Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Дезінфікуючі засоби
Очікувана вартість
100 000,00 UAH
UA-2019-03-18-001208-c 69447a3cdef74584938bae08676db184
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Пироженко Світлана Василівна

380674744802 doctorr27@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЧЕРКАСЬКА ОБЛАСНА ДИТЯЧА ЛІКАРНЯ ЧЕРКАСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ"
Код ЄДРПОУ: 37478567
Вебсайт: http://www.oblbabyklinika.ck.ua/
Місцезнаходження: 18029, Україна , Черкаська обл., Черкаси, 30 років Перемоги, 16
Контактна особа: Пироженко Світлана Василівна
380674744802
doctorr27@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 березня 2019 14:57
Звернення за роз’ясненнями: до 21 березня 2019 15:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 березня 2019 15:00
Початок аукціону: 26 березня 2019 14:42
Очікувана вартість: 100 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Санідез 1 кг (саше) – 100 шт.
Вернедор 1000 мл – 150 шт.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
250 штуки
Санідез, вернедор
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 18029, Україна, Черкаська область, Черкаси, 30 років Перемоги, 16
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 24450000-3 — Агрохімічна продукція

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
18 березня 2019 14:59
дезінфікуючі засоби.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-03-18-001208-c.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: Фізична особа-підприємець, Код ЄДРПОУ:2941707188
Дата подання: 20 березня 2019 22:05
дискримінаційні вимоги
порушення закону
Рішення замовника: Вимога не задоволена
21 березня 2019 14:52
Шановний Скаржнику!
Технічне завдання було складено виходячи з потреб нашої медичної установи, а документація відповідає положенням наказу №35.
Закон не обмежує права Замовника закупівлі встановлювати відносно предмету закупівлі вимоги, які Замовник вважає необхідними, в т.ч. з точки зору ефективності застосування та/або досвіду використання тієї чи іншої продукції (товару) у своїй діяльності, а також особливостей організації тих процесів, в яких така продукція використовується.
Таким чином замовник є вільним у визначенні технічних, якісних характеристик предмета закупівлі, формує предмет закупівлі,виходячи з власних потреб у об’ємах товару, можливостях бюджетного фінансування та сфері застосування товару та жодним чином не зобов’язаний встановлювати вимоги до предмету закупівлі з урахуванням можливостей учасників, а навпаки, учасники процедури державних закупівель зобов’язані надавати такі пропозиції, які будуть відповідати встановленим замовником вимогам. З метою отримання установою дезінфекційних засобів, що повністю задовольняють потребу закладу в препаратах широкого спектру дії, щодо різноманітних інфекцій для запобігання внутрішньо лікарняного інфікування пацієнтів та працівників, при складанні медико-технічних вимог було детально зазначено характеристики товарів.
Замовник встановлює вимоги до закуповуємого товару виходячи з потреб медичної установи та результату тестування певних торгових марок дезінфектанів, тому йому важливо отримати продукцію саме з зазначеними характеристиками. На нашу думку Ваша вимога є безпідставною, а звинувачення та погрози носять характер тиску на Замовника заради власних інтересів.
Номер вимоги: UA-2019-03-18-001208-c.b2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ІМЕД", Код ЄДРПОУ:38703629
Дата подання: 28 березня 2019 16:44
оскарження переможця
Шановний! Ви нічого не спутали? Що за протизаконна корупційна аргументація? Ми категорично не згодні з аргументацією дискваліфікації нашої пропозиції. Різниця майже 32 000грн!!! Ви уявляєте , що повинно не відповідати, що б була така різниця в ціні – ВСЕ! А ви не надали жодної аргументації, це вже занадто , тому ми таки направляємо звернення до розпорядників коштів, департаменту ОЗ, Головному лікарю та Громадського контролю , для запобігання корупційних дій Замовника. Замовник Зазначив, що не мав на меті розглядати еквіваленти. Такий підхід грубо порушує положення Закону про публічні закупівлі та Наказу Зовнішторгвидав України №35, де чітко зазначено, що при формуванні технічного завдання на предмет закупівлі та проведенні процедури закупівлі Замовник повинен керуватися принципами недискримінаційного підходу до Учасників. Саме нерозгляд еквівалентів і є дискримінаційним підходом до Учасників, тому що значно звужує їх коло. Цей факт можна також трактувати, як намагання Замовника лобіювати інтереси певного виробника, або компаній-виробників. П.6.4 Наказу №35 Зовнішторгвидав України дає право Замовнику визначати,які саме еквіваленти він буде розглядати, але НЕ ДАЄ права Замовнику не розглядати еквіваленти взагалі!!! Це велика різниця! Зазначані в документації засоби не є унікальними і на ринку є безліч еквівалентів значно кращих та дешевших. Ми запропонували повні еквіваленти за такими характеристиками, як: групи діючих речовин, спектр антимікробної дії, призначення, клас безпеки, режими використання. Саме за такими характеристиками визначають еквівалентність державні профільні установи Запропоновані нами засоби в РАЗИ економічніші! Своїми діями Замовник дав чітко зрозуміти,що його не хвилює економія бюджетних коштів, а його цікавить хабар від постачальника та заробіток посадових осіб на бюджетному фінансуванні. Замовник заздалегідь запланував у переможці Учасника, з яким є корупційні домовленості, та незаконну аргументацію для відхилення небажаних пропозицій. А це вже привід для антикорупційного розслідування правоохоронними органами, куди ми направляємо лист. Вимагаємо повернути нашу пропозицію до розгляду, провести неупереджену оцінку .
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
29 березня 2019 13:58
За результатами розгляду Вашої вимоги інформуємо: технічне завдання складено згідно вимог законодавства та не містять дискримінаційних вимог.
Крім того, на етапі уточнень нам надійшло питання і ми, даючи роз’яснення, повідомили, що Замовник встановлює вимоги до товару виходячи з своїх потреб та результату тестування певних торгових марок дезінфектанів. Хоча на ринку й представлений широкий асортимент дезінфікуючих засобів, цінова політика яких є значно нижчою, навіть за ту, яку пропонуєте Ви, для нас як Замовника, важливо отримати продукцію саме з зазначеними характеристиками, так як виходячи зі специфіки роботи лікарні, а також керуючись досвідом практичного застосування в умовах закладу, саме дезінфікуючі засоби, які ми вимагаємо для поставки, забезпечать максимальний захист персоналу та пацієнтів від збудників внутрішньо- лікарняних інфекцій.
Роз’яснення було надано вчасно та було доступне усім потенційним учасникам закупівлі. При підготовці Вашої пропозиції до участі у закупівлі Ви мали обов’язково взяти до уваги наші вимоги та усвідомлювати, який саме предмет закупівлі цікавить Замовника.
Також хочемо звернути Вашу увагу на те, що в ціновій пропозиції Ви поставили свій підпис та печатку під фразою «… Ми погоджуємося з тим, що Ви можете відхилити нашу чи всі пропозиції електронних торгів….»
Тобто Ви свідомо подали пропозицію, яка не відповідає вимогам Замовника та підтвердили наше право на її відхилення.
Технічне завдання складено виходячи з потреб саме нашої лікарні, а документація відповідає положенням наказу № 35.
Закон не обмежує права Замовника закупівлі встановлювати відносно предмету закупівлі вимоги, які Замовник вважає необхідними, в т.ч. з точки зору ефективності застосування та/або досвіду використання тієї чи іншої продукції (товару) у своїй діяльності, а також особливостей організації тих процесів, в яких така продукція використовується.
Таким чином Замовник є вільним у визначенні технічних, якісних характеристик предмета закупівлі, формує предмет закупівлі, виходячи з власних потреб у об’ємах товару, можливостях бюджетного фінансування та сфері застосування товару та жодним чином не зобов’язаний встановлювати вимоги до предмету закупівлі з урахуванням можливостей учасників, а навпаки, учасники процедури закупівель зобов’язані надавати такі пропозиції, які будуть відповідати встановленим Замовником вимогам. З метою отримання установою дезінфекційних засобів, що повністю задовольняють потребу закладу в препаратах широкого спектру дії, щодо різноманітних інфекцій для запобігання внутрішньо лікарняного інфікування пацієнтів та працівників, при складанні технічного завдавння було детально зазначено характеристики товарів.
Щодо звинувачень про дискримінаційні вимоги та протизаконну корупційну складову , викладених у Вашій вимозі, вважаємо що такі безпідставні та абсурдні звинувачення є абсолютною маніпуляцією та погрозами, носять характер тиску та підривають авторитет нашого закладу.
З вищевикладеного, можна зробити висновок, що своїми діями ТОВ «ІМЕД» навмисно перешкоджає своєчасному укладанню договору на закупівлю дезінфікуючих засобів, що може поставити під загрозу здоров'я і життя пацієнтів закладу, призвести до порушення санітарних вимог такого важливого соціального об'єкту, як обласна дитяча лікарня (де, в тому числі, надається невідкладна допомога новонародженим та недоношеним дітям), може стати причиною виникнення надзвичайної ситуації.
Розгорнути Згорнути
Роз'яснення щодо прийнятого рішення

Документи подані скаржником

20 березня 2019 22:05
Черкаси ОДЛ.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 26 березня 2019 15:03

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ІМЕД" 63 000,00
UAH з ПДВ
63 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФАРТУНАТ" 94 800,00
UAH з ПДВ
94 800,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

21 березня 2019 15:43
документи кваліфікації.rar
21 березня 2019 15:43
Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

25 березня 2019 11:29
Цінова пропозиція.PDF
25 березня 2019 11:29
Санідез.pdf
25 березня 2019 11:29
Проект Договору.pdf
25 березня 2019 11:29
МВ Санідез.pdf
25 березня 2019 11:29
Вернедор.pdf
25 березня 2019 11:29
Кваліфікація.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ІМЕД"

ТОВ "ФАРТУНАТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ІМЕД"
#38703629
Відхилено 63 000,00
UAH з ПДВ
27 березня 2019 14:14
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФАРТУНАТ"
#37308833
Переможець 94 800,00
UAH з ПДВ
27 березня 2019 14:19

Документи

27 березня 2019 14:12
відхилення.pdf

Документи

27 березня 2019 14:16
визначення переможця.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 27 березня 2019 14:19

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФАРТУНАТ"
#37308833
94 800,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

27 березня 2019 14:16
визначення переможця.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
договір.pdf укладений
01 квітня 2019 10:35