Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Офісне устаткування та приладдя різне (Код ДК 021:2015(СРV) 30190000-7) (Таблички)
Очікувана вартість
15 000,00 UAH
UA-2019-03-18-000868-a 4b902b376c354dfdbd11440df00941d5
Спрощена закупівля    Торги відмінено    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис не накладено

Контакти

Бухгалтерия Бухгалтерия

+380567252841
+380567253501
buh.tsentr8@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЕМСТВО "ДНІПРОВСЬКИЙ ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ №8" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 37899778
Місцезнаходження: 49000, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, вул. Софії Ковалевської, буд. 53А
Контактна особа: Бухгалтерия Бухгалтерия
+380567252841,+380567253501
buh.tsentr8@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 березня 2019 12:06
Звернення за роз’ясненнями: до 19 березня 2019 13:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 березня 2019 13:00
Початок аукціону: 21 березня 2019 15:49
Очікувана вартість: 15 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 150,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
130 штука
Табличка на двері з пвх (300х100 мм)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49087, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Софії Ковалевської 53-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 12 квітня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
150 штука
Карманы для стендов пластикове ПВХ пластик 0,8мм прозорі розмір А4
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49087, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Софії Ковалевської 53-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 12 квітня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
2 штука
Табличка на двері з пвх (220х300 мм)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49087, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Софії Ковалевської 53-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 12 квітня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
1 штука
Стенд "Куточок охорони праці" розмір 1200х800 ПВХ 3 мм с оклейкой самоклеящейся пленкой разрешение печати 1440 dpi
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49087, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Софії Ковалевської 53-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 12 квітня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
1 штука
Стенд "Пожежна безпека" розмір 1200х800 ПВХ 3 мм с оклейкой самоклеящейся пленкой разрешение печати 1440 dpi
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49087, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Софії Ковалевської 53-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 12 квітня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
1 штука
Стенд "Надання першої допомоги при нещасних випадках" розмір 1000х800 ПВХ 3 мм с оклейкой самоклеящейся пленкой разрешение печати 1440 dpi
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49087, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Софії Ковалевської 53-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 12 квітня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
18 березня 2019 12:06
Оголошення таблички.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Технічні вимоги
Дата подання: 19 березня 2019 10:56
Добрий день. Є кілька питань: 1. Таблички УФ друк по пластику ПВХ 3мм, чи прикатка самоклеючої плівки? 2. Стенди плоскі, чи з виготовленням бортів? 3. Таблички та стенди будуть кріпитись на двосторонній скотч, чти треба зробити отвори для кріплення на саморізи (дюбелі)? Заздалегідь дякую за відповідь
Відповідь відсутня
Макети
Дата подання: 19 березня 2019 10:57
Добрий день. Макети надає замовник, чи розробляє виконавець? Питання більш актуальне для стендів
Відповідь відсутня

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-03-18-000868-a.c1
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ФОП ВОЙТОВИЧ ОЛЬГА АНАТОЛІЇВНА, Код ЄДРПОУ:2943000829
Дата подання: 15 квітня 2019 22:36
Неправомірна дискваліфікація
Шановний Замовнику.
Пропозиція ФОП Войтович О.А. повністю відповідає вимогам закупівлі. Подані усі документи, виконані усі умови.
У своєму Протоколі №53 Замовник, посилаючись на п. 9.2. зазначає, що наша Пропозиція "не відповідає умовам Закупівлі" і все, жодної конкретики. Чим саме не відповідає? По якому пункту не відповідає?
Хоча, у тому ж п. 9.2. Наказу № 35 від 13.04.2016 р. "Про затвердження Порядку здійснення допороговuх закупівель" чітко зазначено, що дискваліфікація підтверджується "відповідним аргументованим рішенням". Де аргументи? Де конкретика?
А їх й не може бути, оскільки, наша пропозиція повністю "відповідає умовам Закупівлі". А від Замовника ми бачимо лише певну маніпуляцію регуляторними нормами.
У підпункті 1 п. 9.2. Наказу № 35 від 13.04.2016 р. "Про затвердження Порядку здійснення допороговuх закупівель" зазначено, що підставою для дискваліфікації Учасника є факт, коли "пропозиція Учасника, який запропонував найменшу ціну, не відповідає умовам Закупівлі".
Наша ж пропозиція повністю відповідає умовам з 100-відсотково найнижчою ціною.
На підставі вищенаведеного та керуючись п. 6.2. того ж Наказу № 35 від 13.04.2016 р. де прописано, що Замовники повинні дотримуватися таких принципів здійснення закупівель як "об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій" та "запобігання корупційним діям і зловживанням", вимагаємо від Замовника відмінити дискваліфікацію та визнати пропозицію ФОП Войтович О.А. переможцем торгів.
Розгорнути Згорнути
)
Рішення замовника: Очікується
Номер вимоги: UA-2019-03-18-000868-a.c2
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ФОП ВОЙТОВИЧ ОЛЬГА АНАТОЛІЇВНА, Код ЄДРПОУ:2943000829
Дата подання: 15 квітня 2019 23:23
Неправомірне визначення переможця
Шановний Замовнику.
Пропозиція ФОП Кобяк В.І. не відповідає вимогам закупівлі і має бути відхилена. Зокрема, серед іншого Замовник в своєму Запиті (Оголошенні) вимагав подати:
- корінець повідомлення від платника податків про відкриття рахунку у фінансовій установі (згідно п'ятого підпункту п.4. Запиту);
- листа, завіреного підписом та печаткою, в якому гарантує постачання товару, у визначений закупівлею термін (згідно п.5. Запиту).
Жодного з перелічених документів ФОП Кобяк В.І. не надано та, відповідно, не виконано ще й підпункт 10 п.7. Запиту про те, що "документи повинні бути надані, до моменту початку аукціону, в електронному вигляді у форматі *PDF (скановані або оцифровані) та містити розбірливі зображення". Згідно п.6.10. Наказу Учасник має право подати пропозицію (відповідно, і прикріпити в електронному вигляді усі документи, що вимагаються) "до закінчення терміну її подання", а не потім додатково якісь з них додати Замовнику в паперовому вигляді.
На підставі підпункті 1 п. 9.2. Наказу № 35 від 13.04.2016 р. "Про затвердження Порядку здійснення допороговuх закупівель" Замовник має дискваліфікувати пропозицію ФОП Кобяк В.І. як таку, що "не відповідає умовам Закупівлі", та визначити переможцем торгів ФОП Войтович О.А.
Розгорнути Згорнути
)
Рішення замовника: Очікується
Номер вимоги: UA-2019-03-18-000868-a.c3
Статус:
Скасована
Учасник: ФОП ВОЙТОВИЧ ОЛЬГА АНАТОЛІЇВНА, Код ЄДРПОУ:2943000829
Дата подання: 15 квітня 2019 23:25
Неправомірне визначення переможця
Шановний Замовнику.
Пропозиція ФОП Кобяк В.І. не відповідає вимогам закупівлі і має бути відхилена. Зокрема, серед іншого Замовник в своєму Запиті (Оголошенні) вимагав подати:
- корінець повідомлення від платника податків про відкриття рахунку у фінансовій установі (згідно п'ятого підпункту п.4. Запиту);
- листа, завіреного підписом та печаткою, в якому гарантує постачання товару, у визначений закупівлею термін (згідно п.5. Запиту).
Жодного з перелічених документів ФОП Кобяк В.І. не надано та, відповідно, не виконано ще й підпункт 10 п.7. Запиту про те, що "документи повинні бути надані, до моменту початку аукціону, в електронному вигляді у форматі *PDF (скановані або оцифровані) та містити розбірливі зображення". Згідно п.6.10. Наказу Учасник має право подати пропозицію (відповідно, і прикріпити в електронному вигляді усі документи, що вимагаються) "до закінчення терміну її подання", а не потім додатково якісь з них додати Замовнику в паперовому вигляді.
На підставі підпункті 1 п. 9.2. Наказу № 35 від 13.04.2016 р. "Про затвердження Порядку здійснення допороговuх закупівель" Замовник має дискваліфікувати пропозицію ФОП Кобяк В.І. як таку, що "не відповідає умовам Закупівлі", та визначити переможцем торгів ФОП Войтович О.А.
Розгорнути Згорнути
Скасована
Дата: 15 квітня 2019 23:26
Причина: Повторно
Номер вимоги: UA-2019-03-18-000868-a.c4
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ФОП ВОЙТОВИЧ ОЛЬГА АНАТОЛІЇВНА, Код ЄДРПОУ:2943000829
Дата подання: 15 квітня 2019 23:40
Запобігання корупційним діям і зловживанням
Шановний Замовнику.
Щиро надіємось, що дії представників Замовника по цій закупівлі ніяким чином не сприяють перемозі у торгах "правильного" Учасника, адже Вами незаконно була відхилена наша пропозиція, яка повністю відповідає вимогам закупівлі.
Цікаво, що Замовник уже вдруге не надав нам законної можливості поставити ідентичний товар ще по Закупівлі UA-2019-03-04-000376-a, в якій ми запропонували теж найкращу ціну. А Замовник вирішив наново закупити цей товар, додавши до умов лише пункт про те, що "Учасник повинен знаходитися в м.Дніпро або мати представництво в місті Дніпро". Прослідковується певна дискримінація та заангажованість в таких діях.
Інформуємо, що у випадку й подальшого порушення Законодавства у сфері закупівель за державні кошти, Ви спонукатимете нас звернутись до відповідних органів щодо неправомірних дій представників Замовника.
Доводимо до Вашого відома, що за допущені порушення під час проведення закупівель винні особи притягуються до таких видів відповідальності:
- Адміністративна відповідальність - передбачена статтею 164-14 Кодексу України про адміністративні правопорушення (назва статті - порушення законодавства про здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг за державні кошти) і передбачає стягнення у розмірі від 700 до 1000 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
- Кримінальна відповідальність настає за ст. 364 Кримінального Кодексу України (зловживання владою або службовим становищем) і передбачає покарання у виді позбавлення волі та штраф.
Чекаємо на законне визначення переможцем торгів ФОП Войтович О.А.
Розгорнути Згорнути
)
Рішення замовника: Очікується

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 березня 2019 16:22

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП ВОЙТОВИЧ ОЛЬГА АНАТОЛІЇВНА 9 494,00
UAH з ПДВ
6 989,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "КОБЯК ВІКТОРІЯ ІГОРІВНА " 13 930,00
UAH з ПДВ
6 990,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП ТАЛАНОВА ГАННА ВАЛЕНТИНІВНА 10 729,00
UAH з ПДВ
7 900,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "АССА-ГРУП" 13 568,40
UAH з ПДВ
13 568,40
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

20 березня 2019 10:25
Технічна база.pdf
20 березня 2019 10:25
Реквізити.pdf
20 березня 2019 10:25
проект договору.pdf
20 березня 2019 10:25
Паспорт 001.pdf
20 березня 2019 10:25
Паспорт.pdf
20 березня 2019 10:25
лист роз.pdf
20 березня 2019 10:25
ІНН.pdf
20 березня 2019 10:25
Витяг.pdf
20 березня 2019 10:25
Виписка 001.pdf
20 березня 2019 10:25
Виписка.pdf
20 березня 2019 10:25
img014.pdf
20 березня 2019 10:25
img013.pdf
20 березня 2019 10:25
Форма пропоз.pdf

Публічні документи

20 березня 2019 12:42
Договір.pdf
20 березня 2019 12:42
довідка_.pdf
20 березня 2019 12:42
довідка ліцензії.pdf
20 березня 2019 12:42
гарантійний лист.pdf
20 березня 2019 12:42
4-опп.pdf
20 березня 2019 12:42
довідка.pdf
20 березня 2019 12:42
цінова пропозиція 10729.pdf

Публічні документи

19 березня 2019 14:18
Електронний підпис
19 березня 2019 14:15
Договір поставки.pdf
19 березня 2019 14:11
Статут 1-8 з печ.pdf
19 березня 2019 14:11
Статистика нов з печ.pdf
19 березня 2019 14:11
Специфікація.pdf
19 березня 2019 14:11
постачання товару.pdf
19 березня 2019 14:11
Пдв подписан.pdf
19 березня 2019 14:11
Паспорт яко.pdf
19 березня 2019 14:11
Наказ-протокол подписан.pdf
19 березня 2019 14:11
Лист роз про ФОП.pdf
19 березня 2019 14:11
Лист роз про лиц.pdf
19 березня 2019 14:11
контактна інформація.pdf
19 березня 2019 14:11
Договір поставки.pdf
19 березня 2019 14:11
Довідка про керів.pdf
19 березня 2019 14:11
Цінова пропозиція.pdf
19 березня 2019 14:11
Технічні.pdf
19 березня 2019 14:11
Статут 18-21 з печ.pdf
19 березня 2019 14:11
Статут 9-17 з печ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП ВОЙТОВИЧ ОЛЬГА АНАТОЛІЇВНА

ФОП "КОБЯК ВІКТОРІЯ ІГОРІВНА "

ФОП ТАЛАНОВА ГАННА ВАЛЕНТИНІВНА

ТОВ "АССА-ГРУП"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП ВОЙТОВИЧ ОЛЬГА АНАТОЛІЇВНА
#2943000829
Відхилено 6 989,00
UAH з ПДВ
02 квітня 2019 15:35
ФОП "КОБЯК ВІКТОРІЯ ІГОРІВНА "
#3198504525
Переможець 6 990,00
UAH з ПДВ
12 квітня 2019 08:05

Документи

Документи

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 квітня 2019 08:05

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "КОБЯК ВІКТОРІЯ ІГОРІВНА "
#3198504525
6 990,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 19 квітня 2019 09:29
Коментар щодо відміни: 1 В зв’язку з тим, що з необхідністю коригування технічних вимог до предмету закупівлі, так якУ «Про публічні закупівлі» Скасувати допорогову за за період проведення процедури було з’ясовано та виявлено у вимогах закупівлі ряд недоліків (Згідно Ст. 11 Наказу ДП "Зовнішторгвидав України вiд 13.04.2016 N 35 В зв’язку з неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань закупівель, на підставі п. 2 ч. 4 ст. 35 Зкупівлю
Документи:
19 квітня 2019 09:29
ПРОТОКОЛ скасування допорог69.doc