Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги їдалень (послуги гарячого харчування)
Очікувана вартість
852 000,00 UAH
UA-2019-03-18-001104-a 8f255602bde9484e95a1da13de46ef9f
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Алла Сукачук

+380967851415 nadiya5z35a@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальний заклад освіти "Криворізький багатопрофільний навчально-реабілітаційний центр "Надія" ДОР
Код ЄДРПОУ: 26005868
Місцезнаходження: 50081, Україна , Дніпропетровська обл., м. Кривий Ріг, м-н. 5-й Зарічний, 35а
Контактна особа: Алла Сукачук
+380967851415
nadiya5z35a@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 березня 2019 13:13
Звернення за роз’ясненнями: до 23 березня 2019 15:00
Оскарження умов закупівлі: до 29 березня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 квітня 2019 15:00
Початок аукціону: 22 квітня 2019 12:01
Очікувана вартість: 852 000,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 556,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,30%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:55510000-8: Послуги їдалень


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги їдалень (послуги гарячого харчування)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50081, Україна, Дніпропетровська область, м. Кривий ріг, м-н 5-й Зарічний, 35а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 травня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 55510000-8 — Послуги їдалень

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
18 березня 2019 13:14
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 березня 2019 13:13
Проект договіру_2019.doc
18 березня 2019 13:13
ТД_Надія_2019_.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

зміни до документації
Дата подання: 22 березня 2019 12:54
Дата відповіді: 22 березня 2019 14:33
Доброго дня! Я маю намір взяти участь в торгах СPV 021:2015 - 55510000-8 «Послуги їдалень» (послуги гарячого харчування) яку проводить Комунальний заклад освіти "Криворізький багатопрофільний навчально-реабілітаційний центр "Надія" ДОР, номер UA-2019-03-18-001104-a. Під час уважного ознайомлення з тендерною документацією по закупівлі мною було виявлено ряд незрозумілих і явно дискримінаційних вимог, які створюють штучні перешкоди для участі в торгах цілому ряду учасників. Вимагаю привести тендерну документацію у відповідність з вимогами закону та внести до неї зміни в наступних частинах: 1) визначення предмету закупівлі - код ДК 021:2015, за яким визначено предмет даної закупівлі не відповідає конкретній назві і умовам закупівлі, викладеним в документації. Згідно з викладеним Держаудитслужбою в аналогічній закупівлі №UA-2018-11-26-001251-c "Відповідно до додатку 5 тендерної документації, Замовник зазначив, що послуги з харчування будуть надаватись учням 1-4 та 5-9 класів. Згідно з Єдиним закупівельним словником код CPV для закупівлі з послуг харчування в школах - 55523100-3 Послуги з організації шкільного харчування. Частиною 1 розділу 2 Порядку визначення предмету закупівлі, затвердженого Наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України 17.03.2016 № 454 визначено, що предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 (далі – Єдиний закупівельний словник), за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги. Тобто, Замовником при визначенні предмету закупівлі не дотримано норм Наказу від 23 грудня 2015 року № 1749, яким затверджено Єдиний закупівельний словник". Замовником Комунальний заклад освіти "Криворізький багатопрофільний навчально-реабілітаційний центр "Надія" ДОР, в закупівлі номер UA-2019-03-18-001104-a зазначено предмет закупівлі СPV 021:2015 - 55510000-8 «Послуги їдалень», послуги надаються в приміщенні замовника для дітей дошкільної групи, 0-3 класу та 4 класу, тобто ні про які послуги їдалень в даному випадку не йдеться. Вимагаю внести зміни до визначеного замовником предмету закупівлі та привести його у відповідність із затвердженим Порядком визначення предмету закупівлі, зазначивши код ДК 021:2015 "55520000-1 Кейтерингові послуги", який відповідає сутності закупівлі, або пояснити причини обрання коду, що відповідає закупівлі послуг їдалень/кафе чи адміністраторів їдалень. У випадку невнесення відповідних змін учасник буде змушений звертатись за захистом своїх порушених прав до органу контролю або органу оскарження. 2) вимога про підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору містить дискримінаційні умови, не обгрунтовані ані законом ані потребою замовника. В пункті 3 додатку 2 тендерної документації замовник зазначає про необхідність надання копії аналогічного договору стосовно надання послуг гарячого харчування (послуг їдалень) з обов’язковою відповідністю умовам п.6.3.1 проекту договору (приготування іжі в приміщені харчоблоку Замовника), у відповідності до предмету закупівлі, терміном не менше 6 місяців. Також вимагається надати документально підтверджену інформацію в довільній формі з листами відгуками від контрагентів за договорами, що учасник має досвід роботи на ринку надання послуг харчування не менше двох років до дати оголошення данної закупівлі із зазначенням контактних даних(ПІБ,посада.телефон,назва замовника) службових осіб контрагентів учасника за якими укладались відповідні договори,що можуть підтвердити наявність такого успішного та позитивного досвіду. Замовником зазначено, що аналогічний договів зокрема має бути "укладений між сторонами, предметом закупівлі якого є надання послуг їдалень (послуг з організації гарячого харчування)". Звертаємо увагу замовника на те, що з огляду на рішення Постійнодіючої колегії Антимонопольного комітету в закупівлі №UA-2018-11-27-002120-c, що була відмінена замовником з невідомих заявнику причин, включення даних вимог в тендерну документацію явно свідчить про наявність змови між замовником та учасником, рішення про визнання якого переможцем раніше вже скасовувалось. Законом передбачено можливість встановлення замовниками критерію щодо підтвердження досвіду виконання аналогічного договору (одного), відповідно замовник не має законних підстав вимагати від учасників підтвердження досвіду роботи не менше двох років (що є явною дискримінацією для учасників, що успішно працюють на відповідному ринку менше двох років та суперечить вимозі про надання копії договору строком дії не менше 6 місяців). Замовник - бюджетна установа - не має права укладати договори про закупівлю даних послуг строком більше ніж на один рік, що свідчить про те, що для учасників визначено завідомо дискримінаційну умову підтвердження досвіду роботи з приватним сектором господарювання (терміном дії договору не менше двох років) або приховану умову про надання підтвердження досвіду виконання кількох договорів, замість одного (що є порушенням закону). Встановлення замовником умови про відповідність п. 6.3.1. проекту наданого ним в складі документації договору, відповідно до якого учасник має "Забезпечити надання Послуг та приготування їжі в приміщенні харчоблоку Замовника відповідно до умов цього Договору і в строки, встановлені цим Договором" є також необгрунтованим та дискримінаційним. Виходячи зі змісту зазначених умов та вимог, якщо учасник при виконанні договору готував їжу в приміщенні замовника, яке не має назви "харчоблок" (наприклад це може бути "кафе", "їдальня", "кухня" тощо), то такий договір вже не буде визнаний аналогічним. Вимагаю внести зміни до документації в цій частині та привести вимоги до відповідності з законом, або пояснити вимоги щодо підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного договору щляхом підтвердження визначеної замовником тривалості роботи учасника на ринку даних послуг із конкретним колом замовників. У випадку невнесення відповідних змін учасник буде змушений звертатись за захистом своїх порушених прав до органу контролю або органу оскарження.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Тендерний комітет Комунального закладу освіти «Криворізький багатопрофільний навчально –реабілітаційний центр «Надія» на запитання від постачальника від 22.03.2019 року повідомляє
1.Послуги з гарячого харчування дітей в закладах освіти області запроваджено у 2015 році. На той час діяв наказ про Порядок визначення предмета закупівлі, затверджений наказом Мінекономіки України від 26.07.2010 N 921. Предмет закупівлі визначався на основі Державного класифікатора продукції та послуг ДК 016:2010 за показником п'ятого знака (класифікаційне угруповання "категорія"), а саме: 56.29.1 – послуги їдалень. Наказом Мінекономрозвитку України від 28.12.2015 N 1782 "Про затвердження Змін до Порядку визначення предмета закупівлі", внесені зміни до Порядку, згідно із якими з 05.01.2016 предмет закупівлі товарів і послуг визначався замовником на основі Державного класифікатора продукції та послуг ДК 016:2010 за показником п'ятого знака із зазначенням у дужках предмета закупівлі відповідно до показників третьої - п'ятої цифр основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник", а саме:56.29.1 – послуги їдалень (55500000-5 - послуги їдалень та кейтерінгові послуги). З 01.01.2017 предмет закупівлі товарів і послуг визначався замовником на основі виключно національного класифікатора України ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник" за показником третьої - п'ятої цифр ДК 021:2015,а з 17.01.2017 і на сьогодні відповідно до наказу Мінекономрозвитку України від 17.03.2016 № 454 «Про затвердження Порядку визначення предмета закупівлі» предмет закупівлі визначається по четвертому знаку національного класифікатора України ДК 021:2015. Так, у 2019 році КБП НРЦ «Надія» відповідно до Порядку визначення предмету закупівлі, затвердженого наказом Мінекономрозвитку України 17.03.2016 № 454 (зі змінами) у відкритих торгах ID: UA-2019-02-13-001640-b предмет закупівлі визначено по четвертому знаку Єдиного закупівельного словника: 55510000-8 послуги їдалень, а не 55520000-1 кейтерінгові послуги, оскільки в цю групу послуг входять послуги з доставки готової їжі, а не з послуг, які надаються безпосередньо в приміщені закладу. Так, кейтеринг (англ. catering від cater — «поставляти провізію») — галузь громадського харчування, пов'язана з наданням послуг на віддалених точках, що включає всі підприємства і служби, що надають підрядні послуги з організації харчування співробітників компаній і приватних осіб у приміщенні і на виїзному обслуговуванні, а також здійснюють обслуговування заходів різного призначення і роздрібний продаж готової кулінарної продукції. Тендерним комітетом закладу торги проводяться відповідно до вимог чинного законодавства у сфері публічних закупівель.
2. Включаючі в тендерну документацію пункт про обов’язкову відповідність аналогічного договору пунктам 6.3.1 проекту договору та підтвердження досвіду роботи не менше двох років тендерний комітет Комунального закладу освіти «Криворізький багатопрофільний навчально –реабілітаційний центр «Надія» ДОР керувався виключно турботою про дітей. Здорове харчування є запорукою здоров’я дитини ,а діти в нашому закладі фізично ослаблені з порушенням інтелектуального розвитку (діти з церебральним паралічем та спектром аутизму) та потребують п’яти разового харчування та дуже вибагливого контролю до приготування іжи. Стан харчоблоку повинен відповідати санітарним вимогам, які адміністрація та медперсонал закладу тримають під постійним контролем. Тому надання договорів в яких не прослідковується процес приготування їжі в закладі Замовника, неважливо яку назву має приміщення «харчоблок», « Їдальня»,» «кухня», не може розглядатись тендерним комітетом як аналогічний. Дана вимога була включена з метою запобігання постачання до закладу готових страв , приготування та транспортування яких неможливо прослідкувати та проконтролювати на якість. Тендерний комітет не вважає вимогу про досвід роботи не менше 2 років дискримінаційним, тому що в питаннях харчування дітей від 3 до 13 років дуже важливо бути впевненим в якості надання послуг. А підтвердження в довільній формі з листами відгуками від контрагентів надасть нам впевненість і довіру до Учасника. Також неможливо вважати аналогічним договір з терміном один або декілька місяців роботи , тому тендерним комітетом було прийнято рішення включити вимогу про термін договору не менше 6 місяців. В запитанні від постачальника від 22.03.2019 року міститься необґрунтоване звинувачення про створення штучних перешкод для участі в торгах ряду учасників та наявність змови між замовником та невідомо яким учасником ,а також про відміну закупівлі № UA-2018-11-27-002120-c з невідомих заявнику причин. Обгрунтування скасування торгів було надано в Протоколі № 12 від 11.02.2019 року , який був своєчасно опублікований на веб-порталі Уповноваженого органу. Причиною скасування торгів стала технічна помилка в послідовності завантаження відповіді до Антімонопольного комітету України після якої було вже неможливо повернути Учасників на попередню кваліфікацію.

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-03-18-001104-a.a1
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ФОП Реут Андрій Олександрович, Код ЄДРПОУ:3068216459
Дата подання: 27 березня 2019 15:55
дискримінаційні вимоги в тендерній документації
Постійно діюча адміністративна Колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель вул. Митрополита В. Липківського, 45, м. Київ-35, 03680 Замовник закупівлі Комунальний заклад освіти "Криворізький багатопрофільний навчально-реабілітаційний центр "Надія" ДОР код за ЄДРПОУ 26005868 50081, Україна, Дніпропетровська обл., м. Кривий Ріг, м-н. 5-й Зарічний, 35а Скаржник Фізична особа-підприємець Реут Андрій Олександрович ДРФО 3068216459 50012 м. Кривий Ріг, вулиця Казахська будинок 26 квартира 2 Тел. 0982955216 Закупівля UA-2019-03-18-001104-а ДК 021:2015: 55510000-8 — Послуги їдалень (Послуги їдалень (послуги гарячого харчування)) СКАРГА на дії замовника (встановлення в тендерній документації дискримінаційних вимог та порушення порядку визначення предмету закупівлі) Комунальним закладом освіти "Криворізький багатопрофільний навчально-реабілітаційний центр "Надія" Дніпропетровської обласної ради (надалі - Замовник) проводиться закупівля послуг за кодом 55510000-8 "Послуги їдалень" (послуги гарячого харчування), номер закупівлі UA-2019-03-18-001104-а Оголошення про проведення закупівлі оприлюднене на веб-порталі публічних закупівель 18 березня 2019 року, кінцевий строк для подачі пропозиції - 02 квітня 2019року, о 15:00 годині. Замовником раніше проводилась аналогічна закупівля, в якій рішенням Постійно діючої адміністративної Колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі - Колегія) від 05.02.2019 № 1254 було встановлено наявність порушень з боку замовника та зобов'язано замовника скасувати неправомірні рішення і провести новий розгляд пропозицій учасників. Замовник замість того, щоб виконати рішення Колегії в повному обсязі обмежився частковим його виконанням та, ухвалюючи рішення (протокол) тендерного комітету одночасно і скасував свої неправомірні рішення і встановив, що допустить технічну помилку при публікації, що призведе до відміни процедури закупівлі (що є нелогічним та не узгоджується з законом), та реалізував своє дивне рішення шляхом скасування (відміни) процедури закупівлі. Надалі замовником було розпочато нову процедуру, в якій замовником наперед враховано та продумано майбутню підставу для відхилення пропозиції учасника ФОП Реут А.О. та викладено вимогу (додаток 2, таблиця) про підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів наступним чином: 3. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору Копія аналогічного договору стосовно надання послуг гарячого харчування (послуг їдалень) з обов’язковою відповідністю умовам п.6.3.1 проекту договору (приготування іжі в приміщені харчоблоку Замовника), у відповідності до предмету закупівлі, терміном не менше 6 місяців. Копії актів надання послуг (виконаних робіт) за весь період дії договору. Оригінал відгуку на відповідному бланку від замовника, з яким укладено договір, копію якого подає учасник на виконання пункту, із зазначенням службових номерів телефонів посадових осіб замовника. Документально підтверджену інформацію в довільній формі з листами відгуками від контрагентів за договорами, що учасник має досвід роботи на ринку надання послуг харчування не менше двох років до дати оголошення данної закупівлі із зазначенням контактних даних(ПІБ,посада.телефон,назва замовника) службових осіб контрагентів учасника за якими укладались відповідні договори,що можуть підтвердити наявність такого успішного та позитивного досвіду. Примітка: під аналогічним договором розуміється повністю виконаний (завершений) договір.Аналогічний договір – договір, який повністю відповідає наступним вимогам: - укладений між сторонами, предметом закупівлі якого є надання послуг їдалень (послуг з організації гарячого харчування); - сторонами визначена ціна договору; - сторонами встановлений строк дії договору. Не може вважатись аналогічним договором такий, при якому не прослідковується повний цикл організації гарячого харчування, зокрема, разові та поодинокі договори на послуги з організації харчування під час проведення короткострокових заходів (фестивалів, свят, конкурсів, оглядів, концертів, виставок, конференцій, семінарів, тощо). Також в додатку 2 міститься вимога, яка не може бути виконана завідомо: 2. Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід - довідка в довільній формі, що підтверджує наявність працівників відповідної кваліфікації, що мають необхідні знання та досвід для організації послуг, із зазначенням їх посад, прізвищ і ініціалів та дату проходження останнього медичного огляду та флюорографії (в кількості достатній для забезпечення надання послуг). Обов’язково наявність в штаті Учасника технолога, або особи, яка виконує такі функції згідно посадової інструкції. (Зразок № 2); - копії санітарних книжок водія (обов’язково), експедитора (обов’язково) та вантажника (за наявності) та працівників, що мають безпосереднє відношення до роботи з зазначеним предметом закупівлі (обов’язково); - копія звіту «Податковий розрахунок сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь фізичних осіб, і сум утриманого з них податку» форма 1-ДФ за останню звітну дату (квартал). Замовник вимагає надати довідку із зазначення дати флюорографії відповідно до наданого ним же зразка, який такої графи не містить: Зразок № 2 ДОВІДКА ПРО НАЯВНІСТЬ ПРАЦІВНИКІВ ВІДПОВІДНОЇ КВАЛІФІКАЦІЇ, ЯКІ МАЮТЬ НЕОБХІДНІ ЗНАННЯ ТА ДОСВІД* №/ п/п Посада ПІБ Стаж роботи, (років) Освіта (вища, середня, інше) Наявність трудової книжки з записом про працевлаштованість у Виконавця / трудовий договір Наявність медичної книжки з датою допуску до роботи (вказати дату) (останнього медогляду) Навіть припускаючи, що учасник має можливість додати таку дату в примітках, переконаний, що така непрозора вимога створена замовником навмисно з метою створення штучних перешкод для учасників (які можуть при заповненні зразка довідки не вказати дати флюорографії через їх відсутність в таблиці) або ж преференцій для "потрібних" учасників, які (як свідчить попередня закупівля, по якій Колегією була встановлена наявність порушень) забувають вказати флюорографію своїх працівників чи не мають її результатів взагалі. На сьогоднішній день в аналогічній закупівлі замовника, який за своїм статусом повністю тотожний замовнику даної закупівлі, є висновки моніторингу закупівлі органами Держаудитслужби (закупівля UA-2018-11-26-001251-c) - Висновок Східного офісу Держаудитслужби про результати моніторингу закупівлі, опублікований 18 лютого 2019 року відповідно до якого КЗО "Багатопрофільний навчально-реабілітаційний центр "Сузір'я" ДОР" (далі – Замовник) не дотримано норм абзацу 2 частини 1 розділу ІІ Порядку визначення предмету закупівлі затвердженого Наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 17.03.2016 № 454: "Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: Відповідно до пункту 18 частини 1 статті 1 Закону предмет закупівлі - товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції або пропозиції на переговорах (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом. Порядок визначення предмету закупівлі, затверджено Наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України 17.03.2016 № 454 та згідно з частиною 1 розділу 2 предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 (далі – Єдиний закупівельний словник), за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги. Згідно з Єдиним закупівельним словником код CPV для закупівлі послуг харчування дітей у навчальних та оздоровчих закладах має визначатись: 55500000-5 Послуги їдалень та кейтерингові послуги 55520000-1 Кейтерингові послуги 55523000-2 Кейтерингові послуги для інших підприємств або установ 55523100-3 Послуги з організації шкільного харчування Тобто, Замовником не дотримано норм абзацу 2 частини 1 розділу ІІ Порядку визначення предмету закупівлі затвердженого Наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 17.03.2016 № 454". Предметом закупівлі, що проводиться замовником та щодо якої подається дана скарга, є послуги гарячого харчування в закладі освіти, які надаються безпосередньо в закладі та, відповідно до висновків Держаудитслужби, та власне суті даних послуг є послугами з організації шкільного харчування, а не послугами їдалень. В жодному розділі тендерної документації чи оголошення про закупівлю не міститься інформації про їдальню учасника, використання будь-якої їдальні, чи будь-що, що дозволило б встановити зв'язок між їдальнями та гарячим харчуванням, що готується в приміщеннях замовника. На запит в системі закупівель з даного приводу замовником було наведено історію запровадження таких послуг та з посиланням на класифікатор ДК 016:2010 повідомлено, що за його дії предмет закупівлі визначався за показником його п'ятого знака (класифікаційне угруповання "категорія"), а саме: 56.29.1 – послуги їдалень, тому в 2019 році КБП НРЦ «Надія» предмет закупівлі визначено по четвертому знаку Єдиного закупівельного словника: 55510000-8 послуги їдалень, а не 55520000-1 кейтерінгові послуги. Також в обґрунтування замовником покладено вільний переклад і трактування ним окремих слів з найменування послуг. Фактично визначення предмету закупівлі в даному випадку є важливим та має істотне значення, оскільки замовник, визначаючи в дужках конкретну назву послуг (послуги гарячого харчування) в той же час вимагає підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів за більш розширеним найменуванням предмету (послуги їдалень (послуги з організації гарячого харчування). Виходить, що учасник, який має досвід виконання аналогічних договорів з надання послуг гарячого харчування в закладах освіти або суб'єктам господарювання приватної форми власності, не може брати участь в даній закупівлі, якщо тільки ним заздалегідь (не менше ніж рік тому) не було включено в договір саме те найменування предмету закупівлі (послуги їдалень (послуги з організації гарячого харчування)), яке зазначено замовником в даній закупівлі; не було включено в договір умову про "приготування іжі в приміщені харчоблоку Замовника" (слід зазначити, що не у всіх замовників приміщення мають саме таке найменування, окрім того не всі замовники зазначають про місце приготування страв в договорах). Вимога надати "Документально підтверджену інформацію в довільній формі з листами відгуками від контрагентів за договорами, що учасник має досвід роботи на ринку надання послуг харчування не менше двох років до дати оголошення данної закупівлі" фактично є вимогою про надання підтвердження досвіду виконання не аналогічного договору, як встановлено в законі, а кількох аналогічних договорів за чітко визначений замовником період часу, що також є явною дискримінацією по відношенню до учасників закупівлі. В сукупності всім вимогам по наданню аналогічного договору даного замовника може відповідати тільки один учасник - ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5" (код 35601826), якого в попередній процедурі було неправомірно визнано переможцем при найбільшій ціні тендерної пропозиції, та з яким замовник КБП НРЦ «Надія» в порушення Закону України "Про публічні закупівлі" вже провів переговорну процедуру та 18 лютого 2019 року опублікував намір про укладання договору з даним учасником на суму 181584,64 грн. (UA-2019-02-18-001897-b), обґрунтувавши рішення непередбаченим посиланням на cт. 35, п 3 Закону - "нагальна потреба у здійсненні закупівлі у зв’язку з виникненням особливих економічних чи соціальних обставин, яка унеможливлює дотримання замовниками строків для проведення тендеру, а саме пов’язаних з негайною ліквідацією наслідків надзвичайних ситуацій, а також наданням у встановленому порядку Україною гуманітарної допомоги іншим державам. Застосування переговорної процедури закупівлі в таких випадках здійснюється за рішенням замовника щодо кожної процедури. Обґрунтування: Забезпечення учнів закладу гарячим харчуванням до кінця завершення процедури торгів". Внаслідок таких явно протизаконних дій замовника під час проведення ним процедури відкритих торгів на суму 1063490,00 грн., він одночасно штучно ділить предмет закупівлі на частини, щоб уникнути торгів та без наявності законних підстав проводить переговорну процедуру з учасником, що має найдорожчу ціну на пропоновані послуги. Для унеможливлення перемоги в закупівлі інших учасників, які пропонують послуги високої якості за нижчою від "потрібного" учасника ціною, замовник включає в тендерну документацію вимогу про підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів (замість аналогічного договору), обмежених визначеним замовником строком (що не відповідає закону та не може бути обґрунтованим особливостями предмету закупівлі), та чітким визначенням предмету закупівлі і окремих умов (приготування в харчоблоку замовника) в аналогічних договорах (яких не відповідає конкретному найменуванню послуг та може відповідати визначеному даним замовником лише у учасників, які мають досвід роботи з цим же замовником або заздалегідь знали про майбутнє встановлення замовником цих вимог та готувались до цього). Внаслідок встановлення таких дискримінаційних вимог замовник позбавлений можливості приймати участь в даній закупівлі, хоча є повністю конкурентоспроможним, має потужності, працівників, сертифікацію, потрібні для надання таких послуг, досвід їх надання, та пропонує замовнику послуги з організації гарячого харчування відповідно до умов і вимог замовника, високої якості, за більш низькою ціною, аніж окремі учасники. Враховуючи викладене, керуючись ст. 18 Закону України "Про публічні закупівлі", прошу Колегію: 1. Прийняти дану скаргу до розгляду. 2. Зобов'язати Замовника виправити розбіжності в тендерній документації щодо форми надання інформації про працівників (в частині зазначення дати проходження флюорографії). 3. Зобов'язати Замовника внести зміни до тендерної документації в частині підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів (виключити дискримінаційні умови: - "з обов’язковою відповідністю умовам п.6.3.1 проекту договору (приготування іжі в приміщені харчоблоку Замовника), у відповідності до предмету закупівлі, терміном не менше 6 місяців", - "Документально підтверджену інформацію в довільній формі з листами відгуками від контрагентів за договорами, що учасник має досвід роботи на ринку надання послуг харчування не менше двох років до дати оголошення данної закупівлі із зазначенням контактних даних(ПІБ,посада.телефон,назва замовника) службових осіб контрагентів учасника за якими укладались відповідні договори,що можуть підтвердити наявність такого успішного та позитивного досвіду", - "укладений між сторонами, предметом закупівлі якого є надання послуг їдалень (послуг з організації гарячого харчування)"). 4. Зобов'язати Замовника визначити предмет закупівлі за кодом ДК 021:2015, який відповідає фактичним умовам і предмету закупівлі (55520000-1 Кейтерингові послуги (55523100-3 Послуги з організації шкільного харчування)). Додаток: копія платіжного доручення щодо оплати за подання скарги.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 01 квітня 2019 22:25
Рішення від 01.04.2019 № 3776 (+лист Замовнику).pdf
Дата публікації: 01 квітня 2019 22:25
Рішення від 16.04.2019 № 4606.pdf
Дата публікації: 19 квітня 2019 17:14

Документи подані скаржником

27 березня 2019 15:55
скарга

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 22 квітня 2019 12:22

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5" 835 155,68
UAH
835 155,68
UAH
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МІКА ГРУП" 852 000,00
UAH
852 000,00
UAH
Документи

Публічні документи

25 квітня 2019 12:14
Електронний підпис
25 квітня 2019 12:14
ОСТАТОЧНА КАЛЬКУЛЯЦІЯ.PDF
25 квітня 2019 12:14
ДОВІДКА ПРО НЕ СУДИМ.pdf
25 квітня 2019 12:14
довідка із ДФС.PDF
25 квітня 2019 12:14
ОСТАТОЧНА ПРОПОЗИЦІЯ.PDF
27 березня 2019 11:22
Електронний підпис
27 березня 2019 11:17
ТРУДОВІ КНИЖКИ.rar
27 березня 2019 11:17
ТЕХЗАВДАННЯ0001.PDF
27 березня 2019 11:17
СЕРТИФИКАТИ ISO 1.pdf
27 березня 2019 11:17
ПРОПОЗИЦІЯ0001.PDF
27 березня 2019 11:17
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.PDF
27 березня 2019 11:17
ПЕРСОН ДАНІ ПРАЦІВНИКІВ.PDF
27 березня 2019 11:17
МЕДИЧНІ КНИЖКИ.rar
27 березня 2019 11:17
КПР НОВІ СТАТУТНІ.rar
27 березня 2019 11:17
КАЛЬКУЛЯЦІЯ0001.PDF
27 березня 2019 11:17
ЗАХИСТ ДОВКІЛЛЯ.PDF
27 березня 2019 11:17
ДОКУМЕНТИ НА ПРИМІЩЕННЯ.rar
27 березня 2019 11:17
ДОКУМЕНТИ НА АВТО.rar
27 березня 2019 11:17
ДОВІДКИ СТ. 17.rar
27 березня 2019 11:17
ДОВІДКА СТ. 17 дод 3.PDF
27 березня 2019 11:17
довідка про учасника.PDF
27 березня 2019 11:17
ДОВІДКА ПРО ПРАЦІВНИКІВ.PDF
27 березня 2019 11:17
ДИПЛОМЫ.rar
27 березня 2019 11:17
ГАРАНТ ЛИСТ САНКЦІЇ.PDF
27 березня 2019 11:17
Витяг з ЄДР.PDF
27 березня 2019 11:17
1 ДФ ЗА 4 КВ. 2019.pdf
27 березня 2019 11:17
УПОВНОВАЖЕНА ОСОБА.pdf

Публічні документи

01 квітня 2019 15:12
аналогічний договір.rar
01 квітня 2019 15:12
Медкнижки на тендер.7z
01 квітня 2019 15:12
авто.rar
01 квітня 2019 15:12
ооо мика групп.rar
01 квітня 2019 15:12
меню.pdf
01 квітня 2019 15:12
склад.rar
01 квітня 2019 15:12
проект договору.pdf
01 квітня 2019 15:12
технічне завдання.pdf
01 квітня 2019 15:12
iso 9001.pdf
01 квітня 2019 15:12
iso 22000.pdf
01 квітня 2019 15:12
довідка мтб.pdf
01 квітня 2019 15:12
цінова пропозиція.pdf
01 квітня 2019 15:12
ст.17.pdf
01 квітня 2019 15:12
захист довкілля.pdf
01 квітня 2019 15:12
гарантійний лист.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МІКА ГРУП"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5"
#35601826
Переможець 835 155,68
UAH
22 квітня 2019 15:34

Документи

22 квітня 2019 15:34
Електронний підпис
22 квітня 2019 12:23
Звіт з ЄДР (припинено)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 квітня 2019 15:34

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5"
#35601826
835 155,68
UAH
Документи

Документи

22 квітня 2019 15:34
Електронний підпис
22 квітня 2019 12:23
Звіт з ЄДР (припинено)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
19 січня 2021 15:41
Електронний підпис зміни до договору
02 березня 2020 11:25
06.pdf зміни до договору
02 березня 2020 11:24
Електронний підпис зміни до договору
26 лютого 2020 14:56
ДУ.pdf зміни до договору
26 лютого 2020 14:55
Електронний підпис зміни до договору
29 січня 2020 13:51
доп угода04.pdf зміни до договору
29 січня 2020 13:49
Електронний підпис зміни до договору
14 січня 2020 13:28
доп. угода.pdf зміни до договору
14 січня 2020 13:27
Електронний підпис зміни до договору
26 грудня 2019 09:07
img437.pdf зміни до договору
26 грудня 2019 09:06
Електронний підпис укладений
03 травня 2019 11:36
договір.pdf укладений
03 травня 2019 11:35

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
26 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
26 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни умов у зв’язку із продовженням строку дії договору, достатнього для проведення процедури закупівлі на початок наступного року, в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку
Номер договору про закупівлю: 02/05
Договір:
Номер додаткової угоди: 01
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
14 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни умов у зв’язку із продовженням строку дії договору, достатнього для проведення процедури закупівлі на початок наступного року, в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку
Номер договору про закупівлю: 02/05
Договір:
Номер додаткової угоди: 03
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору
Номер договору про закупівлю: 02/05
Договір:
Номер додаткової угоди: 04
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 лютого 2020
Дата публікації змін до договору:
26 лютого 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору
Номер договору про закупівлю: 02/05
Договір:
Номер додаткової угоди: 05
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 лютого 2020
Дата публікації змін до договору:
02 березня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): В зв'язку з повним виконанням договірних зобов'язань.
Номер договору про закупівлю: 02/05
Договір:
Номер додаткової угоди: 06
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 03 травня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 835 155,68
UAH