Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України
42110000-3 Турбіни та мотори (частини турбін)
42110000-3 Turbines and engines (parts of turbines)
Очікувана вартість
11 529 166,65 UAH
UA-2019-03-18-001080-c 49614d3515fa4b4cbb044cc108936222
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сябер Дмитро Миколайович

+380443640874 dmitry.siaber@centrenergo.com

Знайшли порушення?

Зверніться до Держаудитслужби

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Публічне Акціонерне Товариство "Центренерго"
Код ЄДРПОУ: 22927045
Вебсайт: http://www.centrenergo.com
Місцезнаходження: 03022, Україна , Київська обл., Київ, вул. Козацька, 120/4, (літ. «Є»)
Контактна особа: Сябер Дмитро Миколайович
+380443640874
dmitry.siaber@centrenergo.com
Додаткові контактні особи: Панченко Сергій
(044) 364-02-50
Формагей Юлия
(044) 364-02-30
Іваровський Володимир
(044) 364-08-84
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Official name: PJSC “Tsentrenergo”
National ID: 22927045
Contact point: Siaber Dmytro
+380443640874
dmitry.siaber@centrenergo.com
Additional contacts: Panchenko Sergey
(044) 364-02-50
Formahey Yuliya
(044) 364-02-30
Ivarovsky Vladimir
(044) 364-08-84

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 18 березня 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 08 травня 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 14 травня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 травня 2019 18:00
Початок аукціону: 29 травня 2019 11:22
Очікувана вартість: 11 529 166,65 UAH без ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 150 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 100 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,87 %
Publication date: 18 березня 2019 14:29
Enquiries until: 08 травня 2019 18:00
Complaints submission until: до 14 травня 2019 00:00
Time limit for receipt of tenders: 18 травня 2019 18:00

Information

Estimated total value: 11 529 167 UAH excluding VAT
Minimal lowering step: 100 000 UAH
Minimal lowering step, %: 0,87 %
Type of tender guarantee: Electronic guarantee
Sum of tender guarantee: 150 000,00 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Scope of the procurement
Частини турбін (для потреб Вуглегірської ТЕС ПАТ «Центренерго»)
Parts of turbines (for the needs of Vuglegirskaya TPP of Centralenergo)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
455 шт
Частини турбін (Інформація по найменуванню та кількість зазначена в Додатку №5 до Тендерної документації)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 42110000-3 — Турбіни та мотори

Parts of turbines (Information on the name and quantity is indicated in Annex №5 to the Tender documentation)
CPV: 42110000-3
Період постачання: з 25 липня 2019 по 31 грудня 2019

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Зауваження до технічних вимог
Дата подання: 22 березня 2019 13:06
Дата відповіді: 27 березня 2019 09:47
У зв’язку з відсутністю в кресленні лопатки Б-382-20-74 вимог щодо проведення моментного розважування, просимо Вас в пункті 5 Додатку №5 до тендерної документації «Процедура закупівлі – відкриті торги» на закупівлю» 42110000-3 Турбіни та мотори (частини турбін), видалити вимогу: « - перелік технологічних номерів лопаток, які увійшли в даний комплект та порядок встановлення на колесо по розвісці.» Але, відповідно до п.12 технічних вимог креслення Б-382-20-74, всі лопатки в остаточно обробленому вигляді підлягають зважуванню для визначення торгової ваги лопатки. Виходячи з цього, пропонуємо додати в технічні вимоги наступний пункт: « - протокол замірів власної ваги одиночних лопаток з переліком технологічних номерів лопаток, які увійшли в даний комплект.»
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Найближчим часом в Тендерну документацію будуть внесені зміни.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-03-18-001080-c.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГІВЕЛЬНИЙ ДІМ "УНІВЕРСАЛ ТРЕЙД", Код ЄДРПОУ:41524142
Дата подання: 15 квітня 2019 11:14
Вимога щодо внесення змін до тендерної документації в частині забезпечення тендерної пропозиції.
Відповідно до інформації розміщеної у системі електронних закупівель Prozzoro, Замовником Публічне Акціонерне Товариство "Центренерго" оголошено відкриті торги з публікацією англ. мовою ID UA-2019-03-18-001080-c предмет закупівлі 42110000-3 ТУРБІНИ ТА МОТОРИ (ЧАСТИНИ ТУРБІН).
Детально проаналізувавши тендерну документацію, було встановлено наявність положень, які суперечать вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» та чинним нормам Цивільного кодексу України.
В тендерній документації, а саме в розділі III «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» частина 2 (забезпечення тендерної пропозиції) вказано: «вид забезпечення тендерної пропозиції: банківська гарантія».
З даними вимогами категорично не можливо погодитись, оскільки вони порушують норми чинного Закону України «Про публічні закупівлі», Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України а також порушують права учасників у виборі установ котрі можуть надати гарантію, як основний вид забезпечення тендерної пропозиції, а також створюють монопольне становище у сфері надання фінансових послуг.
Відповідно до ч.8 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що забезпечення тендерної пропозиції – це надання забезпечення виконання зобов’язань учасниками перед замовником, що виникають у зв’язку із поданням тендерної пропозиції, у вигляді такого забезпечення, як гарантія.
Відповідно до ст. 560 Цивільного кодексу України за гарантією банк, інша фінансова установа, страхова організація (гарант) гарантує перед кредитором (бенефіціаром) виконання боржником (принципалом) свого обов’язку.
Виходячи із вище викладеного слід дійти висновку, що видати гарантію, як вид забезпечення тендерної пропозиції може банк, фінансова організація та страхова організація.
У такому випадку вимагаємо від Вас як від Замовника усунути порушення законодавства України в сфері публічних закупівель у тендерній документації.
Замінити визначення «Банківська гарантія» на «Гарантія» відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі».
Встановити, що гарантію, як вид тендерного забезпечення може видати не тільки банківська установа а також фінансова та страхова організація.
У випадку ігнорування даної вимоги будемо змушені звернутись до Державної аудиторської служби України, Прокуратури та Антимонопольного комітету України з метою притягнення посадових осіб замовника до відповідальності визначеної чинним законодавством України.

2) В документації вказана процедура закупівлі - "Відкриті торги", при цьому в системі prozorro - "Процедура закупiвлi: Відкриті торги з публікацією англ. мовою". Прохання звернути увагу на невідповідність інформації між вище викладеними даними з системи електронних закупівель prozorro та тендерної документації і при необхідності внести відповідні правки.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
17 квітня 2019 16:23
1.Щодо внесення змін до тендерної документації в частині забезпечення тендерної пропозиції:
У відповідності до пункту 8 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), забезпечення тендерної пропозиції подається у вигляді гарантії.
Згідно ст. 560 Цивільного кодексу України та ст. 200 Господарського кодексу України, гарантії можуть надаватися банком, іншою фінансовою (кредитною) установою, страховою організацією. Отже, чинним законодавством передбачено наступні види гарантій: банківська гарантія, гарантія видана фінансовою (кредитною) установою, страхова гарантія.
Згідно п. 14 ч. 2. ст. 22 Закону, тендерна документація повинна містити розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати).
Відповідно до ч. 1 ст. 24 Закону, у разі якщо надання забезпечення тендерної пропозиції вимагається замовником, в тендерній документації повинні бути зазначені умови його надання, зокрема вид, розмір, строк дії та застереження щодо випадків, коли забезпечення тендерної пропозиції не повертається учаснику.
Таким чином, Замовник на власний розсуд може обрати із передбачених чинним законодавством України один або декілька видів гарантій. Зазначена позиція визначена і у листі Мінекономрозвитку від 17.01.2018 р. N 3304-06/1900-06.
Отже, ПАТ «Центренерго», як замовник, передбачив у тендерній документації один із видів гарантії у вигляді банківської гарантії.
У зв’язку із вищенаведеним вважаємо, що вимоги учасника закупівель є необґрунтованими та такими що не підлягають задоволенню.

2. Згідно частини 1 Статті 12 Закону України « Про публічні закупівлі » (далі –Закон), закупівля може здійснюватися шляхом застосування однієї з таких процедур:
- відкриті торги;
- конкурентний діалог;
- переговорна процедура закупівлі
Тендерна документація - документація щодо умов проведення публічних закупівель, що розробляється та затверджується замовником на основі примірної тендерної документації для процедури закупівлі – відкриті торги затвердженої Наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України №680 від 13.04.2016 р.
Примірна тендерна документація містить:
- обов’язкову інформацію , визначену статтею 22 Закону, яка оформлюється у вигляді таблиці, що складається з трьох граф та подається замовником окремим файлом. У графі «1» зазначається нумерація, у графі «2» - перелік складових тендерної документації, у графі «3» - вимоги щодо їх заповнення відповідно Закону.
Згідно порядку заповнення тендерної документації в частині 3 (Процедура закупівлі) Розділу І (Загальні положення) у графі «3» зазначено саме відкриті торги.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Задовільно

Документи

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації: 23 травня 2019
UA-2019-03-18-001080-c49614d3515fa4b4cbb044cc108936222
Найменування: Публічне Акціонерне Товариство "Центренерго"
Код ЄДРПОУ: 22927045
Місцезнаходження: 03022, Україна, Київська обл., Київ, вул. Козацька, 120/4, (літ. «Є»)
Учасник Документи Рішення
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ "ІНТЕЛ ЕНЕРГО" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "Спецтермомонтаж-Енерго" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

23 травня 2019 09:15
sign.p7s

Публічні документи

17 травня 2019 11:45
Банківська гарантія.zip
17 травня 2019 11:45
Статут.pdf
17 травня 2019 11:45
178 Аналогічні договори.pdf
17 травня 2019 11:44
177 Працівники.pdf

Документи

23 травня 2019 09:17
sign.p7s

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 29 травня 2019 11:43

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ "ІНТЕЛ ЕНЕРГО" 11 496 992,00
UAH
11 496 992,00
UAH
Документи
ТОВ "Спецтермомонтаж-Енерго" 11 528 725,00
UAH
11 528 725,00
UAH
Документи

Публічні документи

17 травня 2019 11:45
Банківська гарантія.zip
17 травня 2019 11:45
Статут.pdf
17 травня 2019 11:45
178 Аналогічні договори.pdf
17 травня 2019 11:44
177 Працівники.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ "ІНТЕЛ ЕНЕРГО"
#37553777
Переможець 11 496 992,00
UAH
03 червня 2019 15:20

Документи

03 червня 2019 15:20
sign.p7s

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 червня 2019 15:20

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ "ІНТЕЛ ЕНЕРГО"
#37553777
11 496 992,00
UAH
Документи

Документи

03 червня 2019 15:20
sign.p7s

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
20 червня 2019 11:42
Договір №131-2 від 20.06.2019.pdf укладений
20 червня 2019 11:42
sign.p7s зміни до договору
03 лютого 2020 11:56

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 20 червня 2019 — 31 січня 2020
Сума оплати за договором: 13 796 390,40
UAH (в тому числі ПДВ 2 299 398,40 UAH)

Актуальні тендери

До пошуку