протокол скасування закупупівлі.PDF