Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Колодка гальмівна типу М
Очікувана вартість
4 039 650,00 UAH
UA-2019-03-18-000781-b 35a9b4d5168c4b41b2f5c5e3e8c26f6c
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Спільник Анна

(032)226-19-80 elzakup.nh@railway.lviv.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Регіональна філія «Львівська залізниця» АТ «Українська залізниця»
Код ЄДРПОУ: 40081195
Вебсайт: http://railway.lviv.ua/
Місцезнаходження: 79000, Україна , Львівська обл., Львів, вул. Гоголя, 1
Контактна особа: Спільник Анна
(032)226-19-80
elzakup.nh@railway.lviv.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 березня 2019 17:08
Звернення за роз’ясненнями: до 23 березня 2019 19:00
Оскарження умов закупівлі: до 29 березня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 квітня 2019 19:00
Очікувана вартість: 4 039 650,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 40 396,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
7500 шт
Колодка гальмівна локомотивна гребнева типу М
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79025, Україна, Львівська обл., Львів, вул. Широка, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 липня 2019
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
18 березня 2019 17:06
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 березня 2019 17:05
4146692157 1429101825 ТД (Колодка гальмівна типу М).docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-03-18-000781-b.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НІЖИНСЬКИЙ ДОСЛІДНО-МЕХАНІЧНИЙ ЗАВОД", Код ЄДРПОУ:35505991
Дата подання: 22 березня 2019 13:08
Інспекторський контроль в ТД
Просимо в Додатку №6 Тендерної документації пункт 2.7. викласти в наступній редакції:
Для продукції, що підлягає інспекторському контролю, визначеної відповідно до наказу ПАТ «Укрзалізниця» від 01.02.2016 № 044, учасник повинен надати документи чи їх копії, завірені виробником вказаної продукції:
- копію договору про надання послуг з інспекторського контролю продукції, укладений з уповноваженою організацією АТ «Укрзалізниця»;
- або копію витягу з вказаного договору;
- або копію гарантійного листа учасника щодо обов’язкового укладання договору з уповноваженою організацією АТ «Укрзалізниця» на предмет проведення інспекторського контролю продукції, яка буде постачатись по договору з учасником;
- або акт обстеження виробництва фахівцями АТ «Укрзалізниця»
- або копію документу уповноваженої організації АТ «Укрзалізниця», щодо визнання результатів проведення інспекторського контролю уповноваженими органами з інспектування країн-учасниць Співдружності (для продукції, щодо якої інспекторський контроль здійснюється такими органами з інспектування).
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
27 березня 2019 12:09
Доброго дня. У відповідь на Ваше звернення повідомляємо, що Замовник не вбачає підстав для внесення змін в тендерну документацію.
Номер вимоги: UA-2019-03-18-000781-b.a2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НІЖИНСЬКИЙ ДОСЛІДНО-МЕХАНІЧНИЙ ЗАВОД", Код ЄДРПОУ:35505991
Дата подання: 22 березня 2019 13:51
Умови оплати в проекті договору про закупівлю
Не допускайте дискримінації платників ПДВ!
Зробіть умови оплати для платників і неплатнитників ПДВ однаковими!
Просимо в додатку №4 ТД (Проект договору про закупівлю) пункт 4.1. викласти в наступній редакції: Розрахунки проводяться у безготівковій формі протягом 10 банківських днів після отримання Продукції. Днем отримання продукції вважати день підписання видаткової накладної обома Сторонами. Постачальник-платник ПДВ зобов’язаний скласти податкову накладну в день виникнення податкового зобов’язання, зареєструвати її у Єдиному реєстрі податкових накладних у строки передбачені законодавством та передати в електронному вигляді Замовнику.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
27 березня 2019 12:09
Доброго дня. У відповідь на Ваше звернення повідомляємо, що Замовник не вбачає підстав для внесення змін в тендерну документацію.
Номер вимоги: UA-2019-03-18-000781-b.c3
Статус:
Не задоволена
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Красилівський ливарний завод", Код ЄДРПОУ:36500140
Дата подання: 22 березня 2019 19:37
Умови оплати в ПРОЕКТІ ДОГОВОРУ ПРО ЗАКУПІВЛЮ (Додаток № 4) та інспекторський контроль в Додатоку №6 Тендерної документації
ТОВ «Красилівський ливарний завод», уважно вивчивши тендерну документацію та ПРОЕКТ ДОГОВОРУ ПРО ЗАКУПІВЛЮ (Додаток № 4), просить Вас внести зміни в ПРОЕКТ ДОГОВОРУ ПРО ЗАКУПІВЛЮ (Додаток № 4), а саме:
- П. IV. ПОРЯДОК ЗДІЙСНЕННЯ ОПЛАТИ, п.п. 4.1. викласти в наступній редакції: розрахунки проводяться у безготівковій формі шляхом:
Для платників ПДВ:
за наявності підписаного акта приймання-передачі Товару, видаткової накладної, товаро-транспортної накладної, оплата здійснюється Покупцем протягом 10 (десяти) банківських днів з дати поставки Товару.
Хочемо Вам нагадати, що відповідно додатку №4, а саме - П. 1. Предмет ДОГОВОРУ ПРО ЗАКУПІВЛЮ, п.п. 1.1. Постачальник зобов’язується у 2019 році поставити Покупцеві товар, ..….., а Покупець - прийняти і оплатити такий товар.
Не потрібно коригувати Податковий кодекс України, в якому все чітко і ясно прописано. Податкова накладна повинна бути зареєстрована Постачальником в обумовлені Податковим кодексом України строки. Зазначена норма передбачена п. 201.1, п. 201.10 ст. 201 ПКУ та п. 3 «Порядку ведення єдиного реєстру податкових накладних», затвердженого постановою КМУ 29.12.2010 року №1246. Ви отримуєте Товар без передоплати, з відстрочкою платежу, товар, яким Ви одразу починаєте користуватись і який з першого дня його використання починає приносити прибуток Вашому підприємству, тому і розрахуйтесь за нього.
В цьому ж ПРОЕКТІ ДОГОВОРУ ПРО ЗАКУПІВЛЮ, для неплатників ПДВ – в П. IV. ПОРЯДОК ЗДІЙСНЕННЯ ОПЛАТИ, п.п. 4.1. Покупець здійснює оплату протягом 10 (десяти) банківських днів від дати підписання акта приймання-передачі Товару, видаткової накладної, товаро- транспортної накладної…

Не дискримінуйте платників ПДВ і неплатників ПДВ. Адже виходячи з тексту Вашого ПРОЕКТУ ДОГОВОРУ ПРО ЗАКУПІВЛЮ платник ПДВ протягом 10 (десяти) банківських днів не отримує нічого, а неплатник ПДВ отримує кошти без суми ПДВ. Таким чином Ви підтримуєте виробника і економіку іншої країни. Якщо це не навмисно, то ДЕ ЛОГІКА???
- Додаток №6 Тендерної документації П. 2., п.п. 2.7. Учасник повинен надати документи… - викласти в наступній редакції:
- для продукції, що підлягає інспекторському контролю, визначеної відповідно до наказу ПАТ «Укрзалізниця» від 01.02.2016 № 044, учасник повинен надати документи чи їх копії, завірені виробником вказаної продукції:
- а) копію договору про надання послуг з інспекторського контролю продукції, укладений з уповноваженою організацією АТ «Укрзалізниця»;
- або
- б) копію витягу з вказаного договору;
- або
- в) копію гарантійного листа учасника щодо обов’язкового укладання договору з уповноваженою організацією АТ «Укрзалізниця» на предмет проведення інспекторського контролю продукції, яка буде постачатись по договору з учасником;
- або
- г) акт обстеження виробництва фахівцями АТ «Укрзалізниця» - або копію документу уповноваженої організації АТ «Укрзалізниця», щодо визнання результатів проведення інспекторського контролю уповноваженими органами з інспектування країн-учасниць Співдружності (для продукції, щодо якої інспекторський контроль здійснюється такими органами з інспектування).
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
27 березня 2019 17:53
Доброго дня. У відповідь на Ваше звернення повідомляємо, що Замовник не вбачає підстав для внесення змін в тендерну документацію.

Документи подані скаржником

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 квітня 2019 19:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ АЙЗЕНВЕРК АРНШТАДТ ГМБХ УКРАЇНА 4 039 650,00
UAH з ПДВ
4 039 650,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

02 квітня 2019 18:40
ЛЗ2 Витяг ПДВ.pdf
02 квітня 2019 18:40
ЛЗ2 тендер 1.zip
02 квітня 2019 18:40
ЦЗВ Статут-оригінал.pdf
02 квітня 2019 18:40
ЛЗ2 сертифікат якості.pdf
02 квітня 2019 18:40
ЦЗВ Статут-копія.pdf
02 квітня 2019 18:40
ЛЗ2 Сертифікат СУЯ OZB.pdf
02 квітня 2019 18:40
ЛЗ2 сертифікат дилера.pdf
02 квітня 2019 18:40
ЛЗ2 ГОСТ.pdf
02 квітня 2019 18:40
ЛЗ2 W14 Ceртифікат_2015.PDF
02 квітня 2019 18:40
ЛЗ2 довідка банк.pdf
02 квітня 2019 18:40
ЛЗ2 ГОСТ 30249 97.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ АЙЗЕНВЕРК АРНШТАДТ ГМБХ УКРАЇНА

Інформація про відміну

Дата відміни
02 квітня 2019 19:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій