Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини» (Система ультразвукова діагностична у комплекті з конвексним, лінійним, секторним та внутрішньопорожнинним датчиками)
Очікувана вартість
1 300 000,00 UAH
UA-2019-03-18-001061-a 9059d65f465a4c8c94a342ebc6e34de0
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Арутюнян Неля Суренівна

+380567662606 kzgkb11@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальний заклад " Дніпровська міська клінічна лікарня №11" Дніпровської міської ради
Код ЄДРПОУ: 01983944
Місцезнаходження: 49068, Україна , Дніпропетровська обл., Дніпро, вул. Ганни Барвінок,1
Контактна особа: Арутюнян Неля Суренівна
+380567662606
kzgkb11@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 березня 2019 12:56
Звернення за роз’ясненнями: до 24 березня 2019 13:01
Оскарження умов закупівлі: до 30 березня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 квітня 2019 13:01
Початок аукціону: 04 квітня 2019 11:29
Очікувана вартість: 1 300 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 6 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33110000-4: Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 комплекти
Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини» (Система ультразвукова діагностична у комплекті з конвексним, лінійним, секторним та внутрішньопорожнинним датчиками)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49068, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Ганни Барвінок, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 33110000-4 — Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
18 березня 2019 12:58
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 березня 2019 12:56
проект договору Додаток 3.doc
18 березня 2019 12:56
Тендерна документація.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-08-19-000017 ● a85c633ea3ed4a0e8bf721a2de636be2
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 16 серпня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 19 серпня 2019 17:13
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

16.08.2019 № 150

Дніпро

Про початок здійснення
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

В.о.начальника Валентин ДОВГИЙ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 16.08.2019 № 150
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі

унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника

25 UA-2019-03-18-001061-а
18.03.2019 Комунальний заклад «Дніпровська міська клінічна лікарня №11» Дніпровської міської ради (ЄДРПОУ 01983944) інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель

Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-08-28 13:24:37

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі товару ДК 021:2015: 33110000-4 — Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології, та ветеринарної медицини (Система ультразвукова діагностична у комплекті з конвексним , лінійним, секторним та внутрішньопорожнинним датчиками) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2019-03-18-001061-а) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) постала потреба в отриманні пояснень із таких питань.

1.Поясніть причину відсутності в пункті 1 розділу ІV тендерної документації кінцевого строку подання тендерних пропозицій, що суперечить пункту 13 частини 2 статті 22 Закону.
2. Поясніть причину не визначення в пункті 11 повідомлення про намір укласти договір джерела фінансування закупівлі, що суперечить вимогам наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 року № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель».
3. Частиною 4 статті 36 Закону визначено, що умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі або ціни пропозиції учасника у разі застосування переговорної процедури.
Моніторингом встановлено, що Замовником укладено договір про закупівлю з ТОВ «Еквіпмед» від 06.05.2019 № 3311, умови якого відрізняються від змісту проекту договору, що є Додатком 3 до тендерної документації та відповідно тендерної пропозиції ТОВ «Еквіпмед», в якій міститься гарантійний лист від 01.04.2019 щодо згоди з проектом договору та істотними умовами проекту договору. Так пунктами 5.4 та 6.3.3 договору про закупівлю від 06.05.2019 № 3311 визначено, що постачальник зобов’язується провести навчання (технічний інструктаж) персоналу Замовника по користуванню обладнанням за місцем його експлуатації. Проте проектом договору що є Додатком 3 до тендерної документації та відповідно проектом договору, який міститься в тендерній пропозиції учасника ТОВ «Еквіпмед» здійснення технічного інструктажу не передбачено.
Поясніть причину зазначених розбіжностей.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2019-09-02 15:06:03

Надання пояснення з питань моніторингу ДК 021:2015: 33110000-4 — Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології, та ветеринарної медицини (Система ультразвукова діагностична у комплекті з конвексним , лінійним, секторним та внутрішньопорожнинним датчиками)

1.Поясніть причину відсутності в пункті 1 розділу ІV тендерної документації кінцевого строку подання тендерних пропозицій, що суперечить пункту 13 частини 2 статті 22 Закону.

Кінцевий строк визначається електронною системою автоматично тому в п.п. 4.1.1. пункт 1 розділу ІV тендерної документації зазначено «Кінцевий строк подання тендерних пропозицій відповідно до оголошення про проведення відкритих торгів», а саме:

ДАТИ ТА СТРОКИ
Завершення періоду уточнень 24.03.2019 12:01
Початок періоду прийому пропозицій 18.03.2019 12:56
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій 03.04.2019 13:01
Дата початку аукціону 04.04.2019 11:29 - 04.04.2019 12:02


2. Поясніть причину не визначення в пункті 11 повідомлення про намір укласти договір джерела фінансування закупівлі, що суперечить вимогам наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 року № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель».

Технічна помилка при формуванні протоколу ( п.11 внесено в таблицю п.4 і заповнити його не було можливим)

3. Частиною 4 статті 36 Закону визначено, що умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі або ціни пропозиції учасника у разі застосування переговорної процедури. Моніторингом встановлено, що Замовником укладено договір про закупівлю з ТОВ «Еквіпмед» від 06.05.2019 № 3311, умови якого відрізняються від змісту проекту договору, що є Додатком 3 до тендерної документації та відповідно тендерної пропозиції ТОВ «Еквіпмед», в якій міститься гарантійний лист від 01.04.2019 щодо згоди з проектом договору та істотними умовами проекту договору. Так пунктами 5.4 та 6.3.3 договору про закупівлю від 06.05.2019 № 3311 визначено, що постачальник зобов’язується провести навчання (технічний інструктаж) персоналу Замовника по користуванню обладнанням за місцем його експлуатації. Проте проектом договору що є Додатком 3 до тендерної документації та відповідно проектом договору, який міститься в тендерній пропозиції учасника ТОВ «Еквіпмед» здійснення технічного інструктажу не передбачено. Поясніть причину зазначених розбіжностей. Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.



Відповідно до п.п. 4 Статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VІІІ від 25.12.2015 року (зі змінами) «4. Умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі або ціни пропозиції учасника у разі застосування переговорної процедури. Істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків:
1) зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника;
2) зміни ціни за одиницю товару не більше ніж на 10 відсотків у разі коливання ціни такого товару на ринку, за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі;
3) покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі;
4) продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі;
5) узгодженої зміни ціни в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг);
6) зміни ціни у зв’язку із зміною ставок податків і зборів пропорційно до змін таких ставок;
7) зміни встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, регульованих цін (тарифів) і нормативів, які застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни;
8) зміни умов у зв’язку із застосуванням положень частини п’ятої цієї статті».

Та умов п.п. 6.3.3 та 6.3.4 п.3. Істотні умови, що обов’язково включаються до договору про закупівлю Розділу VI. Результати торгів та укладання договору про закупівлю до Тендерної документації «…6.3.3. Основні умови договору не є остаточними і вичерпними, і можуть бути доповнені і скориговані під час укладання договору з учасником-переможцем торгів в залежності від специфіки предмету, характеру, інших умов конкретного договору. Замовник залишає за собою право змінювати основні вимоги до договору у випадку зміни діючого цивільного, господарського законодавства і законодавства щодо закупівель
Договір про закупівлю укладається в письмовій формі відповідно до положень Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України, з урахуванням особливостей, визначених Законом.
Проект договору Додаток 3.
*Примітки:
- зазначені вище умови договору не є остаточними і вичерпними та можуть бути доповнені скориговані під час безпосереднього укладання договору з Учасником - переможцем процедури закупівлі. Замовник залишає за собою право змінювати умови договору у випадку та відповідно до зміни діючого цивільного, гоcподарського законодавства і законодавства у сфері публічних закупівель;
- у разі згоди з усіма умовами проекту договору, Учасник торгів підписує кожну сторінку проекту договору із зазначенням посади, прізвища та ініціалів керівника або уповноваженої особи, скріплює печаткою (за наявності), зіскановує в PDF форматі (бажано одним файлом) і завантажує в розділі “Документи, що підтверджують відповідність”.

Учасник процедури закупівлі у складі своєї пропозиції надає гарантійний Лист щодо погодження з проектом договору
6.3.4. Основні умови договору не є остаточними і вичерпними, і можуть бути доповнені і скориговані під час укладання договору з учасником-переможцем торгів в залежності від специфіки предмету, характеру, інших умов конкретного договору. Замовник залишає за собою право змінювати основні вимоги до договору у випадку зміни діючого цивільного, господарського законодавства і законодавства щодо закупівель за державні кошти…»
Вимоги чинного законодавства непорушено, відповідно до умов тендерної документації Замовникта Постачальник дійшли згоди по всім пунктам договору в письмовій формі без зміни істотних умов договору.

Звернення за роз'ясненням щодо висновку

Дата: 2019-09-11 16:24:18

Роз'яснення щодо висновку

Інформація щодо висновку закупівлі товару ДК 021:2015: 33110000-4 — Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології, та ветеринарної медицини (Система ультразвукова діагностична у комплекті з конвексним , лінійним, секторним та внутрішньопорожнинним датчиками)

Кінцевий строк визначається електронною системою автоматично тому в п.п. 4.1.1. пункт 1 розділу ІV тендерної документації зазначено «Кінцевий строк подання тендерних пропозицій відповідно до оголошення про проведення відкритих торгів», а саме:

ДАТИ ТА СТРОКИ
Завершення періоду уточнень 24.03.2019 12:01
Початок періоду прийому пропозицій 18.03.2019 12:56
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій 03.04.2019 13:01
Дата початку аукціону 04.04.2019 11:29 - 04.04.2019 12:02

Відповіді ще немає


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 09 вересня 2019
Кінцевий строк оскарження: 24 вересня 2019

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 квітня 2019 12:02

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГРІНЕР" 1 100 000,00
UAH з ПДВ
888 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Укр Мед Сервіс" 1 295 000,00
UAH з ПДВ
890 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЕКВІПМЕД" 1 268 640,00
UAH з ПДВ
1 268 640,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Дана МС" 1 281 000,00
UAH з ПДВ
1 281 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

03 квітня 2019 12:25
Електронний підпис
03 квітня 2019 12:24
авторизація_Грінер.pdf
03 квітня 2019 12:24
Тендерна пропозиція.pdf
03 квітня 2019 12:24
сертифікат_інженер.pdf
03 квітня 2019 12:24
декларація_сертифікат.pdf
03 квітня 2019 12:24
Аналогічний договір_283.pdf
03 квітня 2019 12:24
статут Гринер.pdf
03 квітня 2019 12:24
сервісний центр.pdf
03 квітня 2019 12:24
Аналогічний договір_148.pdf
03 квітня 2019 12:24
інструкція.pdf
03 квітня 2019 12:24
Аналогічний договір_23.pdf
03 квітня 2019 12:24
аналог_договори.pdf
03 квітня 2019 12:24
проект договір.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГРІНЕР"

ТОВ "Укр Мед Сервіс"

ТОВ "ЕКВІПМЕД"

ТОВ "Дана МС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГРІНЕР"
#36746304
Відхилено 888 000,00
UAH з ПДВ
12 квітня 2019 15:32
ТОВ "Укр Мед Сервіс"
#37992156
Відхилено 890 000,00
UAH з ПДВ
16 квітня 2019 09:54
ТОВ "ЕКВІПМЕД"
#39027894
Переможець 1 268 640,00
UAH з ПДВ
17 квітня 2019 10:41

Документи

12 квітня 2019 15:32
Електронний підпис
12 квітня 2019 15:29
Протокол
11 квітня 2019 16:27
Повідомлення

Документи

16 квітня 2019 09:53
Електронний підпис
16 квітня 2019 09:52
Протокол

Документи

17 квітня 2019 10:41
Електронний підпис
17 квітня 2019 10:38
протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 квітня 2019 10:41

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ЕКВІПМЕД"
#39027894
1 268 640,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

17 квітня 2019 10:41
Електронний підпис
17 квітня 2019 10:38
протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
27 травня 2020 08:07
Електронний підпис укладений
27 грудня 2019 14:21
Електронний підпис укладений
06 травня 2019 12:11
Договір укладений
06 травня 2019 12:08

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 06 травня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 1 268 640,00
UAH (в тому числі ПДВ 82 995,14 UAH)